89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2024 12:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 19:16
Salon - samochody nowe
Rzadko wystawiam opinie ...
... - jak już to jak coś jest naprawdę bardzo dobre jak w przypadku mojej ostatniej relacji z salonem Toyota Dobrygowski Długołęka lub wyjątkowo złe - tutaj niestety ten drugi przypadek. Oceniam dział samochodów używanych jednak opinia ta rzutuje na obraz całej firmy. Dogadałem wszystkie szczegóły odnośnie sprzedaży mojej Mazdy z Panem Tomaszem. Dogadaliśmy cenę za samochód, Pan Tomasz otrzymał wszystkie niezbędne szczegóły do wyceny auta. Zostało tylko przyjechać na umówiony termin i dopełnić formalności. Przyjechałem specjalnie kawał drogi, miałem już nagranego kolegę żeby mnie odebrał samochodem a jak się okazało straciłem tylko czas swój i jego oraz pieniądze na dojazd również swoje i jego. Na miejscu dowiedziałem się że Pana Tomasza z którym byłem umówiony w ogóle nie ma w pracy, mało tego nie otrzymałem żadnej informacji, że go nie będzie. Ale był Pan kierownik Mariusz - i naprawdę bym tą sytuację zaakceptował mimo zgrzytu już na wstępie gdyby nie skandaliczne wręcz zachowanie Pana Mariusza kierownika działu samochodów używanych. Od samego początku zachowywał się w stosunku do nas wyjątkowo bezszczelnie, i pogardliwie. Dodatkowo nic nie wiedział w ogóle o jakimkolwiek spotkaniu co zresztą sam przyznał plus przynajmniej za szczerość. Szczerość Pana Mariusza objawiała się także podczas całej rozmowy gdzie wprost mi powiedział że nie interesują go żadne ustalenia które miałem z jego pracownikiem Panem Tomaszem, nie interesuje go relacja z klientem tylko jak sam to nazwał czysty biznes i zaproponował znacznie niższą cenę zupełnie nieakceptowalną niż ta na którą byliśmy umówieni. Próby jakichkolwiek wyjaśnień kończyły się tylko tym że zrzucał winę na Swojego pracownika Tomasza który swoją drogą przestał odbierać ode mnie telefony. Generalnie Panowie obaj się wszystkie wyparli i nie interesowało ich nic - mój stracony czas, stracone pieniądze i kompletnie zniszczony pozytywny wizerunek do marki MAZDA który od dawna miałem. Pan Mariusz w kółko na każde moje pytanie odpowiadał że interesuje go tylko biznes a nie relacja z klientem. Przyznam szczerze że wiele aut już kupiłem i sprzedałem, zawsze w ASO różnych marek i z takim poziomem obsługi i kompletnego braku profesjonalizmu a w ogóle braku nawet podstawowej kultury osobistej to się jeszcze nie spotkałem nigdzie. Powiem tylko że jest mi przykro a Panom powinno być najzwyczajniej w świecie wstyd. Wiem jedno nigdy ale to przenigdy moja noga tam już nie postanie, straciłem całe zaufanie i szacunek jaki miałem do marki MAZDA i wiem że kolejny samochód to już na pewno Mazda ani przy okazji Hyundai’em którego niechcący Panowie również podkopali wizerunek, nie będzie. Swoje kroki skierowałem do marek które szanują swoich klientów i zależy im na budowaniu długotrwałych relacji z klientem. Myślałem a wręcz byłem pewien że tutaj również tego doświadczę jak u innych przedstawicieli czy to Mazdy czy zupełnie innej marki. Niestety się katastrofalnie zawiodłem. Wstyd naprawdę wstyd. Dodatkowo wysyłam skargę do Mazda Polska, bo naprawdę szkoda żeby dobry do tej pory obraz marki był tu w taki prosty sposób niszczony.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 09:42
Salon - samochody nowe
Najgorsze doświadczenie z ...
... zsalonem w życiu... Nie słowna obsługa. Sprzedawcy żebrzą żeby wystawiać dobre opinie i wymieniać ich z imienia i nazwiska w komentarzach, a ale jak dają ciała to już nawet telefonu nie odbierają. Wystarczy zadzwonić z drugiego numeru i okazuje się, że nagle są dostępni. Radzę omijać to miejsce każdemu kto chce spać spokojnie.
Użytkownik sieci
19 września 2023 18:48
Salon - samochody nowe
Oceniam dział likwidacji ...
... szkód. Niestety jeśli chodzi o: komunikacje, słowność i terminowość to jest bardzo źle. Przeciągane terminy, brak oddzwaniania na telefony i ciągle jakiś problem. Na miejscu wszystko wygląda dobrze, naprawdę pracują życzliwi fachowcy ale w praktyce likwidacja przeciąga się i nie buduje zaufani wobec tej firmy. Stwierdzam z przykrością, bo muszę korzystać drugi raz na przestrzeni 5 lat, że nic się w tej płaszczyźnie nie zmieni a.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 23:54
Salon - samochody nowe
Mam bardzo negatywne ...
... doświadczenia związane z tym miejscem. Zarówno od strony sprzedaży jak i późniejszego serwisu.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 13:56
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu! ...
... Dramat i niekompetencja pracowników to jakiś niesmaczny żart. Oddaliśmy do tego serwisu w pełni sprawne i jeżdżące auto na małą naprawę lakierniczą zderzaka, auto odebraliśmy które nie jeździ! Świecą się wszystkie kontrolki i autem nie da się jeździć, serwis twierdzi że wgrał aktualizację oprogramowania i był błąd DPF ... i jeśli chcemy to możemy zostawić u nich auto na naprawę dpf która będzie kosztowała... Ok. 10k pln ! Finał jest taki że serwis otrzymał auto sprawne, oddał niesprawne ! Omijać szerokim łukiem !
Użytkownik sieci
18 marca 2023 10:04
Salon - samochody nowe
Salon sprzedał samochód ...
... ze zużytym akumulatorem, po zgłoszeniu tego faktu akumulator miał zostać wymieniony, jednak mimo zapewnień nie został. Teraz gdy ponownie zgłosiłem problem z akumulatorem okazało się że gwarancja się skończyła.
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 12:06
Salon - samochody nowe
Opinia o sklepie ...
... z częściami. Zamówiłem telefonicznie wycieraczki do mojej Mazdy, uzgodniłem cenę i termin odbioru. Pojechawszy na miejsce okazało się że pan żąda ode mnie ceny o 30% wyższej, tłumacząc się że wcześniej sprzedawca podał mi błędną cenę. W efekcie moja podróż na drugi koniec miasta okazała się daremna, bo oczyiście nie chciałem robić interesu z kimś kto traktuje klienta w ten sposób. Nie muszę chyba dodawać że firma na poziomie bierze odpowiedzialność za dane słowo, nawet jeśli może na tym stracić parę złotych.
Użytkownik sieci
15 września 2022 11:05
Salon - samochody nowe
Żenada jeśli chodzi ...
... o obsługę w salonie mazdy. Umówiony termin jazdy testowej 5 dni wcześniej z zapewnieniem ze jeśli nastąpi jakaś zmiana będzie kontakt telefoniczny. Po przyjeździe na umówiony termin uzyskuje informacje ze jednak jazda jest niemożliwa bo auto jest niegotowe. I tak 1.5 godziny stracone bo taka prosta rzecz jak zmiana terminu wcześniej nie została ogarnięta
Użytkownik sieci
12 września 2022 11:00
Salon - samochody nowe
Jeśli coś jest ...
... potrzebne, to lepiej rozwiązać to przez dealera w Warszawie. Tutaj możesz długo czekać na banalną odpowiedź na list
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 08:08
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne podejście; nie ...
... otrzymałem oferty na maila, o którą prosiłem w rozmowie telefonicznej.
Użytkownik sieci
24 lutego 2022 19:59
Salon - samochody nowe
Wszystkim odradzam wizyty ...
... w tym salonie. Personel chamski i niemiły. Zachowują się jakby byli tam za karę. Nie czułam się tam zbyt mile widziana dlatego już nie skorzystam z usług.
Użytkownik sieci
23 lutego 2022 01:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 21:44
Salon - samochody nowe
Tragiczne wykonanie usług ...
... i jeszcze gorsza kultura CEO. Serdecznie odradzam
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 21:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 20:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 20:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 20:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 20:04
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa na ...
... miejscu, straszne podejście do klienta, nie polecam!
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 19:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka