89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 19:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 12:41
Salon - samochody nowe
przestrzegam przed korzystaniem ...
... z tego serwisu. Uszkodzili lakier podczas przeglądu i cynicznie próbują wmówić, że auto w takim stanie przyjęli. w odpowiedzi na komentarza właściciela: uszkodzenia powstały w waszym ASO (w protokole przyjęcia samochodu uszkodzeń nie stwierdzono), nie jesteśmy w kontakcie i nie widzę jakiejkolwiek chęci załatwienia sprawy poza doraźnym spolerowaniem rys.
Użytkownik sieci
1 listopada 2021 20:07
Salon - samochody nowe
Za każdym razem ...
... ciężko coś załatwić. Obsługa średnio uprzejma, chciałam kupić Mazdę w tym salonie, ale w końcu pojechałam do Lubina, bo kazano mi się umawiać na oglądanie auta, pomimo z byłam już zdecydowana na zakup.
Użytkownik sieci
19 września 2021 08:26
Salon - samochody nowe
Salon Jaremko to ...
... prawdziwa pomyłka. Zostałam oszukana i potraktowana bez "godnosći mazdy." Stanowczo odradzam. Salon nie godny zaufania.
Użytkownik sieci
15 września 2021 16:58
Salon - samochody nowe
Zupełnie odradzam serwis ...
... Mazda-Jaremko we Wrocławiu. Mój samochód został od nich naprawiony z OC sprawcy kolizji. Drzwi zostały zastąpione-ok, kolor i ton-ok, ale jakość malowania to horror. Błotnik samochodu wygląda tak, jakby był w kraterach. Jedna część uszkodzona pod czas kolizji w ogóle nie została wymieniona, a oprócz w/w zepsuli owiewkę (oczywiście że nikt nie wymienił na nową) i lakiernik pobrudził zderzak farbą i wygląda to jak zaschnięty smark. Mimo że samochód nie był wcześniej w wypadku i nie był malowany, teraz dzięki mistrzam oprócz drzwi i błotnika, zderzak również zostanie pomalowany. Między innym nie rozumiem, dlaczego plastik został zdemontowany w drzwiach bagażnika, jeśli naprawa polegała na wymianie drzwi kierowcy??? I z jakiej takiej technologii, te części które zostały pomalowane, nie są polerowane??? Składa się z tego, że samochód został naprawiony w garażu, a nie w serwisie Mazda.... Od czerwca do września nie mogą naprawić swojich błędów. Poza tym, że psują auta i bezczelnie oszukują ludzie....finał to petarda - naprawiają auta gdzieś w garażach za terenem salonu we Wrocławiu!! Mój rejestrator w aucie nagrał wszystko.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2021 11:03
Salon - samochody nowe
Gdyby można było ...
... dać 0 gwiazdek tyle bym dał. Malowanie auta które miało trwać tydzień trwalo 3x dłużej! Co dzień zwodzenie że już prawie że już zaraz że awaria nie odbieranie telefonów kłamstwa i kombinacje jak u Mirka w garażu przez samego kierownika. Takiego podejścia się nie spodziewałem a i samo malowanie bez rewelacji tu odprysk tu baranek a najgorsze to kolor wnęk zupełnie inny niż po drugiej stronie auta. Uważajcie nie polecam!
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 10:19
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowany ...
... dzisiejszą wizytą w serwisie hyundaia. Postawa pracowników pozostawia wiele do życzenia. Czułem się zbywany odpowiedziami, które były nie na temat usterki oraz problemami „nie do przeskoczenia”.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 09:57
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... działu gwarancyjnego i działu serwisowego. Serwis: Likwidacja szkody została obsłużona całkiem sprawnie, ale na miejscu okazało się, że obsługa chciała mnie oszukać. Szkoda dotyczyła również uszkodzonej felgi, która nie została wymieniona, a gdyby nie moje czujne oko, nikomu brewka nie tykła,a nowa felga zostałaby na koncie jaremko. I to słynne "oooo zapomnieli wymienić" - klasyka kłamstwa. Gwarancja: Dowiedziałem się o akcji gwarancyjnej lakieru, w celu likwidacji odprysków. Oczywiście auto zaprowadziłem, bo któż by nie skorzystał. Dostałem auto zastępcze, co doceniam. Ale... Okazało się to zbawienne. Dlaczego? Mój samochód stoi na warsztacie 2 miesiące! Nie wiem jak długo będzie jeszcze stało, ponieważ szanowny Pan Paweł R. Co tydzień twierdzi, że w tym tygodniu to już na pewno się uda. "Panie Przemku, zaraz zadzwonię do kierownika i postaram się już dzisiaj zadzwonić z konkretną informacją". Mijają dni, tygodnie, miesiące. Pan Paweł dalej nie dzwoni. TO JA ZA KAŻDYM RAZEM MUSZĘ DZWONIĆ I PROSIĆ O ŁASKĘ UDZIELENIA JAKIEJKOLWIEK INFORMACJI. WSTYD JAREMKO!! WSTYD!! 1 gwiazdka za auto zastępcze.
Użytkownik sieci
22 marca 2021 15:20
Salon - samochody nowe
Nie stety nie ...
... mam dobrego zdania o tym serwisie. Posiadam Mazdę CX-9 TB AWD z silnikiem 3.7. Wg. specyfikacji serwisowej producenta, co 100 tyś na BP lub co 40-60 tyś na LPG silnik wymaga rególacji luzu zaworowego. I tu jest problem, gdyż serwis Mazdy we Wrocławiu przy salonie w którym owy egzemplarz mazdy został 9 lat temu zakupiony jako nowy nie posiada ani wiedzy, ani narzędzi do przeprowadzenia takiej rególacji. Z rozmowy z Panią z serwisu wynika, że serwis nie zrobi mi tego i żebym poszukał sobie innego mechanika. Pani stwierdziła że CX9 AWD 3.7 wychodziła tylko na USA i Kanadę, jakież było jej zdziwienie jak powiedziałem jej że ten konkretny egzemplarz został nabyty u nich w salonie. Poinformowałem Panią, że mija się z prawdą i żeby sprawdziła w historii czy akurat takiego auta nie sprzedali. Na co Pani się rozłączyła mówiąc że nastąpi kontakt z serwisantem. Jak do tej pory cisza.
Użytkownik sieci
20 marca 2021 09:44
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... obsługi z działu samochodów używanych, a konkretnie pana Piotra P. Mimo rezerwacji pojazdu po niecałej godzinie informuje on sms-em, że znalazł "lepszego" klienta, a na wiadomość, że już jesteśmy w drodze do salonu odpowiedział " że można sobie zawrócić ". To ma być poważny salon, skoro obsługa ma braki w szkoleniach i podstawowej kulturze, o uczciwości nie wspominając?
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 15:53
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis i ...
... obsługa jaką kiedykolwiek w dziale likwidacji szkód widziałem. Cyrk i kabaret co panowie z obsługi zgłoszeń i na serwisie odwalają..... Nie polecam.
Użytkownik sieci
27 października 2020 10:13
Salon - samochody nowe
Przejechaliśmy ponad 200km ...
... z pieniędzmi aby kupić mazdę cx3 za blisko 70000zł z placu samochodów używanych, 3 razy dzwoniliśmy do sprzedawcy upewnić się czy jest naprawdę ładna i niezniszczona. Usłyszeliśmy od sprzedawcyże auto wygląda jak by wyjechało z fabryki po czym na miejscu okazało się że miała przetarty lewy bok, miała dziurę w przedniej atrapie i poobijany zderzak tylny. Jak powiedziałem sprzedawcy że jest niepoważny mówiąc że auto wygląda jak nowe, stwierdził że 90% ludzi nie zwraca na takie rzeczy uwagi. Kpina!!!
Użytkownik sieci
20 września 2020 21:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 13:38
Salon - samochody nowe
Jest średnio ale ...
... to eufemizm. Operacja zakupu auta miała zostać zakończona w ciągu dnia (auto roczne zostawione w rozliczeniu i doplata z mojej strony). Oczywiście jest drugi dzień, człowiek z obsługi pracuje od 11tej (umówiliśmy się na rano) a nikt inny nie może się tym zająć.. parodia. Podczas jazdy testowej pan Piotr oznajmił, że okablowanie do android auto może zostać zrobione w cenie zakupu. Okazało się jednak że pan Piotr przez "w cenie" rozumie dopłatę 1500 i ujęcie tego na fakturze... Bareja. Ogólnie strata czasu i nerwów. Firma wrzuca odpowiedzi jak poniżej - zero odzewu na maile.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 22:15
Salon - samochody nowe
Jest średnio ale ...
... to eufemizm. Operacja zakupu auta miała zostać zakończona w ciągu dnia (auto roczne zostawione w rozliczeniu i doplata z mojej strony). Jest drugi dzień, człowiek z obsługi pracuje od 11tej (umówiliśmy się oczywiście na rano) a nikt inny nie może się tym zająć.. parodia. Podczas jazdy testowej pan Piotr oznajmił, że okablowanie do android auto może zostać zrobione w cenie zakupu. Okazało się jednak że pan Piotr przez "w cenie" rozumie dopłatę 1500 i ujęcie tego na fakturze... Bareja wiecznie żywy... Ogólnie strata czasu i nerwów. Odnosi się wrażenie, ze za dużo ludzi tam pracuje a za małe obciążenie pracą powoduje chaos i baaardzo wąskie zakresy działania. Proponuję wejść do konkurencji np. Opel - wszystko to co zajmuje tutaj 2 dni , tam 4 godziny..
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 09:33
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie klientem. ...
... Wszyscy prowadzą ważne rozmowy telefoniczne uniemożliwiające powiedzenie zwykłego dzień dobry. Wyszedłem po kilku minutach oczekiwania niczym intruz a nie potencjalny nabywca auta. Czy to ocena po wyglądzie czy nowa technika sprzedaży nie wiem. PS firma Jaremko poprosiła mnie o kontakt celem wyjaśnienia sprawy. Szkoda że podała nieistniejący adres mail. Tak to się załatwia 👍
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 18:17
Salon - samochody nowe
Tragedia. Obsługa klienta ...
... pozostawia wiele do życzenia. Auto które miało być naszykowane do odbioru na konkretny dzień, na miejscu okazuje się być autem kompletnie na to nie przygotowanym, mało tego, przy wcześniejszych ustaleniach telefonicznych i zapewnieniach ze strony Pana z salonu o usunięciu widocznych wad istniejących na aucie, mankamenty lakiernicze i tak nie zostały usunięte. Polecam ten salon tylko osobom o mocnych nerwach i dużym zasobie czasu ponieważ odbiór auta wydłużył się o ok.1,5 h przez niekompetencje salonu. Bardzo duże rozczarowanie. Nie polecam!!
Użytkownik sieci
4 maja 2020 10:19
Salon - samochody nowe
Przez kilka ostatnich ...
... dni z Panem Piotrem (handlowiec) oraz Panią , również pracownikiem firmy procedowaliśmy wszelkie formalności związane z finansowaniem pojazdu. Po kilku dniach i dopełnieniu wszelkich formalności moja mama dostała zgodę ze strony banku. Kilka chwil później zadzwonił Pan Piotr komunikując, że auta już nie ma, bo w "obecnej sytuacji" (brak klientów), sprzedali auto komuś innemu "od ręki" . Pan handlowiec stwierdził : " sprzedałem auto i co mi Pani zrobi" - jak u Barei . Oczywiście proponowałem przy pierwszej rozmowie, że wpłacę zaliczkę na czas procedowania kredytu , ale Pan nie podjął tematu. Po wszystkim stwierdził, że przecież mogłem zaliczkować - cóż mój błąd. Rozumiem, że czasy nie są najlepsze na handel, ale to jak potraktowali moją mamę, która od kilku dni dopełniała wszelkich formalności, żeby kupić od nich auto uważam za skandaliczne i nieprofesjonalne. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 18:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 12:34
Salon - samochody nowe
Złożyłem wizytę w ...
... salonie w sobotę. Po prawie godzinie oczekiwania na pojawienie się handlowca, z którym mógłbym porozmawiać o zakupie samochodu, poddałem się. Zastanawia mnie tylko, dlaczego salon otwarty jest w sobotę, skoro i tak nie ma po co do niego jechać?