96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 11:31
Salon - samochody nowe
To nie są ...
... standardy Mazdy. Sprzedawcy nie godni zaufania, potrafią sprzedać zarezerwowany osobiscie (i kilkukrotnie potwierdzany telefonicznie) samochód pierwszej lepszej osobie, post fact um napiszą Ci sms w stylu sprzedalismy i cześć. Na pytanie "dlaczego nie zadzwonili uprzedzić" odpowiedzą jak dziecko mówiąc, że rezerwacja to nie żadne zobowiązanie. Można zadzwonić, próbować protestować ale inny sprzedawca poda się za kierownika obieca rozeznać temat i nigdy nie oddzwoni - Kazoku Luzar Wieliczka. Tacy wiejscy sprzedawcy. Skarga zgłoszona do dystrybutora i producenta. Ale jesli szukasz Mazdy są też na szczęscie inne salony w Krakowie gdzie ludzkie słowo ma znaczenie i można wyjechać zadowolonym nowym samochodem tak jak my. Ale nie tu. edycja: wbrew odpowiedzi ponizej : NIE - nie zostalismy poinformowani a wrecz powiedziano nam cos innego. Zapewniono nas w skali tygodnia slowna rezerwacja w zupelnosci wystarczy. Zaliczka byla by wymagana gdybysmy chcieli na dluższy czas - rzędu miesiaca. Napewno nie padly slowa czy inna parafraza tego, że to nic nie znaczy i sprzedamy przy pierwszej okazji. Gdyby to znaczylo nic to nie nazywano by tego rezerwacja (znamy powszechne znaczenie tego slowa). A po drugie jednak ktos sie pofatygowal na sms. I to jeszcze jakbysmy nie dzwonili w poniedzialek dla potwierdzenia zapytac czy rezerwacja nadal aktualna tlumaczac ze w czwartek mamy kupca na swoj samochod umowionego! Mowcie co chcecie, mozecie podważać znaczenia slow i wymawiac sie ale w naszym odczuciu wygrała chytrość na szybki zysk a kieronik czy nie nie oddzwonil tylko olał. A to tak jak napisalismy na poczatku - nie zasluguje na cos takiego jak zaufanie.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 17:32
Salon - samochody nowe
Byłem po półtora ...
... roku drugi raz. Niestety doświadczenie mam zupełnie inne. Pracownicy tworzą w klientach oczekiwanie że wszystko będzie szybo, "kolega za chwilę zadzwoni"- i nikt przez 24h nie dzwoni, "kolega będzie za 3 minuty" - jest za 10 minut. "Diagnostyka zajmie godzinę" - po 2h jak nikt do mnie nie podszedł pytam i co jest dostaje odpowiedź że szukamy. No Panie i Panowie nie tego klient oczekujący na miejscu się spodziewa. Jeśli po odczytaniu kodu błędu wiecie że może nie być warto czekać, podejdźcie powiedźcie jak sytuacja wygląda. Po trzech godzinach dowiedziałem się że w sumie to serwis nie wie czemu się świeci kontrolka i mam cześć z 6 tysięcy do wymiany. Podejście obsługi nie wzbudziło mojego zaufania że rozwiąże to problem, poczułem się bardziej jako klient którego chce się oddalić dając zaporową cenę.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 16:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam, tragiczna współpraca na allegro
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 22:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 18:26
Salon - samochody nowe
Nieaktualne godziny otwarcia, ...
... przejechałem się żeby obejrzeć samochody przez szybę…. Salon otwarty do 18:00
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 21:45
Salon - samochody nowe
Salon wygląda ok. ...
... Byłem na jeździe próbnej samochodem wartym ponad 200kPLN. Jazda próbna w towarzystwie pracownika salonu... Trawal maksymalnie 15 minut. Na zatłoczonej ulicy wielickiej. Do zajezdni i z powrotem. Pierwszy raz się spotkałem z takim podejściem. W tym roku testowałem w Volvo i Toyocie. Samochód dostałem na godzinę, abym mógł go sam protestować. Jestem trochę zawiedziony...