93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 16:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam, pan ...
... sprzedający używane samochody nie jest zainteresowany klientem, raczej rozmową telefoniczną, a podejście do klienta zostawia wiele do życzenia.Na pytanie czy można liczyć na rabat pada ostre -,, nie ".
Użytkownik sieci
28 października 2024 14:21
Salon - samochody nowe
Zakup Mazdy 3. ...
... Procedura przeszła sprawnie, pan Jacek szybko przygotował ofertę, zero naciągania. Później nie było już tak fajnie. Po miesiącu zacząl pojawiać się błąd systemu rozpoznawania znaków. Podobno mazda nad tym pracuje od 4 miesięcy, na razie bez rezultatu, serwis umywa ręce. Ostatnio wymieniałem w serwisie opony, cena 360pln, czas trwania ok 1h, tanio nie było. Zaraz po wymianie zaczęło schodzić powietrze. Byłem w serwisie, dwa razy usłyszałem, że trzeba do wulkanizatora bo pewnie dziura. U wulkanizatora dziury nie znaleźli, za to źle założoną oponę. Jak za 360pln słabo wyszło. Podsumowując, autko fajne, serwis słaby.
Użytkownik sieci
4 października 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Obsługa tragedia pojechałem ...
... do salonu Mazdy kupić gadżety do nowego auta odsyłali minie od Pawła do Gawła przy piątym pracowniku..... zrezygnowałem z zakupu i wyszedłem
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 05:36
Salon - samochody nowe
Serwisu w tym ...
... miejscu nie polecam... Dzwoniąc parę dni wcześniej i umawiając się na wizytę zdążyłam dopytać o koszta. Będąc na miejscu miałam obiecaną zniżkę której przez telefon nie załatwiałam tylko chciałam osobiście. Przypominając się o zniżce jeden z panów podał mi cenę specjalnie dla mnie już ze zniżką i podał dokładnie taka sama jak inny pan z którym rozmawiałam przez telefon parę dni wcześniej bez żadnych zniżek .... Więc jeśli tak z cenami kłamiecie to ja auta wam swojego do naprawy nie zostawię ... Podziękowałam i wyszłam tyle mnie tam zobaczycie....
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 23:59
Salon - samochody nowe
Po dwóch serwisach ...
... z samochodu zrobili takiego trupa że nawet wymiana silnika nie pomogła. Pierwszy serwis to tylko sprawdzenie używanego auta czy jest sprawne czy trzeba coś zrobić. Przy odbiorze samochodu powiedzieli że wszystko w porządku. Jednak auto jeździło już gorzej niż przed diagnostyką, ale jeszcze jako tako. Drugi serwis to regulacja luzu zaworowego i tu już pojechali po całości. Popychacze (szklanki) zaworowe wstawione ze śmietnika, a cena jak za nowe. Cud że cokolwiek zrobili. Niestety zrobili coś jeszcze bo auto dostało muła, może i jeździ ale beznadziejnie. Byłem trzeci raz, mówiłem, pytałem i usłyszałem że wszystko w porządku. Niestety nie. Różnica jest bardzo odczuwalna. I nie da się tego odwrócić.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 09:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2024 11:37
Salon - samochody nowe
Kilka razy miałem ...
... okazję odwiedzić w związku z zakupem samochodu, serwisem. Zawsze podobne wrażenia. Organizacja i obsługa a”la PZMOT ad. 1982. Serwis w porządku, więc za to jedna gwiazdka w górę.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 16:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niepoważne ...
... podejście serwisu naprawy szkód. Najlepiej tylko kup samochód i wymieniaj u nas olej... Dałem samochód do naprawy szkody z OC sprawcy. W dniu odbioru dostałem samochód z wymienionym lusterkiem, ale BEZ wkładu lusterka, więc nienadający się do jazdy na drodze publicznej. Wkład dostałem do ręki z informacją, że mogę sobie go założyć sam, bo oni sie boją, że go uszkodzą. Samochód zastępczy już oddałem... Dlaczego wkład nie jest wymieniony razem z lusterkiem tak jak to powinno być zrobione? Bo ubezpieczyciel nie wiedział, że wkład i lusterko to w Mazdzie osobne części. Po szybkich 2 mailach dostałem zgodę na wymianę wkładu, ale teraz ASO twierdzi, że u nich sprawa jest zakończona i za dużo roboty żeby to odgrzebać, bo trzeba zrobić dwie korekty. Najlepiej jak zamówię sobie u nich wkład sam i się za to będę sam przepychał z ubezpieczycielem. To tyle z bezgotówkowej naprawy szkód... Że samochód gotowy do odbioru to się dowiedziałem dopiero jak sam zadzwoniłem - po prostu sobie stał na placu, być może nawet kilka dni. Po 5 osobistych wizytach w ASO nadal nie mam w pełni naprawionego samochodu, a zwrot samochodu bez lusterka to jakaś kpina. Po komentarzach typu "nie lubimy tutaj takich spraw" do kolejnej szkody skutecznie przekonali mnie, że jednak nie warto u nich jej naprawiać.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 13:57
Salon - samochody nowe
Przy odbiorze auta ...
... po likwidacji szkody, pracownik działu likwidacji szkód stwierdził, że nie muszę już wnosić opłaty za wkład własny z ubezpieczenia, gdyż coś źle wcześniej wpisał w systemie/fakturach i teraz musiałby to odkręcać. Dodam, że sam się o to przypomniałem, gdyż zdziwiło mnie to, bo znałem warunki własnej polisy. Więc potraktowałem to jako rabat od Mazdy i na tym sprawa się zakończyła… Do czasu, aż pani z działu likwidacji szkód zadzwoniła (prawie pół roku później!), z informacją, że jednak muszę wpłacić tą kwotę za wkład własny, gdyż: „tamten pan już u nas nie pracuje, a ja nie mam ochoty płacić z własnej kieszeni”. Obsługa klienta na najwyższym poziomie! Następnym razem proponuję najpierw załatwić takie sprawy wewnątrz swojej kadry i lepiej weryfikować to co robią pracownicy.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 18:02
Salon - samochody nowe
Nie ma kto odebrać telefonu
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 13:04
Salon - samochody nowe
Salon ładny, ale ...
... obsługa.... Mazdę owszem posiadam i jestem mega zadowolony z samochodu ale kolejnej mieć nie będę a jest to związane z podejściem pracowników do obsługi posprzedażowej. Państwo są mili tylko na etapie informacji "dostanie Pan maila z oceną obsługi i prosimy o max ilość gwiazdek" tak.... Serwis. Na zasadzie my jesteśmy nieomylni, gdy zgłaszasz nie poprawnie działający układ po rzekomym serwisie - nie proszę Pana my wykonujeszy wszystko najlepiej, bo przecież my się znamy a Ty świerszcz szukasz dziury w ..... Gdy konkretnie "fachowcowi" paluszkiem pokażesz na czym polega problem, odziwo okazuje się , że jednak coś tam ulega dalszej weryfikacji i odziwo naprawy. Ostatni raz zdenerwowali mnie przemili* Państwo od gwiazdek.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2023 12:36
Salon - samochody nowe
Słaba jakość obsługi. ...
... Najpierw opryskliwa prośbą o przeparkowanie samochodu. Później nie lepiej. Kręcę się przy samochodach sporo minut,. Zero zainteresowania ze strony sprzedawcy. Po prośbie o podejście muszę czekać następnych kilka minut. W tym czasie salon prawie pusty. Rozmowa już całkiem ok ale możliwość wyprodukowania samochodu za ponad pół roku przekreśliła markę mazda. Trudno, szukam dalej.
Użytkownik sieci
11 maja 2023 22:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Pytałem o akcesoria ...
... do Mazdy 2 hybrydy 2023r./półka podwójna podłogi bagażnika/mało tego że pracownik odpowiedzialny za te sprawy nie miał wg mnie zielonego pojęcia o czym mówię to miał to sprawdzić i oddzwonić na mój nr telefon o który sam poprosił czego do dzisiaj nie zrobił mimo jego zapewnienia.Dla mnie zero etyki i kultury pracownika tak szanownej marki i jednak salonu firmowego.Życzę temu pracownikowi sukcesów w pracy na tym stanowisku.Pozdrowienia!!!
Użytkownik sieci
8 stycznia 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... okazuje się, że kupujemy nie produkt (w tym przypadku samochód), ale całe doświadczenie, w tym sprzedawcę. Pół godziny przed zamknięciem salonu poczuliśmy się jak intruzi, którzy i tak na pewno nic nie kupią. No cóż, jeżeli zdecydujemy się na mazdę, to niestety ale poszukamy innego salonu, nawet jeżeli oznacza to wycieczkę do innego miasta. Czasami szansę dostaje się raz i albo umie się ją wykorzystać albo nie.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2023 12:30
Salon - samochody nowe
Sobota, godz. 13.30, ...
... dobre pół godziny do zamknięcia. Trzech panów, jak sądzę z obsługi, już w blokach startowych w kierunku domu. Rozgadani, roześmiani, klimat jak na ryneczku… Szczęśliwie jeden z panów nas dostrzegł i udzielił kilku informacji na temat samochodów, natomiast nie uniknęliśmy poczucia, że przeszkadzamy w towarzyskim zakończeniu dnia pracy. Osobliwy jest też dla mnie dress code obowiązujący wśród obsługi, ale rozumiem, że kolorowa koszulka i wymięte jeansy sprzedawcy (?) mają być może ośmielić klienta? Taki chwyt? Pozostało poczucie niesmaku.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 12:15
Salon - samochody nowe
Gwarancja nie obejmuje wszystkiego !
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2022 17:02
Salon - samochody nowe
Salon bardzo ładny ...
... ale obsługa chyba nastawiona tylko na sprzedaż pojechałem do nich z problemem to tylko mnie odesłali z kwitkiem i najlepiej jak bym pojechał do swojego salonu który mam 600km dalej
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2022 23:12
Salon - samochody nowe
Bardzo ładny salon ...
... w dobrej lokalizacji .. ale obsługa fatalna. Zero zainteresowania klientem, absolutnie brak chęci doradzenia, pokazania,zaprezentowania pojazdu czy spróbowania choć dowiedzieć się czy potrzebuje porady. Rozumiem ze sprzedają na pniu bo aut nie ma, ale naprawdę bez przesady. Koniec końców na jazdę próbna pojechałem do Warszawy.. u nich zapewne będę serwisował w przyszłości