89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 06:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Po ...
... wymianie oleju, gdzie samochód wjechał sprawny ma serwis, oddali mi auto z trzema kodami błędu silnika. Stwierdzili że mam uszkodzone złącze OBD, nie mogą połączyć się z autem i skasować inspekcji olejowej. Dodam że auto kupione w niemieckim salonie mazdy i przejechane od ostatniego serwisu w niemieckim ASO koła 13 tyś km. Postanowiłem więc sprawdzić ich teorie o uszkodzonym gnieździe, podpiąłem auto pod prosty program diagnostyczny ,, SDPROG ,, z interfejsem ELM327, dostępnym w internecie za około 100 zł. Cud !!! Komunikacja z samochodem bez problemu !!! Błedy wykasowałem sam !!! Brawo Wy !!!!!!!!!
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 11:40
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Mieliśmy ...
... usterkę - świeciła się kontrolka silnika - konsultant nawet nie ruszył się z miejsca, żeby sprawdzić. Pomimo próśb, ze jesteśmy w trasie (podróży), z małymi dziećmi. Nie prosiliśmy o pomoc od razu. Mogliśmy poczekać. Niestety, „konsultanta” to nie interesowało. Twierdził, ze ma jednego mechanika wiec „nie i już”. Standardy dalekie od „autoryzowanego salonu/serwisu Mazdy”. Sytuacje zgłosimy do przełożonych pracownika, który był na dyżurze oraz do jednostki centralnej Mazdy. Omijać szerokim łukiem!!!!
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 20:11
Salon - samochody nowe
Pan Kordian od ...
... sprzedaży samochodów używanych pomylił miejsce pracy.
Użytkownik sieci
27 października 2023 10:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 18:11
Salon - samochody nowe
Jeden sprzedawca. Nikt ...
... nie podejdzie do klienta pomimo, że jest kilka osób w salonie. Słabe.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2022 23:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
7 października 2022 19:25
Salon - samochody nowe
Tego samego dnia ...
... szukałem poduszki w skandynawskim sklepie i auta za 100k. Zgadnijcie gdzie znalazłem lepszą obsługę? Słabiutkie user experience, nikt tam nie ma pojęcia o ścieżce zakupowej klienta, na miejscu właściciela mocno zastanowiłbym się nad zasadnością posiadania tam sił handlowych. O zakurzonych autach już nawet nie wspomnę.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 13:06
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta przez telefon na żenującym poziomie.
Użytkownik sieci
21 marca 2022 13:11
Salon - samochody nowe
od godziny 9 ...
... rano co kilka minut próbuję się dodzwonić i nic "przepraszamy numer jest zajęty" jest godzina 13 i dalej to samo ,to chyba jakaś kpina
Użytkownik sieci
15 marca 2022 23:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 21:04
Salon - samochody nowe
Od kilku dni ...
... mają uszkodzony telefon stacjonarny. Pracownicy nic z tego nie robią. Żenada....
Użytkownik sieci
3 marca 2021 19:50
Salon - samochody nowe
Pracownik serwisu Maciej ...
... Kielar brak pojęcia o technologi napraw oferowanych przez serwis. Mało, że brak pojęcia, to tłumaczy jakby na wszystkim się znał, czym wprowadza klienta w błąd. Lepiej dopytać mechaników przed zleceniem naprawy. W moim przypadku samoistnie pękła osłona poduszki pasażera i kwalifikowała się do wymiany. Pan Maciej powiedział, że przy wymianie inflatora (akcja serwisowa Mazdy) nie będzie rozbierana deska rozdzielcza, co było nieprawdą. Do wymiany konieczne było wyjęcie całej osłony z poduszką włącznie. W rzeczywistości wystarczyło ją zamienić na całą przy zerowych dodatkowych nakładach serwisu. A tak za wymianę osłony poduszki będę musiał dodatkowo zapłacić koszty robocizny 792 zł + vat nie licząc części za 1784 zł + vat (koszt nowej osłony) - razem 3169 zł. Z naprawy w serwisie zatem zrezygnuje. Plus dla mechanika wykonującego naprawę, w ramach akcji serwisowej, był bardzo kontaktowy, wytłumaczył mi na czym będzie polegała naprawa. Niestety za narażenie na dodatkowe koszty, przez nierzetelną informacje przy umawianiu na naprawę, serwis oceniam na dwie gwiazdki i to tylko za życzliwość i wykonana naprawę przez mechanika w ramach akcji serwisowej.
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 11:34
Salon - samochody nowe
Żenująca obsługa samochodów ...
... używanych marki Mazda. Sprzedawca jest zajęty leżeniem na krześle i patrzeniem w sufit, całkowicie lekceważący klienta.
Użytkownik sieci
19 maja 2020 22:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 10:19
Salon - samochody nowe
Szkoda. Mazda taka ...
... fajna marka z ciekawymi samochodami. A jeden salon i serwis nie potrafi na poziomie załatwić naprawy gwarancyjnej. Mazda aspiruje to marki premium, ale jak tak będzie załatwiać sprawy to nic z tego.
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 08:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nigdy ...
... w życiu nie dam tam samochodu do naprawy.
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 00:44
Salon - samochody nowe
Słabo spawają
Użytkownik sieci
22 listopada 2019 21:27
Salon - samochody nowe
Totalni hałturnicy. Zamiast ...
... wymienić rozerwany element to go spawają bez zabezpieczenia antykorozyjnego i montują uszkodzone opony z tyłu, aby właściciel nie poczuł bicia na kierownicy.
Użytkownik sieci
22 listopada 2019 20:30
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne podejście ...
... do naprawy gwarancyjnej. Serwis wręcz olewa klienta. Serwis psuje reputację marki niestety.
Użytkownik sieci
21 października 2019 20:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki