Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Bardzo zadufani w ...
... sobie, to jej odniosłem wrażenie jakby co najmniej Mercedesa sprzedawali
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 21:28
Salon - samochody nowe
Kaplica
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 11:27
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... najniższym poziomie! Pani kierownik niesłowna. Sprzedawca twierdzi przy klientach, że za darmo samochodów nie będzie sprzedawać i robi łaskę gdy odbiera Twój telefon. Z serwisem brak jakiegokolwiek kontaktu. Ten salon to jakieś nieporozumienie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 15:11
Salon - samochody nowe
POWIEM KRÓTKO... DRAMAT. ...
... UMAWIAWIANIE SIĘ NIE MA SENSU. TRAKTOWANIE KLIENTA TO KPINA. ODRADZAM TOTALNIE KORZYSTANIE Z SERWISU
Użytkownik sieci
9 października 2023 13:08
Salon - samochody nowe
Minął jakiś czas ...
... od wizyty, ale co sobie mijam salon, to jakoś tak przykro. A to z tego powodu, iż czasem jeden człowiek zaważa na ocenie. Akurat nam się taki przytrafił. Buta, zarozumiałość, kłamstwo wręcz, przy wyłudzeniu danych. Otóż drogi panie handlowcu, jeśli jeszcze cię tam trzymają. Nie zawsze będzie tak, że klient się prosi o samochód. A nic Maździe nie ujmując, w tej jakości jest sporo marek. Jeśli dla firmy zakup auta, a tym samych przychód 150000 zł jest niczym, to zapewne pracę masz nadal. Nie pozdrawiamy, a jeździmy od dawna konkurencją, która potraktowała nas jak klientów, a nie intruzów. Dodam tylko, iż Wasz salon w Zabrzu to normalni handlowcy, jednak postawa waszego pracownika zaważyła na wyborze innej marki. Nie polecamy zakupu nowego samochodu w tym konkretnym salonie.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 07:37
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalnie, niemiło, nie polecam.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 11:36
Salon - samochody nowe
Klient marki. Poprzednie ...
... auto (MAZDA 6) kupione w innym salonie (Katowice). Zainteresowany Mazdą CX-60 chciałem pooglądać, pogadać, może umówić się na jazdę próbną. Przyzwyczajony do standardu obsługi w innych salonach pokręciłem się w salonie, oczekując że ktoś z obsługi mnie zaczepi. Nic z tego, więc posłusznie wyszedłem wobec braku zainteresowania klientem. Jedno dobre, że ostatecznie chyba nie przeszkodziłem pracownikom w ich pracy przed monitorami i nie zająłem ich cennego czasu na kwestie sprzedaży samochodów.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 16:51
Salon - samochody nowe
Klamia ze auto ...
... bezwypadkowe. Wrzucaja sfabrykowane zdjecia, nie polecam. Koszt naprawy wynosi 15 tys przy cenie 65k.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 12:31
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy obsługi ...
... sprzedaży samochodów używanych SkySelection. Przyjechałem z Wrocławia do 2 letniej Mazdy 6 za 120000 zł. Wg. deklaracji bez żadnej historii lakierniczej. Pan jeszcze prosto w oczy, już na miejscu zapewniał, że tak jest w istocie. W rzeczywistości, specjalista, z którym przyjechałem na oględziny od razu (najpierw wizualnie, następnie miernikiem lakieru) stwierdził malowanie błotnika, maski i przedniego zdarzaka. Widoczne ślady demontażu zderzaka, niespasowane uszczelki reflektora. Pan na naszą prośbę o wyjaśnienie sytuacji stwierdził, że być może to jakieś korekty serwisowe - ale w historii nic nie ma. Samochód wg. deklaracji miał być serwisowany tylko w ASO. Pan był kulturalny (stąd 2 gwiazdki zamiast 1), niestety nieszczery - straciłem połowę soboty i koszt oględzin plus dojazdu (Wrocław - Tarnowskie Góry - Wrocław) . Sytuacja zupełnie nieprawdopodobna u oficjalnego dilera samochodowego. Komentarz do poniższej odpowiedzi: Pytanie o bezszkodowość i powłokę lakierniczą oczywiście padło. Nikt zdrowy na umyśle nie przejechałby takiego dystansu i poniósł takie koszty bez zapewnienia, że wszystko jest ok.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2021 17:33
Salon - samochody nowe
Chciałem podzielić się ...
... ciekawym doświadczeniem , mianowicie chodzi o naprawę radia w cx3 które gubi fale czy jak kto woli przerywa. Naprawa ciągnie się od września była wymieniana antena i jeszcze coś, ale to nie poprawiło odbioru. Ale Pan obsługujący nas stwierdził że to możliwe że takowy zanik występuje na trasie. Otóż nie bo w zastępczym samochodzie marki mazda nie występowało na tej samej trasie. Po miesiącu auto trafiło do serwisu na tydzień , to była nasza propozycja bo wyjeżdżaliśmy na urlop i auto nie było potrzebne. W ciągu tego czasu podobno ustalono że coś jest nie tak i usunięto awarie. Podobno bo dalej przerywa, po kolejnym miesiącu po telefonie z naszej strony zamówiono kolejna część. A co do tego czy pomoże to się okaże. Inna sprawą jest to że myślimy o zmianie samochodu na cx 30 i takowy samochód ustaliliśmy jako zastępczy żeby żona mogła przetestować, a co ważne do dojazdu do pracy jest potrzebny wyższy samochód bo w chwili obecnej jest droga w remoncie i niskim samochodzie może uszkodzić coś w podwoziu i będzie problem. W każdym razie ustalone dograne ale tylko z naszej strony bo pracownik który obsługuje przyjęcia samochodu na serwis nic nie miał przekazane. Więc szczerze pozdrawiam Pana Cezarego i myślę że samochód kupię ale nie w Tarnowskich Górach.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 09:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 08:43
Salon - samochody nowe
(Translated by Google) ...
... Nobody came to us (Original) Nikt do nas nie podszedł
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 09:47
Salon - samochody nowe
(Translated by Google) ...
... I DO NOT RECOMMEND!!! In February 2020, I gave the car (mazda) as a cashless compensation. They kept the car for quite a long time, and when I went to pick up the car, it turned out that the shade of the painted wheel arch is different from the hood, and the replaced lamp does not fit / is incorrectly installed because you can put a finger between the lamp and the hatch, there were more such shortcomings, so I did not pick up the car, and all "inconveniences" were to be rectified. The lamp has not been adjusted, I heard that it is impossible. The mask has been corrected, the color is ok. Now it's July 2020 and the paint is peeling off the mask. The car was brought in to fix it under the warranty, unfortunately we heard that the mask painting was not included in the cost estimate for that repair and the mask will not be repainted under warranty. And the person who served us was rude to us. I will never return the car here again. I DO NOT RECOMMEND! (Original) NIE POLECAM!!! W lutym 2020 oddałam samochód (mazda) w ramach bezgotowkowego odszkodowania. Trzymali auto dosyć dlugo, a gdy pojechałam odebrać auto okazało się ze odcień malowanego nadkola różni się od maski, a wymieniona lampa nie pasuje/jest źle założona ponieważ pomiędzy lampę a klapę da sie włożyć palec, takich mankamentów było więcej, więc nie odebrałam samochodu, a wszystkie "niedogodności" miały zostać naprawione. Lampa nie została poprawiana , usłyszałam ze się nie da. Maskę poprawili, kolor jest okej. Teraz mamy lipiec 2020 a z maski łuszczy się lakier. Auto zostało zaprowadzone, aby naprawili to w ramach gwarancji, niestety usłyszeliśmy że malowanie maski nie zostało ujęte w kosztorysie przy tamtej naprawie i maska nie zostanie ponownie pomalowana w ramach gwarancji. A osoba, która nas obsługiwała była niemiła w stosunku do nas. Nigdy więcej nie oddam tu auta. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 22:59
Salon - samochody nowe
(Translated by Google) ...
... I visited the showroom today and I was shocked by the service. At the beginning you asked if I just want a quote or actually think about buying a car. (I did not answer because I decided that the question was completely out of place). When after a while I added the valuation to the equipment, he said that why now I say because he already counted. When I asked at the end if the salon gives a discount from myself, he did not answer but stated that at the beginning I also did not answer the question he asked. Shock! I felt like I came to sell him something. Total lack of professionalism, sense and culture. I felt as if I interrupted him at work. (Original) Odwiedziłem dzisiaj salon i byłem zszokowany obsługą.Na początku Pan zapytał czy chcę tylko wycenę czy faktycznie myślę o zakupie auta.(Nie odpowiedziałem bo uznałem ,że pytanie zupełnie nie na miejscu).Kiedy po chwili dołożyłem do wyceny wyposażenie to stwierdził że dlaczego dopiero teraz mówię bo przecież on już policzył.Kiedy zapytałem na koniec czy salon daje jakiś rabat od siebie ,nie odpowiedział tylko stwierdził ,że ja na początku też nie odpowiedziałem na zadane przez niego pytanie.Szok!Czułem się jakbym to ja przyszedł do niego coś sprzedać.Totalny brak profesjonalizmu,wyczucia no i kultury.Czułem się jakbym mu przeszkodził w pracy.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 13:52
Salon - samochody nowe
(Translated by Google) ...
... A complete lack of professionalism, I waited 2 months for the offer of a new car, after another visit to the salon, the Lord did not want to talk to me again and sent to my friend, laughing at my embarrassment, approach to the customer at the lowest level, arrogance is little said, I advise avoiding wide arc, especially that the purchase of a new car is supposed to be pleasant and comfortable but in ANOTHER DEALER !!!! (Original) Kompletny brak profesjonalizmu, na ofertę nowego samochodu czekałam 2 miesiące, po kolejnej wizycie w salonie Pan nie miał juz ochoty ze mna rozmawiać i odesłal do kolegi, smiejac sie z mojego zazenowania, podejście do klienta na najniższym poziomie, arogancja to mało powiedziane, radzę omijać szerokim łukiem , zwłaszcza że zakup nowego samochodu ma być przyjemny i komfortowy ale u INNEGO DEALERA!!!!
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 16:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 października 2018 15:26
Salon - samochody nowe
(Translated by Google) ...
... I have never encountered such hopeless car sellers anywhere in my life. The insolence and arrogance of the sellers was reaching its zenith. We were treated like imbeciles. The gentleman who had "talked" with us gave the impression that he was a little disgusted with our questions. When asked about the equipment of individual versions, he said that he did not have time to list 71 items and we should tell him exactly what should be in the car. We left the "living room". The next day we went to the second Mazda dealership and ... we bought the CX3 there. (Original) Tak beznadziejnych sprzedawców samochodów nie spotkałem w swoim życiu nigdzie. Bezczelność i arogancja sprzedawców sięgała zenitu. Potraktowano nas jak imbecyli. Pan, który prowadził z nami "rozmowę" sprawiał wrażenie ,iż odrobinę jest zdegustowany naszymi pytaniami. Na pytanie o wyposażenie poszczególnych wersji stwierdził,iż nie ma czasu by wymieniać 71 pozycji i mamy mu konkretnie powiedzieć co ma być w samochodzie. Wyszliśmy z "salonu". Następnego dnia pojechaliśmy do drugiego salonu Mazdy i.... tam kupiliśmy CX3.
Użytkownik sieci
24 września 2018 12:30
Salon - samochody nowe
(Translated by Google) ...
... Upon entering, my wife and I had the impression that we were disturbing the staff at work. The gentleman behind the desk was quietly clicking the keyboard without paying any attention to us. After my loud plea for help, a cheeky and incompetent salesman showed up. Despite his very young age, he kept "ticking" us all the time. On the suggestion that he would tell us about the car, he said "I'm not in the habit of bragging about the product" ?! Embarrassment and waste of time. So I went to Toyota which is on the same street and it was really nice and professional. To sum up: if you want to buy Mazda without unnecessary nerves, choose another dealer (Original) Po wejściu mieliśmy z żoną wrażenie że przeszkadzamy obsłudze w pracy. Pan za biurkiem spokojnie klikał w klawiaturę nie zwracając na nas uwagi. Po mojej głośnej prośbie o pomoc zjawił sie beszczelny i niekompetentny sprzedawca. Mimo bardzo młodego wieku cały czas nas "tykał". Na sugestie żeby opowiedział nam o samochodzie stwierdził "nie mam zwyczaju chwalić się produktem"?! Żenada i strata czasu. Pojechałem wiec do Toyoty która jest na tej samej ulicy i tam było naprawdę miło i profesjonalnie. Reasumując: jeśli chcecie kupić Mazdę bez zbędnych nerwów to wybierzcie innego dealera
Użytkownik sieci
24 maja 2018 19:39
Salon - samochody nowe
(Translated by Google) ...
... I am dissatisfied with the services provided by this salon because I had an appointment for a 10.00 am check-in. I came much earlier because I was going from Zabrze. At 10:45 the car was still in the parking lot. The entire car check-up, oil and brake fluid change, air conditioning cleaning and brake pad replacement took them 6 hours. Catastrophe let me add that I was waiting on the spot (Original) Jestem nie zadowolony z usług świadczonych przez ten salon ponieważ umówiłem się na przegląd, który miałem umówiony na godzinę 10.00. Przyjechałem dużo wcześniej bo jechałem z Zabrza. O godzinie 10.45 auto stało jeszcze na parkingu. Cały przegląd auta wymiana oleju, płynu hamulcowego, czyszczenie klimatyzacji i wymiana klocków hamulcowych zajęła im 6 godzin. Katastrofa😤 dodam, że czekałem na miejscu
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 14:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka