88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 10:52
Salon - samochody nowe
Oceniam obecną obsługę ...
... klienta. Byłam kiedyś u Państwa na przeglądzie i byłam bardzo zadowolona. Rok później również chciałam zrobić przegląd - niestety nie doczekałam się odpowiedzi na moją wiadomość. W tym roku zrobiłam kolejne podejście, wysłałam maila z prośbą o ofertę przeglądu plus dodatkowe usługi. Nie dostałam konkretnej oferty, a na kolejne moje maile już nikt nie odpisał. Telefon niestety nie odpowiada. Szkoda.
Ewa Frysztak
18 kwietnia 2023 08:41
Salon - samochody używane
Z dala od takich kombinatorów
Sprzedano mi auto z celowo ukrytą wadą. Na pytania o faktyczną historię auta nie mogłam się doprosic odpowiedzi!. Po upomnieniach przyszło pismo od jakiegoś amatora prawnika, który wypisuje takie bzdury, jakby w życiu nie miał do czynienia z prawem. Kombinatorstwo, którego final trafi do sądu
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 08:57
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa! Przyjeżdżasz ...
... umówiony na godzinę do serwisu i jesteś piąty w kolejce, czekasz kolejne pół godziny. Sześć biurek i jeden starszy pan obsługuje klientów. Jakaś katastrofa.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 11:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 16:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2022 01:27
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa a ...
... w stacji diagnostycznej nie kompetentny niedouczony pracownik pan Paweł Ch... Nie znał się na obsłudze auta hybrdowego, rozładował akumulator i nie potrafił go odpalić Haha, akumulator rozładował się bo osoba która dokonywała diagnostyki nie potrafiła obsłużyć dokładnie auta hybrydowego, a przewody hamulcowe zdiagnozował na podstawie widzimisię, dla niego przewód gumowy jest zardzewiwiały (od kiedy guma może być zardzewiała) Dopiero po zawołaniu innego pracownika stacji servisu (nie ów pan diagnosta) który pracował wcześniej z autami hybrydowymi potrafił i pomógł go odpalić bo diagnosta nic nie potrafił
Użytkownik sieci
15 października 2021 13:50
Salon - samochody nowe
Byłam ostatnio na ...
... przeglądzie auta. Godzinę po tym jak otrzymałam smsa, że auto jest gotowe do odbioru przyjechałam do salonu, gdzie okazało się, że samochód NAWET JESZCZE NIE WJECHAŁ NA MYJNIE i MIMO ŻE PRZESUNĘŁAM SWOJE PLANY I CZEKAŁAM NA AUTO 40 MIN (pan zapewniał że zajmie to 20 min) to wyjechałam z salonu autem całym w zaciekach i brudniejszym niż przyjechalam. Ale to nie wszystko - podczas oczekiwania i załatwiania fromalności okazało się, że mało tego że nie zrobiono czyszczenia silnika przed wlaniem oleju, o które prosiłam to jeszcze na fakturze mialam ozonowanie, którego sobie absolutnie nie życzyłam. Na koniec Pan usiłował mi wmówic, że była na ten temat rozmowa telefonicznie, a telefoniczna rozmowa dotyczyła klocków hamulcowych, których bardzo się cieszę, że finalnie w tym serwisie nie wymieniałam. Z CAŁEGO SERCA ODRADZAM!
Użytkownik sieci
15 września 2021 14:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2021 00:27
Salon - samochody nowe
Uwaga na tych ...
... cwaniaków!!!! Jestem zażenowany ostatnia wizytą … agent który prowadził mój przegląd bardzo sprytnie za pomocą aplikacji która w teorii ma pomagać dorzucił do pakietu kilka usług za które musiałem zapłacić dodatkowo 1500 pln. Tego oczywiście aplikacja nie pokazała co sam przyznał mi ze jest to błąd… no ale zapłacić musiałem. Wstyd! Będę omijał to miejsce z daleka i wszystkim innym tez to radzę a przynajmniej nie dajcie się naciągnąć bo miałem wrażenie jak słuchałem tych infantylnych tłumaczeń to są wręcz szkoleni aby w ten sposób naciągać innych na kasę. Mam nadzieje ze czytacie to panowie :) nie pozdrawiam i życzę obrotów w salonie adekwatnych do poziomu wiarygodności aby nikt więcej nie miał takich przygód:):)
Użytkownik sieci
16 czerwca 2021 09:16
Salon - samochody nowe
Niestety czas oczekiwania ...
... na naprawe, ciagle problem z diagnostyka oraz zbywanie klienta z czasem oddania samochodu nie wroza sukcesu na przyszlosc. Problem z sumiennoscia w oddzwanianiu serwisu tez nie napawa optymizmem. Plusem jest mila obsluga.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 18:40
Salon - samochody nowe
Radzę trzymać się ...
... z daleka od tego miejsca. Wyzysk, mobbing pracownika czy na serwisie czy na recepcji powoduje straszny spadek jakości. Mechanicy za niskie pensje robią strasznie słaby serwis. Firma nie szanuje pracowników, tak i pracownicy nie szanują klienta. Chcecie zostać dobrze potraktowani idźcie do innych salonów, tutaj cała kadra pracownicza zarabia mniej niż Zdzichu czy Basia na kasie w Biedronce czy Lidlu, to jak macie zostać dobrze obsłużeni?
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 13:43
Salon - samochody nowe
Mało co robią a biorą dużo pieniedzy
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 12:33
Salon - samochody nowe
Jestem zbulwersowana tym ...
... co państwo robią. Firma państwa podjeła pieniądze z PZU za usunięcie szkody w moim aucie. Pieniądze programiście 12/11/2020 w kwocie 1600 złoty auta nie zrobilście. Stoi w dalszym ciągu uszkodzone. Natychmiast proszę przyjechać po auto i je zabrać do naprawy. Wczoraj dodzwoniłam się i pani z recepcji powiedziała że dzisiaj ktoś podjedzie i zabierze auto. Jesteście nieodpowiedzialna firmą. Inaczej zgłoszę państwa firme na policję. WŁAŚCICIEL Emilia Berska-Czarzasta.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 14:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 czerwca 2020 16:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 05:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 16:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2019 12:40
Salon - samochody nowe
Niestety klasyk, sprzedaż ...
... auta na wysokim poziomie, ale obsługa posprzedażowa leży na dnie. Pół roku temu zgłosiłem usterkę i do początku listopada nikt sie nie odezwał. Pisałem ponowienia, bez odzewu. Postanowiłem więc wybrać inne ASO do przeglądu gwarancyjnego i do naprawy usterek.
Użytkownik sieci
9 października 2019 11:26
Salon - samochody nowe
Bardzo mocno odradzam ...
... ten warsztat - w zakresie obsługi klienta, terminowości, kontaktowości jest to najgorszy warsztat z jakiego korzystałem - każda rzecz zajmuje 2-3 więcej niż pierwotne deklaracje, a w przypadku jakichkolwiek problemów - np. nieprawidłowo opisanej faktury - nie da się nic załatwic - kontakt się urywa, telefony kończą deklaracjami, z których nic nie wynika, kolejne tygodnie mijają, próba załatwienia czegokolwiek z każdą kolejną osobą przejmującą temat kończy sie tak samo - absolutnym brakiem kontaktu no i oczywiście - trwającym od 2 miesięcy brakiem kompletu dokumentów. EDIT: Wobec odpowiedzi warsztatu, na którą sie nie da juz odpowiedzieć, pozwalam sobie odpowiedzieć w edycji pierwotnego komentarza: Po pierwsze - cieszy mnie, że przynajmniej jeden dział - dział odpisywania na komentarze na google działa sprawnie i można uzyskać jakąś reakcję w ciągu paru godzin - szkoda, że reszta działów nie może się poszczycić chociażby zblizonymi czasami. Po drugie - tak, po paru dniach dobijania się i wykonaniu kilkudziesieciu telefonow, musialem poprosic pana z dzialu mechanicznego i scignal sekretariat zeby w koncu odebral i udalo mi sie skontaktowac. Przy czym pierwsza informacja ktora w ramach tego kontaktu dostalem bylo to, ze niestety nie wiadomo, czy Pan Prezes wogole jeszcze w tym tygodniu bedzie. Jakis czas pozniej faktycznie dostalem od tej Pani duplikat faktury na ktory czekalem, ale niestety tylko ta 1 (z 4) spraw byla w zasiegu mozliwosci tej przemilej i przemomocnej Pani - w pozostalych 3 - dalej nie mam ZADNEGO postepu w temacie. Po trzecie wreszcie - Panstwa formulka o zaniepokojeniu i wnioskach byla by bardziej przekonywujaca, gdyby nie wygladala od paru lat tak samo. Nie potrzebuje przeprosin, zaniepokojenia, wyciagania wnioskow na przyszlosc, ani pisania opisu sytuacji na kolejnego maila - wyslalem Wam opis calosci juz kilkukrotnie. Potrzebuje, zebyscie w koncu zalatwili te sprawy. EDIT: mamy aktualnie 9.10.2019 - zbliżamy się więc do pierwszej półrocznicy tematu - warsztatowi wciąż nie udało się nic z zaległych tematów załatwic.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 17:48
Salon - samochody nowe
Ja rozumiem że ...
... pracownik pierwszego kontaktu w serwisie nie jest przeszkolony w profesjonalnej obsłudze klienta i fakturowaniu. Natomiast osoba tytułująca się Panem Kierownikiem, która obiecuje dostarczenie dokumentu księgowego w max dzień, a potem zabiera cztery klitery na urlop i ma w.... tych czterech literach wszystko, bo nie dość że nie przekazała konkretnej sprawy dalej to nie zostawiła nikogo na zastępstwie na czas nieobecności - to jest MEGA SŁABE i NIEPROFESJONALNE! Po tym zachowaniu nie dziwne że reszta nie działa - jak wiadomo ryba psuje się od głowy :/