88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 października 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa telefoniczna.
Użytkownik sieci
3 października 2024 13:02
Salon - samochody nowe
Obsługa przed sprzedażą ...
... samochodu na plus natomiast po sprzedaży bardzo słabo przecież już kupiłeś auto więc nie trzeba się starać.
Użytkownik sieci
26 września 2024 04:42
Salon - samochody nowe
Niestety po kilku ...
... latach korzystania z serwisu, obecnie ocena negatywna. Samochód prawie miesiąc w naprawie, rzekomo ze względu na czas dostarczenia jednej części, a sama naprawa według serwisanta to pół dnia. Trochę niedorzeczne w obecnych czasach, gdzie przesyłkę otrzymuje się najpóźniej w ciągu 2 dni (zakładam, że ASO powinien mieć kilku dostawców/hurtowni i jeśli jeden nie dysponuje częścią od ręki, to należy wysłać zapytanie od innego). Do tego brak jakiegokolwiek kontaktu i próby określenia terminu zwrotu pojazdu (na moje próby kontaktu i dowiedzenia się zawsze odpowiedź - jak będzie gotowy, to zadzwonimy do pana). To jest ASO, gdzie płaci się niemałe pieniądze i oczekiwałbym wyższej jakości. Nie daję jednej gwiazdki tylko ze względu na wcześniejsze, raczej pozytywne doświadczenia, natomiast z tego serwisu już nie skorzystam.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 11:31
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... zaangażowanie sprzedawcy to nie mam żadnych uwag natomiast Pan, który miał wycenić obecne auto pod transakcje odkupu niestety nie wykazał żadnego zaangażowania. Koniec końców auto sprzedałem prywatnie i kupiłem nowe u konkurencji ( ale już wybrałem inna markę )
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 18:22
Salon - samochody nowe
Serwis oceniam bardzo ...
... słabo brak profesjonalizmu auto po odebraniu brudne połamana gałka od biegów wiązka fotela nie była zamocowana na swoim miejscu deska rozdzielcza była demontowana chyba przez jakiegoś rzeźnika musiałem sam poprawiać po fachowcach a tego oczekuje się od autoryzowanego serwisu
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 14:34
Salon - samochody nowe
Po tym jak ...
... widzę jak są traktowane nowe pojazdy do was dostarczane, nigdy nie dokonałbym zakupu. Kupujesz nowy pojazd cieszysz się a jakiś pracownik na dziendobry katuje auto dostarczając pod salon smutne to bardzo i niestosowne mam nadzieję, że wyciągnięcie jakie wnioski i konsekwencje z tego.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 01:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2024 21:18
Salon - samochody nowe
Kochani ,lepiej omijać ...
... ten salon z daleka , sprzedali mi auto nie informując o szkodach jakie miało auto przed zakupem, prosiłem o wyjaśnienia , niestety barak odpowiedzi na moje @ szkoda że do salonu trzeba zabierać miernik Żenada
Użytkownik sieci
17 maja 2024 18:35
Salon - samochody nowe
Nie da się ...
... dodzwonić do zamawiania części. Konsultanci nie oddzwaniają wbrew komunikatowi który jest podczas oczekiwania na połączenie
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 11:19
Salon - samochody nowe
W dalszym ciągu ...
... brak reakcji serwisu. Dział marketingu też już chyba nie działa i tych opinii już nikt nie czyta.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 15:23
Salon - samochody nowe
Zgłoszenie serwisowe pozostaje ...
... bez odpowiedzi. Tandetne wykonanie nadwozia MX-30, wątpliwa gwarancja. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Nie wiem jaki ...
... jest sens opisywać cyrk z serwisem skoro opinia jest potem usunięta.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 15:42
Salon - samochody nowe
Serwis totalna porażka. ...
... Mam 2letnią mazdę MX30 (elektryczna). Po prawie 2latach padł mi akumulator niskonapięciowy (12V) wymagał ładowania co kilka dni akurat był termin przeglądu okresowego więc skontaktowałem się z Mazda Odyssey. Dowiedziałem się o akcji serwisowej związanej z akumulatorami. NIe wymieniłem więc go samodzielnie ale pojechałem na przegląd. W serwisie specjalnie przypomniałem o problemie z akumulatorem. Po przeglądzie za bagatela ok 1500 zł dowiedziałem się że akumulator i owszem nie jest naładowany (chociaż dzień wcześniej się ładował całą noc) ale jest sprawny. Ostatecznie nie został wymieniony w ramach akcji serwisowej. Po ok miesiącu akumulator padł całkowicie. Zadzwoniłem do Odyssey. Dostałem informację, że oddzwoni do mnie pracownik który mnie obsługiwał. NIe zadzwonił po 3-5dniach dzwonię na nr ogólny aby skontaktować się z menagerem salonu. Informacja zwrotna : manager oddzwoni. Nie oddzwonił Akumulator wymieniłem samodzielnie. Wniosek mam taki mazdę kupiłem 2 razy: pierwszy i ostatni
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Odradzam ten salon ...
... a przede wszystkim serwis. Pan Tomasz B u którego byłam umówiona z klientem na przegląd samochodu przed zakupem, odradził bez oglądania i sprawdzenia przez mechanika samochodu zakup ode mnie. Dlaczego: od razu stwierdził, że samochód jest sprowadzony i nie nadaje się do zakupu ? Skoro go nawet nie sprawdzili a auto było naprawiona na oryginalnych częściach, jeszcze Pan Tomasz zaczął gdybać i wymyślać co było uszkodzone w samochodzie, nie jest osobą kompetentną do wypowiadania się co było czy jest uszkodzone, to należy do zadań mechanika. Pan Tomasz B odradził kupującym przegląd i przekonał ich żeby nie kupowali tego auta. Moi kupujący byli poinformowani, że auto jest ze Stanów i było uszkodzone i naprawiane chcieli je sprawdzić w serwisie czy jest dobrze zrobione. Więc ciekawa jestem co Pan Tomasz nawymyślał i jak bardzo nakłamał na temat tego auta moim klientom. Jest to nie poważne, dlaczego skreślacie auto z zagranicy nie oglądając go i nie sprawdzając. Byłam ze swoim samochodem na diagnostyce komputerowej w Maździe w Łodzi jakiś czas temu i tam mechanicy wypowiedzieli się, że auto jest bardzo dobrze zrobione i nie ma żadnych błędów. Nie poważne podejście i zachowanie, chamstwo przoduje ! Nie polecam i każdemu będę odradzać Państwa serwis.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 18:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 października 2023 11:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Podczas ...
... naprawy samochodu w autoryzowanym warsztacie na Jagiellońskiej, został skradziony pendrive 256 Gb z samochodu. Dealer w ogóle się tym nie przejął, tragiczne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
30 maja 2023 08:39
Salon - samochody nowe
Od 4 godzin ...
... wyje im alarm w salonie i nic z tym nie robią. Nie daje spać. Już nie mówiąc, że zabrali tereny zielone pod parking. Nie polecam salonu Mazdy.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 11:35
Salon - samochody nowe
Oszusty po całości. Montujom stare części
Użytkownik sieci
11 lutego 2023 19:07
Salon - samochody nowe
Najgorszy autoryzowany serwis ...
... jaki mialem okazje odwiedzić. Na wiekszosc zgloszonych usterek odpowiedz doradcy serwisowego Jakuba K cytuje "prosżę Pana to jest Mazda tego nie da sie zrobic" lub "ten typ tak ma" a prośba dotyczyła np wyregulowania wysokości dysz spryskiwaczy szyby przedniej!! Dodatkowo zgloszenie drgajacego wkladu lusterka przy predkosciach autostradiwych Pan Jakub odpowiedział, że technik przejechals się z predkoscia 50km/h i nic sie nie dzialo... Nie wiem ktory z Panow nie czyta ze zrozumieniem zlecenia ale polecam jednak jakies lekcje dla pracownikow serwisu z tego zakresu. Kolejne zgloszenie dotyczylo dzwiekow z tapicerki i odpowiedz byla ze poprawiono wszystko, jednak po wizycie jest gorzej niz przed nia. Nie ukrywam ze ilosc zglaszanych usterem w aucie ktore ma 1,5 miesiaca i przebieg 6000km jest dosc niepokojaca i nie wskazuje na trwalosc i jakosc premium jaka Mazda probuje sie chwalic. Auto spedzilo w serwisie 3h i zadna ze zglaszanych usterek nie zostala usunieta. Wrazenia customer experience po wizycie w salonie Oddysey Gorczewska mocno na minus. Polecam uczyc sie od innych marek.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 21:26
Salon - samochody nowe
Byliśmy z żoną ...
... przy okazji szukania nowego auta. Weszliśmy, zapytalismy, pan sprzedawca ocenił nas wzrokowo i chyba uznał, że nie warto z nami rozmawiać. Trochę szkoda bo już raz mieliśmy Mazdę i rozważaliśmy pozostanie przy marce. Na szczęście konkurencji się w głowie nie przewróciło i u nich kupiliśmy nowe auto.