89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 11:19
Salon - samochody nowe
W dalszym ciągu ...
... brak reakcji serwisu. Dział marketingu też już chyba nie działa i tych opinii już nikt nie czyta.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 15:23
Salon - samochody nowe
Zgłoszenie serwisowe pozostaje ...
... bez odpowiedzi. Tandetne wykonanie nadwozia MX-30, wątpliwa gwarancja. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Nie wiem jaki ...
... jest sens opisywać cyrk z serwisem skoro opinia jest potem usunięta.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 15:42
Salon - samochody nowe
Serwis totalna porażka. ...
... Mam 2letnią mazdę MX30 (elektryczna). Po prawie 2latach padł mi akumulator niskonapięciowy (12V) wymagał ładowania co kilka dni akurat był termin przeglądu okresowego więc skontaktowałem się z Mazda Odyssey. Dowiedziałem się o akcji serwisowej związanej z akumulatorami. NIe wymieniłem więc go samodzielnie ale pojechałem na przegląd. W serwisie specjalnie przypomniałem o problemie z akumulatorem. Po przeglądzie za bagatela ok 1500 zł dowiedziałem się że akumulator i owszem nie jest naładowany (chociaż dzień wcześniej się ładował całą noc) ale jest sprawny. Ostatecznie nie został wymieniony w ramach akcji serwisowej. Po ok miesiącu akumulator padł całkowicie. Zadzwoniłem do Odyssey. Dostałem informację, że oddzwoni do mnie pracownik który mnie obsługiwał. NIe zadzwonił po 3-5dniach dzwonię na nr ogólny aby skontaktować się z menagerem salonu. Informacja zwrotna : manager oddzwoni. Nie oddzwonił Akumulator wymieniłem samodzielnie. Wniosek mam taki mazdę kupiłem 2 razy: pierwszy i ostatni
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Odradzam ten salon ...
... a przede wszystkim serwis. Pan Tomasz B u którego byłam umówiona z klientem na przegląd samochodu przed zakupem, odradził bez oglądania i sprawdzenia przez mechanika samochodu zakup ode mnie. Dlaczego: od razu stwierdził, że samochód jest sprowadzony i nie nadaje się do zakupu ? Skoro go nawet nie sprawdzili a auto było naprawiona na oryginalnych częściach, jeszcze Pan Tomasz zaczął gdybać i wymyślać co było uszkodzone w samochodzie, nie jest osobą kompetentną do wypowiadania się co było czy jest uszkodzone, to należy do zadań mechanika. Pan Tomasz B odradził kupującym przegląd i przekonał ich żeby nie kupowali tego auta. Moi kupujący byli poinformowani, że auto jest ze Stanów i było uszkodzone i naprawiane chcieli je sprawdzić w serwisie czy jest dobrze zrobione. Więc ciekawa jestem co Pan Tomasz nawymyślał i jak bardzo nakłamał na temat tego auta moim klientom. Jest to nie poważne, dlaczego skreślacie auto z zagranicy nie oglądając go i nie sprawdzając. Byłam ze swoim samochodem na diagnostyce komputerowej w Maździe w Łodzi jakiś czas temu i tam mechanicy wypowiedzieli się, że auto jest bardzo dobrze zrobione i nie ma żadnych błędów. Nie poważne podejście i zachowanie, chamstwo przoduje ! Nie polecam i każdemu będę odradzać Państwa serwis.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 18:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 października 2023 11:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Podczas ...
... naprawy samochodu w autoryzowanym warsztacie na Jagiellońskiej, został skradziony pendrive 256 Gb z samochodu. Dealer w ogóle się tym nie przejął, tragiczne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
30 maja 2023 08:39
Salon - samochody nowe
Od 4 godzin ...
... wyje im alarm w salonie i nic z tym nie robią. Nie daje spać. Już nie mówiąc, że zabrali tereny zielone pod parking. Nie polecam salonu Mazdy.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 11:35
Salon - samochody nowe
Oszusty po całości. Montujom stare części
Użytkownik sieci
11 lutego 2023 19:07
Salon - samochody nowe
Najgorszy autoryzowany serwis ...
... jaki mialem okazje odwiedzić. Na wiekszosc zgloszonych usterek odpowiedz doradcy serwisowego Jakuba K cytuje "prosżę Pana to jest Mazda tego nie da sie zrobic" lub "ten typ tak ma" a prośba dotyczyła np wyregulowania wysokości dysz spryskiwaczy szyby przedniej!! Dodatkowo zgloszenie drgajacego wkladu lusterka przy predkosciach autostradiwych Pan Jakub odpowiedział, że technik przejechals się z predkoscia 50km/h i nic sie nie dzialo... Nie wiem ktory z Panow nie czyta ze zrozumieniem zlecenia ale polecam jednak jakies lekcje dla pracownikow serwisu z tego zakresu. Kolejne zgloszenie dotyczylo dzwiekow z tapicerki i odpowiedz byla ze poprawiono wszystko, jednak po wizycie jest gorzej niz przed nia. Nie ukrywam ze ilosc zglaszanych usterem w aucie ktore ma 1,5 miesiaca i przebieg 6000km jest dosc niepokojaca i nie wskazuje na trwalosc i jakosc premium jaka Mazda probuje sie chwalic. Auto spedzilo w serwisie 3h i zadna ze zglaszanych usterek nie zostala usunieta. Wrazenia customer experience po wizycie w salonie Oddysey Gorczewska mocno na minus. Polecam uczyc sie od innych marek.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 21:26
Salon - samochody nowe
Byliśmy z żoną ...
... przy okazji szukania nowego auta. Weszliśmy, zapytalismy, pan sprzedawca ocenił nas wzrokowo i chyba uznał, że nie warto z nami rozmawiać. Trochę szkoda bo już raz mieliśmy Mazdę i rozważaliśmy pozostanie przy marce. Na szczęście konkurencji się w głowie nie przewróciło i u nich kupiliśmy nowe auto.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 10:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 13:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 09:31
Salon - samochody nowe
Kilka wykonanych telefonów, ...
... oczekiwanie na linii po kilka minut nikt z obsługi nie odbiera. Nie chcę wiedzieć nawet jak działa serwis.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 21:16
Salon - samochody nowe
Mimo ważnej gwarancji ...
... odmówiono mi naprawy usterki niedziałającego mikrofonu, odsyłając mnie do serwisu salonu w którym auto było kupione. Tłumaczenie serwisu, że nie mają podstaw do naprawy, bo komputer nie zgłasza błędów, mimo że wcześniej stwierdzono, że mikrofon nie działa, jest niepoważne. To ma być serwis marki która reklamuje się jako premium? Może nie potrzebnie dałem się zbyć, ale z drugiej strony po takim podejściu do klienta, można mieć obawy że reszta personelu też się nie przykłada do należytej obsługi. W innym serwisie (Bemo Motors) usterka została zdiagnozowana i naprawiona bardzo sprawnie.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 10:26
Salon - samochody nowe
Przy zakupie auta ...
... miło, super atmosfera. Przy serwisie panowie chyba pomylili się z powołaniem... Ceny z kosmosu, namawianie na wymianę zbędnych części, które posłużą spokojnie do kolejnego serwisu... Umyty samochód po serwisie to jakaś masakra, smugi jakby ktoś polewał wiadrem. Jednym słowem na odp....l
Użytkownik sieci
12 lipca 2021 15:25
Salon - samochody nowe
Odradzam ten serwis ...
... argumentując poniżej. Eidit: ocena ta sama - NIE POLECAM. serwis naprawił felgę i kierownice - załączam zdjęcie felgi jak została wyważona - bez komentarza. Dodam również jak serwis przy ostatniej kolejnej już naprawie przeszedł samego siebie lakierując elementy, które nie są związane ze szkodą a mianowicie spojler dolny zderzaka przód oraz osłona wewnętrzna zderzaka - oczywiście załączam zdjęcia. Co więcej kierownik serwisu powiedział, że wymieni mi tylko 2 elementy, 3 już nie. Załączam zdjęcia. Brak słów. Ciekway jestem co się stanie jak znowu oddam samochód do tej właśnie Autoryzowanej Stacji Obsługii. A na marginesie załączam zdjęcie Mazdy 6, która została kupiona z mojego polecenia i te sam warsztat lakierował zderzak przód i tyłw tym samochodzie. Sami Państwo możecie zobaczyć czy kolor sie zgadza czy nie :-) Kupiłem w tym salonie na zamówienie mazdę mx 5 w 2018 roku. Od tamtego czasu robię wszystkie przeglądy, wymiany opon z magazynowaniem włącznie właśnie w tym serwisie przy ulicy Górczewskiej. Samochód miał naprawiane blacharsko -lakierniczo następujące elementy: zderzak tył, lewy tylny błotnik oraz naprawę z przodu łącznie z wymianą maski (oczywiście wszystkie naprawy w tym właśnie serwisie). Po wszystkich tych naprawach nigdy kolor lakierowanych przez ten właśnie autoryzowany warsztat się nie zgadzał. Na każdy z wymienionych powyżej elementów musiałem jeździć na ulicę Jagiellońska przynajmniej 2 - 3 razy (mam do nich 50 km w jedną stronę czyli 100 km przy wizycie gdyby ktoś chciał liczyć).Przy ostatnich poprawkach samochód oddawałem przy okazji wymiany tarcz i klocków. Samochód odebrałem z mocno wynegocjowanym 10% rabatem na robociznę. Dodam, że z mojego polecenia co można sprawdzić 3 osoby kupiły w tym właśnie salonie nowe samochody (program lojalnościowy) a mianowicie 2 sztuki Mazda CX3 i Mazda 6 w rok. Przy wspomnianym ostatnim serwisie i naprawie maski odebrałem samochód brudny z uszkodzonymi 2 elementami felga prawy przód i uszkodzony materiał na kierownicy (załączam zdjęcia felgi, kierownicy i maski z której rozwarstwiał się lakier). Serwis może powiedzieć, że ja to zrobiłem lub było wcześniej ale wtedy byłoby zaznaczone na zleceniu lub serwis poinformowałby mnie o tych uszkodzeniach. Wspólne również, że po ich naprawach nadal maska nie pasuje. Także reasumując wszystkie prace serwisu oraz podejście do klienta -szczerze nie polecam. Ps. Oddanie klientowi samochodu z pustym zbiornikiem paliwa (ponieważ samochód na kołach był odstawiany z Górczewskiej na Jagiellońską przez pracowników ów autoryzowanej stacji) również miało miejsce co jest odnotowane na zleceniu przy moim odbiorze kilka napraw temu.
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 16:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 maja 2021 13:24
Salon - samochody nowe
31 minut i ...
... 2 sekundy, tyle czasu słuchałem muzyczki z infolinii i zrezygnowałem z oczekiwania na odebranie telefonu przez kogoś z działu części. Dziękuje
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 14:45
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Słaba obsługa klienta (Wersja oryginalna) Poor customer service