92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 13:37
Salon - samochody nowe
Fajne takie banowanie ...
... potencjalnego klienta na FB bez powodu.... Edt. po odpowiedzi Mazdy: nie mam w zwyczaju bluzgać w internecie, stosuję się do zasad netykiety i elementarnych zasad kultury osobistej, zatem wypraszam sobie sugerowanie tego typu zachowań. Swoją opinię podtrzymuję.
Użytkownik sieci
1 marca 2024 20:11
Salon - samochody nowe
Czekasz na serwis ...
... blacharsko lakierniczy 3 miesiące! Oddajesz auto na serwis w celu wymiany tylnego zderzaka 16 stycznia odbierasz auto 1 marca- po 3 telefonach kiedy będzie auto gotowe, bo umowe na samochód zastępczy mielismy na 3 tygodnie. I niestety auto nie odpala! Wstyd! Niestety nie polecam tego serwisu!
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 13:37
Salon - samochody nowe
1. Czekałam 1,5 ...
... miesiąca na ustalenie terminu naprawy od czasu kiedy zakład otrzymał przelew. 2.Pro-Moto potrzebowało 8 dni, żeby stwierdzić, że jednak nie naprawią auta (kontakt miał być po 2/3 dniach) 3. Nie zwrócili pieniędzy towarzystwu ubezpieczeniowemu mimo 2 pism, faktura wysłana na niewłaściwy adres (nie widniał na dokumentach szkody), odzyskałam pieniądze po 6 miesiącach.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2023 10:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 20:20
Salon - samochody nowe
Jeśli szanujesz swój ...
... czas i pieniądze. To omijaj z daleka!!!
Użytkownik sieci
14 października 2023 22:15
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonów ...
... na blacharni. Jestem pracownikiem branży motoryzacyjnej i doskonale wiem,że nawet w serwisie bez autoryzacji oddzwania sie na nieodebrane numery. Nie wiem jakim cudem mają dalej autoryzację.... Sprawa załatwiona w innym serwisie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 23:16
Salon - samochody nowe
Moja zmora największa…
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 08:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Oddałem ...
... samochód do naprawy, kosztorysy zawyżone ostatecznie sprawa skończyła się w sądzie!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 18:44
Salon - samochody nowe
Dramat i tragedia. ...
... Serwis blacharsko lakierniczy w tej firmie to kłamcy i oszuści.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 02:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 października 2022 21:09
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalny sposób obsługi. Odradzam salon i serwis.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 20:57
Salon - samochody nowe
Myślałem, że salonom ...
... samochodowym zależy na sprzedaży samochodów. Temu wyraźnie nie, po wizycie jestem mniej zainteresowany kupnem samochodu niz przed. Totalne olanie klienta i wprowadzanie w błąd w korespondencji mailowej. Jeśli zamówie mazde to napewno nie w tym salonie.
Użytkownik sieci
1 marca 2022 12:30
Salon - samochody nowe
Strata cennego czasu, ...
... brak profesionalizmu, obsluga klieta pod psem, totalnie brak kompetencji, NIE POLECAM. Lepiej pojechac kilka km dalej do innego servisu Mazdy.
Użytkownik sieci
18 października 2021 09:16
Salon - samochody nowe
Dział lakierniczy tego ...
... salonu totalna porażka! Olewają mnie już od dwóch tygodni! Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 20:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 20:48
Salon - samochody nowe
Odebrałem Forda Turneo ...
... z serwisu blacharsko-lakierniczego gdzie wymieniana była szyba po skierowaniu przez ubezpieczyciela. No i chyba to był błąd. Ford w Mazdzie... Usługa niby wykonana, jednak porównując z tym co przez lata mogłem doświadczyć w różnych serwisach dealerskich wypada bardzo słabo. I tam i tu były to samochody służbowe i w leasingu. Ale różnica jest diametralna. Cały dzień do dyspozycji a auto wygląda jak gdyby "Czesiek z Wieśkiem" przy piwku sobie fuszke strzelili. Nie chodzi już o odkurzanie czy mycie szyb, ale na jasnej tapicerce widać wszystkie ślady palców, kleju i innego brudu. Szyba co prawda wstawiona ale boję się pierwszego deszczu jak widzę ślady działalności "autoryzowanego serwisu". Niestety już wiem dlaczego zależy im aby klient nie czekał na miejscu... Niestety nie mogę wstawić zdjęć... Ale chętnie bym to zrobił. Zdecydowanie nie polecam serwisu blacharsko-lakierniczego firmy JKK PRO-MOTO. Komunikacja z klientem... A co to w ogóle jest? Żebym nie zadzwonił jaki jest status naprawy to czekał bym do środy... ... popielcowej. Jedna gwiazdka ponieważ od zgłoszenia potrzebowali 4 dni robocze na ściągnięcie oryginalnej szyby z Forda. Smutne jak szybko w dzisiejszych czasach bezistotne staje się zadowolenie klienta...
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 11:19
Salon - samochody nowe
W Pro Moto ...
... kupiłem samochód Mazdę 6 w 2019 roku. Do odbioru było miło, później zaczęły się schody. Odpryski na lakierze? "To normalne." Lusterka się nie składają? "W prawdzie wymieniamy ich kilka dziennie bo mają wadę fabryczną ale teraz się składają więc panu nie wierzymy." Nawigacja się rozjeżdża? "Co pan opowiada." Najśmieszniejsze jest, że pomimo że wydałem u nich prawie 200k to gdy zapomniałem zapłacić 1000 PLN VAT przy serwisie z polisy OC- oddali sprawę do sądu :D Nie zadzwonili, nie powiedzieli podczas przeglądu - od razu do sądu. Wiadomo moja wina, ale wypada być trochę wyrozumiałym i chociaż wspomnieć, że jest zaległość. Pół roku temu przenisiłem się z serwisem do Mirai w Sosnowcu. Lakier? "Zrobimy w ramach gwarancji". Nawigacja? "Zaktualizujemy, a jak nadal nie będzie działać to wymienimy moduł". Jezeli kiedyś będę kupował ponownie Mazdę to na pewno nie w Pro Moto.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 13:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 20:41
Salon - samochody nowe
Byłem z rodziną ...
... dziś w salonie, pierwszy i ostatni raz. Jeżeli ktoś ogląda samochód, czyta specyfikację, wsiada do środka to oznacza, że jest zainteresowany danym modelem, zatem personel winien wykazać choć minimum zainteresowania. Nas potraktowano jak trędowatych, nawet broszury z danym modelem musiałem sobie sam poszukać chociaż pracownica salonu siedziała przy biurku obok stojaka z broszurami. Niestety rozmowa ze znajomymi i oglądanie zdjęć kotów były ważniejsze niż pomoc natrętnemu klientowi. Nadmienię, iż w salonie konkurencyjnej marki (również japońskiej) zostaliśmy przez sprzedawcę wręcz zagadani, okazał zainteresowanie w momencie przekroczenia przez nas progu salonu.
Użytkownik sieci
24 marca 2021 07:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka