92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 14:05
Salon - samochody nowe
Proponuję zrobić próbę ...
... dodzwonienia się na serwis blacharsko-lakierniczy. Można oszaleć. I tak niezmiennie od 4 lat.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 01:11
Salon - samochody nowe
Mieszane uczucia, pojechałem ...
... obejrzeć używaną mazdę 3 na miejscu niestety rozczarowanie. O ile z zewnątrz prezentowała się pozytywnie o tyle wnętrze odrzuciło mnie jak na 5 letni samochód. (pierwsza rejestracja 2017 więc nawet jeszcze mniej) fotel kierowcy nosił już silne oznaki eksploatacji (przebieg trochę ponad 50 tys) boczek potargany, wychechłany widocznie pierwszy właściciel nie należał do najszczuplejszych osób. Kierownica wyślizgana z punktowo potargana skóra, gałka zmiany biegów to samo. Roletka na podłokietniku zniszczona pazurami (poprzedni właściciel chyba nie wiedział że paznokcie się obcina) zarysowana tapicerka na desce rozdzielczej przed pasażerem prawie na wysokości oczu (efekt wożenia długich przedmiotów?) na tylną złożoną kanapę wewalone dodatkowe felgi z oponami, także żeby obejrzeć tył lub nawet wsiąść do niego najpierw trzeba wywalić ukurzone koła w workach. (dla przykładu mirai sosnowiec również był dodatkowy komplet opon ale ulokowany gdzie indziej niż tylna kanapa samochodu) ogólnie wnętrze zrobiło na mnie marne wrażenie. Dużo mniejszych lub większych zarysowań na elementach plastikowych lub tapicerce. Albo trafiłem na samochód po niechluju albo przeceniłem jakość wykonania mazdy. Ja rozumiem że to samochód używany i czasem trzeba na pewne rzeczy przymknąć oko (jak to mówią po nowe to do salonu) ale z drugiej strony za 5 letni samochód z ceną 65 tys spodziewałem się czegoś lepszego. Samo ogłoszenie również nie pozwala za dużo wywnioskować (jedno zdjęcie wnętrza, ciemne i na dodatek "z kąta") druga sprawa : przychodząc na miejsce zastaje samochód już uruchomiony i mocno rozgrzany. Ktoś powie ze może się czepiam, jest zima, śnieg etc. Ale ktoś kto ma trochę pojęcia o samochodach wie co znaczy samemu uruchomić na miejscu zimny silnik i jak dużo można z tego wywnioskować. Za to można było samochód chociaż odśnieżyć. A tak minus na starcie czułem się jakbym trafił do komisu u Mirka a nie poważnego salonu mazdy. Znowu dla porównania salon mazda mirai po przybyciu zastałem samochód zimny i pięknie odśnieżony czyli można. Reasumując w mojej ocenie samochód wizualnie niewarty swojej ceny. Ratuje sytuację tylko to że miałem blisko.
Użytkownik sieci
20 października 2020 07:23
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam.Spędziłem ...
... dziś 2 h czekając,aż zostanie zresetowany bluetooth. Procedura nie udana.Dwukrotnie. Po powrocie do domu, sam to zrobiłem, kasujac poprzednie podłączone telefony. Dostałem za to "ofertę"zakupu nowego modułu za 3000 zł.Po co mi? Nie wiem.A i jeszcze tylko 100zł do zapłaty za co???? uj wie (diagnostykę modułu) oczywiście błędną. To nie pierwsza wpadka tego serwisu. Poprzednio robiłem serwis przed zakupem samochodu ,panowie nie widzieli, że auta mazdy produkowane na europejski rynek mają grubszą powłokę lakierniczą i stwierdzili że auto jest całe malowane .
Użytkownik sieci
5 października 2020 15:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 17:50
Salon - samochody nowe
Drogi Panie zlecając ...
... naprawę samochodu mazda 3 informowałem iż cześć pochodzi z rynku europejskiego i jest o tym samym numerze , wtedy Pan nie wymyślał ze nie będzie pasować . Teraz jak nie potrafiliście prostego programowania zrobić to wielkie Halo ze bezpieczeństwo itd. Czemu Pan nie informował podczas przyjęcia auta że taka cześć nie ma prawa ponownego montażu . To chyba Pan tu jest fachowcem od Mazdy nie klient ? Po za tym nie próbował Pan nawet wycenić tej naprawy na oryginalnych częściach Mazdy tylko zbył nas Pan jak intruzów . Jak kupowaliśmy Czesci blacharskie w waszym serwisie za ponad 10 tys zł to było Ok !!! A jak już chodzi o pomoc serwisowa to szukaj sobie gdzie indziej !!! Tak się nie postępuje drogi Panie . Nie polecam absolutnie tego serwisu !!!
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 21:56
Salon - samochody nowe
Zostawiłem samochód w ...
... tym serwisie na prostą naprawę . Po dwóch tygodniach dowiedziałem się od doradcy iż kierownik tego serwisu zakazał naprawiać samochód kupiony poza tym salonem ! Żenada !!! Nie potrafili naprawić mojej Mazdy taki to serwis !!! Omijać szerokim łukiem .
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 15:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!!!! Tego salonu na Kościuszki 215
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 11:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam firmy, ...
... a zwłaszcza kierownictwa. Moja mama miała zacząć pracę 20 lipca. Praca miała być pewna. Teoretycznie wszystko ustalone, dane podane, dżentelmeńska umowa. Pracodawca się rozmyślił tydzień przed rozpoczęciem i nie raczył o tym poinformować. Takich rzeczy się ludziom nie robi, zwłaszcza gdy jest zapewnienie, że etat czeka na 100%. Bardzo nieprofesjonalne podejście.
Użytkownik sieci
21 marca 2020 19:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 13:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2019 12:24
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży to ...
... kpina! Podejście do klienta 0. Bez słowa przepraszam, Pani w trakcie rozmowy odebrała telefon i rozmawiała przez kilka minut, wróciwszy do rozmowy była nie miła, jakby nie wierząc, że dojdzie do zakupu. Nie chodzi o to że ktoś ma się podlizywać, ale traktowanie klienta z "buta" to chyba norma tego salonu (byłem 2 razy). Tak się zraziłem, że postanowiłem tam nie wracać. Odwiedziłem salony Toyoty, Skody, Kia, zostałem zupełnie inaczej potraktowany. W końcu wybrałem KIA Optima. Salonu Mazdy w Katowicach na Mikołowskiej/Katowickiej nie polecam! Uwielbiam Mazdę, ale salon obrzydził mi ją bardzo :(
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 21:46
Salon - samochody nowe
Odradzam, przynajmniej jeśli ...
... chodzi o dział sprzedaży samochodów używanych. Sprzedawca (główny odpowiedzialny za sprzedaż aut używanych) nie wykazuje praktycznie żadnego zainteresowania klientem, nie mówiąc już o utrzymaniu z nim odpowiedniej relacji. Myli ceny, wprowadza klienta w błąd, odpowiada lakonicznie (zarówno mailowo jak i telefonicznie oraz face to face) sprawia wrażenie że wszystko mu jedno czy ktoś kupi auto czy nie. Zakładam że w pierwszym lepszym komisie obsługa klienta może być podobna (jeśli nie lepsza).
Użytkownik sieci
3 listopada 2019 15:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2019 20:41
Salon - samochody nowe
Byłem pytać o ...
... nowa cx-30... samochód za 130k. Mazda nie udziela rabatów... ewentualnie gumowa mata do bagażnika. Raczej sobie odpuszczę.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 17:14
Salon - samochody nowe
Naciągają klientów na ...
... niepotrzebne naprawy! Mazda 6 2015r. 2.2L diesel przebieg 70tys km - zgłoszony problem braku mocy powyżej 2500rpm, diagnoza seriwsu "układ dolotowy zatkany nagarem" po jego wyczyszczeniu problem z brakiem mocy nadal występuje, a koszty naprawy rosną. Mechanik doszedł do wniosku iż uszkodzona jest duża turbina, gdzie w takie sytuacji producent przewiduje wymianę obu turbin na nowe! Przypominam, że auto ma przebieg 70tyś km. Nie dało się tego zdiagnozować przed czyszczeniem układu dolotowego? Samochód stał 2 tygodnie zanim się zorientowaliście w czym jest problem.... Zadanie było proste, zdiagnozować i naprawić usterkę przez którą auto nie miało mocy, a nie naprawianie/czyszczenie elementów, które nie powodowały braku mocy powyżej 2,5k rpm. Wasze kroki diagnostyczne są wymówką na naciąganie klientów.... Pewnie w kolejnych krokach była by wymiana następnych niepotrzebnych podzespołów.... Nie polecam! Edit: samochód naprawiony, przyczyna usterki rozwarstwioną rura pomiędzy turbo a intercoolerem, kawałki gumy zatkały intercooler. Koszt naprawy 500zl!! Wymiana turbin nic by tu nie pomogła....
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 17:27
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsluga, serwis słaby
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 15:28
Salon - samochody nowe
Miesiąc czekałem na ...
... odpowiedź z sprawie serwisu swojego auta. Co tydzień dzwoniłem i prosiłem się serwisu o informacje. Osoba kompetentna, która była w tamacie nie oddzwaniała, chodź zostawiałem nr. tel. Kiedy udało mi się dodzwonić, zwodzono mnie. W koncu zrezygnowałem, auto zrobiłem w innym serwisie. Szkoda.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 20:47
Salon - samochody nowe
Blachy bez ocynku ...
... na modelach mazda 3 mazd 6 mazda cx-5 grubość lakieru śmiesznie niska 60-80 . Dodatkowo mają mazdę za 59 tys używaną bitą z prawego tylnego boku różnica miedzy prawym a lewym bokiem 170 do 65 um. Chamska agresywna stan 2019 rok. Ciekawe jak jest zabezpieczona tak do komentarza niżej czym wiatrem? rdzą po 10 latach?.
Użytkownik sieci
12 maja 2019 18:38
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis mazdy ...
... w jakim byłem, a obecnie mam 3 mazde więc trochę serwisów zobaczyłem. W maju 2017 roku robiłem u nich przegląd po 60 tyś km i wymieniłem wówczas pierwszy raz klocki hamulcowe zarówno przód jak i tył. Dziś przy przegladzie przy 80 tyś km okazało się że przednie klocki są do wymiany(tylne maja jeszcze 8 mm okładzin a przednie niecały 1 mm). Po kontakcie telefonicznym oczywiście serwis powiedział że wszystko jest ok i że to normalka że klocki się wymienia co 20 tysięcy. Na moje pytania czemu poprzednie wytrzymały 60 tysięcy nie udzielono mi odpowiedzi. Dodam że 70% dystansu to trasy a 30% miasto. Nie zamierzam tego tak zostawić. Nie polecam nikomu tego serwisu Po opublikowaniu powyższego postu skontaktował się ze mna kierownik serwisu tego salonu. Na spotkaniu kierownik serwisu zapropobowal sprawdzenie stopnia zużycia nowych klockow po 20 tyś i jeśli sie okaże że klocki będą mniej zużyte to serwis z Katowic zwróci mi koszty poniesione na klocki założone u nich w serwisie. Niestety na obietnicach sie skończyło poniewaz Pan Kierownik nie odbiera telefonów. Dodam tylko ze na ostatnim serwisie po przejechaniu 20 tysięcy klocki mają ponad 8 mm więc zużycie jest dużo mniejsze niż tych założonych w Katowicach. Dobra rada dla Pana Kierownika że nie wystarczy obiecac należy sie z obietnic wywiązać.
Użytkownik sieci
8 maja 2019 21:32
Salon - samochody nowe
Wchodzę do salonu ...
... i mówię z góry: interesuje mnie najtańsza mazda 2 z zeszłego roku. Od tego momentu przestają się mną interesować. Koncertowe zlewanie klienta w tym salonie powinno być tematem szkoleń i pokazów. W tak kulturalny sposób jeszcze nikt mnie nie olał tak jak tutaj. Mazdo...robisz to źle.