93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 15:44
Salon - samochody nowe
Mojemu tacie sprzedali ...
... nowy samochód z uszkodzona powłoka lakiernicza....
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 16:21
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto z ...
... programu Sky Selection, Pan Wojciech świetnie zaprezentował samochód co skłoniło mnie do szybkiej decyzji. Samochód został wydany brudny od wewnątrz jak i od zewnątrz, ale Pan Wojciech wytłumaczył się tym, że była duża kolejka na myjnię, a chciał jak najszybciej wydać samochód. W trakcie odbioru byłam zapewniania, że wszystko działa oraz, że samochód przeszedł pełny przegląd. Jako, że był to marzec, w dodatku bardzo chłodny - nie sprawdziłam na miejscu działania klimatyzacji. Tydzień po zakupie okazało się, że klimatyzacja nie działa, cały mechanizm prawej szyby nie działa poprawnie - szyba się się nie wsuwa i wypada, a klocki oraz tarcze hamulcowe są do jak najszybszej wymiany. Po zgłoszeniu nieprawidłowości Pan Wojciech umówił mnie na serwis, natomiast kiedy pojawiłam się o wyznaczonej porze okazało się, że Pana Wojciecha nie ma i nikt nic o serwisie nie wie - gdy inny pracownik zadzwonił do Pana Wojciecha ten stwierdził, że nie potwierdziłam wizyty - dwa dni wcześniej wysłałam smsa z potwierdzeniem. Kiedy pracownik przekazał mi telefon i poinformowałam Pana Wojciecha, że SMS z potwierdzeniem został wysłany, a w dodatku odczytany dostałam informację, że „klienci jeszcze dzwonią dodatkowo w dzień wizyty potwierdzać serwis”. W każdym razie auto przeszło serwis (a przyjeżdżając do salonu dostałam informację, że nie ma nikogo kto mógłby sprawdzić mój samochód w dniu dzisiejszym) i okazało się, że jest uszkodzona chłodnica, w związku z tym zapytałam kto pokryje koszta naprawy na co dostałam długiego smsa od Pana Wojciecha o bardzo niemiłym wydźwięku z przekazem „radź sobie sam”. Skontaktowałam się z dyrektorem, po czym godzinę po rozmowie dostałam kolejnego smsa od Pana Wojciecha o treści „pomyłka”. Ostatecznie salon wziął na siebie koszta naprawy. Po naprawie chłodnicy jak i szyby otrzymałam kluczyki i jeszcze na miejscu sprawdziłam szybę, która jak się okazało nadal nie działa. Po poinformowaniu, że szyba nadal się nie wsuwa dostałam informację, że to niemożliwe. Pracownik wyszedł ze mną na zewnątrz sprawdzić usterkę i okazało się, że naprawili sprawną szybę, a zepsutej nawet nie sprawdzili :) dostałam kolejny termin naprawy i informację, że serwis będzie trwał 20-30 minut. Kiedy zjawiłam się na kolejny wyznaczony termin naprawy Pani zabierając kluczyki poinformowała mnie, że jednak naprawa będzie trwała około 3 godzin, a nie pół jak było ustalone - na szczęście został mi przydzielony samochód zastępczy. Przykra sytuacja kiedy zakup wymarzonego samochodu wiąże się z takim brakiem profesjonalizmu ze strony sprzedawcy i wyczekany moment zamienia się w nerwowe i stresujące doświadczenie. Na plus zdecydowanie bezproblemowy kontakt i szybka reakcja dyrektora salonu.
Użytkownik sieci
29 października 2024 10:40
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed tym ...
... "serwisem". Niestety cała usługa nagrała się na kamerze, która jest zamontowana w samochodzie (w widocznym miejscu na przedniej szybie). Zapłaciłem za usługę wymiany płynu hamulcowego (za sam płyn jako materiał 90zl), której to usługi nie wykonano. Wyczyszczono tylko zbiorniczek płynu, żeby wyglądało, że jest wymieniony. Sprawdzenie dokręcenia kół w tym "profesjonalnym warsztacie" wykonuje się pneumatem Xd. Po wymianie filtra powietrza nie podpięto sppwrotem siłownika spowalniającego drzwiczki schowka, co skutkowało opadaniem klapy (musiałem to naprawić we własnym zakresie). Po "serwisie" wrzucono mi do bagażnika niedokręconą bańkę z resztką oleju. Czyszczenie tapicerki nasiąkniętej olejem silnikowym kosztowało mnie drugie tyle co "serwis". ps. Poniższa prośba o kontakt "w celu wyjaśnienia sytuacji" to pic na wodę. Zadzwoniłem, dowiedziałem się, że ktoś zajmie się moją sprawą i do mnie oddzwoni. Minął już ponad tydzień i zero kontaktu za strony serwisu.
Użytkownik sieci
18 października 2024 21:16
Salon - samochody nowe
Całkowicie NIE POLECAM! ...
... Szczególnie współpracę z osobą Michał. Totalna olewka klienta. Nie odbiera, nie oddzwania, nie odpisuje. Żenada! W tych czasach i z taką konkurencją na rynku samochodowym można znaleść sprzedawców którzy szanują swoich klientów. Jeśli ktoś potrzebuje stracić swój czas to może próbować! Ja odradzam mimo, że to moja pierwsza negatywna opinia w google/ edytując komentarz na potrzeby odpowiedzi. Szanowni Państwo to Wy powinniście się ze mną kontaktować a nie ja z państwem. Szerokości również
Użytkownik sieci
11 października 2024 09:37
Salon - samochody nowe
Śmieszą mnie opinie ...
... zachwyconych klientów kupujących nowy samochód. To jedyny moment gdzie pracownicy traktują klienta poważnie. Poczekajcie aż będziecie musieli skorzystać z naprawy albo zamówić jakaś cześć. Wtedy można zobaczyć prawdziwe oblicze pracowników mających klienta w głębokim poważaniu.
Użytkownik sieci
23 września 2024 13:39
Salon - samochody nowe
Niestety, pracownik salonu ...
... sprzedaży okazał się osobą niesłowną - bardziej ostrych słów nie użyję. Handlowiec ma zarabiać dla właściciela ale są granice naciągania. Nową Mazdę kupiłem w Warszawie i polecam przed zakupem porozmawiać z innymi dealerami.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 18:26
Salon - samochody nowe
Miałem do pomalowania ...
... tylne drzwi i tylny błotnik w ciemno granatowej maździe 6, niewielkie uszkodzenie, minimalne zarysowanie. Usługa wykonana fatalnie, kolor malowania istotnie różni się od innych elementów. Jeżeli ktoś z Mirai zainteresuje się tym postem to chętnie podjadę do Sosnowca i pokażę tą fuszerkę. Proponuję, żeby obejrzał sobie właściciel, a nie pan Andrzej, który uprzejmością nadrabia braki warsztatu. Jeżeli tak ma działać lakiernia w ASO to ja dziękuję za taki serwis.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 15:51
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży to ...
... tylko początek. Na tą cześć mojej przygody z Mazdą nie mogę narzekać, to profesjonalizm. Dalej jest SERWIS - i tu ..... mają klienta za nic, ... o przepraszam, mają za "IDIOTĘ". Tak mnie nazwali, gdy mój samochód stał w serwisie. Wszystko mam na filmiku, bo nagrała się rozmowa mechaników na kamerę, którą sami mi zamontowali. Wysłałem filmik do kierownictwa Salonu i Serwisu Mazda Mirai w Sosnowcu, ale nikt na to nie zareagował. Udają, że nic się nie stało........., może to w tym serwisie norma? Wiec jeśli ktoś chce, żeby nazywać go "IDIOTĄ" to korzystacie z usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 12:17
Salon - samochody nowe
samochod kupiony z ...
... tego salonu jako uzywany wymieniony rozrzad i wachacze na akcji serwisowej nie polecam tego serwisu bo mysla ze jak auto ma pare lat i nie placi sie za to (akcja sewisowa)to jest inaczej traktowane a wiec do rzeczy samochód po kupnie wszystko ok ale zauwazyłem ze zbiera od zewnetrznej strony opony ktore były w bdb stanie po przejechaniu 5 tys nadaja sie na smietnik teraz najlepsze kiedy udałem sie na geometrie kół na nowiutkiej maszynie 3 d diagnosta stwierdił ze jest burdel totalny po za tym ze auto jest prosciutkie tyle dobrze , wachacze wymienione w aso i burdel wiec dzwonie do aso do pana sebastiana upomniec sie o swoje a pan stwierdził ze to za pozno ze prosze rozmawiac z kierownikiem serwisu ludzie nie tedy droga edit 4.12 2023 w tamtym czasie byl rowniez wymieniony rozrzad w aso mirai motors samochod byl dbaNy jak dziecko 40 tys i smietnik olej zmieniany co 7 9 tys km nie polecam omijac szerokim łukiem pozatym samochod ok a pan kierownik serwisu stwierdzil ze zrobie 150 tys
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 11:47
Salon - samochody nowe
Mojemu tacie sprzedali ...
... nowy samochód z uszkodzona powłoka lakiernicza.
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 06:06
Salon - samochody nowe
jest to raczej ...
... słabszy salon w porównaniu z innymi tej samej marki z których korzystałem… Ogólnie wydaje mi się że nikomu na niczym tu nie zależało ale to już inna sprawa
Użytkownik sieci
25 września 2023 13:40
Salon - samochody nowe
Naprawa auta trwała ...
... 40 dni, a w momencie odbioru auta zostałem poinformowany, że muszę się umówić się na serwis na wymianę oleju.
Rafał Łągiewka
10 września 2023 14:44
Salon - samochody nowe
Nowy samochód z uszkodzonym lakierem
Salon Mazdy w Sosnowcu a przede wszystkim Marcin Kaszuba oszukał mnie i sprzedał nowe auto z uszkodzonym lakierem od ptasich odchodów. Sprawa skończy się w Sądzie i Prokuraturze za oszustwo. Czytajcie opinie o tym salonie, nie polecam. Na zdjęciu jedna z wielu plam.
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 18:19
Salon - samochody nowe
W dziale ubezpieczeń ...
... - totalny brak profesjonalizmu. Przez to że szanownej pani "nie chciało się" poprawić faktury, mimo to że kilkakrotnie prosiliśmy o to, teraz mamy problem i 750 pln w plecy, bo oczywiście kolejność właścicieli na fakturze nie ma żadnego znaczenia, prawda pani Marleno? Nie polecam.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 11:54
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... przyłączyć się do grona zadowolonych klientów. Samochód (Citroen C5) który u nich kupiłem okazał się mieć mnóstwo wad które zaczęły ujawniać się po kilku tygodniach/miesiącach. Ostatnia wizyta w serwisie wykazała, że samochód miał cofany licznik.
Użytkownik sieci
28 października 2022 10:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2022 13:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lutego 2022 10:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 listopada 2021 21:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka