92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 15:53
Salon - samochody nowe
Wir hatten mit ...
... unserem Mazda eine Autopanne und habe das Fahrzeug - in der Annahme eine seriöse Vertragswerkstatt aufzusuchen - hierhin schleppen lassen vom ADAC. Nachdem ein Kostenvoranschlag gemacht wurde über 9000 Zloty (!!!!) habe ich das Auto nach Wolin schleppen lassen zu einer kleinen Hinterhofwerkstatt, der den Schaden für 900 Zloty behoben hat. Wir hätten beim Mazda-Händler also 10 x mehr bezahlt. Mit zurück schleppen waren es also 1500 Zloty. Ich habe 6500 Zloty gespart! Und freundlich war auch niemand. Proaktiv auch nicht. Passen Sie einfach auf, gerade, wenn sie aus Deutschland kommen. Meine kleine Werkstatt in Berlin hätte das Ganze im übrigen für weniger, als die Hälfte repariert (1200 €, aber da wäre das Abschleppen einfach viel zu teuer geworden). In Zukunft empfehle ich polnischen Autofahrern lieber mal in Deutschland nachzufragen, ob das Reparieren von Autos mittlerweile billiger dort ist 🤣😉 Ach so. Nur fürs reingucken fürs Schaden begutachten(und angeblich Handbremse nachziehen, was nichts gebracht hat), mussten wir ca 400 Zloty bezahlen. Fast vergessen.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 21:07
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu, nie informują, nie oddzwaniają
Użytkownik sieci
12 października 2023 20:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 21:44
Salon - samochody nowe
Personel średnio zainteresowany ...
... klientem wchodzącym do salonu i pokazywaniem samochodów ale jak już się poprosi o pomoc to z łaską pokażą to o co się ich pyta. Z tym że trzeba wiedzieć o co spytać. Ogólnie to customer service na słabym poziomie.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 14:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2023 15:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Serwisowałem samochód jesienią '22. 45 tys. km. w tym serwisie w Szczecinie. Wiosną 23 roku pojechałem służbowo do Mołdawii i jednocześnie zdecydowałem się na konserwację u autoryzowanego dealera. Zajrzeli do programu i powiedzieli, że za 45 tys oprócz oleju i filtra NIC nie zmienili. Olej do skrzyni biegów, płyn hamulcowy, filtr powietrza itp. nic się nie zmieniło, ale pieniądze zostały wzięte jako pełne utrzymanie. To NIE jest centrum serwisowe Mazdy, to warsztat naprawczy ciągników, w którym musisz siedzieć blisko mistrza i patrzeć, aby nie oszukali ... (Wersja oryginalna) Обслуживал свой автомобиль осенью 22 года. 45 тысяч км. в этом сервисном центре в Щецине. Весной 23 года поехал в Молдову по бизнесу и заодно решил техническое обслуживание сделать у официального дилера. Там посмотрели программу и сказали, что на 45 тысяч кроме масла и фильтра не меняли НИЧЕГО. Масло в редукторах, тормозная жидкость, воздушный фильтр и тд. ничего не поменяли, но деньги взяли как за полное техническое обслуживание. Это НЕ сервис центр Мазда, это фермерский гараж по ремонту тракторов, где нужно сидеть возле мастера и смотреть, чтобы не обманули...
Użytkownik sieci
16 września 2022 23:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zostaliśmy przywiezieni do tego salonu naszą Mazdą z przebitą oponą w piątek po południu podczas naszych corocznych wakacji. Trudne do braku możliwości komunikacji. Trzeba było zamówić opony. Samochód zastępczy nie wchodził w grę. Pracowników nie obchodziło, jak mamy wrócić ponad 100 km do naszego wakacyjnego domu. Nikt tak naprawdę się nami nie opiekował. W końcu sympatyczny pan zabrał nas z powrotem lawetą. Sami próbowaliśmy? Nasz samochód powinien być gotowy we wtorek. Kiedy około południa dotarliśmy do salonu samochodowego, samochód nadal stał z przebitą oponą i musieliśmy czekać kolejne 2 godziny. Ten dzień naszych wakacji minął. (Wersja oryginalna) Wir wurden zum Freitag Nachmittag in unserem Jahresurlaub mit unserem Mazda mit einer Reifenpanne in dieses Autohaus gebracht. Schwierig bis keine Kommunikation möglich. Reifen mussten bestellt werden. Ersatzwagen war keine Möglichkeit. Wie wir die über 100 km zurück an unser Urlaubsdomizil kommen sollten, war den Angestellten egal. Da hat sich nicht wirklich jemand um uns gekümmert. Letztendlich hat uns der freundliche Herr mit dem Abschlepper mit zurück genommen. Haben wir uns selbst bemüht. Dienstag sollte unser Auto fertig sein. Als wir gegen Mittag in das Autohaus kamen, stand das Auto noch immer mit dem kaputten Reifen da und wir mussten nochmal 2 Stunden warten. Auch dieser Tag unseres Urlaubs war dann weg.
Użytkownik sieci
7 września 2022 06:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Pracują tu niekompetentni pracownicy, przede wszystkim dyrektor. (Wersja oryginalna) Сдесь работают некомпетентные работники.В первую очередь директор.
Użytkownik sieci
21 marca 2022 08:09
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... żenująca. Nie wiem, czy brak okrzesania (o profesjonalizmie nie wspominając) wynika z młodego wieku sprzedawcy, jego charakteru, czy też polityki firmy, ale na pewno nigdy więcej moja noga tam nie stanie. Wolę jechać do salonu w innym mieście.
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 16:43
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowana dzisiejszą ...
... wizyta i poziomem obsługi klienta na serwisie Pracownicy są nieuprzejmi i nie kompetentni a przede wszystkim pan z warsztatu ktory był opryskliwy twierdząc że nie może ustawić mi nowego limitu przypomnienia o serwisie!!!! Obsługa tragiczna auto od początku u was serwisowane i nigdy nie bylo z tym problemu .
Użytkownik sieci
23 maja 2021 08:28
Salon - samochody nowe
Salon jak i ...
... serwis jest słaby do bólu. Gdy chciałem kupić mazde w salonie w Szczecinie, po wejściu do salonu, nikt z pięciorga (zajętych tylko sobą) pracowników nie zainteresował się mną. Można swobodnie sobie chodzić, wsiadać do aut,pokręcić się i wyjść niezauważonym. Po 10 min wyszedłem i pojechałem do Zielonej Góry. Teraz serwis, mistrzowie odsyłania z kwitkiem. Oddaję auto na naprawę gwarancyjną ze skrzypiącym fotelem. Pan przyjmuje auto i mówi, że tak być nie może. Oddaję na naprawę i po całym dniu dostaję tak samo skrzypiący fotel. Pracownik zapewnia, że jak dalej będzie źle to będziemy działać z naprawą. Następnie dzwonie, że jest źle, a tu Pan mi mówi iż naprawić to mogę sobie fotel sam, w firmach które się tym profesjonalnie zajmują. Ostatni raz tam byłem. Polecam salony w Zielone Górze czy Poznaniu oraz serwis w Gorzowie. Poziom obslugi i zaangarzowania jest tam o niebo wyższy.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2020 18:51
Salon - samochody nowe
Odwiedzilismy wraz z ...
... zona salon Mazda w Szczecinie, zdecydowani na zakup samochodu Mazda 6, niestety podczas wizyty w salonie nikt nami sie nie zainteresowal. Po dlugim oczekiwaniu poprosilismy Pania, ktora siedziala za biurkiem o mozliwosc otwarcia nam samochodu poniewaz chcielismy zapoznac sie z jego wnetrzem, Pani zupelnie rozkojarzona oznajmila nam, ze kluczykow od aut nie ma w salonie bo osoba odpowiedzialna niejaki Pan Wojciech dzis nie pracuje a on ma wszystkie kluczyki ze soba. W takim razie jaki jest cel otwarcia salonu bez mozliwosci zaprezentowania aut potencjalnym klientom. Zniesmaczeni niekompetencja i brakiem profesjonalizmu opuscilismy salon. Ostatecznie zdecydowalismy sie na zakup auta w salonie w Poznaniu.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 14:34
Salon - samochody nowe
Podczas ostatniej obsługi ...
... okresowej samochodu w serwisie Mazda Kozłowski odnieśliśmy wrażenie, że poziom obsługi uległ pogorszeniu. Doradca serwisowy Pan Marcin, który zajmował się naszym pojazdem nie do końca sprostał naszym oczekiwaniom, pytania czy prośby zdawały się być dla niego problemem, a ogólna obsługa przebiegła gorzej niż było to zwykle. Niemniej jednak ze strony mechanicznej przegląd został wykonany prawidłowo, jedynie samochód mógłby być lepiej posprzątany i umyty. (Resztki piachu i zacieki na lakierze). Niesmak pozostaje, więc po kilku latach serwisu w Mazda Kozłowski, będziemy zmuszeni spróbować obsługi konkurencji, ponieważ przy cenach które oferuje Mazda to obsługa jest kluczowa i powinna być przeprowadzona bez przeszkód i być dostosowana pod klienta.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2020 11:05
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... serwisu mazdy u Pana Kozłowskiego na ulicy Andrzeja Struga w Szczecinie. Żona posiada mazde CX5 dostała powiadomienie o akcji serwisowej więc skorzystałem z tej akcji i umówiłem się na sprawdzenie, po diagnostyce komputerowej okazało się że wtryski do sprawdzenia i ewentualnej wymiany i Pan Łukasz który przyjmował samochód poinformował mnie że nie zaleca jazdy w takim stanie więc mazda pozostała w serwisie, po paru dniach skontakowałem się z panem Łukaszem aby dowiedzieć się o postępie w odpowiedzi dostałem informacje że wtryski do wymiany i czekają na dostawę ponieważ nie mają na miejscu również dostałem informacje że o ile wtryski nie pomogą silnik do wymiany, podczas rozebrania silnika wyszło na dodatek że wałek jest wytarty jak i uszkodzona turbina, po wymianie wtryskiwaczy dostałem informacje że auto jest gotowe do odbioru więc osobiście nie mogłem odebrała córka,samochód był w takim stanie że córka nie dojechała z serwisu do Nowogardu ( a jest 60 km) silnik zatarty przez opiłki z wałka po kontakcie z panem Łukaszem oczywiście serwis umywa ręce ponieważ twierdzi że poinformował o uszkodzonym wałku potwierdzam że tak było tylko dlaczego wydali auto w takim stanie to jest serwis a nie podrzędny jakiś warsztat i to serwis widział ten wałek w jakim jest stoanie powinni poinformować że nie zalecają jazdy w takim stanie ewentualnie laweta a tego nie uczynili ,ja powiadomiłem adwokata i będę walczył o swoje, kończąc nie polecam serwisu ani w Szczecinie ani w Nowogardzie pozdrawiam
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 18:27
Salon - samochody nowe
Panie Kozłowski niech ...
... pan sie nie bierze za prowadzenie salonów samochodowych. To co u Pana sie dzieje to jest dramat. Najpierw nie chce sie pańskim pracownikom sprzedać nowej Toyoty. A dziś apogeum . Pańskiemu serwisowi Mazdy nie chce sie naprawić auta na gwarancji. I wmawia mi sie ,że coś mi sie wydaje. Ale pech pańskiej firmy polega na tym ,że każdy pana pracownik mówi coś innego. Jeden widzi wadę drugi nie. A i o tym to jeszcze długo będę pamiętał musiałem za sprawdzenie auta zapłacić. Bo według was auto jest ok. Tylko, że ja wcześniej sprawdziłem auto i wszyscy mechanicy którzy mieli okazje jeździć tym autem potwierdzają moje przypuszczenia. Mały plusik za to ,że mogłem w ramach porównania przejechać sie podobną mazda 6. Oczywiście w testowej maździe wady tej nie było. Wiem ,że klient z gwarancją to wasz wróg i trzeba go spławić . Sprzedaż aut nowych tez wam za bardzo nie wychodzi. podejście do klienta KPINA. Macie szczęście, że sprzedajecie dobre produkty. Bo z taka obsługą to bym u was bułki nie kupił.Jestem klientem trzech waszych serwisów salonów moje nazwisko jest w waszych bazach w Toyocie, Lexusie i niestety Mazda. Nie jestem trollem który złośliwie oczernia tylko klientem daje wam prace i swoje pieniądze. Na dole skan faktury z dzisiejszego dnia.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2020 00:30
Salon - samochody nowe
Młody sprzedawca okazał się chamem i arogantem.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 20:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 10:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2019 10:23
Salon - samochody nowe
Tragedia Mazda 6 ...
... - oczywiście właściciel auta winny :(
Użytkownik sieci
1 marca 2019 22:29
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowana poziomem ...
... obsługi klienta. Pracownicy są nieuprzejmi i niekompetentni. Umówiony miesiąc wcześniej przegląd wyparował z systemu i zamiast szukać problemu po swojej stronie, próbują robić z klienta debila, dopytując, czy aby na pewno jest w dobrym serwisie. Zgłoszone problemy zostały zignorowane podczas przeglądu. W aucie zostawione kartony i papiery. Tragedia.