92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 22:05
Salon - samochody nowe
Z serwisem Mazda ...
... miałam do czynienia po raz pierwszy i (jak sądzę) ostatni w dniu 20.07.2023. o godz. 16:30. Usługa obejmowała wymianę oleju po przejechaniu pierwszego tysiąca kilometrów Mazdą CX-30, którą odebrałam na początku czerwca b.r. z salonu Mazda mieszczącego się w tym samym miejscu. Do serwisu przyjechałam ze swoim olejem i poinformowałam doradcę dedykowanego (Pana Krzysztofa Tasiemskiego), że ma być wlany mój olej. Po wykonaniu usługi sprawdziliśmy, czy reszta oleju jest w bagażniku i okazało się, że mój olej w ogóle nie został użyty! Zmieszany doradca zabrał mój olej i przyniósł mi jakąś jego resztkę w innym opakowaniu! Sytuacja była żenująca i zamurowała mnie na tyle, że nie byłam w stanie zaprotestować. Jaką mam gwarancję, że wymiana oleju została w ogóle wykonana? Czy wlano oryginalny olej - taki sam jaki przywiozłam? Gdyby serwis dbał o klienta i dobre imię to powinien usługę wykonać ponownie na własny koszt. Pierwszy samochód, pierwszy kontakt z serwisem i od razu ocena negatywna:/ EDIT: Dnia 15.04.2024r. na godzinę 13:30 miałam umówioną banalną usługę wymiany kół (całych kół, nie opon) z zimowych na letnie, co oczywiście przerosło Serwis Mazda Voyager Group w Poznaniu i zajęło... 2 godziny! Nigdy bym się nie spodziewała, że zajmie to tyle czasu, spóźniłam się przez to na umówione spotkanie, a samochód bynajmniej nie wyjechał stamtąd wypolerowany. Ten serwis to totalna porażka, ale jestem na niego niestety skazana:/
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 19:03
Salon - samochody nowe
3,5k PLN za ...
... przegląd Mazdy 3 to moim zdaniem lekka przesada. Bez konsultacji wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, mimo że były już wymieniane rok wcześniej w tym samym serwisie i nie było żadnych oznak zużycia. Na pewno nigdy więcej do nich nie pojadę. EDIT: Voyager postanowił zareagować na moją negatywną opinię, chcą wyjaśniać sprawę... PO CZTERECH LATACH :))) To chyba najlepsze podsumowanie jakości obsługi w tym miejscu... PS. Samochód już sprzedany, przez ostatnie lata serwisowany był w innym salonie Mazdy, bez problemów.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 09:58
Salon - samochody nowe
I was trying ...
... to order a 300k zl Mazda CX-60. Contacted this dealer by email twice and never received a reply. It seems like they did not want to take me seriously. I have since ordered my Mazda from another dealer. Missing one email reply would be understandable, but twice is just arrogant and rude.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 11:37
Salon - samochody nowe
Serwisuję tutaj auto ...
... od 2017 roku i z każdym rokiem obsługa jest coraz gorsza. Umówienie się na serwis jest zawsze trudne, nigdy nie ma wolnych terminów - obecnie na sprawdzenie czy do wymiany jest akumulator czy alternator mam czekać 13 dni, przy czym i tak nie wymienią części w ten dzień, trzeba zamówić część, bo w autoryzowanym serwisie brak części. Po prostu jakiś żart. Dodatkowo, każde malowanie auta trwa około 2 tygodni, bo nie ma lakiernika na miejscu. Niedługo zmienię auto i na pewno kolejnym nie będzie Mazda - tylko i wyłącznie z powodu marnej jakości serwisu w Poznaniu.
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 16:21
Salon - samochody nowe
Z serwisem Mazda ...
... miałam do czynienia po raz pierwszy i (jak sądzę) ostatni w dniu 20.07.2023. o godz. 16:30. Usługa obejmowała wymianę oleju po przejechaniu pierwszego tysiąca kilometrów Mazdą CX-30, którą odebrałam na początku czerwca b.r. z salonu Mazda mieszczącego się w tym samym miejscu. Do serwisu przyjechałam ze swoim olejem i poinformowałam doradcę dedykowanego (Pana Krzysztofa Tasiemskiego), że ma być wlany mój olej. Po wykonaniu usługi sprawdziliśmy, czy reszta oleju jest w bagażniku i okazało się, że mój olej w ogóle nie został użyty! Zmieszany doradca zabrał mój olej i przyniósł mi jakąś jego resztkę w innym opakowaniu! Sytuacja była żenująca i zamurowała mnie na tyle, że nie byłam w stanie zaprotestować. Jaką mam gwarancję, że wymiana oleju została w ogóle wykonana? Czy wlano oryginalny olej - taki sam jaki przywiozłam? Gdyby serwis dbał o klienta i dobre imię to powinien usługę wykonać ponownie na własny koszt. Pierwszy samochód, pierwszy kontakt z serwisem i od razu ocena negatywna:/
Użytkownik sieci
8 lutego 2023 07:46
Salon - samochody nowe
Już wypowiedziałem się ...
... na temat obsługi w Maździe prócz pana Piotra całą resztę bym zwolnił. Rower bym sobie kpiny z klientów. A te dwie panienki w recepcji to dwie śpiące królewny nic nie wiedzą nic nie ogarniają
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 12:12
Salon - samochody nowe
Brak odbioru telefonu zbyt długie czekanie
Użytkownik sieci
10 października 2022 12:37
Salon - samochody nowe
Tragedia, niebezpieczeństwo wyjazdy ...
... autem niestety pracownicy niekompetentini, założone zostały perforowane tarcze hamulcowe, które nie były przewidziane do tego modelu auta i zostały wbite na siłe, W czego wyniku powiązane częscie sie wyrobiły i skończyło sie to prawie wypadkiem bo montaż dokanany był chyba młotkiem, nic do siebie nie pasowało, a hamulce były nie skuteczne...
Użytkownik sieci
23 września 2022 07:18
Salon - samochody nowe
Z biegiem czasu ...
... muszę stwierdzić że na serwisie jest coraz gorzej.
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 18:09
Salon - samochody nowe
Serwis niekompetentny, odstawiono ...
... auto do serwisu, po 30 minutach wizyty doradca poinformował, że zamówiono inną część niż ta, która miała zostać wymieniona. W ramach rekomnensaty serwis użył tylko słowo przepraszam.
Użytkownik sieci
11 marca 2022 18:23
Salon - samochody nowe
Dwója! Jestem człowiekiem, ...
... który ceni sobie dane słowo oraz punktualność - te ASO nie zna tych pojęć. Moja leciwa mazda została objęta kampanią serwisową, gdzie świetną okazją było wykonanie, odpłatnie, przeglądu, by eksperckim okiem móc z czystym sumieniem wozić rodzinę na wakacje. Wskazana godzina 9:30 jestem na miejscu - pierwsza rzecz papiery i umówiona godzina odbioru 13! Pasuje. Byłem pozytywnie nastawiony. Po godzinie 12 mój pojazd stał już na parkingu, od razu poznałem, gdyż moja Mazda odznaczała się na tle nowych wersji tejże mojej ulubionej marki. Pomyślałem, kwestia minut jak mnie poproszą. Nic bardziej mylnego. W międzyczasie tylko obserwowałem jak inni klienci przychodzą po mnie i są przyjmowani oraz obsługiwani, miałem wrażenie, bardziej priorytetowo. O 13:45 postanowiłem się zapytać o standardy tego ASO, zabieg chyba pomógł, bo zostałem poproszony o podejście do doradcy. Standardy w innych ASO, gdzie bywałem, nie uraczyłem takiego braku rzetelności słownej. Sam przegląd - miałem nadzieję na więcej, aczkolwiek nie mogę tu nic zarzucić. Panie Patryku, mimo uprzejmości, dane słowo, rzecz święta.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 15:02
Salon - samochody nowe
W Maździe likwidowałem ...
... szkodę. 1. Parokrotnie przekładane oddanie mazdy. Sama naprawa miała trwać 2-3 tygodnie, nie licząc czasu oczekiwania na akceptacje kosztorysu z PZU, likwidacja szkody trwała MIESIĄC. Powód odwlekania: Zamówili nie takie części.... PROFESJONALNY SERWIS ZAMÓWIŁ ZŁE CZĘŚCI.... ŚMIECH NA SALI! 2. Serwis poinformował, że nie ma pokwitowania o zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego, musiałem specjalnie jechać i składać wniosek o duplikat w komendzie (opłacenie wniosku, koszty dojazd, urywanie się z pracy, stracony czas). W dniu ubioru pracownik powiedział że znalazł ten dokument w dowodzie rejestracyjnym. Nie usłyszałem nic z jego strony.
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 13:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2020 17:23
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis, a ...
... naprawa auta trwa ponad tydzień!! To na co jest ta autoryzacja? Na wymianę filtrów, oleju i klocków? Nie polecam, bo jak widzę to chyba nie za bardzo sobie radzą z poważniejszymi usterkami.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 09:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2020 19:34
Salon - samochody nowe
firma sprzedaje rowniez ...
... elementy do mazdy na allegro. zamowienie telefonicze zostało złozone, po ok tygodniu po ponownym kontakcie okazało się, ze sprzedawca zapomniał, brak profesjonalizmu, nie polecam
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 22:35
Salon - samochody nowe
Tragedia, lepiej omijać ...
... z daleka. Sprzedadzą Ci samochód za 160tys, który zaraz po odbiorze dopadają 3 wady ... lusterka, drgania przy 120km/h i łuszczacy się lakier ... ale wtedy radź sobie sam, dopraszaj sie, walcz z nimi. Wady w samochodach się zdarzają, o to nie m do nich pretensji ale oni mają za zadanie je poprawić podczas gwarancji, tak Panie dyrektorze ... czasem fabrykę się poprawia ... taka obsługa posprzedarzowa to dramat !
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 22:27
Salon - samochody nowe
Raz odwiedziłem przejazdem ...
... że swoją Mazdą i moja noga tam więcej nie stanie. Pan dyrektor to człowiek który nigdy nie powinien znaleźć się na takiej pozycji, zero kultury ... masz kasę do wydania zapraszamy, problem objęty gwarancją ... jedź gdzie indziej.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 16:40
Salon - samochody nowe
3,5k PLN za ...
... przegląd Mazdy 3 to moim zdaniem lekka przesada. Bez konsultacji wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, mimo że były już wymieniane rok wcześniej w tym samym serwisie i nie było żadnych oznak zużycia. Na pewno nigdy więcej do nich nie pojadę.
Użytkownik sieci
18 października 2019 10:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka