89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 marca 2018 19:33
Salon - samochody nowe
Bardzo niski poziom ...
... obsługi klienta w zakresie serwisowania samochodu. Przyjechałem do autoryzowanego salonu Mercedesa, aby mieć pewność, że diagnoza będzie trafna i rozwiąże problem w moim W211 E320. Przyjęto mnie o 7 rano zgodnie z umówionym terminem. Podpięcie do komputera to koszt 250 złotych. Wskazałem na problem – gaśnięcie silnika w różnych okolicznościach. Dwie godziny spędziłem w poczekalni, zaproponowano mi napoje gorące. Rano obsługa zachowywała się bardzo głośno, wulgarnie między sobą. W końcu testy komputerowe się zakończyły. Doradca Radosław zaproponował dodatkową diagnostykę układu paliwowego za 200 zł – zgodziłem się gdyż miałem nadzieję, że dzięki temu ustalą problem. Po godzinie zaprosił mnie do swojego stanowiska, drukując wycenę naprawy na 2600 zł netto. W trakcie rozmowy ze mną Pan Radosław nie mówiąc nawet słowa „przepraszam” odbierał telefony służbowe i rozmawiał z innymi klientami. Uważam , że takie zachowanie jest lekceważące i nie powinno mieć miejsca. Na pewno nie prezentuje standardów obsługi w salonach Mercedesa. Sam musiałem się ubiegać o kopie dokumentów z przeprowadzonych badań za sumę 450 zł. Przed pokazaniem mi ów dokumentów Pan Radosław chciał, abym podpisał dokument potwierdzający zakończenie badania i wydanie pojazdu na co się nie zgodziłem, gdyż nie zostały przedstawione mi dokumenty. Zamiarem było jak najszybciej odesłać mnie z kwitkiem skoro nie zgodziłem się na naprawę. Zadałem kilka pytań odnośnie wyników diagnostycznych na które Pan odpowiadał być może tak, możliwe, że od tego… itp. miałem wrażenie, że mam większą wiedzę odnośnie układów elektronicznych niż pracownik Mercedesa. Sam zwróciłem uwagę na niskie napięcie akumulatora na co Pan odpowiedział, że badali pod kątem gaśnięcia pojazdu i to nie ma wpływu. Serwis Mercedes-Benz Frelik oceniam bardzo negatywnie. Brak kultury, brak taktu, niezrozumienie zadawanych pytań. Tragedia nie polecam nikomu. Widać, że dużo lepiej podchodzą do klientów , którzy mają zamiar kupić nowy samochód, natomiast serwis to istny dramat.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2018 00:58
Salon - samochody nowe
Kiepski podjazd 😐
Użytkownik sieci
13 stycznia 2018 12:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 06:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 października 2017 10:15
Salon - samochody nowe
Żenada
Użytkownik sieci
19 maja 2017 18:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2017 23:07
Salon - samochody nowe
Dziadostwo.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2016 08:23
Salon - samochody nowe
Omijam z daleka, ...
... mało profesjonalne podejście, Drogo i do tego mało rzetelnie.