83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 14:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 października 2020 19:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka, bo ...
... mniej się nie da. W sierpniu tego roku złożyłam zamówienie na samochód marki Mercedes model GLC. Data realizacji zamówienia 15.12.2020. Cena x zł, zaliczka y zł. Kilka dni temu wysłałam zapytanie, czy termin realizacji nie uległ zmianie. Otrzymałam odpowiedź, która PRZESZŁA MOJE OCZEKIWANIA!!!!!! Istniej szansa, że firma dotrzyma terminu realizacji, jednak cena gwałtownie się zmienia. Na pytanie , dlaczego, usłyszałam : to nie moja decyzja". Jak mi to nie odpowiada, to ( oczywiście) zaliczka zostanie mi zwrócona. I podziękowanie za wyrozumiałość ! Kurtyna. BRAVO WY!!!!
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 09:37
Salon - samochody nowe
GLK z uszkodzonymi ...
... wtryskami, co drugiego dnia naprawy wykazała analiza komputerowa. Diagnostyka wtrysków trwała dwa tygodnie. Cała naprawa polegająca na sprawdzeniu i wymianie dwóch wtryskiwaczy ponad 3 tygodnie..... Po drodze nikt nic nie wie, kontakt bliski zeru. Jako wieloletni klient tego serwisu jestem mega zaskoczony spadkiem jakości obsługi. A serwis przez lata był dla mnie wzorem. I nie odpisujcie proszę: Przykro nam........ bo dzisiaj mam to gdzieś.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 16:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 22:13
Salon - samochody nowe
Na serwis kończących ...
... się klocków hamulcowych trzeba czekać 3 tygodnie... „Oddzwonimy...” już 3 dzień czekam... A teraz nowa sprawa. Niby błahostka, padła wycieraczka. Jeździć się da ale w razie deszczu... auto na gwarancji a najbliższy możliwy termin serwisu z autem zastępczym to 7 lipca 😳😤
Użytkownik sieci
5 maja 2020 13:40
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, uważam, ...
... że jesteście po prostu nieuczciwi. Od dwóch lat przyjeżdżam do Was swoim GLC i zawsze miałem o Was bardzo dobre zdanie. Postanowiłem napisać tutaj bo czuje się oszukany a na rozmowę w salonie nie mogłem liczyć. Klasyczna wymiana opon średnio u Was zawsze w okolicach 250zł dziś 571zł !!!!!! Chciałbym się dowiedzieć za co? 1. Brak poczekalni (zrozumiałe epidemia) musicie sami zorganizować sobie transport bo nie ma auta zastępczego. 2 4H czekania na wymianę opon!!!!!! Kwota 571zł. To słabe i tak nie robi się klientom. Szkoda bo psujecie wizerunek Mercedesa.
Użytkownik sieci
4 maja 2020 22:15
Salon - samochody nowe
Radzę omijać serwis ...
... szerokim łukiem. Podczas serwisu zgłosiłem wadę opony która jak całe auto podlegała gwarancji. Opona była zdemontowana pozostawiona w kabinie. Po wykonanym serwisie pani która mnie obsługiwała powiedziała ,że zdjęcia zostały wykonane i wysłane do gwaranta. Opona zwrócona, ja mam oczekiwać na kontakt. Po 2 miesiącach nie doczekałem się kontaktu. Postanowiłem zadzwonić - nikt nic nie wiedział Trzy dni zajęło serwisowi zorientowanie się o co chodzi. Zostałem poinformowany ,że reklamacja nie została wysłana a ja mam się ponownie pojawić z oponą. Po mojej osobistej wizycie w serwisie kierownik serwisu chcąc ratować sytuacje wysłał pracownika aby odebrał oponę. Serwis ma w nosie klienta, pani która mnie obsługiwała miała w poważaniu całą sprawę. Nie polecam szkoda nerwów, to była ostatnia moja wizyta w tym serwisie . Są nastawieni aby wziąć pieniądze a dalej ich nic nie obchodzi
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2020 18:35
Salon - samochody nowe
Jaśnie pan sprzedawca ...
... (z litości nie podam imienia) jakby robił łaskę, że samochód sprzeda...wyglądało na to, że mu właśnie zależy, aby NIE sprzedać...może jak pokoronawirusowy kryzys was przyciśnie z deka, wielmożni jaśniepaństwo obsługo salonowa, to spokorniejecie odrobinę..
Użytkownik sieci
10 marca 2020 22:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 marca 2020 17:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2020 11:38
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa, brak ...
... zainteresowania klientem. Można stać przy ladzie pół godziny i nawet nie zapytają się w czym pomóc, a pracownicy rozmawiają między sobą (zajmując miejsca siedzące dla klienta) w sprawach prywatnych i mają gdzieś że klient obok czeka na obsłużenie... Poza kiepską obsługą to cała reszta jest ok, salon ładny, czysty i jest nawet gdzie zaparkować.
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 16:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 23:03
Salon - samochody nowe
Ciężko odnieść się ...
... do całego salonu, ale opiszę sytuację, która nam się przytrafiła. Teść chciał kupić S klasę. Pojechaliśmy do salonu, ale jak się później okazało niestety nie w garniturach. Osoba na dziale sprzedaży, która nas nawet nie próbowała obsłużyć, wręczyła broszurę i tyle. Pan wcisnął jakąś luźną gadkę i gdzieś się rozproszył. Na Daimlera w Warszawie podejście do klienta o 180 stopni więc tu w Auto Idea komentarze jak najbardziej trafne.
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 15:49
Salon - samochody nowe
Po wejściu do ...
... salonu okazuje się że trzeba być w najlepiej mąż w garniturze a ja ...napewno nie w dresach Proszę Państwa ... wówczas przywileje i względy będą adekwatne dla obsługi salonu , a więc Panowie z salonu właśnie kupiłam auto mercedes na Daimlera , obsługa niesamowita podejście na 10 + , a i byłam w dresach !!!!!!!!!!! Pozdrawiam
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 15:39
Salon - samochody nowe
Dramat , ciężki ...
... kontakt a czasami aż niemożliwy . Zestawiasz telefon z prośbą o kontakt i czekać można długie lata . Bardzo słabo jak na standardy tej marki .