85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa, ...
... szokujące w porównaniu do innych serwisów.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 09:07
Salon - samochody nowe
Wpis historyczny z ...
... roku 2019 dotyczący naprawy z AC - "Fachowa, miła obsługa". Obecnie nie polecam kontaktu ani z serwisem, ani z działem samochodów używanych.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2023 22:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 października 2023 11:09
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... opryskliwa obsługa. Obiecają dosłownie wszystko by później obrócić kota ogonem. Radze się trzymać z daleka jeśli ktoś ma szacunek do swojego samochodu.
Użytkownik sieci
19 września 2023 11:16
Salon - samochody nowe
Wizyta w serwisie ...
... to porażka. Od tygodnia umówiony na konkretną godzinę przyjechałem punktualnie, a po 2 godzinach oczekiwania auto dalej stało na parkingu. Nie liczy się dla nich czas klienta.
Użytkownik sieci
30 lipca 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Słaby kontakt z ...
... serwisem,brak informacji o tym co się dzieje z naprawianym sąmochodem po tygodniu postoju .
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 22:05
Salon - samochody nowe
Jak to w ...
... serwisie. Naciągają na niepotrzebne usługi i wystawiają rachunki na olbrzymie kwoty. Omijać szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 11:26
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM tego ...
... salonu i serwisu! Auto 8 miesięczne oddane na wymianę przedniej szyby wyjechało ze szkodami na kilkadziesiąt tysięcy! Podczas deszczu mam zacieki na słupkach bocznych czyli szyba jest nieszczelna a Pan Prezes mówi że to temat na gwarancję🤡 auto przejechało jesień i zimę i nic nie miało a NAGLE po wymianie szyby u nich cieknie i NIE MA TO ZWIĄZKU WEDŁUG Pana Prezesa.
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 11:00
Salon - samochody nowe
Jeżeli chcesz się ...
... poczuć jak w filach Barei trafiłeś w idealne miejsce. W oparach absurdu znajdziesz się chwilę po wejściu. Po wymianie szyby czołowej szkody wyrządzone przez serwis wynoszą ponad 20.000 zł i to jeszcze nie koniec. Lista naprawy po wymianie szyby obejmuje: - malowanie dachu - malowanie słupków wraz z błotnikami i wymianą trójkątnych szyb - kolejna wymiana szyby czołowej wraz z czujnikiem świateł i deszczu - wymiana uszkodzonych plastików pod maską - wymiana uszkodzonych osłon przednich słupków - prawdopodobna wymiana deski rozdzielczej Ubytek wartości pojazdu wynosi ponad 20.000 ( więcej jak 5% wartości auta). Autoidea poczuwa się w niewielkim stopniu do wyrządzonych szkód, więc czeka mnie teraz marnowanie czasu i pieniędzy na walkę z nimi. Polecam, ale omijać szerokim łukiem tą firmę. W odpowiedzi do Autoidea: Niestety ryba psuje się od głowy i postawa AutoIdea znikąd się nie wzięła. Rozmowy były już prowadzone. Moja opinia to wyraz bezradności i braku zainteresowania problemem.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 13:56
Salon - samochody nowe
Zły stosunek do ...
... potencjalnego klienta, brak odezwu przez prawie 3 lata.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 17:43
Salon - samochody nowe
Po akcji serwisowej ...
... auto nie jedzie przeszło w tryb awaryjny
Użytkownik sieci
30 września 2022 12:56
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jak co roku serwisowaliśmy naszego mercedesa w Olsztynie w Auto Idea. Nasz samochód powinien być gotowy do odbioru najpóźniej do godziny 15:00. Do Auto Idea dotarliśmy tuż po 14:00 i byliśmy gotowi czekać godzinę. Nasz samochód był dla nas wyraźnie widoczny w warsztacie. Jednak przez ponad godzinę nie było żadnej aktywności ze strony mechaników. Kiedy zapytaliśmy, kiedy nasz samochód będzie gotowy do odbioru, powiedziano nam, że będzie do 17:00. Myślę, że nie powinno się tak traktować dobrych klientów. Tym bardziej, że w Auto Idea powtarzały się nieprzyjemne doświadczenia. Ale to nie wszystko. Hamulec postojowy, który przed przeglądem działał bez zarzutu nagle się zepsuł, ewidentnie uszkodzenie spowodowane przez warsztat. Jednak dopiero o godzinie 17 zostaliśmy poinformowani o uszkodzeniu z adnotacją, że naprawa nie może być wykonana z powodu braku czasu.Po przeglądzie B 9 za który musieliśmy zapłacić ponad 6000 zł łącznie z wymianą oleju w skrzyni biegów, fakt, który jest niezwykły. Czy wymiana oleju w skrzyni biegów, która według warsztatu była konieczna, a która kosztowała 3000 zł, była rzeczywiście konieczna to też za kilometr Wątpliwa produkcja 80 000 i wiek samochodu 5 1/2 roku. Z uszkodzonym hamulcem postojowym zostaliśmy następnie wysłani w drodze do domu. Cały dzień czekaliśmy na telefon od Auto Idea w celu wyjaśnienia sprawy. Jesteśmy bardzo zdenerwowani, tym bardziej, że opisany incydent to już trzecie negatywne doświadczenie z Auto Idea Olsztyn. (Wersja oryginalna) Wie in jedem Jahr haben wir die Inspektion unseres Mercedes in Olsztyn bei Auto Idea durchführen lassen. Spätestens um 15.00 Uhr sollte unser Auto abholbereit sein. Wir waren kurz nach 14.00Uhr bei Auto Idea und stellten uns auf eime Stunde Wartezeit ein. Unsere Auto stand für uns gut einsehbar in der Werkstatt. Allerings war über eine Stunde keine Aktivität seitens der Mechaniker erkennbar. Auf unsere Nachfrage hin, wann denn unser Auto abholbereit sei wurde uns gesagt, dass es bis 17.00 Uhr dauern würde. Ich denke, dass man so nicht mit guten Kunden umgehen darf. Zumal es schon wiederholt zu unschönen Erlebnissen bei Auto Idea gekommen ist. Doch damit nicht genug . Eine noch vor der Inspektion tadellos funktionierende Feststellbremse war plötzlich defekt .Offensichtlich ein Schaden der von der Wekstatt verursacht wurde. Auf den Schaden wurden wir aber erst um 17 Uhr hingewiesen versehen mit der Bemerkung das die Reparatur aus Zeitmangel aber nicht vorgenommen werden konnte.Nach einer B 9 Inspektion für die wir inkl.Getriebeölwechsel über 6000 Zloty bezahlen mussten ein Umstand der bemerkenswert ist. Ob der nach Angaben der Wekstatt notwendige Getriebeölwechsel ,der immerhin 3000 Zloty kostete wirklich notwendig warist darüberhinaus bei einer Kilometer Leistung von 80000 und einem Alter des autos von 5 1/2 Jahren fraglich. Mit defekter Feststellbremse wurden wir dann auf den weg nach Hause geschickt. Nun warten wir schon den ganzen Tag auf einen Anruf von Auto Idea zwecks Klärung. Wir sind äußerst ärgerlich zumal der geschilderte Vorfall das nunmehr dritte Negativerlebnis mit Auto Idea Olsztyn ist.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 09:36
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przyznaję "0" na 5 ⭐. Zepsuliśmy się z naszym domem mobilnym (Mercedes Sprinter). Dotarliśmy tu z wielkim trudem. Jej oświadczenie brzmiało: „Nie mamy czasu”. Odmówiono nam również krótkiej kontroli diagnostycznej. Najbliższy wolny termin 31 sierpnia! Następnie miła pani w kasie powiedziała, że powinniśmy zaparkować przed terenem firmy. Nigdy nie doświadczyłem tak okropnej złej obsługi. (Wersja oryginalna) Ich vergebe "0" von 5 ⭐. Wir hatten mit unserem Wohnmobil (Mercedes Sprinter) eine Panne. Wir sind hier mit Mühe und Not angekommen. Ihre Aussage war "Wir haben keine Zeit". Auch eine kurze Diagnose Überprüfung wurde uns verwehrt. Der nächte freier Termin wäre am 31.8.! Anschließend sagte die nette Dame am Schalter, wir sollen doch außerhalb des Firmengeländes parken. So ein grotten schlechten Service habe ich noch nicht erlebt.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 12:54
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, chciałbym ...
... się dowiedzieć czy posiadają Państwo model "Marco Polo"? I... miła pani z recepcji przełącza do koleżanki, która nie odbiera telefonu. Okay, zdarza się... pada zapewnienie, że za chwilę ktoś oddzwoni... Po dwóch godzinach ponawiam kontakt, nikt nie oddzwonił. Pani z recepcji już nie pamięta z kim łączyła ale ponownie łączy do koleżanki. Zastanawiające, że już na poziomie recepcji nie wiedzą, czy mają dostępne auto, cóż. Doradca (choć to słowo daleko na wyrost w tym przypadku) stwierdza, że jest problem z dostępnością aut, jednak dopytuje skąd jestem bo może auto będzie w innym salonie w Polsce do obejrzenia... Gwiazdka mniej za brak kontaktu. Gwiazdka mniej za brak profesjonalizmu na recepcji. Gwiazdka mniej za salon "z problemami z samochodami" - proponuję zamknąć salon skoro nie ma co sprzedawać ogólnie. Gwiazdka mniej za "bystrość umysłu" - klient dzwoni do o/Olsztyn a sprzedawca próbuje się dowiedzieć czy do np. Białegostoku nie będzie miał bliżej... Dramat nie salon.
Użytkownik sieci
10 marca 2022 12:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 września 2021 07:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2021 12:11
Salon - samochody nowe
Przy każdej naprawie ...
... Mercedesa nigdy nie został naprawiony i ciągle tylko 500 800zl za kontrolę A naprawy brak
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 19:31
Salon - samochody nowe
Pod koniec 2020 ...
... roku zakupiłem nowego Mercedesa Sprintera silnik 3.0. Samochód po raz drugi od nowości się zepsuł i nie nadaje sie do jazdy. Problemy z silnikiem, intercoolerem i wiele innych wersji zdarzeń według serwisu. Z serwisu jestem generalnie niezadowolony. Jedynie co mogę powiedziećc pozytywnego o naszym lokalnym salonie to sprawny proces sprzedaży pojazdu. Na tym zakończę chwalenie. Nie polecam Mercedesa jako marki. Niska jakość auta przy wysokiej cenie. Samochód zamiast zarabiać stoi w serwisie. Diagnostyka serwisu pozostawia również wiele do życzenia... Odradzam.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 19:32
Salon - samochody nowe
Przegląd auta ma ...
... trwać 3 i pół godziny- ok, godzę się z tym umawiając sie to tego konkretnego salonu. Po 4 godzinach przychodzę i dowiaduję sie, że nie tylko moje auto nie jest gotowe do odbioru, ale w dodatku już dzisiaj nie bedzie. A mieszkam 60 km od Olsztyna. Jeśli ktoś ma ochotę wydawać kilka tysiecy złotych na przegląd i ostatecznie znaleźć się w takiej sytuacji, to na własne życzenie tam takie kuriozum można znaleźć
Użytkownik sieci
17 marca 2021 22:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki