86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 października 2021 12:54
Salon - samochody nowe
Wizyta serwisowa zakończyła ...
... się informacją, że część - silnik wycieraczek, zostanie wyprodukowana za miesiąc na moje zamówienie. Za "sprawdzenie" zapłaciłem 125 złotych. Rezultat mojej wizyty jest zatem taki ze przez co najmniej miesiąc nie mogę użytkować samochodu i wydałem kilka PLN za nic.
Michał Truszkowski
11 października 2021 16:18
Salon - samochody nowe
Słabo to wygląda
Moja klasa C miała dwa razy w ciągu 60tys km wymieniane klocki hamulcowe. Wg. serwisu wszystko jest ok. Auto ma 2 lata a nadnormatywne zużywanie się podzespołów zgłaszałem kilka razy. Niestety bez skutecznie. Jedyną ostoją w salonie jest obsługa przy sprzedaży samochodów. Serwisu nie polecam.
Użytkownik sieci
27 maja 2021 19:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2021 22:47
Salon - samochody nowe
Odradzam!!!! Salon wyglada ...
... jak pralnia pieniędzy. Zero zainteresowania klientem. Na pytanie gdzie miejsce parkingowe dla klientów, odpowiedź brzmiała, - nam nie zależy żeby tu ktoś parkował. Pracownicy bardzo dobrze bawią sie w swoim towarzystwie, klijent to wróg. Pani musiala prosic handlowca zeby do nas podszedl bo ten pił kawkę z kolegą z za biurka i nie widział, że od 10 minut interesujemy się samochodem. Poinformował nas, że na jazdę probną to im się nie opłaca rejestrować. Zaprosił nas na górę do obejrzenia samochodu, ale sam już do nas nie dotarł. Włascicielowi proponuję obejrzenie monitoringu z zachowania pracowników. Beznadzieja, omijać szerokim łukiem !!!
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 14:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 marca 2021 09:25
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. ...
... Chcieliśmy z żoną obejrzeć GLS i GLE. W salonie brak tych modeli. Przy nowej klasie S staliśmy z 10 minut. Przy biurkach sporo handlowców a nikt nawet nie zapytał czy w czymś pomóc. Porażka.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 13:54
Salon - samochody nowe
Zupełnie nie sprzedażowe ...
... miejsce. Próbowałem tam już 2 razy kupić samochód. Sprzedawcy w ogóle niezainteresowani sprzedażą nowych samochodów, twierdzą,że i tak maja bardzo dobrą sprzedaż. Na oferty czeka się długo,na finsowanie jeszcze dłużej.Odradzam każdemu ten przybytek.
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 12:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2021 22:36
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... zainteresowanym zakupem samochodu w tym salonie. Niekompetentna, niemiła obsługa. Totalny brak zainteresowania klientem. Pani robiła łaskę odpowiadając na pytania. Po prośbie umówienia się na jazdę testową Pani Zofia Stoberska stwierdziła, że zapomni o temacie, podała wizytówkę, żeby lepiej się z nią kontaktować za miesiąc.......Normalnie nie ma i nie będzie... Mamy XXI w. a zachowanie jak za ciężkiej komuny. Pojechałam do BMW. Fachowa, kulturalna obsługa. Zamówiłam BMW X3. Można, można.
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 17:00
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jadąc do Niemiec do Mercedesa, otrzymujesz naprawdę świetną obsługę klienta. Tutaj to miejsce w Warszawie pilnie potrzebuje odłożyć trochę zgniłych jabłek do swoich pracowników. Na przykład Pan Marcin Zwierz - dostałem potwierdzenie otrzymania maila, ale wygląda na to, że jest zbyt zajęty, żeby odpowiedzieć. Ostatnim razem naprawili mój samochód; Samochód na wymianę (ta sama klasa ... LOL tylko połowę wartości ale yh) -> zlecony wypożyczalni, która nie poinformowała mnie, że mój samochód jest gotowy do odbioru. Chcieli więc obciążyć mnie opłatą za weekend, co nie było moją winą. a najlepiej jak dostałem auto na wymianę było zupełnie puste. Więc zatankowałem go paliwem, za które nie dostałem żadnej rekompensaty. Wyglądał strategicznie. Z powodu tego okropnego miejsca był to OSTATNI mercedes, który kupiłem. Zastanawiając się nad zameldowaniem w niemieckiej centrali, mam nadzieję, że będzie to miało konsekwencje dla zarządzania tą spółką zależną. Ponieważ są odpowiedzialni za zniszczenie światowej reputacji marki. (Wersja oryginalna) When you go in Germany to Mercedes you get a really great customer service. Here this place in Warsaw urgently needs to lay off some rotten apples in their staff. For instance Mr. Marcin Zwierz - I got the confirmation of email receipt but looks like he is too busy to reply. Last time they made a repair on my car; The exchange car (same class...LOL just half the value but yh) -> outsourced to a rental company who did not inform me that my car is ready for pick up. So they wanted to charge me for a weekend which was not my fault. and the best, when I received the exchange car, it was completely empty. So I filled it with fuel which I did not get any compensation for. Looked strategic. Because of this horrible place, this was the LAST Mercedes which I purchased. Wondering to report to German HQ, hope there will be consequences for the management of this subsidiary. Cause they are responsible of destroying a worldwide brand reputation.
Użytkownik sieci
21 września 2020 18:17
Salon - samochody nowe
Niekoniecznie Jak narazie jeszcze fanem gwiazdy nie zostanę
Użytkownik sieci
18 września 2020 16:20
Salon - samochody nowe
Dziś po raz ...
... drugi nie obsłużono mnie tak jak bym oczekiwał. W zasadzie odesłano mnie „z kwitkiem” a potrzebowałem tylko informacji. Pani w recepcji nie zainteresowsła się nawet przez moment sednem sprawy. Żenujące i to w salonie takiej marki. Myślicie że tam wrócę? Zdecydowanie NIE, choćbym miał pojechać na drugi koniec W-wy! W mojej ocenie poziom obsługi = zero!
Użytkownik sieci
21 maja 2020 22:57
Salon - samochody nowe
Global motors tam jest opisany brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 09:01
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa w dziale sprzedaży aut.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2019 00:38
Salon - samochody nowe
Totalna porażka, poszedłem ...
... do salonu z zamiarem zakupu A45s AMG, Pan przekierował nas do Pani która nie powinna nigdy sie tam znaleźć, ubrana nie stosownie do miejsca, leżała na biurku, wszystko robiła jak z łaski, odstraszyła Mnie solidnie od tego salonu. Poszedłem i kupiłem RS3, obsługa w Audi 100 razy lepsza. Nigdy więcej MB, dramat. A ta Pani nadaje się do towarzystwa a nie salonu.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 11:21
Salon - samochody nowe
Czekałem dwie godziny po przeglądzie na umycie samochodu
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 14:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 21:23
Salon - samochody nowe
W dniu 23 ...
... listopada 2019, zadzwoniłem rano do Salonu Autotrade Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Mercedes-Benz, Mrówcza 218, Warszawa 04-697 i umówiłem się na jazdę próbną samochodem GLC 250 4MATIC. Po przyjeździe do salonu został wyznaczony handlowiec do naszej obsługi, który tuż po wyjeździe z terenu salonu oznajmił, żebyśmy się śpieszyli dlatego, że miał następnego Klienta do obsługi. Poinformowałem Handlowca, że interesowało nas sprawdzenie jak głośno jest w aucie przy około 120 km/h. Handlowiec powiedział nam, że taka jazda próbna była niemożliwa, a jedynie moglibyśmy pojechać do 80 km/h. Po około 5 minut drogi od salonu zawróciłem do salonu. W drodze powrotnej do salonu grzecznie poinformowałem Handlowca że, ze względu na to, że nie miał czasu na naszą obsługę lepiej będzie wrócić żeby zdążył obsłużyć swojego ważniejszego klienta. Wróciliśmy do salonu i zgłosiłem zajście telefonicznie do recepcji. Chciałem porozmawiać z Kierownikiem działu sprzedaży i poinformowano mnie telefonicznie w recepcji, że Kierownika nie było w pracy w tym dniu. Handlowiec nawet nie zaproponował nam innego terminu do jazdy próbnej. Niezrozumiałym pozostaje dla nas, dlaczego Handlowiec od razu nie zaproponował nam innego terminu, zamiast tego, wykazał tak nieprofesjonalne podejście do obsługi Klienta, po którym pozostał wielki niesmak. Byłem przecież w salonie Mercedesa i marka zobowiązuję do profesjonalnej obsługi Klienta.
Użytkownik sieci
13 września 2019 18:06
Salon - samochody nowe
Robiłem do tego ...
... salonu dwa podejścia żeby wybrać samochód. Obydwa były porażką ( nie jestem pewien czy moją czy salonu). Pierwszy raz dopominałem się o zainteresowanie ze 20 min, a potem okazało się że samochód w salonie ma rozładowany akumulator i "się nie da". Przy drugim razie po wejściu brak zainteresowania klientem, wszyscy zajęci jakimiś niezwykle ważnymi wewnętrznymi sprawami pracownicy krzątający się na dole kompletnie nie zwracają na mnie uwagi. Dopiero po zapytaniu o model dostaję lakoniczną odpowiedź że "a, to na górze". Idę i tam powtórka z rozrywki. 3 biurka, 1 biuro. Przy dwóch siedzą Panowie Sprzedawcy (sami i nie rozmawiają przez telefon), widzą że sam sobie oglądam samochód, żaden nawet nie podejdzie. Podchodzę w końcu pi 10 min do jednego (drugi zniknął) i pytam czy coś mogę się dowiedzieć. Pan konsternacja, ale przeprasza i mówi że on od dostawczych. I że poszuka kolegi (w międzyczasie ten kolega który też mnie widział gdzieś się ulotnił). I co za szczęście ! Wrócił ! Tyle że w między czasie przyszli klienci z Azji, więc Pan się nimi zajął, a jakże. Mnie olał. Widać nie wyglądam na klienta którego stać na Mercedesa... Następnym razem może zrobię sobie skośne oczy albo założę jakiś garnitur albo frak ? Obsługa w tym salonie zależy chyba od szczęścia albo od wyglądu albo od jeszcze innych kryteriów. Może warto zatem wywiesić przed wejściem jakiś zbiór warunków jakie musi spełniać klient żeby zasłużyć na zainteresowanie sprzedawcy ? Nie będzie się chołota wtedy pałętać...
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 13:32
Salon - samochody nowe
Człowiek zainteresowany zakupem ...
... auta dzwoni. Dostaje informacje że oddzwonię osoba kompetentna... po czym mija tydzień i nic. Ja wiem że mercedes sam się sprzedaje ale nawet w Daci mają lepszą obsługę klienta