92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 16:16
Salon - samochody nowe
Próbowałem uzyskać informacje ...
... na temat auta, które zakupiłem a było serwisowane w tym ASO przez poprzedniego właściciela - niestety, jest to niemożliwe, chyba że zapłacę za przegląd. Jestem zawiedziony taką polityką traktowania nowych użytkowników marki podobno premium.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 09:35
Salon - samochody nowe
W październiku 2023 ...
... r. wymieniłem czujnik parkowania, który po sprawdzeniu serwisie wskazywał błąd. Czujnik wymieniony na oryginalny, błąd czujnika nie pojawiał się przez 2 tygodnie. Następnie pokazał się raz. Po w kolejnym miesiącu pokazał się dwukrotnie, a w grudniu 2023 r. Pojawiał się prawie codziennie, więc umówiłem się na diagnozę. Po diagnozie ponownie serwis wskazał błąd czujnika, ale powiedział, że musi być coś innego. Serwis w tym wypadku w żaden sposób nie poczuwa się, że mógł źle zdiagnozować problem za pierwszym razem i ponownie trzeba zapłacić za całość. Ponadto poprzedni czujnik nie musiałbym wcale wymieniany co zatem idzie klient - czyli ja zostałem naciągnięty na koszta. Gdyby serwis zrobił diagnozę całości począwszy od czujnika, wiązki itp. to być może zaoszczędziłbym spore pieniądze. Serwis nie jest w stanie zapewnić, że wymieniona część jest przyczyną problemu, a chyba o to chodzi w diagnozie, żeby zdiagnozować problem, aby nie wymienić dobrych części, za które zapłaciłem włącznie z usługą i naprawić problem raz, a dobrze, bo to nie warsztat w garażu u Kowalskiego, który używa młotka i przecinaka. Podsumowując: koszta poniesione, działało 2 tygodnie, a teraz nic nie poradzą, trzeba szukać dalej. Takie rzeczy słyszałem jak robiłem golfa w podrzędnego mechanika. Tak można wymienić „pół” auta. Nie polecam mimo miłej obsługi. Odpowiadając na Państwa wiadomość, bo nie można dodać nowej opinii - bardzo sprytnie ;) bo trzeba się pozbyć poprzedniej- to wychodzi na to, że serwis źle sprawdza czujniki. Być może poprzedni był dobry. Być może bo? Bo nie został sprawdzony. Sprawdzacie czujniki zamontowane w aucie. Może trzeba czujnik wymontować i podłączyć / zobaczyć jak zachowuje się poza autem, aby wyeliminować uszkodzoną wiązkę itp? Nie zrobiliście tego. Po upływie ok 3 tyg. problem powrócił pomimo nowego oryginalnego czujnika. Więc wniosek nasuwa się sam. Zła diagnoza, źle sprawdzenie. Prawdopodobnie poprzednik czujnik był dobry, a wadliwa jest wiązka lub coś innego czego nie serwis nie sprawdził. Państwa odpowiedź jest dość śmieszna i niepoważna jak na taką markę. W dalszym ciągu nie widzę, aby Państwo chcieli rozwiązać problem dalej. W takim razie sprawa pójdzie również dalej jeśli nie potraficie przyznać się do błędu. Podłączyć komputer pod auto i odczytać błąd potrafi każdy, ale znaleść jego przyczynę, to chyba trochę większa sztuka.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 09:03
Salon - samochody nowe
Rozczarowanie. Nie wiem, ...
... kto obecnie kieruje częścią warsztatową, ale jakość usług to nie Mercedes. Po przeglądzie i zleconej drobnej naprawie odebrałem auto w stanie istotnie pogorszonym. Nie wydano mi ani protokołu przyjęcia, ani też wydania samochodu tak, jak czyniono to wcześniej. Usterki dostrzegłem kilka godzin później (oświetlenie zewnętrzne pojazdu). W serwisie nie przyjęto ode mnie zgłoszenia reklamacyjnego twierdząc, że dodatkowe usterki występowały już od dawna. Po wielu latach współpracy zostałem potraktowany jak oszust i naciągacz. Ja już z ich usług zrezygnowałem, wszystkich jednak ostrzegam. Bardzo uważnie oglądajcie auta, szczególnie przy odbiorze. Żądajcie dokumentacji czynności serwisowych i sprawdzajcie ich treść, a przede wszystkim włączcie zasadę ograniczonego zaufania. Ja zaufałem i się zawiodłem.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 00:08
Salon - samochody nowe
Dziadowska firma. Zlewające podejście do klienta.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 08:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 07:51
Salon - samochody nowe
Serwisowałam swoje auto ...
... w serwisie Goworowski i nie polecam. Auto miało nie zmieniony olej napędowy a jedynie dolany i to w nadstanie. Plyn chłodniczy nie sprawdzany i nie dolewany!!!!!!! Skandal. Nigdy więcej.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2022 17:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam za ...
... pin do rozkodowania radia chcieli 61zł. W innym serwisie Mercedesa dostałem za darmo...
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 16:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Usłyszeć ...
... „Dzień dobry” lub uraczyć handlowca to jest mit. Bardziej jak sklep samoobsługowy.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 08:56
Salon - samochody nowe
Chamskie lekceważące podejście ...
... do klienta. Podczas serwisu uszkodzenia i brak poczuwania się do winy. Prywatny folwark słupskich butnych, chamskich i aroganckich pseudo fachowców. Nie polecam!!! Wręcz odradzam!!!
Użytkownik sieci
31 maja 2021 00:44
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa,nie ...
... dotrzymują słowa, nie polecam. EDIT: skonktakowałem się, dzwoniłem, kazali mailować- co też zrobiłem.NA wszytskie znane mi adresy. I co? I nic. To potwierdza,że ta 1 gwiazdka jak najbardziej zasłużona.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2020 12:09
Salon - samochody nowe
Żałuję że tu ...
... dokonałem przeglądu. Ostatni raz. Z centrali otrzymałem maila, że usługa będzie w cenie 1198 zł. Na miejscu dowiedziałem się że 1500 zł, a po przekazaniu informacji że powinno być taniej otrzymałem rabat i wyszło mi 1350 zł czyli drożej. Tu nie powinno chodzić o pieniądze tylko niesmak pozostał.
Użytkownik sieci
31 października 2019 07:29
Salon - samochody nowe
Niestety ale również ...
... zawiodłem się kupiłem nową gwiazdę Ale u konkurencji.......
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 15:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 maja 2019 23:07
Salon - samochody nowe
Brak kompetencji. Blacharnia ...
... Lakiernia wykonanie tragiczne samochody oddają do kowala. Tragedia. NIE POLECAM naprawa technologicznie 4 dni samochód trzymali 2 miesiące.
Użytkownik sieci
29 marca 2019 19:27
Salon - samochody nowe
Zero poszanowania klienta, ...
... samochód umówiony do serwisu 3 tygodnie wprzód, dwa dni przed terminem dzwonią by się upewnić i potwierdzić termin. Przyjeżdżam, przyjmują samochód i nagle okazuje się, ze części nie przyszły i nic na to nie poradzą. Dodam ze do serwisu mam 70km i specjalnie po to jechałem. Sprawę olali i kosztów dojazdu nie zwrócą. Nie polecam... Malo kompetentni
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 14:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 09:41
Salon - samochody nowe
Oddając auto, zostawiłem telefon- Przepadł!!!
Użytkownik sieci
4 maja 2017 11:26
Salon - samochody nowe
Słupsk-Bolesławice, salon samochodowy ...
... mazdy. Pytanie za dychę - jak tam wejść? Owszem, jest duże, ładnie wyeksponowane wejście, ale niestety - tym wejściem do salonu mazdy wejść nie można, mimo iż tablice informacyjne umieszczone na zewnątrz mówią co innego. Można się jedynie pogapić przez szybę na to co jest w środku. Żeby tam się dostać trzeba dokonać odkrycia, że należy obejść budynek, skorzystać z wejścia do salonu mercedesa, przejść przez sporą część budynku należącą do tegoż by w końcu znaleźć się u celu. Byłem, widziałem i nie będę ukrywał, że będąc tam po raz pierwszy można się poczuć jak... dziecko we mgle, idiota, jak klient, za którym mazada tak naprawdę nie tęskni. To wrażenie potęguje fakt, że materiałów informacyjno reklamowych dotyczących auta właśnie wchodzącego do sprzedaży otrzymać nie można bo ich po prostu nie ma. O przepraszam, można otrzymać kilka kartek papieru formatu A4 spiętych zszywaczem stanowiących kiepskiej jakości wydruk z firmowej strony internetowej mazdy, i to tak, jakby pan Doradca dawał to z łaski, ze swoich prywatnych zasobów. Zdegustowany wyszedłem stamtąd szybciej niż wszedłem.