90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 07:51
Salon - samochody nowe
Kupiłem w grudniu ...
... Sprintera używanego który okazal się mocno wyeksploatowany. Po dwóch miesiącach zgłosiłem co mu dolega to 1.5 miesiąca czekałem na jakąś rzeczową odpowiedź bo wcześniejsze otrzymywałem jakieś żarty które mnie nie śmieszyły że z mojej winy wystąpiły te nie prawidłowości a jesli bym w pierwszym tygodniu zgłosił to by mogli cos zrobić. Silnik od początku brał olej 1l/4tys km, klimatyzacja nie działa i jeszcze jakies drobne sprawy ale powinienem im to zgłosić po 5 dniach to by usterki usunęli ( ciężko sprawdzić klimę w grudniu przy temperaturze -) ale ze zgłosiłem po dwóch miesiącach to już nie a w umowie dostałem gwarancje na wady na 6 miesięcy. Jest to mój drugi samochód kupiony w tej firmie i przez postawę sprzedawców w tej sprawie na pewno ostatni. Auto miało chodzić bez awaryjnie a niestety musiałem w niego 20 tys zł włożyć zanim po 1.5 miesiacach stwierdili ze moga go wziasc na ogledziny co gdzie z góry założyli ze go nie naprawia bo podobno cena byla adekwatna do stanu co pierwsze słyszę. Wygląda na to że nie ma różnicy czy kupujemy w pięknym salonie czy od Mirka handlarza ich cel jest jeden. Sprzedać ! Kontakt do momentu sprzedaży bardzo dobry, po sprzedaży bardzo ciężki. *Kapitalizm w tym wypadku nie idzie w parze z moralnością :)
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 18:42
Salon - samochody nowe
To miejsce to ...
... jakieś nie porozumienie. Umawiają się na oddanie auta po naprawie lub przeglądzie, a później człowiek czeka kolejną godzinę bo czegoś nie zrobili i trzeba poprawiać. A to nie umyli, a to lakieru nie dopolerowali, a to klapa się nie domyka, a to czujnik nie wyzerowany po zmianie opon, to niby naprawili klimę a za killa dni auto znowu do naprawy. Za każdym razem jak się zostawia i odbiera auto to wychodzą jakieś szopki. Ostatni mój mercedes bo nowy,a sypie się jak stary- dodatkowo serwis w tym miejscu nie ułatwia.
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 13:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 09:50
Salon - samochody nowe
Serdecznie Nie Polecam ...
... Serwisu w Auto Frelik , Gwarancja u nich to tylko teoria., Historia dluga i szeroka żeby się rozpisywać , i nie dotyczy to tylko jednego pojazdu zakupionego w Auti Frelik Bydgoszcz, Wybudowaliscie Piekny Salon i Warsztat i za to macie jedną gwiazdkę. I nie piszcie w odpowiedzi że można zadzwonic na wasz numer i wyjaśnić sprawę bo nawet na miejscu z wami Nic nie można wyjaśnić, Pozdrawiam Były Stary Klient
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 11:56
Salon - samochody nowe
Po kilku wizytach ...
... ocena negatywna. Dużo niedociągnięć organizacyjnych. Jazda testowa nie na tym aucie co w zamówieniu. Klient źle zaopiekowany. Tylko na plus miła i błyskawiczna obsługa Pań z recepcji.
Użytkownik sieci
4 września 2023 08:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 09:02
Salon - samochody nowe
Na razie po ...
... dwóch tygodniach serwis nie potrafi wymienić akumulatora i uruchomić silnika.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 12:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam, chcesz ...
... kupić nowe auto ? Wybierz inny salon od piątku czekam na ofertę która miała być w 2 godziny, zero kontaktu, trochę aut kupuje ale… lepiej wybrać inny salon do @Zespołu -> Co tu wyjaśniać? Proszę widok od strony klienta -> Czekasz wpierw na osobę która zejdzie z góry (na dole nie było/nie ma handlowców jest tylko Pani która na wejściu nic nie wie), później 'w pokoiku' nie wiem po co 20m rozmowy mimo przedstawienia konkretnej potrzeby i wyposażenia, nic więcej. Miałem obiecaną ofertę w 2 godziny (inne salony po telefonie oferty wysyłały w kilkadziesiąt minut później ewentualnie czekaliśmy gdy chcieliśmy inną cenę), obecnie mija miesiąc oferty nie otrzymałem do dnia dzisiejszego, telefony mimo powierzenia danych także nie. Auto kupiliśmy gdzie indziej, nie ma sensu do Państwa jeździć zmarnowany czas.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 16:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam ASO ...
... Mercedes Bydgoszcz. Nie potrafią dokładnie zdiagnozować usterek w kilkuletnim samochodzie, nie potrafią naprawić auta mimo oczywiście wystawiania faktur na niemałe kwoty. Na pytania o jakiekolwiek części zawsze dostawałem informacje negatywną, gdzie ASO Mercedesa z innych miast nie miały takich problemów.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 00:59
Salon - samochody nowe
Bardzo niemili pracownicy ...
... obsługi klienta na serwisie mechanicznym ! Jak nie masz walizki z pieniędzmi na AMG to udają, że Cię nie widzą !
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 15:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 06:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam 3razy ...
... byłem z tym samym problemem zapłaciłem 3 tys polegli wystarczyło wgrać nowe oprogramowanie zwykły mechanik pokazał klasę z małego warsztatu na osiedlu przyjaznym w Bydgoszczy chlopak mlody i ambitny naprawia tylko mercedesy Pozdrowienia dla menadżera servisu
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 16:26
Salon - samochody nowe
od czasu remontu ...
... salonu poziom obsługi serwisu bardzo spadł, brak starej kadry. Naprawy nie są skuteczne, umawiane są kolejne wizyty, które wiążą się tylko z coraz większymi kosztami ale efektów brak. Poczucie ze pieniędzą wydane są w błoto, a Panowie w serwisie jakby wiecznie się spieszyli i próbowali zbyć klienta. Takie podejście zachęca tylko do zmiany serwisu Mercedesa…
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 14:31
Salon - samochody nowe
Przestrzegam aby uzbroić ...
... się w anielska cierpliwość lub omijać szerokim łukiem !!! 18 Stycznia przyprowadziłem SL500 na wcześniej umówione spotkanie w celu dokonania inspekcji przed sprzedażowej . Omówiłem wszystkie detale łącznie z opcjami przyjęcia opłaty zza granicy gdyż potencjalny kupujący nie mieszka w Polsce . 1. Straciłem ponad godzinę tego dnia ponieważ jednak nie było to takie proste jeśli chodzi o zapłatę zza granicy , mimo wcześniejszego omówienia tej kwestii . Zapłaciłem moja kartą żeby przyspieszyć cały proces. 2. Po inspekcji otrzymałem wydruk kilkunastu stron ze starymi błędami które nie były w żaden sposób pomocne .Stare błędy potencjalnego kupca nie interesowały. Chodziło o stan aktualny i błędy które są obecne . Większość z tych kodów była spowodowana padnięta bateria lub starymi kodami które nie zostały usunięte . Brak jakichkolwiek informacji o stanie płynów, opon, hamulcy, układzie kierowniczym , komorze silnika, klimatyzacji etc . Zwrócono tylko uwagę na stan poduszek pod silnikiem , tylne amortyzatory . I wyciek oleju który nie wiadomo czy był wyciekiem czy brudem Niestety tego dnia nie mogłem dłużej zostać i omówić wszystkich moje obiekcji. Zadzwoniłem tego samego dnia żeby zgłosić sprawę . Powiedziano nie ma problemu ktoś do mnie oddzwoni miedzy 6-7 rano następnego dnia . Następnego dnia nikt nie zadzwonił do 10 rano . Postanowiłem się pofatygować i poprosić kierownika . Rozmowa z kierownikiem przebiegła w porządku umówiliśmy się ze kody zostaną usunięty i auto zostanie sprawdzone kolejny raz w celu ustalenia czy są jakieś aktualne błędy . Raport z brakującymi detalami tez miał być . Uścisneliślmy sobie dłonie i lekko niezadowolny zgodziłem się na kolejna wizytę następnego dnia. 3. Dzień trzeci . Czary mary auto sprawdzone brak kodów . Pytam się przed wyjściem czy są jakieś aktualne błędy , pan z serwisu burknął : chyba nie . To są jakieś żarty ? Chyba nie ? Przed wyjściem proszę żeby mi wysłano wszystkie dokumenty bo kupiec chce podjąć decyzje i jest gotów wsiadać w auto i przyjechać 2000km . Powiedziano mi około 10 rano nie ma problemu. Jest godzina 14 , pan serwisant poszedł najprawdopodobniej do domu a ja ani emaila ani telefonu ani pocałuj się w d.... . Dzięki Bogu kawa jest za darmo........
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 08:02
Salon - samochody nowe
Słabe zainteresowanie klientem.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2022 00:51
Salon - samochody nowe
Serwis totalna porażka. ...
... Sprinter 317cdi na gwarancji stracił moc i zapaliła się kontrolka check engine. Auto po moim dwukrotnym telefonie- bo po co klienta informować, iż auto stoi gotowe-do odbioru i niemile zaskoczenie-kontrolka pali się nadal. Super, ze nikt nie kontroluje prawidłowości wykonania. Panowie w serwisie niekompetentni tylko odbijają piłeczkę na drugiego bo to nie jego zmiana-,,pan Tomasz jest obecnie na szkoleniu online i on zajmował sie tym samochodem i ja tu nic nie mogę, to nie mój temat „ Normalnie kabaret. Powrót 50 km i ponad 4 godziny zmarnowane. Gratuluje poziomu i pozdrawiam serdecznie
Użytkownik sieci
8 października 2022 21:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 17:52
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony obsługa ...
... działu sprzedaży zostawiłem swój samochód na serwisie i aktualnie byłem zainteresowany innym pojazdem który mi się podoba podeszłem do sprzedawcy żeby dowiedzieć się jak ich jeden model który maja na placu jest skonfigurowany pan mi powiedział ze mam sam skonfigurować sobie pojazd na stronie i go zamówić jak się zapytałem czy można by było na jakaś godzinę lub dwie się nim przejechać to pan powiedział ze ktoś go ma zarezerwowane na weekend gdzie 2 takie same stoją i wszystkie sa wzięte jak zapytałem się o inny model to powiedział mi ze będzie transportowany w inne miejsce i nie można dzisiaj go dostać.
Użytkownik sieci
5 maja 2022 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 18:06
Salon - samochody nowe
Totalny brak szacunku ...
... do klienta. Tak jak opinie są od lat negatywne tak zostało. Nic się nie zmieniło. Zostaje tylko dokonać odwiedzin w salonie w Poznaniu. Tam wiedzą jak obsługuje się klienta. Szkoda czasu na salon Bydgoszcz.