Zobacz na mapie
87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 09:42
Salon - samochody nowe
Chamstwo i nic ...
... więcej. Byłem stałym klientem. Pytam o część zamienną to człowiek twierdzący że ma na imię Benedykt odpisuje z wielką łaską WIELKIMI LITERAMI. Potem jeszcze do mnie wydzwania i próbuje mi wmówić, że chciałem kupić jakieś części poza Allegro, mimo że to ich pracownik wysyłał mi faktury do opłacenia i to oni chcieli tak rozwiązać transakcję, nie ja. Bezczelność, nigdy więcej. PS. Rzekomy Pan "Benedykt" (myślę, że podał fałszywe imię) dzwonił z numeru 95 788 16 09.
Użytkownik sieci
14 marca 2023 21:24
Salon - samochody nowe
Jest naprawdę słabo. ...
... Przyjechałem punktualnie na umówiony termin celem zweryfikowania, czy dach w moim samochodzie podlega akcji serwisowej. W tym celu należało ODCZYTAĆ NR części z dachu (bez rozbierania czegokolwiek, trzeba tylko uchylić dach). Ile to może potrwać? Parę minut. Nawet, jeśli niezbyt sprawnie się czyta ;) Pan z okienka nie wie jak długo, sugeruje kolejkę w serwisie. Jaką kolejkę? Przecież ja przyjechałem na UMÓWIONĄ godzinę, plus wystarczy jedynie odczytać nr... W końcu wydusza „pół godziny“. Samochód zastępczy jak w Hondzie po sąsiedzku? Nie ma. Może taxi, jak w Renault... nie ma. No to czekam. Po półtorej godziny czekania tracę cierpliwość, schodzę. To chyba przejrzeli chociaż auto, taki dobry standard w ASO: opony, ciśnienia, płyny... Okazuje się, że samochód już gotowy, tylko panu nie chciało się mnie poinformować. Ja stałem literalnie nad gotowym samochodem i czekałem aż go skończą... Wygląda na to, że gdybym się nie zainteresował, to czekałbym do zamknięcia salonu. Pan ma za nic czas klienta, zupełny brak szacunku. Poza półtoragodzinnym czytaniem numeru nic więcej nie robili. Jakość obsługi leży i kwiczy. Wydaje się, że dla nich klient to zło konieczne. Powinni jechać na szkolenia do DaKO, Gezetu, a najlepiej do śp. P. Zienkiewicz od Peugeota. Nie polecam.
Użytkownik sieci
9 marca 2023 13:41
Salon - samochody nowe
Bylam dzisiaj tj ...
... 9 03 na przegladzie zgłaszałam na serwisie ze lusterka się nie składają prosilam o ustawienie w komputerze ale oczywiście nie spełniono mojej prośby. Umyto mi auto w środku śmierdząca szmatką oczywiscie wrocilam z powrotem zgłosić ten fakt ale pan stwierdził ze to wywietrzeje. Omijajcie z daleka ten salon Auto Bogacka z daleka.
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 08:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lutego 2023 16:43
Salon - samochody nowe
Spedzilem 6 godzin ...
... w salonie na serwisie b1, bez auta zastepczego i braku zainteresowania obsługi.
Użytkownik sieci
29 września 2022 08:45
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsluga klienta ...
... na serwisie. Pojechalem uszkodzonym autem na wycene szkody, wycena szkody trwala 4 MIESIĄCE po czym Pan z serwisu zadzwonił i zapytał "poradził Pan sobie już ze szkoda czy to aktualne, bo wisi mi w systemie i nie wiem co zrobić". Wyceny nie otrzymalem po dzien dzisiejszy. Z kolei PZU postanowilo po konsultacji z salonem przelac im kwote bezsporną bez jakiejkolwiek formy poinformowania mnie o tym. Samochód po dzień dzisiejszy nie jest naprawiony, a salon ma wyplacona szkode za naprawe :) Sprawa zostanie zgłoszona rownież do MB Leasing, oraz Mercedes Benz Polska.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 15:05
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... serwisu !!!!! Straszna i niekompetentna obsługa!!!! Stracony czas i pieniądze wyrzucone w błoto !!!!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2022 19:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2021 09:15
Salon - samochody nowe
Doświadczenia mam żadne. ...
... Chciałem kiedyś kupic tam busa, zainteresowanie żadne, nawet ofert nie dostałem. Później interesowałem się kupnem osobowego, nie mieli akurat czasu. Probowalem dzisiaj dzwonić, w końcu pojechalem osobiście. Byłem świadkiem czegoś co mnie nie spotkało. Stałem się niewidzialny. Nikt na mnie nie spojrzał, na dzień dobry nie odpowiedział, panowie zeszli z kawkami z góry, z pięterka, rozeszli się do biurek i nadal nic. Po chwili po prostu wyszedłem i pojechałem do konkurencji. Mam wrażenie, że nic nie mogę w tym pinkcie załatwić, nie wiem może źle wyglądam?
Użytkownik sieci
13 września 2021 22:23
Salon - samochody nowe
Bardzo mało profesjonalizmu ...
... w tym serwisie. Wielokrotnie po odbiorze auta było coś zepsute przez nich. Nie polecam ;)
Użytkownik sieci
3 września 2021 16:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2021 08:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 maja 2021 13:38
Salon - samochody nowe
Ludzie mili i ...
... widać, że się starają ale do standartów z Niemiec z którymi miałem do czynienia to lepiej bez komentarza...
Użytkownik sieci
26 października 2020 15:58
Salon - samochody nowe
Brak kultury, byłem ...
... zainteresowany kupnem. Lecz ja i moja żona zostaliśmy potraktowani "olewczo" w tym salonie. Lekceważące podejście do potencjalnego kupca na najwyższym poziomie, jak Ciebie zauważą to czujesz się jak niepotrzebny gość, któremu dają do zrozumienia : "jak śmiał" Pan przyjść i "zakłócić" pracę "sprzedawców". Nie polecam. Proponuje pójść do BMW na przeciwko lub do Gezet-u . Widać że im zależy i potrafią się zachować.
Użytkownik sieci
13 października 2020 10:14
Salon - samochody nowe
LUDZIE !! Nie ...
... polecam, to jakaś masakra, kto tam pracuje, obsługa mnie jako klienta gorsza niż w najgorszym serwisie niszowej marki, pracownik nie ma pojęcia o marce mercedes, nie zna w ogóle samochodu, jakby go pierwszy raz widział na oczy, a to przecież potoczna S klasa, do tego trzy wizyty, kontrolka silnika wiecznie się świeci, za każdym razem rachunek za markę premium oczywiście, a problem nadal ten sam, mili Państwo proszę się jeszcze długo uczyć, inny warsztat usunął usterkę w ciągu dwóch dni i mercedes jeździ jak nowy z fabryki za 1/10 ceny i już nigdzie nie muszę wracać z kontrolką "check" Przykro mi ale tak nie można traktować klienta w autoryzowanym serwisie mercedesa, to przykre....
Użytkownik sieci
19 września 2020 10:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 września 2020 12:27
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Rodzice przyjechali żeby za ok. 500 zł zrobić przegląd auta używanego. Serwisant nie wyłapał kilku ważnych rzeczy jak niedziałająca klimatyzacja czy podgrzewanie foteli, mimo że wchodziły one w zakres badania i zostały oznaczone jako działające. Po złożeniu reklamacji usługi, dealer odpisał że auto jest stare i zapewne te rzeczy przestały działać po wyjeździe z serwisu, oczywiście odmawiając zwrotu zapłaty. W mojej ocenie to zupełny brak profesjonalizmu (a już zupełnie nieprzystajacy do marki premium), niepoważne podejście do klienta i przede wszystkim brak poczucia, że dealerowi można ufać, nie zostawi klienta w razie potrzeby. Domyślam się, że ewentualna reklamacja np. nieprofesjonalnego lakierowania uszkodzonego elementu albo źle naprawionej turbosprężarki skończyłaby się tak samo. Jak widać liczy się tylko pieniądz.
Użytkownik sieci
9 września 2020 18:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 września 2020 10:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2020 09:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka