84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 09:29
Salon - samochody nowe
Pan reklamujący Duda ...
... Cars próbował mnie zepchnąć z pasa na esce. Napisałem skargę, została zignorowana - brak choćby "przepraszamy", więc jak widać zarówno w biurze jak i na drodze pracownicy Duda Cars prezentują podobny poziom kultury 😅 Edycja: odpowiadam na odpowiedź, gdybyście traktowali to poważnie to byście przeczytali maila wysyłanego na adres kontaktowy z waszej strony. To było 2 tyg temu.
Użytkownik sieci
17 lutego 2025 14:14
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa fatalna ...
... zawsze coś nie tak mycie auta ponad godzinę Myślę że brak dobrych fachowców Pan przyjmujący auto to człowiek nie znający się na aucie podstawił auto nie pełno sprawne i nie przyznał się że w aucie rozsypała się książka serwisowa myślał że wsiądę i odjadę i nie połapie się a potem wina moja że przyjechałem na serwis w sobotę. Pierwszą moją wizytę to wymiana oleju która się nie odbyła tylko skasowali i nie przeprosili bo nie mogą udowodnić że nie została wykonana wymiana oleju przy 5 tys km brak monitoringu na halach serwisowych i mogą się różne rzeczy dziać. A ostatnio to moja wina ze padł wydruk faktury choć też mam duże wątpliwości Podłączenie wideorejestratora to czynność przykleić do szyby i włożyć do gniazda wtyczkę 15 minut cena 1000 zł i nie działa miałem sobie sam uruchomić. Jak za parę dni się odezwałem to dyrektor serwisowy był bardzo nie przyjemny twierdząc że jak wyjeżdżam to jestem zadowolony a nie wie dlaczego jak się czeka prawie cały dzień za autem to pragnie jak najszybciej wyjechać Wszystkie kłopoty z autem i fakturami to moja wina i taki samochód sobie kupiłem to są słowa dyrektora serwisowego nie wiem czy taka osoba powinna zasiadać na takim stanowisku. Czytam opinie i dużo osób nie jest zadowolonych z tego serwisu czyli coś na rzeczy
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 16:18
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis na ...
... świecie. Pracownicy serwisu bardzo nieuprzejmi i niepunktualni.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 11:32
Salon - samochody nowe
Jedyne co dobre to elektryki tu
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 11:29
Salon - samochody nowe
Spamerzy Teslę kupcie
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Świetna recepcja, jej ...
... praca i zaangażowanie. Bardzo dobry kontakt z pracownikami zajmującymi się sprzedażą samochodów nowych oraz działem serwisu. Ocena to wynik działań pracowników działu odkupu samochodów używanych. To co robią nie nadaje się nawet by tu o tym napisać. Państwa firmie byłoby bardzo trudno to wyjaśnić swoim klientom, naraziłoby Was też na utratę zaufania a ponadto mogłoby spowodować poważne, prawne konsekwencje.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Dla jednych są ...
... rezerwacje dla innych nie. Tydzień czekałem w kolejce na zakup używanego auta. Mogę przyjechać i wziąć? "Nie, przed Panem są dwie osoby" No ok, czekam. Po tygodniu telefon. Zwolniło się. Super, umawiamy się, że będę za 2 dni robocze i otrzymuję "rezerwację " jak poprzednicy. Następnego dnia telefon, że ktoś przyjechał dzisiaj z gotówką i wziął. Fatalne doświadczenie.
Użytkownik sieci
21 października 2024 18:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam . ...
... Dramat. Tracicie klientów przez beznadziejnych pracowników. Nie zależy firmie na klientach. Kilkukrotne prośby o kontakt nic nie dają . Prośba do właściciela : Proszę rozliczyć pracowników zajmujących się ubezpieczeniami z kontaktów z klientem .
Użytkownik sieci
17 października 2024 14:34
Salon - samochody nowe
Totalny brak szacunku, ...
... profesjonalizmu i godności. Wszyscy pracują za karę, dodzwonić się nie idzie, obsługa FATALNA. Inne komentarze to potwierdzają, czemu nikt nie zrobi z tym salonem porządku? Wstyd na całej linii...
Użytkownik sieci
3 października 2024 17:06
Salon - samochody nowe
Dramat ! Przestrzegam ...
... użytkowników Mercedesa przed tym salonem. Obsługa beznadziejna opis diagnostyki ( Przedszkolak by bardziej szczegółowo opisał problem nizeli ten salon ) zapłaciłem 1.000 zł za podłączenie komputera gdzie nawet mi check engine Nie zgasili o co prosiłem na samym wstępie ! Wycieraczkę mieli dokręcić kluczem bo było luźne ramię to powiedzieli że to wybiega po za usługa którą mieli zrobić. Nadmuchy w samochodzie nie stwierdzili czemu nie działają. Masaże fotelu nie wymienione zostało że są niesprawne ! Generalnie mieli zrobić pełną diagnozę auta to powiedzieli że nie mają czasu na tyle żeby mechanik aż tak dogłębnie sprawdził temat. Dodatkowo zaznaczę że 3 km dalej jest inny Mercedes i powiedzieli za tę usługę 900 zł ale nie mieli terminu a tutaj była mowa o 1467 zł i uwaga nazwal to obsługujący który uważał mnie za złodzieja bo gonił mnie jak wychodziłem z salonu czy zapłaciłem za usługę ? Oczywiście to zrobiłem ! Nie przeprosił że mi grzebie w papierach ! Dali mi 40 procent rabatu i wyszło 967 zł a w innym oddziale Mercedesa bez pseudo rabatu od ręki dla zwykłego Kowalskiego cena była z góry taka jak tutaj te ich psychologiczne zagrywki ! Podsumowanie ! Nie dajcie się oszukać ! Omijajcie szerokim łukiem ten salon - poziom zero to za mało ! Jeżdżę i latam po całym świecie korzystam w Polsce z nastu pkt i ten od 20 lat jest najgorszy z możliwych z jakim Miałem doczynienia ! Szczegóły mogę podać w wiadomości prywatnej ! Szanujcie swój czas i pieniądze a miejsce powinno zacząć od zmiany człowieka który tam pracuje i co sobą reprezentuje w kontakcie z klientem ! Zbrodnia w biały dzień.
Użytkownik sieci
29 września 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Duda Cars w Poznaniu. Umówiłam się na wymianę szyby w swoim Mercedesie. W ramach wizyty zapewniono mi auto zastępcze, przynajmniej teoretycznie. Po przybyciu o umówionej godzinie, auta zastępczego nie było, ogólnie nikt nic nie wiedział. Jako auto zastępcze zaproponowano mi Opla Vectrę i to dopiero od godziny 12, czyli po 3h czekania, co uznałam za żart. Sugeruję korzystać z serwisu z drugiej strony Poznania w którym wiedzą co to jakość obsługi Premium.
Użytkownik sieci
27 września 2024 14:53
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA !!! W ...
... życiu nie polecam tu serwisu, a obsługa jest paskudna. Nigdy nie spotkałam się taką arogancją. Auto oddane brudne, zostaliśmy skasowani 750 zł za godzinę podłączenia kabli. A na pytanie czemu jest brudny dostałam odpowiedź - bo czas oczekiwania na myjnię to 1,5 h. Serio? Marcin z serwisu strasznie nieogarnięty. Nie polecam w życiu bym tu samochodu nie kupiła. Dzięki Bogu w Warszawie i Szczecinie dużo lepiej traktują ludzi.
Użytkownik sieci
25 września 2024 07:27
Salon - samochody nowe
zgroza, trzy dni ...
... auto w serwisie, mnóstwo zapewnień, nie zrobiono NIC, zaplanowana wymiana oleju -BRAK, bo serwisant poszedł do domu o 10.00 w poniedziałek!!!!, moduł MRM wymiana i uszkodzenie pojazdu- nie odpala, tylko umie oczerniać inne serwisy, mnóstwo moich kosztów, czasu a szef serwisu bagatelizuje sprawę, reasumując pobyt to telenowela fałszywych informacji, wciskania dodatkowych usług , a w zamian otrzymuję niesprawne auto, moduł MRM za 3000 zł, traktowany jako nowy (zdjęcia poniżej do oceny); urwana linka otwierania maski, serwis traktuje klientów jak powietrze, pewnie czują się bezkarni, pani z centrali nawet nie oddzwoniła aby wysłuchać opinii, widzę tu że są odpowiedzi do innych negatywów, niestety to tylko dezinformacja, serwis nie ma zamiaru naprawiać błędów a brnąć w ochronę marnej jakości serwisantów, mam nadzieje że Mercedes Polska coś z tym zrobi
Użytkownik sieci
24 września 2024 13:23
Salon - samochody nowe
W lipcu zgłaszasz ...
... w serwisie uszkodzeni, we wrześniu zaczyna się naprawa. Niech każdy sam oceni.
Użytkownik sieci
13 września 2024 21:55
Salon - samochody nowe
Serwis Duda cars ...
... jest poniżej krytyki,kontakt z osobą odpowiedzialną za obsługę klienta (A. J. ) jest totalnym nieporozumieniem... Ignorancja klienta,odrzucone połączenia na wieczne nie oddzwonię nigdy... Doświadczenie z tym serwisem to najgorsze doświadczenie w życiu... Nigdy nie polecę tego serwisu, marka mercedesa jest naprawdę dobra ale wybrałem przy zakupie nowego samochodu Jaguara....
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 11:21
Salon - samochody nowe
Po wejściu i ...
... poinformowaniu że rozważam kupienie 2 nowych samochodów skierowano mnie do poczekalni. Kiedy po ponad pół godzinie podszedłem do recepcji zapytać czy ktoś uprzejmie znajdzie czas na rozmowę usłyszałem że „nie ma wolnych handlowców”. Nie wiem jakie są KPI dla obsługi klienta w Mercedesie, ale klient musi w Duda Cars być naprawdę zdeterminowany żeby coś kupić.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 22:26
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta poniżej ...
... poziomu mułu …a nawet jej brak… chociaż ktoś by odpowiedział dzień dobry albo pocałuj mnie w d… NIC Proszę nie odpowiadać szablonem jak na wszystkie negatywne komentarze ( a w ostatnim czasie widzę że przeważają ) tylko coś z tym zrobić bo tracicie klientów….
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 13:39
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... działu części graniczy z cudem. Nie wierzę, że cały dzień wszyscy są cały czas zajęci(i to nie jest jednorazowy przypadek).
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 19:42
Salon - samochody nowe
Nie napisze nic, ...
... bo czasami słowa nienapisane są lepiej zrozumiane. Masakra pod każdym względem.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 17:35
Salon - samochody nowe
mega kiepska obsługa!