85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 21:10
Salon - samochody nowe
Zamówiłem w Mercedesie ...
... oryginalnego pieska. Niestety otrzymałem niepelnowartosciowy produkt. Plama na grzbiecie oraz uszkodzony plastik. Zgłosiłem to do sprzedawcy. Odpowiedź chyba była żartem. Mercedes stwierdził że uszkodzony odlew plastiku swiadczy o oryginalności produktu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 21:09
Salon - samochody nowe
Otrzymałam uszkodzonego pieska ...
... z niemałe pieniądze. Producent twierdzi że te uszkodzenia to gwarancja oryginalności. Dla mnie nie do przyjęcia.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 12:38
Salon - samochody nowe
Odradzam kupno samochodu ...
... w tym salonie, a w szczególności transakcje z panem Pawłem Polusem. Bardzo dużo obietnic bez pokrycia, brak szacunku do klientów “tanszych” samochodów. Po zakupie pan Paweł zapadł się pod ziemię i nie odpisuje na maile. Niestety bardzo krótkowzroczne myślenie, na pewno nie na poziomie marki Mercedes i standardów niemieckich.
Użytkownik sieci
14 marca 2024 10:07
Salon - samochody nowe
Totalne dno!!!!! Proponuję ...
... ten serwis omijać szerokim łukiem!!! Beznadziejna obsługa !!! Na auto czekam już 2 tygodnie (uszkodzona przednia szyba i skradzione tablice rejestracyjne ). Co chwila wymyślana nowa historia na przedłużenie wydania auta🤬
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Kompletny chaos. Usuwanie ...
... szkód w Duda Cars to droga przez mękę - Fatalna komunikacja ze strony firmy od samego początku. Po tygodniach, miesiącach dogrywania sprawy, jedziesz w końcu zostawić auto do serwisu o umówionej porze i na miejscu dowiadujesz się, że nie mają jednak auta zastępczego. Nikt nie kwapi się zeby dać znać wczesniej mimo że numer telefonu jest im znany. Kolejna rzecz - nieudolne szukanie części zastępczych, które trwa miesiącami, mimo że są one dostępne na rynku. Dalej, pomyłka w zamówieniach części, przez którą znacząco opóźnia się naprawa. Na koniec - odbierasz auto bez listwy na drzwiach, z zepsutą instalacją gazową (brak możliwości tankowania), z niedziałającą elektryką drzwi. Nad ranem wyruszamy w podróż niesprawnym autem, mimo że stało 3 tygodnie w serwisie....ODRADZAM
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 21:35
Salon - samochody nowe
Duda-Cars w ciągu ...
... ostatnich 3 miesięcy przydarzyło mi się to już drugi raz! ATAK, KRZYK i STRASZNIE AGRESYWNA POSTAWA Waszych pracowników OCHRONY! Duda-Cars zróbcie coś z tym, poważnie. Już Wam to 2x zgłaszałem i jest coraz gorzej. Pracownicy, którzy siedzą w stróżówce drugi już raz wybiegają i wyzywają klienta bo źle wg nich zaparkował pojazd? Serio Duda-Cars uważacie że takie rzeczy powinny mieć miejsce w Waszym salonie premium? Rozumiem grzeczne zwrócenie uwagi i prośba o przepakowanie, ale nie to co robią Ci ludzie! Generalnie uważam, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca ze strony ochrony nigdzie, szczególnie w salonie premium! Dodatkowo jak się dowiedziałem u sympatycznej Pani w serwisie nie tylko ja, a wielu klientów żali się na zachowanie tych ludzi! Duda-Cars poważnie zróbcie coś z tymi pracownikami ochrony, dziś prawie cieć naruszył moją nietykalność cielesną… po co macie mieć problemy?
Użytkownik sieci
18 stycznia 2024 08:39
Salon - samochody nowe
Trzykrotny kontakt z ...
... infolinią serwisową Duda-Cars, z prośbą o wycenę serwisu dwuletniego Mercedesa, zakończony trzykrotna obietnicą „ktoś się skontaktuje i przekaże Panu wycenę”. Czekam od 2 tygodni, na razie bezskutecznie.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 14:00
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, witamy w zastępczym mercedesie!
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 08:09
Salon - samochody nowe
Dikke 👎
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 00:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 18:46
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa i ...
... podejście do klienta z jaka się spotkałem w salonie samochodowym. Brak kontaktu ze strony pracowników. Wprowadzanie w błąd. Miałem szkodę na samochodzie przyjechałem na oględziny i zamówiono części na które czekałem ponad miesiąc. Zostawiłem auto jak były części. Za dwa tygodnie dzwoni pracownik ze auto gotowe do odbioru. Przyjeżdżam a samochód nie zrobiony!!! Myśleli ze zestawem poinformowany ze nie ma części i muszę czekać kolejne dwa tygodnie. Przyszła cześć pojechałem po raz trzeci. Auto miało być gotowe na konkretny dzień ale okazało się ze kolejna cześć jest zepsuta a nie ma jej na stanie o trzeba zamówić. Zamówiono ale przyszła zniszczona. Zapewniano ze auto będzie gotowe ale ze względu na Zapusta cześć która taka przyszła trzeba było zamówić ponownie! Po tym wszystkim odbieram auto odpalam przed salonem mercedesa na Ul. Ptasiej w Poznaniu i wyświetlają się dwie kontrolki. Kontrolka autoalarmu oraz kontrolka awarii silnika! Mówię ze to auto to jeden wielki pech a Pan mi mówi ze mam racje! Profesjonalna obsługa owszem jest w tym salonie ale tylko przed zakupem auta! Zgłosiłem w salonie ze wyświetla mi się awaria i od pół roku żadnej odpowiedzi a dziś wiadomość na miejscu ze oni maja od dawna przygotowane zlecenie na naprawę tego ale zapomnieli zadzwonić. Najgorszy salon samochodowy! Nie poleceń! Eryk Osikowski
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 16:35
Salon - samochody nowe
Od 2 tygodni ...
... podejmuje próby ustalenia serwisu. Aplikacja mobilna nie działa, dzwoniłem 11 razy z czego 8 ostatnich prób zarejestrowałem nikt nie odzwania. Zróbcie coś abym mógł wystawić pozytywną opinię.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 13:49
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo niski ...
... poziom obsługi. Domyślam się, że jakimkolwiek zainteresowaniem cieszą się jedynie klienci którzy chcą zostawić ponad 1 mln PLN. Zerowe zainteresowanie klientem chcącym kupić C-klasę, zero telefonu zwrotnego, po przyjeździe do salonu informacja, że trzeba się umówić bo "z ulicy" nie ma mowy. Pomimo zostawienia telefonu nikt nie oddzwania i nie odbiera - samochód kupiony u innego dealera. Znów, odnośnie działów serwisu i części - nie ma szans dodzwonienia się. Nawet Pan Kierownik działu części nie odbiera, ani nie oddzwania. Przykre, ale absolutnie nie polecam tego dealera.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Nie szanują potencjalnego ...
... klienta. Nie tylko nie oddzwaniają mimo deklaracji w automatycznym powiadomieniu telefonicznym, to mimo umówienia się na prezentację i test, kazali czekać. Po ponad godzinie oczekiwania i przy zerowym zainteresowaniu ze strony obsługi zabrałem się stamtąd. W efekcie jeżdżę Porsche i nie żałuję. Trochę wiocha… A miała być marka i obsługa premium.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Oddałem auto na ...
... wymianę tylnych sanek w swoim mercedesie, po odbieraniu auta i jeździe efo domu okazało się że mam hałas z tyłu, najprawdopodobniej tylny most zaczął wyć. Przed oddaniem do serwisu nie było żadnych niepokojących dźwięków. W serwisie mi powiedzieli że jak wracałem do domu sam gdzieś wjechałem, nie chcieli przyjąć auto na reklamację, ale jak przejęli to powiedzieli że oni nawet most nie odkręcali))) choć most jest przykręcony do sanek które wymienili. Później prosiłem sprawdzić nagranie ze stanowiska mechanika który przeprowadził wymianę sanek, no i jak wiadomo wszystko po ich stronie było ok( choć są ślady na moście i tylny most był w oleju). Podejście do klienta jest tragiczne. Może jak ktoś kupuje u nich auto za miliony to wtedy jeszcze czegoś wart, a jak nie to majo tego klienta gdzieś…
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 21:21
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... zostawiam wam moja C klasę na serwis i po raz kolejny odbieram brudny samochód w środku i na zewnątrz, mimo że przy przyjmowaniu poprosiłem o umycie. Umówiliśmy się na kwotę 600 zł brutto okazało się o kilka stówek więcej. Nie polecam w Poznaniu znajduje się jeszcze jeden dealer MB. Ja wam już dziękuję!!
Użytkownik sieci
31 października 2023 09:00
Salon - samochody nowe
Don’t recommend doing ...
... business with this company… Invoices will no be paid, even after countless tries to get at hold of them - all in all not a trustworthy business - Sander, NTG EAST A/S
Użytkownik sieci
31 października 2023 08:55
Salon - samochody nowe
Would never recommend! ...
... My company, NTG East A/S, has made transport from them. After transport has been done, they don't answer on calls, emails etc. Fraud company that doesn't pay their invoices and avoid communication.
Użytkownik sieci
31 października 2023 08:55
Salon - samochody nowe
Stay Away from ...
... this company!!!! They are not paying for their invoices - at all.... We are missing a lot of money from them, here at NTG East A/S. This man send orders, and seems trustworthy, when he need your help - but be aware, he is not, and invoices will not be paid. When you write or call for payment, they are not picking up the phone, hanging up and they are not replying mails - So for you own safe, stay away!
Użytkownik sieci
30 października 2023 15:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... korzystać z usług tej firmy. Banda oszustów, którzy zasłaniają się sponsoringiem w sporcie a nie mają pieniędzy by opłacić faktury za usługę, którą świadczyła dla nich moja firma transportowa NTG East. Wstyd!