85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2021 17:57
Salon - samochody nowe
Auto zostało przekazane ...
... do naprawy na serwis- została przekazana informacja że naprawa jest bezpłatna- ponieważ pokrywa to AC- aktualnie otrzymałem wiadomość- że ubezpieczalnia odmówiła pokrycia kosztów naprawy- serwis chce mnie windykować na kwotę prawie 11 tysięcy złotych, zdecydowanie należy uważać a ja sprawy tak nie zostawię-
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 16:23
Salon - samochody nowe
Byłam w salonie ...
... wraz z mężem. Czekaliśmy 30 min na podejście do nas handlowca pomimo wcześniejszej informacji, że "zaraz" ktoś do nas podejdzie. W salonie nie było żadnego klienta. Panowie ze sprzedaży rozmawiali między sobą. Po tym jak chcieliśmy wyjść, nagle recepcjonistka podeszła do nas i poprosiła jeszcze o chwilę cierpliwości i dopiero wtedy podszedł handlowiec. Nie poważne traktowanie. Jakby tego było mało podczas samej rozmowy z handlowcem, ewidentnie nie chcialo się pracownikowi pokazać auta, którym byliśmy poważnie zainteresowani. Pan wytłumaczył, że auta nie ma na stanie. Jednak na parkingu stał. Nie polecam.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 14:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2020 15:25
Salon - samochody nowe
Jestem stałym klientem ...
... tego salonu od pięciu lat. Dotychczas byłem zadowolony. Zwłaszcza że Pan doradca serwisowy zawsze wykazuje się dużym profesjonalizmem. Jednak ostatnia wizyta w dziale sprzedaży części sprawiła, że zastanawiam się, czy niektórzy pracownicy nadają się do pracy w tym dziale. Pan ubrany w białą koszulę, nie wiem może kierownik dał wyraz swego niezadowolenia, bo odważyłem się zwrócić uwagę na jego mało profesjonalne podejście do klienta. Kupujac komplet czujników do opon, . udziałem kilka krotnie przyjeżdżać do serwisu ponieważ nikt mnie nie poinformował, że nie mają nakrętek jak też sami mięli kłopoty z ich instalacją. Wsumie 5 razy odwiedziłem salon a pan w dziale części robił wrażenie jakbym mu przeszkadzał i dał mi do zrozumienia siedząc i wpatrując się wkomputer, by mu głowy nie zawracać. Dopiero inny pracownik widząc co się dzieje zareagował. Po ostatniej wielokrotnej wizycie jestem bardzo zniesmaczony.
Użytkownik sieci
6 listopada 2020 14:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 listopada 2020 11:16
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej w ...
... tym serwisie. Obsługa beznadziejna. W dniu 28 października 2020 r. zleciłem przeprowadzenie serwisu Mercedes CLA. Samochód zostawiłem w serwisie przed godziną 11.00. O godzinie 12.19 otrzymałem telefon o konieczności wymiany klocków hamulcowych na przedniej osi auta. Informacja ta była dla mnie zaskoczeniem, gdyż kontrolka czujnika zużycia klocków hamulcowych nie świeciła się. Zostałem poinformowany, że koszt wymiany to 880 zł brutto. Wyraziłem zgodę na wymianę. Z uwagi na to, że cena ta wydała mi się wysoka sprawdziłem cenę kompletu klocków hamulcowych do mojego auta. Klocki hamulcowe - komplet ATE– cena to 194 zł brutto, Klocki hamulcowe - komplet BREMBO– cena 247 zł brutto, Klocki hamulcowe - komplet BOSCH cena 175 zł brutto. W związku z tym o godzinie 12.29 zadzwoniłem do pracownika i poinformowałem go, że rezygnuję z wymiany klocków hamulcowych i dokonam jej w innym serwisie. Usłyszałem odpowiedź, że proponujecie mi 10% rabatu. Nie przyjąłem tej propozycji i nadal nie chciałem wymiany. Wtedy dostałem odpowiedź, że klocki już zostały zamontowane i zostanę obciążony opłatą za i ich demontaż w wysokości 280 zł. Odpowiedziałem, że poniosę tą opłatę i żądam zamontowania moich klocków hamulcowych. Wtedy dostałem propozycję wymiany klocków hamulcowych za 600 zł brutto. Mam wrażenie że ASO przebiło dno.
Użytkownik sieci
15 października 2020 11:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2020 18:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 09:55
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód 8 ...
... sierpnia Serwis miał być 10 sierpnia zaznaczyłem ze odbiore go później około 21 sierpnia, przyjechałem 21 sierpnia niestety rozczarowanie pana auto będzie dopiero jutro bo pan Krzysztof to spier.... ale on jest teraz na urlopie. Ani auta zastępczego nic to jest kpina rozumie w Dacii ale to jest mercedes
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 21:15
Salon - samochody nowe
Sprzedawców brak... Zarobieni...
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 18:07
Salon - samochody nowe
30 minut oglądania ...
... samochodów przy chęci zmiany E 2016 na nowy model z 2020. Nikt nie podszedł nawet i się nie zainteresował . Ma szczęście jest drugi dealer.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 12:24
Salon - samochody nowe
Maja problemy z ...
... zegarkami, czekam z kolegą na umówioną i potwierdzoną wizytę na 12.00 juz 20 minut . Mówiłem koledze ze czasy świetności mercedesa juz dawno minęły...
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 13:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 17:14
Salon - samochody nowe
Wizyta w tym ...
... miesiącu to strata czasu. Na wszystko trzeba czekać o wszystko prosić. Obsługa ma klienta głęboko w dudzie. Najlepiej usiądź w poczekalni i czekaj niewiadomo na co. Więc jak ktoś ma ochotę na kawe to w tym jedynym przypadku warto odwiedzić to miejsce.
Użytkownik sieci
17 marca 2020 08:14
Salon - samochody nowe
Przyjęcie do serwisu ...
... to jakieś nieporozumienie. Za każdym razem opóźnienie 20-40 minut. I nikogo to nie interesuje, że czekasz bo byłeś umówiony tydzień wczesniej na g.11, a nie na 11:40. Słabo. Kolejny dzień po odbiór samochodu z serwisu i to samo. Jaśnie Pani Joanna umówiona na g. 8:00 na wydanie samochodu i..... 20 kolejnych minut i Pani nie ma. Dzień wcześniej to samo umowiony na g.11:00 do Pani Joanny Pani Przychodzi do pracy 11:20 i zanim się ogarnie to przyjecie do serwisu 11:30. Bez komentarza
Użytkownik sieci
8 marca 2020 10:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 20:07
Salon - samochody nowe
Odwiedziliśmy dzisiaj z ...
... żoną salon o godzinie 1530, a więc pół godziny przed zamknięciem w celu obejrzenia modelu CLA, ewentualnie umówienia jazdy próbnej. Trzech panów pracowników siedziało przy stoliku i rozmawiało ze sobą. Nie było innnych klientów. Celowo kręciliśmy się przy samochodzie - nikt nie podszedł. Przechodząc koło ich biurka, to ja pierwszy powiedziałem "dzień dobry" bo panowie nie zwracali na nas uwagi. Po 10 minutach ignorowania nas salon opuściliśmy. Jeśli tak ma wyglądać obsługa klienta, to ja wolę iść gdzie indziej. Polecam szefostwu tej firmy poważnie się zastanowić nad szkoleniami bo dzisiaj stracili kolejnego potencjalnego nabywcę.
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 10:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 10:56
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu ...
... mimo rozmowy i zapewnienia czarna dziura brak kontaktu. Wysyłam maile dzwonię. Jest problem nikt się nie kwapii!!!! Uważajcie na ten salon tylko wzniosłe słowa wizja a klient z problemem traktowany jak wróg.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 14:37
Salon - samochody nowe
23.10.2019 szkoda zgloszona ...
... do PZU z zamiarem bezgotówkowej likwidacji. 25.10.2019 zmienilem zdanie, szkode chcialem likwidowac gotówkowo u znajomego mechanika. Niestety PZU wyslalo juz pieniadze do Dudy. Po trzech prosbach ze strony PZU o zwrot wplaconej zaliczki, ostateczenie sam zdecydowalem sie zadzwonic i zapytac dlaczego nie zwrócili pieniedzy do PZU. Niestety proby polaczenia z dzialem likwidacji szkod spelzy na niczym. Pani z recepcji, obiecala ze ktos od nich skontaktuje sie ze mna. Dzisiaj jest 07.01.2020. Kasy brak, kontaktu brak... Czarna dziura a nie serwis. Radze omijac szerkoim lukiem