85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 12:23
Salon - samochody nowe
Drogo, lecz obsługa na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 12:58
Salon - samochody nowe
Najbardziej profesjonalna i ...
... mila obsluga z ktora mialem kiedykolwiek do czynienia. Wspolpraca z panem Rafał Korczak byla przeprowadzona na najwyzszym poziomie. Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 20:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 15:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2022 18:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 listopada 2022 13:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 21:16
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawnie i profesjonalnie
Użytkownik sieci
7 listopada 2022 17:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 13:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 10:01
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon Mercedesa ...
... w Poznaniu i jeden z lepszych w województwie. Zdecydowanie polecam!
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 08:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 października 2022 09:02
Salon - samochody nowe
Wystawa była, samochody ...
... otwarte jednak czułem się niemile widzianym gościem, tutaj jest auto ja zniknę i już więcej nie zobaczysz obsługi.
Użytkownik sieci
29 października 2022 18:11
Salon - samochody nowe
Jak zawsze bezproblemowo, z uśmiechem.
Użytkownik sieci
12 października 2022 12:14
Salon - samochody nowe
Salon bardzo profesjonalny ...
... i miła obsługa. Super akcja z przeglądem legends można wiele dowiedzieć się o swoim aucie. Serdecznie polecam wszystkim posiadacza starszych mercedesów :))
Użytkownik sieci
23 września 2022 12:35
Salon - samochody nowe
Jakością obsługi klienta zdecydowanie wygrywają z konkurencją.
Użytkownik sieci
22 września 2022 16:19
Salon - samochody nowe
Serwis leży totalnie, ...
... obsługa miła ale to nie wystarczy. Ile telefonów- tyle różnych ustaleń, pracownicy nie sa zorientowani kto dzwonił 5 minut wcześniej. Wypierają się wcześniejszej rezerwacji terminu na wykonanie usługi i proponują inny termin nie biorąc pod uwagę, że inni ludzie tez pracują i nie będą brać co drugi dzień wolnego żeby na końcu się dowiedzieć, że i tak nie zostaną danego dnia przyjęci. W ramach rekompensaty proponowane jest bezpłatne mycie pojazdu, które i tak wchodziło w zakres usług wysłanych na maila. Wielki minus dla Duda Cars, nie widać żeby zależało im na klientach, spodziewałem się czegoś lepszego. Widzę, że nie jestem pierwszy. Podziękowałem za dalszą współpracę.
Użytkownik sieci
15 września 2022 20:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam, w ...
... salonie nikt nie jest zainteresowany obsługą klienta. Przeszliśmy salon i dopiero po naszej prośbie pani za recepcją/kasą obiecała zawołać handlowca, który nie przyszedł. Kompletna amatorka, tym bardziej ze nie jest to miejsce gdzie sie kupuje buty za 300 zł tylko auto za conajmniej 300 tys. Dla kontrastu, kiedy pojechaliśmy do salonu dilera innej marki, od wejścia się nami zainteresowano, sprzedawca pokazał nam interesujące nas modele, potem skonfigurował z nami samochód i doradził. Nie polecam tego salonu, nie dorastają do renomy marki, która znacznie traci przez takie miejsca.
Użytkownik sieci
3 września 2022 07:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2022 09:04
Salon - samochody nowe
W poniedziałek, 4 ...
... lipca około godziny 2 w nocy podczas jazdy doszło do awarii mojego samochodu osobowego marki Mercedes model A45s,. Pojazd został odholowany na lawecie i tego samego dnia około godziny 14 trafił do autoryzowanego serwisu „duda cars” przy ulicy Ptasiej 4 w Poznaniu. Wówczas otrzymałem informację, że mój samochód trafi na szczegółową diagnostykę i mam oczekiwać na dalsze informacje w tej sprawie. Po około tygodniu oczekiwania postanowiłem skontaktować się z serwisem i otrzymałem informację, że pojazd dopiero trafił do diagnostyki, ponieważ serwis ma braki kadrowe w postaci diagnostów. W środę, 13 lipca otrzymałem telefoniczne zaproszenie po odbiór naprawionego pojazdu z serwisu „duda cars” przy ul. Ptasiej 4 w Poznaniu. Poniosłem koszty dotarcia z Zielonej Góry do Poznania w postaci: kosztów paliwa, oraz opłaty za przejazd autostradą. Dopiero po dotarciu do serwisu otrzymałem informację, że pojazd drży podczas odpalania – mechanicy uznali, że winą są dodatki zamontowane na karoserii pojazdów – wcześniej podobne problemy nie występowały. Postanowiłem sprawdzić stan pojazdu i wyjechałem z serwisu na jazdę testową. Po około 500 metrach uznałem, że pojazd nie został prawidłowo naprawiony a usterki wciąż występują – dalsza jazda groziła poważniejszym uszkodzeniom pojazdu . Po powrocie do serwisu wezwany został Mistrz Serwisu, który jednoznacznie określił, że silnik pojazdu nie funkcjonuje prawidłowo. Mój samochód znów trafił do serwisu a ja została zaproszony do poczekalni na czas diagnostyki pojazdu, która trwała około 40 minut. Po tym czasie otrzymałem informację, że pojazd nie może opuścić serwisu, ponieważ usterka jest dużo poważniejsza niż mogło się wydawać (mimo wcześniejszej informacji o tym, że pojazd jest naprawiony i gotowy do odbioru). Dodatkowo serwis nie posiadał części na miejscu. Otrzymałem informację, że czas naprawy zajmie do 3 dni roboczych. Postanowiłem wrócić do domu w Zielonej Górze i ponownie poniosłem koszty, które zostały wymienione wyżej. Po trzech dniach otrzymałem informację, że pojazd wciąż nie został naprawiony, ponieważ awarii uległo koło dwumasowe a wcześniejszej usterce uległ napinacz rozrządu. Serwis przekazał również informację, że z uwagi na braki kadrowe mechaników, czas oczekiwania na naprawę ulegnie znacznemu wydłużeniu do około tygodnia. Od poniedziałku, 25 lipca podejmowałem wielokrotne próby kontaktu z infolinią, niestety byłem zbywany. Podczas jednej z wielokrotnych prób kontaktu poprosiłem o weryfikację zbieżności pojazdu, ponieważ przy prędkości powyżej 120 km/h samochód wpadał w drgania co mogło stanowić istotne zagrożenie podczas jazdy wcześniej zostały założone dystanse chciałem by serwis sprawdził czy to one powodują drgania i by tym samochodem się przejechać W czwartek, 28 lipca otrzymałem informację, że pojazd został naprawiony i czeka na odbiór w serwisie przy ul. Ptasiej 4 w Poznaniu. Poniosłem koszty dotarcia z Zielonej Góry do Poznania w postaci: kosztów paliwa, oraz opłaty za przejazd autostradą. Na miejscu zostałem zapewniony przez pana Krzysztofa, że pojazd jest już w pełni sprawny i podróżowanie samochodem jest bezpieczne. Niestety już podczas powrotu do Zielonej Góry na autostradzie A2 doszło do silnych drgań podczas jazdy powyżej 120 km/h (mimo zapewnień, że zbieżność została sprawdzona i wszystkie wyniki są prawidłowe). Po dojeździe do domu i zaparkowaniu pojazdu poczułem charakterystyczny zapach spalenizny. Postanowiłem sprawdzić podwozie pojazdu schylając się do ziemi, wówczas pod lewą przednią osią zauważyłem znaczne ślady oleju co świadczyło o wycieku oleju. Natychmiast skontaktowałem się z infolinią Mercedesa a następnie udałem się do serwisu Mercedesa w Zielonej Górze (Grupa Wróbel), gdzie otrzymałem informację, że olej wycieka z lewej półosi. Nie chciałem poruszać tego tematu na forum lecz wysyłając reklamacje do mercedesa kontakt nie został ze mną nawiązany po miesiącu czasu
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 13:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka