84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 17:30
Salon - samochody nowe
Super obsluga pozdrawiamy Pana Lukasza N
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 10:10
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm serwisu i miła obsługa. 👍
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 08:09
Salon - samochody nowe
Dikke 👎
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 15:11
Salon - samochody nowe
Aktualizuję opinię, ponieważ ...
... zakupiłem kolejne auto w Duda Cars, świetna, wręcz przyjacielska obsługa przez Paweł Polus. Auto dopasowane do potrzeb klienta, spełnione wszystkie prośby w tym odbiór przed świętami. Gorąco polecam i dziękuję.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 14:56
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoki poziom napraw.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 00:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 14:16
Salon - samochody nowe
Profesjonalna ,szybką i miła obsluga
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 18:46
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa i ...
... podejście do klienta z jaka się spotkałem w salonie samochodowym. Brak kontaktu ze strony pracowników. Wprowadzanie w błąd. Miałem szkodę na samochodzie przyjechałem na oględziny i zamówiono części na które czekałem ponad miesiąc. Zostawiłem auto jak były części. Za dwa tygodnie dzwoni pracownik ze auto gotowe do odbioru. Przyjeżdżam a samochód nie zrobiony!!! Myśleli ze zestawem poinformowany ze nie ma części i muszę czekać kolejne dwa tygodnie. Przyszła cześć pojechałem po raz trzeci. Auto miało być gotowe na konkretny dzień ale okazało się ze kolejna cześć jest zepsuta a nie ma jej na stanie o trzeba zamówić. Zamówiono ale przyszła zniszczona. Zapewniano ze auto będzie gotowe ale ze względu na Zapusta cześć która taka przyszła trzeba było zamówić ponownie! Po tym wszystkim odbieram auto odpalam przed salonem mercedesa na Ul. Ptasiej w Poznaniu i wyświetlają się dwie kontrolki. Kontrolka autoalarmu oraz kontrolka awarii silnika! Mówię ze to auto to jeden wielki pech a Pan mi mówi ze mam racje! Profesjonalna obsługa owszem jest w tym salonie ale tylko przed zakupem auta! Zgłosiłem w salonie ze wyświetla mi się awaria i od pół roku żadnej odpowiedzi a dziś wiadomość na miejscu ze oni maja od dawna przygotowane zlecenie na naprawę tego ale zapomnieli zadzwonić. Najgorszy salon samochodowy! Nie poleceń! Eryk Osikowski
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 18:35
Salon - samochody nowe
Presentable image and ...
... professional staff, and big inventory. definitely, you will find your dream, Mercedes car.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 15:57
Salon - samochody nowe
W Mercedesie na ...
... Ptasiej spotkałem się z bardzo pozytywnymi emocjami od pierwszego kontaktu telefonicznego. Czuć było, że Pani z przyjęcia robi wszystko co może, żeby znaleźć od ręki dla mnie jakiś wolny termin na nagły serwis. Niezwykle pozytywny i pomocny okazał się również Doradca Serwisowy, który udzielił mi wyczerpujących informacji i pomógł w rozwiązany nietypowego problemu. Bardzo doceniam Wasz profesjonalizm i pozytywne podejście :)
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 16:35
Salon - samochody nowe
Od 2 tygodni ...
... podejmuje próby ustalenia serwisu. Aplikacja mobilna nie działa, dzwoniłem 11 razy z czego 8 ostatnich prób zarejestrowałem nikt nie odzwania. Zróbcie coś abym mógł wystawić pozytywną opinię.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 13:49
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo niski ...
... poziom obsługi. Domyślam się, że jakimkolwiek zainteresowaniem cieszą się jedynie klienci którzy chcą zostawić ponad 1 mln PLN. Zerowe zainteresowanie klientem chcącym kupić C-klasę, zero telefonu zwrotnego, po przyjeździe do salonu informacja, że trzeba się umówić bo "z ulicy" nie ma mowy. Pomimo zostawienia telefonu nikt nie oddzwania i nie odbiera - samochód kupiony u innego dealera. Znów, odnośnie działów serwisu i części - nie ma szans dodzwonienia się. Nawet Pan Kierownik działu części nie odbiera, ani nie oddzwania. Przykre, ale absolutnie nie polecam tego dealera.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 21:45
Salon - samochody nowe
Z usług serwisu ...
... skorzystałem zachęcony promocją dla samochodów starszych niż 10 lat. Miałem niewielki problem, który bezskutecznie próbowało naprawić kilku mechaników. Kontakt z serwisem był bardzo dobry. Pomimo, że nie byłem klientem, który zostawi w serwisie dużą kwotę, Pan Maciej poświęcił mi sporo uwagi. Nie było problemu z otrzymaniem informacji z bazy danych (informacje o wcześniejszych przeglądach, specyfikacji pojazdu). Problem został rozwiązany. Co do ceny usługi to jestem mile zaskoczony, szczególnie biorąc pod uwagę jakość obsługi i skuteczność. Dodatkowo odebrałem samochód wymyty i wyczyszczony w środku.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 20:18
Salon - samochody nowe
Fajna miła obsługa przyjemnie się negocjuje polecam👍😺😽
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Nie szanują potencjalnego ...
... klienta. Nie tylko nie oddzwaniają mimo deklaracji w automatycznym powiadomieniu telefonicznym, to mimo umówienia się na prezentację i test, kazali czekać. Po ponad godzinie oczekiwania i przy zerowym zainteresowaniu ze strony obsługi zabrałem się stamtąd. W efekcie jeżdżę Porsche i nie żałuję. Trochę wiocha… A miała być marka i obsługa premium.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 13:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Oddałem auto na ...
... wymianę tylnych sanek w swoim mercedesie, po odbieraniu auta i jeździe efo domu okazało się że mam hałas z tyłu, najprawdopodobniej tylny most zaczął wyć. Przed oddaniem do serwisu nie było żadnych niepokojących dźwięków. W serwisie mi powiedzieli że jak wracałem do domu sam gdzieś wjechałem, nie chcieli przyjąć auto na reklamację, ale jak przejęli to powiedzieli że oni nawet most nie odkręcali))) choć most jest przykręcony do sanek które wymienili. Później prosiłem sprawdzić nagranie ze stanowiska mechanika który przeprowadził wymianę sanek, no i jak wiadomo wszystko po ich stronie było ok( choć są ślady na moście i tylny most był w oleju). Podejście do klienta jest tragiczne. Może jak ktoś kupuje u nich auto za miliony to wtedy jeszcze czegoś wart, a jak nie to majo tego klienta gdzieś…
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 22:10
Salon - samochody nowe
Polecam i dziękuję ...
... za pomoc Panu Krzysztofowi Ł. Dwa razy udane wizyty serwisowe i nastawienie pełne otwartości na klienta i jego interes. Sam salon bardzo przyjemny, mimo dużego obłożenia i natłoku klientów za każdym razem, posiada bardzo miłą strefę oczekiwania na dostępność doradców, polecam!
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 21:21
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... zostawiam wam moja C klasę na serwis i po raz kolejny odbieram brudny samochód w środku i na zewnątrz, mimo że przy przyjmowaniu poprosiłem o umycie. Umówiliśmy się na kwotę 600 zł brutto okazało się o kilka stówek więcej. Nie polecam w Poznaniu znajduje się jeszcze jeden dealer MB. Ja wam już dziękuję!!
Użytkownik sieci
5 listopada 2023 20:00
Salon - samochody nowe
Nachdem wir auf ...
... der Rückreise von Polen nach Deutschland zwischen Posen und Staatsgrenze ein Reifenpanne hatten, wurden wir zunächst von der Mercedes Notrufzentrale hervorragend betreut. Ein Abschleppfahrzeug wurde geschickt und wir wurden zu Duda-Cars in Posen gebracht. Dort erwartete uns Herr Krzysztof Laszcz, der sich rührend und äußerst professionell um uns kümmerte. Nachdem er den Schaden begutachtet hatte und uns leider mitteilen musste, das Ersatz erst am Folgetag (Montag) zu bekommen sei, kümmerte er sich um eine Hotelunterkunft für uns. Keine leichte Aufgabe, da sich nicht nur meine Frau und ich an Bord befanden sondern auch unsere 3 Katzen. Herr Laszcz rief einige Hotels an und hatte schließlich Erfolg. Wir bekamen ein sehr gutes Hotel ,in dem auch Katzen willkommen waren. Nachdem sich Herr Laszcz sogar um unsere mitgeführten verderblichen Lebensmittel gekümmert hatte und sie in einem Kühlschrank in der Werkstatt untergebracht hatte, wurden wir mit dem Taxi ins Hotel gebracht. Am nächsten Tag wurden wir weiter von Herrn Krzysztof Laszcz aufs Beste betreut. Er informierte uns ständig über den Stand der Ersatzräderlieferung. Schließlich wurden wir mit dem Taxi wieder zur Werkstatt gebracht, wo wir nach relativ kurzer Wartezeit die Heimreise mit neuen Reifen antreten konnten. Wir möchten uns auf diesem Wege bei Duda-Cars ,bei den vielen freundlichen Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern ,vor allem aber bei Herrn Krzysztof Laszcz von Herzen bedanken. Besser geht es wirklich nicht. Super! Dankeschön! Ewa und Wilfried Lingnau. DANKESCHÖN aber auch an die Mercedes Notrufzentrale.