84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 maja 2018 17:42
Salon - samochody nowe
nie polecam
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2018 17:45
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód aby ...
... wymieniono mi opony zimowe na opony letnie.Po tygodniu z jednej opony uciekło powietrze. Dobrze że jechałem bardzo wolno bo mogłoby się skończyć tragicznie. Okazało się że opona została uszkodzona w taki sposób że można ją tylko tak uszkodzić podczas wymiany. Zadzwoniono do mnie z serwisu Duda Cars i nie wiem w jakimś celu poproszono mnie na ekspertyzę. Wymiana opon trwała długo a teraz nie pójdę do pracy żeby panowie robili ekspertyzę. Nie mam na to czasu.Myślę że na to liczą i mają moją reklamację z głowy. Sam sobie nie wiem jak uszkodziłem w środku oponę.Pojadę sprawdzić wszystkie opony bo nie wieżę temu sewisowi. Nie pierwszy raz spotyka mnie w tym serwisie kompletny brak kompetencji. Nie polecam. Postaram się na ten temat porozmawiać z kopetentnymi osobami.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 08:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2018 16:53
Salon - samochody nowe
Auto oddalem z ...
... OC sprawcy. Na moj samochod w nocy stoczylo sie inne auto. Szkoda minimalna - wgnieciona ramka od tablicy rej + lekko wgnieciony i przerysowany zderzak. Na moj gust naprawa blacharska na 3dni max. Wg ubezpieczyciela 2dni max. Po poltora tygodnia od oddania auta na serwis, otrzymalem pierwszy telefon z warsztatu z pytaniem kiedy moge dowiezc papiery od szkody.... Po kolejnym tygodniu auto bylo gotowe. Dokladnie 19dnia po szkodzie. Okazalo sie ze blacharka to jedno, ale nawet slabo rozgarniety 10 latek mialby swiadomosc ze oprocz blacharki moze byc cos jeszcze i jako serwis, tym bardziej ASO, należało by sprawdzic reszte (czujniki parkowania i/lub ewentualnie elektryka przylegajaca do zderzaka). Niestety intelektualnie chyba wymagalem zbyt wiele bo oczywiscie niedzialajacy parktronik kompletnie zaskoczyl serwis. Doslownie, szok!!! Autobwrocilo na serwis na kolejny tydzien. Po tygodniu okazalo sie ze parktronik nadal nie dziala, ale z racji tego ze to stare auto 15lat w grudniu) to serwis nic nie poradzi i trudno, "musi Pan sobie radzic".... Ja rozumiem gdyby naprawe robil moj znajomy, Pan Mieciu z Ostrowasow lu inny domorosly mechanik Janusz... Niesety poziom obslugi na poziomie bangladeszu lub innej somalii. Dramat, rozpacz i katastrofa. Radze obchodzic szerokim lukiem. Lepiej oddac auto do Pana Janusza/Miecia lub innego "Witka". Przynajmniej zarobi zwykly kowalski a nie moloch automotive ktory na koncu kaze Ci "jakos sobie tadzic".... P.S: W trakcie czekania na odbior auta, mialem przyjemjosc zamienic slowo z innym klientem ktory o 14:00 podjechal na serwis, umawiajac sie wczesniej w zwiazku z jakims komunikatem ktory mu sie wyswietlal. Byla godzina 18:00 a czlowiek czekal kompletnie nie wiedzac co sie stalo i ile to jeszcze potrwa.....
Użytkownik sieci
31 marca 2018 08:56
Salon - samochody nowe
Proszę czekać i ...
... nie wiem to słowa które padają w DUDA CARS. Fatalna obsługa.
Użytkownik sieci
26 marca 2018 09:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2018 08:03
Salon - samochody nowe
Brak miejsc parkingowych przy salonie samochodowym, skandal.
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 19:00
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
19 lutego 2018 11:34
Salon - samochody nowe
nie polecam
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 15:06
Salon - samochody nowe
W Duda Cars ...
... była wykonywana: 1. likwidacja szkody ubezpieczeniowej (stosunkowo prostej: wymiana lampy tylniej, lakierowanie zderzaka) 2. naprawa w/w szkody Zgłoszenie szkody - 12 października 2017 Przekazanie do naprawy - 9 listopada 2017 Odebranie samochodu - 24 listopada 2017 Reklamacja naprawy - istotnie inny kolor lakierowanego zderzaka 24 listopada, pan porobił zdjęcia i zero kontaktu po około dwóch tygodniach - negatywna odpowiedż rzeczoznawca -grudzień 2017 - reklamacja zasadna Co dalej zobaczymy. Brak możliwości skontaktowania sie z osobami decyzyjnymi. Niski poziom usługi - może dlatego, że naprawianym samochodem nie był Mercedes. Obsługa owszem miła, ale co z tego jak czas uciekał, a naprawa zrobiona kiepsko.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2018 18:11
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam ...
... DUDA CARS POznan pracują tam jasnowidzowie którzy na odległość nie widząc pojazdu odpisują na zgłoszona reklamacje i odpisują przez prawnika ni cóż poziom obsługi poniżej 0 ,
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 19:11
Salon - samochody nowe
Brak słów. GORĄCO NiE polecam. Serwis Mercedes Sprinter.
Użytkownik sieci
13 października 2017 17:27
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto na ...
... wymianę zderzaka, zepsuli wszystko po całości!!! Po terminach nie zdążyli prawie na tydzień opóźnienie, zderzak z jednej strony ma 2 mm odstępu z drugiej 11 mm. Menedżer serwisu blacharsko-lakierniczego wcale nie jest kompetentną osobą, chyba tylko po studiach! I jeszcze dużo nieprzyjemności w ciągu tylko jednego odwiedzenia serwisu! Gorąco nie polecam serwis blacharsko-lakierniczy! . Napisałem reklamację kierowniku serwisu, dostałem odpowiedź, że wyjaśnią sytuację i odpiszą, już trzeci tydzień a żadnej odpowiedzi!
Użytkownik sieci
5 października 2017 15:19
Salon - samochody nowe
USUNIĘCIE SZKODY KOMUNIKACYJNEJ.KATASTROFA..TATA ...
... POJECHAŁ WYMIENIĆ PRZEDNIĄ SZYBĘ W MERCEDES SPRINTER.PO WYMONTOWANIU STAREJ SZYBY OKAZAŁO SIĘ ŻE NIE MAJĄ TAKIEJ NOWEJ NA MAGAZYNIE.ZAMONTOWALI PONOWNIE STARĄ . TATA POJECHAŁ DO JURPOLU GDZIE WSZYSTKO ODBYŁO SIĘ BEZ PROBLEMU.
Użytkownik sieci
5 września 2017 05:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 czerwca 2017 16:15
Salon - samochody nowe
Fatalne doświadczenie z ...
... działem likwidacji szkód. 1) Przez trzy miesiące od zarejestrowania szkody w serwisie nikt nie odezwał się odnośnie terminu naprawy. Po monitowaniu sprawy, okazało się, że jest problem z kilkoma elementami, ale "już jutro mają być dostarczone i możemy się umawiać na termin naprawy" - mało wiarygodne, skoro przez tak długi czas sprawa pozostawała bez echa. 2) Problem z samochodem zastępczym, aby otrzymać auto z salonu w którym naprawiamy trzeba będzie znów długo czekać. Jako klient musiałem sam wpaść na to, że w ramach ubezpieczenia jest wykupione auto non stop i w każdej chwili należy mi się samochód z PZU, który mogą załatwić i nie obciążać siebie wynajmem. 3) Sama realizacja i terminowość naprawy - tutaj jest punkt kulminacyjny. Auto miało być gotowe po 5 dniach. Ze względu na mój wyjazd służbowy poprosiłem o przeniesienie terminu odbioru na po weekendzie, stąd też serwis miał dodatkowe 3 dni na pracę. Wiązało się to również z koniecznością przedłużenia okresu wynajmu samochodu zastępczego, co również nie zostało dopilnowane przez serwis i po kilku telefonach, gdy sam byłem bombardowany przez ubezpieczyciela i wypożyczalnie, rzutem na taśmę, na kilka minut przed godziną zero - serwis załatwił formalności i przedłużył czas wynajmu o jeden dzień (kwestia wysłania zwrotnego e-mail'a do ubezpieczyciela, że naprawa się przedłuży), Zgodnie z umową oddaliśmy samochód, ale naszego naprawionego nie otrzymaliśmy - podczas montowania któreś z części doszło do uszkodzenia innego elementu auta. O tym fakcie oczywiście znów nikt nas nie poinformował, dowiedzieliśmy się o tym dzwoniąc samodzielnie pod koniec pracy serwisu, ponieważ cały dzień nikt nie odezwał się co z odbiorem auta i na którą godzinę się umawiamy. Pozostawieni w takim wypadku już bez samochodu zastępczego, znów samodzielnie musieliśmy interweniować aby tym razem salon/serwis stanął na wysokości zadania i auto zastępcze załatwił. Odbiór naszego samochodu przedłużał się jeszcze kilka dni, codziennie obiecywane było, że jutro będzie gotowy, codziennie z innego powodu okazywało się, że nie jest... (a to awaria na lakierni, a to jeszcze coś innego) i ostatecznie całość akcji naprawczej trwała dwa tygodnie, a nie jak zakładano z dużym marginesem tydzień. Podsumowując główne bolączki - zero informacji o tym co się dzieje, albo, że nic totalnie się w naszej sprawie nie dzieje, serwis ma wielki problem z oddzwanianiem, niezwłocznym informowaniem o jakiś problemach wynikłych podczas realizacji zadania, właściwie za każdym razem trzeba samodzielnie interweniować, wydzwaniać, monitować - wówczas cokolwiek rusza się do przodu, albo wiemy na czym stoimy. Opieka nad klientem żadna. Terminowość - takie słowo nie istnieje. Nie polecam!
Użytkownik sieci
16 maja 2017 10:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Od dawna wykonują tę usługę (Wersja oryginalna) Дуже довго роблять сервіс
Użytkownik sieci
6 maja 2017 00:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2017 00:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2017 00:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam ! Nie oddzwaniają, fatalny serwis !