85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 13:54
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 12:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 19:47
Salon - samochody nowe
Jest gwiazda jest jazda.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 18:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 09:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 13:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 07:32
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu poradziła ...
... sobie z problemem w ciągu jednego dnia. Nie było naciągania a rachunek za naprawę bardzo rozsądny. Ponadto samochód wyjechał bardzo czysty, prawie jak nowy. Dodatkowo informuję, że auto kupione i srwisowane w Duda przez 10 lat sprawuje się doskonale. Właścicielowi polecam sprawdzenie jak wygląda możliwość bezpośredniego skontaktowania się z obsługą serwisu i czy panie z recepcji przekazują do obsługi serwisu prośby o kontakt do klientów. Dla mnie utrudniony kontakt to jedyny problem.
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 15:50
Salon - samochody nowe
Człowiek naprawia sobie ...
... samochód. W hurtowni części nie ma dzwoni więc do jakże okrzyczanego serwisu. Miły Pan informuje że części są no to w drogę. Pierwsze zderzenie z kompletną ignorancją w progu. ZERO zainteresowania przez kogokolwiek. No ale OK sam sobie winny jestem bo w drelichu przyjechałem. Jak się w końcu dowiedziałem gdzie dział części to obrażony Pan poinformował że nie ma. Jak nie ma jak telefonicznie mi powiedzieliście że jest. Odczekałem swoje aż przyszedł następny obrażony z magazynku poklepał w kompie; polazł na magazyn; wrócił częściami wydrukował paragon coś bąknął i zniknął. W kasie dwie Panie jedna tłumaczy coś ślicznemu klientowi druga się lampi pana ładnego. Po zwróceniu uwagi że chce zapłacić obrażona obsłużyła mnie. Szanowny Właścicielu Panie Duda. Po pierwsze proponuje na drzwiach przywiesić wielki napis "Klientów w drelichu nie obsługujemy" oraz "Klientów z rachunkami poniżej 5.000zł nie obsługujemy" Przynajmniej człowiek nie rozczaruje się brakiem elementarnych podstaw kultury w śród pracowników tak prestiżowego salonu. To że robiąc zakupy z a 500 zł jestem nikim dla personelu dali mi to odczuć wszyscy. Zacznij Pan im płacić za pracę albo zacznij wymagać od nich to za co im Pan płacisz czyli zaangażowania i kultury w stosunku do każdego klienta. Następnym razem poczekam na przesyłkę z Kalisza. Wolę czekać 2 dni niż być olany. NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA!!!!! Dodano po odpowiedzi 09.02.2019 Profesjonalizm i poziom widać w odpowiedzi. Wypadało by pan pisać z dużej litery. Rozumiem, ze poziom obsługi dalej zależy od wysokości rachunku końcowego. Rozumiem; szanuje Was za konsekwentność w działaniu ale dalej nie polecam !!!
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Czekałem 0,5 godz ...
... przy stanowisku serwisu i nikt nawet się mną nie zainteresował-masakra serwis
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 11:23
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, świetny kontakt i obsługa.
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 16:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 16:39
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 14:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 16:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 16:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 19:56
Salon - samochody nowe
Jak najbardziej polecam! :)
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 13:47
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta- ...
... od Pań na recepcji aż po sprzedawców (nie wiem jak w serwisie bo tam jeszcze nie dotarłem - i raczej nie dotrę). Klienci zaczną omijać Wasz salon ponieważ produkt premium wymaga obsługi premium. Zapłaćcie więcej tym ludziom i wymieńcie skład bo mają klientów w poważaniu. Prowadzę swój biznes i jakbym miał taką obsługę to BÓG mi świadkiem sam bym stał za tą ladą i obsługiwał klientów- spaliłbym się inaczej ze wstydu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 13:32
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... tym miejscu to jakaś dramatyczna porażka! Klientowi umówionemu każą czekać na obsługę. Obsługiwani są przez laika który nie ma pojęcia o samochodach, nie wie nawet jakie i czy w ogóle ma. Panie na recepcji śmiechy chichy.... kliencie zrób sobie kawę ( a w salonie puuuusto aż muchę słychać), klient nie wie gdzie/jak- panie dalej śmiechy chichy. To jest Mercedes! Ceny jak z kosmosu a klienci traktowani jak intruzi! Pojechałam do BMW na Obornickiej- obsługa jak w 6 gwiazdkowym hotelu- i to zaważyło że 3 samochody na full wyposażeniu wyjadą właśnie z tego salonu. Ogarnijcie się ludzie bo stracicie wszystkich klientów a smród będzie czuć aż po Bałtyk, bo już opinię macie żałosną (gdybym wiedziała wcześniej nawet bym tam nie poszła, a znajomy powiedział, że tam się po prostu nie idzie- ale po fakcie).
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 22:07
Salon - samochody nowe
Miła obsługa.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 13:39
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki