85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 17:22
Salon - samochody nowe
bardzo negatywne podejście ...
... do klienta....Byłem z kolega który chciał kupić nowe auto i kupiliśmy ale gdzie indziej.... Weszliśmy do salonu - nie w garniturach a ubrani w jeansy i bluzy sportowe na recepcji spytaliśmy o możliwość kupienia nowego samochodu i tu czar prysł Pani poprosiła nas o poczekanie proponując kawę , po około 20 minutach przyszła inna Pani z kawą, siedzieliśmy przy stoliku w poczekalni my i Pan pijący już kawę , Pani się rozejrzała spojrzała na nas i postawiła kawy przy stoliku obok który był pusty ( pewnie nie wyglądamy na klientów i na kawę nie zasłużyliśmy ). Po kolejnych 15-20 minutach udałem się ponownie do recepcji celem przypomnienia ze czekamy... siedzimy dalej pijąc kawę która przechwyciliśmy. Po salonie biega kilku handlowców tak zajętych ze głowa mała - każdy rozmawia przez telefon chodzi i robi sztuczne zamieszanie z usłyszanych rozmów raczej wynika że kilkoro załatwia raczej sprawy prywatne... nowi klienci którzy wchodzą do salonu ( garniturki etc natychmiast miło witani ) czekamy dalej po prawie godzinie przyszedł do nas Pan i z grymasem na twarzy pyta jakie auto używane nas interesuje, leasing, kredyt... rozmowa jak za karę. Pan złapał trochę życia jak usłyszał że to ma być nowe auto Wyszliśmy z salonu aby zobaczyć auto i jak Pan zobaczył ze przyjechaliśmy prawie nowym GLS to nagle sprzedawca- petarda życie na 100% w niego wstąpiło propozycja kawki , jazdy testowej .... Nie fajne podejście czułem się w tym salonie jak intruz gorszy bo bez garnituru.
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 00:59
Salon - samochody nowe
Uwaga na oszustwa ...
... !!! Niestety zostałem oszukany w dość sprytny i perfidny sposób przez serwis jak i osoby które zajmują się odkupem aut. Nie wiem czy to taka jest polityka całego salonu czy tylko osób które tam pracują i próbują podnieść statystyki finansowe, ale to co zrobili jest zwykłym oszustwem i złodziejstwem. W skrócie: Posiadałem Mercedesa którego chciałem odsprzedać salonowi. Po uprzednim umówieniu się z panem który zajmuje się takimi sprawami w salonie przyjechałem we wskazanym terminie i godzinie aby serwis sprawdził sobie auto w jakim jest stanie i jaką mogą zaoferować cenę. Oczywiście nie było słowa że za takie coś mogę być obciążony finansowo mało tego w momencie zostawiania samochodu zapytałem dla pewności czy przypadkiem nie będę musiał za to płacić oczywiście usłyszałem że nie. Po kilku godzinach dostałem telefon od serwisu że mogę odebrać auto pod jednym mały warunkiem że zapłacę serwisowi prawie 1000 zł za wykonanie usługi dla nich samych. Po długiej kłótni oddali mi samochód wyłudzając ode mnie 300 zł. Generalnie kłóciłbym się dalej, bo serwis przyznał mi rację że to ich błąd tłumacząc się rutyną i że zapomnieli wspomnieć o tak drobnej kwocie (1000 zł), ale byłem z 5 miesięcznym dzieckiem i chciałem wrócić do domu więc odpuściłem sobie i dałem im te pieniądze bo serwis nie chciał oddać mi samochodu. Gratuluję sprytu i chamstwa, ale mam nadzieję że moja opinia będzie ostrzeżeniem dla pozostałych osób i nikt więcej nie da się tak oszukać.
Użytkownik sieci
24 listopada 2019 15:05
Salon - samochody nowe
Spore rozczarowanie. Auto ...
... było na okresowym przeglądzie. Przy przyjmowaniu samochodu pracownik stara się sprzedać dodatkowe usługi serwisowe. Widać, że jest spore ukierunkowanie na wynik finansowy. W trakcie przeglądu dzwoni pracownik serwisu z informacją, że trzeba będzie wymienić to i owo, bo zgodnie z zaleceniem producenta już jest czas na wymianę. (Przy odbiorze auta zweryfikowałem informacje i okazało się, że trochę te informacje zostały „naciągnięte” aby podnieść wynik finansowy przeglądu.) Po powrocie na umówioną godzinę po odbiór auta trzeba było czekać godzinę, bo samochód nie był gotowy. W czasie czekania zauważyłem, że obsługa recepcji odsyła każdego do „strefy komfortu” po wysłuchaniu sprawy/pytania obiecując, że ktoś podejdzie. W momencie jak oczekujących jest więcej gubią się, kto czeka w jakiej sprawie. W efekcie pierwotna kwota za przegląd zrobiła się 4 krotnie wyższa z uwagi na dodatkowe usługi, które doszły oczywiście w trosce o bezpieczeństwo w czasie jazdy. Dodatkowo dodam, że od początku w aucie występowały jakieś dziwne usterki, które wręcz ewidentnie świadczą o nie najlepszej jakości wykonania i dodatkowo ASO, które bardziej sprzedaje dodatkowe usługi i części będzie to ostatni model tej marki w rodzinie a z usług tego salony już korzystać nie będę. Wrażenie odniosłem takie, że w najlepszych humorach są potencjalni klienci, którzy dopiero przymierzają się do kupna samochodu marki MB. Posiadacze oczekujący na naprawę bądź przegląd raczej miny mają mniej radosne, bo już są świadomi, że posiadanie tej marki sporo kosztuje w trakcie eksploatacji. Ale kawa jest za darmo!
Użytkownik sieci
28 września 2019 13:10
Salon - samochody nowe
Może najbardziej lukratywnym ...
... klientem nie jestem ( 1 youngtimer i 1 kilkulatek) ale ZAWSZE jak tam wchodzę to żałuję. Jakość obsługi podług innych ASO - dno i metr mułu. Miny jak by im ktoś żyletką rodziny pokroił i łaska, że muszą kogoś obsłużyć a są najdrożsi w mieście. Nie serwisuje już tam auta, nie jeżdzę po części czy akcesoria chociaż mieszkam 500m od nich. Może to subiektywna opinia ale byłem w róóóżnych ASO i zawsze jest bardzo miło a tu porażka. Tylko Panowie od nowych aut i mechanicy są bezproblemowi.
Użytkownik sieci
18 września 2019 14:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2019 18:11
Salon - samochody nowe
Cofam swoją pozytywną ...
... ocenę tego miejsca. Na etapie zakupu samochodu sprzedawca Pan Andrzej naprawdę dobre wrażenie.... Niestety serwis to tragedia. Nikt nie oddzwaniam pomimo obietnic. W nowym samochodzie nikt nie jest w stanie pomóc z pojawiający się komunikatem dot. Oleju.. Pomimo tego, iż olej wymieniany jest co 10 tys. (zalecenia producenta 20 tys)..
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 21:25
Salon - samochody nowe
Od dwóch dni ...
... próbuję uzyskać informację na temat oleju i filtra do ASB mojego mercedesa W140. Dzwoniłem trzy razy, przyjęto ode mnie informacje o zamówieniu i VIN auta. Miałem telefonicznie zostać poinformowany o cenie i dostępności, jednak do chwili obecnej cisza. Myślę że gdybym zapytał o nową S klasę to sytuacja była by diametralnie inna. Dziękuję za miłą obsługę.
Użytkownik sieci
20 marca 2019 15:07
Salon - samochody nowe
Z dzialu likwidacji ...
... szkód dostalem informację, ze auto jest gotowe do odbioru na godzinę 10.00. Przyjechalem o godzinie 11.00 i niestety kazano mi czekać ponieważ okazało się, że trzeba ustawić geometrie kół. Jest godzina 15.00....i wciąż czekam. .... Żenada i wstyd
Użytkownik sieci
2 marca 2019 10:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 15:50
Salon - samochody nowe
Człowiek naprawia sobie ...
... samochód. W hurtowni części nie ma dzwoni więc do jakże okrzyczanego serwisu. Miły Pan informuje że części są no to w drogę. Pierwsze zderzenie z kompletną ignorancją w progu. ZERO zainteresowania przez kogokolwiek. No ale OK sam sobie winny jestem bo w drelichu przyjechałem. Jak się w końcu dowiedziałem gdzie dział części to obrażony Pan poinformował że nie ma. Jak nie ma jak telefonicznie mi powiedzieliście że jest. Odczekałem swoje aż przyszedł następny obrażony z magazynku poklepał w kompie; polazł na magazyn; wrócił częściami wydrukował paragon coś bąknął i zniknął. W kasie dwie Panie jedna tłumaczy coś ślicznemu klientowi druga się lampi pana ładnego. Po zwróceniu uwagi że chce zapłacić obrażona obsłużyła mnie. Szanowny Właścicielu Panie Duda. Po pierwsze proponuje na drzwiach przywiesić wielki napis "Klientów w drelichu nie obsługujemy" oraz "Klientów z rachunkami poniżej 5.000zł nie obsługujemy" Przynajmniej człowiek nie rozczaruje się brakiem elementarnych podstaw kultury w śród pracowników tak prestiżowego salonu. To że robiąc zakupy z a 500 zł jestem nikim dla personelu dali mi to odczuć wszyscy. Zacznij Pan im płacić za pracę albo zacznij wymagać od nich to za co im Pan płacisz czyli zaangażowania i kultury w stosunku do każdego klienta. Następnym razem poczekam na przesyłkę z Kalisza. Wolę czekać 2 dni niż być olany. NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA!!!!! Dodano po odpowiedzi 09.02.2019 Profesjonalizm i poziom widać w odpowiedzi. Wypadało by pan pisać z dużej litery. Rozumiem, ze poziom obsługi dalej zależy od wysokości rachunku końcowego. Rozumiem; szanuje Was za konsekwentność w działaniu ale dalej nie polecam !!!
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Czekałem 0,5 godz ...
... przy stanowisku serwisu i nikt nawet się mną nie zainteresował-masakra serwis
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 13:47
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta- ...
... od Pań na recepcji aż po sprzedawców (nie wiem jak w serwisie bo tam jeszcze nie dotarłem - i raczej nie dotrę). Klienci zaczną omijać Wasz salon ponieważ produkt premium wymaga obsługi premium. Zapłaćcie więcej tym ludziom i wymieńcie skład bo mają klientów w poważaniu. Prowadzę swój biznes i jakbym miał taką obsługę to BÓG mi świadkiem sam bym stał za tą ladą i obsługiwał klientów- spaliłbym się inaczej ze wstydu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 13:32
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... tym miejscu to jakaś dramatyczna porażka! Klientowi umówionemu każą czekać na obsługę. Obsługiwani są przez laika który nie ma pojęcia o samochodach, nie wie nawet jakie i czy w ogóle ma. Panie na recepcji śmiechy chichy.... kliencie zrób sobie kawę ( a w salonie puuuusto aż muchę słychać), klient nie wie gdzie/jak- panie dalej śmiechy chichy. To jest Mercedes! Ceny jak z kosmosu a klienci traktowani jak intruzi! Pojechałam do BMW na Obornickiej- obsługa jak w 6 gwiazdkowym hotelu- i to zaważyło że 3 samochody na full wyposażeniu wyjadą właśnie z tego salonu. Ogarnijcie się ludzie bo stracicie wszystkich klientów a smród będzie czuć aż po Bałtyk, bo już opinię macie żałosną (gdybym wiedziała wcześniej nawet bym tam nie poszła, a znajomy powiedział, że tam się po prostu nie idzie- ale po fakcie).
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 13:06
Salon - samochody nowe
Po odebraniu samochodu ...
... przy probie wlaczenia prawego kierunkowskazu pojawila sie wiadomosc o zepsutym prawym tylnim migaczu ktory dzialal przed oddaniem samochodu na naprawe, mial on prawo sie zepsuc podczas pobytu samochodu w serwisie I gdyby wizyta polegala na wymianie opon, nie mialbym zastrzezen, ale 30 minut przed oddaniem mi samochodu serwis zakonczyl przeglad na ktorym poza koniecznoscia wymiany klockow hamulcowych za kilka tysiecy kilometrow nie bylo zadnych uwag, zgaduje ze serwisanci byli zbyt zajeci wykonywaniem dodatkowych uslug jak usowaniem kodow bledu z komputera za 130 zl (ktorych nie bylo w momencie oddawania samochodu do serwisu) zeby spojrzec na jakze nieistotny w codziennym uzytkowaniu kierunkowskaz
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 15:13
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... porażka. Co prawda obsługa klienta jest miła i miejsce dla oczekujących na dobrym poziomie, ale nie po to tam jedziesz. Pominę ceny bo wiadomo, to Bezn. Brak możliwości poglądu"mechanika" przy pracy całkowicie go rozleniwia. Wymiana oleju i filtrów w 4,5 godziny? To szkoła samochodowa czy poważny serwis? Resztę można się domyślić.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 09:39
Salon - samochody nowe
Porażka.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2018 23:09
Salon - samochody nowe
Oddalem 2 miesieczny ...
... samochod do.naprawy na gwarancji . Umowiony zostałem na.termin.2.tyg oczekiwania przy rozmowie zamówiłem sobie samochod zastępczy którego jak sie okazało w dniu serwisu nie bylo ponoć zabrakło z ich winny . Doatalem w zamian bon na taxi na 35 zl a za taxi do miejsca zamieszkania zplacilem 100 zl ... Niestety przy odebraniu samochodu z naprawy jadąc w strone domu zauwazyłem ze awaria nie zozstała usunietą . A ekspedjętka która do mnie dzwonila byla zdziwiona ze dalem niską ocene serwisu . Jest to mój pierwszy nowy mercedes i niestety ostatni .Aha i większość awari które zglosilem w dniu przyjecia zostaly skreślone bo zostaly uznane za tzw. Wady fabryczne 😂😂😂niestety mercedes schodzi na psy....
Użytkownik sieci
11 grudnia 2018 15:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 14:40
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 13:25
Salon - samochody nowe
Tragedia tragedia oni ...
... myślą że ludzie mają chyba wolne i jadą sobie do serwisu..