84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 17:14
Salon - samochody nowe
Wizyta w tym ...
... miesiącu to strata czasu. Na wszystko trzeba czekać o wszystko prosić. Obsługa ma klienta głęboko w dudzie. Najlepiej usiądź w poczekalni i czekaj niewiadomo na co. Więc jak ktoś ma ochotę na kawe to w tym jedynym przypadku warto odwiedzić to miejsce.
Użytkownik sieci
17 marca 2020 08:14
Salon - samochody nowe
Przyjęcie do serwisu ...
... to jakieś nieporozumienie. Za każdym razem opóźnienie 20-40 minut. I nikogo to nie interesuje, że czekasz bo byłeś umówiony tydzień wczesniej na g.11, a nie na 11:40. Słabo. Kolejny dzień po odbiór samochodu z serwisu i to samo. Jaśnie Pani Joanna umówiona na g. 8:00 na wydanie samochodu i..... 20 kolejnych minut i Pani nie ma. Dzień wcześniej to samo umowiony na g.11:00 do Pani Joanny Pani Przychodzi do pracy 11:20 i zanim się ogarnie to przyjecie do serwisu 11:30. Bez komentarza
Użytkownik sieci
8 marca 2020 10:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 20:07
Salon - samochody nowe
Odwiedziliśmy dzisiaj z ...
... żoną salon o godzinie 1530, a więc pół godziny przed zamknięciem w celu obejrzenia modelu CLA, ewentualnie umówienia jazdy próbnej. Trzech panów pracowników siedziało przy stoliku i rozmawiało ze sobą. Nie było innnych klientów. Celowo kręciliśmy się przy samochodzie - nikt nie podszedł. Przechodząc koło ich biurka, to ja pierwszy powiedziałem "dzień dobry" bo panowie nie zwracali na nas uwagi. Po 10 minutach ignorowania nas salon opuściliśmy. Jeśli tak ma wyglądać obsługa klienta, to ja wolę iść gdzie indziej. Polecam szefostwu tej firmy poważnie się zastanowić nad szkoleniami bo dzisiaj stracili kolejnego potencjalnego nabywcę.
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 10:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 10:56
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu ...
... mimo rozmowy i zapewnienia czarna dziura brak kontaktu. Wysyłam maile dzwonię. Jest problem nikt się nie kwapii!!!! Uważajcie na ten salon tylko wzniosłe słowa wizja a klient z problemem traktowany jak wróg.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 14:37
Salon - samochody nowe
23.10.2019 szkoda zgloszona ...
... do PZU z zamiarem bezgotówkowej likwidacji. 25.10.2019 zmienilem zdanie, szkode chcialem likwidowac gotówkowo u znajomego mechanika. Niestety PZU wyslalo juz pieniadze do Dudy. Po trzech prosbach ze strony PZU o zwrot wplaconej zaliczki, ostateczenie sam zdecydowalem sie zadzwonic i zapytac dlaczego nie zwrócili pieniedzy do PZU. Niestety proby polaczenia z dzialem likwidacji szkod spelzy na niczym. Pani z recepcji, obiecala ze ktos od nich skontaktuje sie ze mna. Dzisiaj jest 07.01.2020. Kasy brak, kontaktu brak... Czarna dziura a nie serwis. Radze omijac szerkoim lukiem
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 13:06
Salon - samochody nowe
W środę umówiłem ...
... się na jazdę testową nową C klasą na weekend, dostałem potwierdzenie na maila wszystko ładnie. W sobotę udaję się do salonu, po kilku minutach podchodzi pracownik i informuje mnie, że auta testowego nie ma, bo coś tam w systemie im szwankuje. Dostałem wizytówkę i polecenie się na przyszłość. Ani przepraszam, ani nic. Pan polecił mi również żeby następnym razem zadzwonić i upewnić się, że auto testowe jest dostępne :) Obsługa pierwsza klasa :)
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 17:22
Salon - samochody nowe
bardzo negatywne podejście ...
... do klienta....Byłem z kolega który chciał kupić nowe auto i kupiliśmy ale gdzie indziej.... Weszliśmy do salonu - nie w garniturach a ubrani w jeansy i bluzy sportowe na recepcji spytaliśmy o możliwość kupienia nowego samochodu i tu czar prysł Pani poprosiła nas o poczekanie proponując kawę , po około 20 minutach przyszła inna Pani z kawą, siedzieliśmy przy stoliku w poczekalni my i Pan pijący już kawę , Pani się rozejrzała spojrzała na nas i postawiła kawy przy stoliku obok który był pusty ( pewnie nie wyglądamy na klientów i na kawę nie zasłużyliśmy ). Po kolejnych 15-20 minutach udałem się ponownie do recepcji celem przypomnienia ze czekamy... siedzimy dalej pijąc kawę która przechwyciliśmy. Po salonie biega kilku handlowców tak zajętych ze głowa mała - każdy rozmawia przez telefon chodzi i robi sztuczne zamieszanie z usłyszanych rozmów raczej wynika że kilkoro załatwia raczej sprawy prywatne... nowi klienci którzy wchodzą do salonu ( garniturki etc natychmiast miło witani ) czekamy dalej po prawie godzinie przyszedł do nas Pan i z grymasem na twarzy pyta jakie auto używane nas interesuje, leasing, kredyt... rozmowa jak za karę. Pan złapał trochę życia jak usłyszał że to ma być nowe auto Wyszliśmy z salonu aby zobaczyć auto i jak Pan zobaczył ze przyjechaliśmy prawie nowym GLS to nagle sprzedawca- petarda życie na 100% w niego wstąpiło propozycja kawki , jazdy testowej .... Nie fajne podejście czułem się w tym salonie jak intruz gorszy bo bez garnituru.
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 00:59
Salon - samochody nowe
Uwaga na oszustwa ...
... !!! Niestety zostałem oszukany w dość sprytny i perfidny sposób przez serwis jak i osoby które zajmują się odkupem aut. Nie wiem czy to taka jest polityka całego salonu czy tylko osób które tam pracują i próbują podnieść statystyki finansowe, ale to co zrobili jest zwykłym oszustwem i złodziejstwem. W skrócie: Posiadałem Mercedesa którego chciałem odsprzedać salonowi. Po uprzednim umówieniu się z panem który zajmuje się takimi sprawami w salonie przyjechałem we wskazanym terminie i godzinie aby serwis sprawdził sobie auto w jakim jest stanie i jaką mogą zaoferować cenę. Oczywiście nie było słowa że za takie coś mogę być obciążony finansowo mało tego w momencie zostawiania samochodu zapytałem dla pewności czy przypadkiem nie będę musiał za to płacić oczywiście usłyszałem że nie. Po kilku godzinach dostałem telefon od serwisu że mogę odebrać auto pod jednym mały warunkiem że zapłacę serwisowi prawie 1000 zł za wykonanie usługi dla nich samych. Po długiej kłótni oddali mi samochód wyłudzając ode mnie 300 zł. Generalnie kłóciłbym się dalej, bo serwis przyznał mi rację że to ich błąd tłumacząc się rutyną i że zapomnieli wspomnieć o tak drobnej kwocie (1000 zł), ale byłem z 5 miesięcznym dzieckiem i chciałem wrócić do domu więc odpuściłem sobie i dałem im te pieniądze bo serwis nie chciał oddać mi samochodu. Gratuluję sprytu i chamstwa, ale mam nadzieję że moja opinia będzie ostrzeżeniem dla pozostałych osób i nikt więcej nie da się tak oszukać.
Użytkownik sieci
24 listopada 2019 15:05
Salon - samochody nowe
Spore rozczarowanie. Auto ...
... było na okresowym przeglądzie. Przy przyjmowaniu samochodu pracownik stara się sprzedać dodatkowe usługi serwisowe. Widać, że jest spore ukierunkowanie na wynik finansowy. W trakcie przeglądu dzwoni pracownik serwisu z informacją, że trzeba będzie wymienić to i owo, bo zgodnie z zaleceniem producenta już jest czas na wymianę. (Przy odbiorze auta zweryfikowałem informacje i okazało się, że trochę te informacje zostały „naciągnięte” aby podnieść wynik finansowy przeglądu.) Po powrocie na umówioną godzinę po odbiór auta trzeba było czekać godzinę, bo samochód nie był gotowy. W czasie czekania zauważyłem, że obsługa recepcji odsyła każdego do „strefy komfortu” po wysłuchaniu sprawy/pytania obiecując, że ktoś podejdzie. W momencie jak oczekujących jest więcej gubią się, kto czeka w jakiej sprawie. W efekcie pierwotna kwota za przegląd zrobiła się 4 krotnie wyższa z uwagi na dodatkowe usługi, które doszły oczywiście w trosce o bezpieczeństwo w czasie jazdy. Dodatkowo dodam, że od początku w aucie występowały jakieś dziwne usterki, które wręcz ewidentnie świadczą o nie najlepszej jakości wykonania i dodatkowo ASO, które bardziej sprzedaje dodatkowe usługi i części będzie to ostatni model tej marki w rodzinie a z usług tego salony już korzystać nie będę. Wrażenie odniosłem takie, że w najlepszych humorach są potencjalni klienci, którzy dopiero przymierzają się do kupna samochodu marki MB. Posiadacze oczekujący na naprawę bądź przegląd raczej miny mają mniej radosne, bo już są świadomi, że posiadanie tej marki sporo kosztuje w trakcie eksploatacji. Ale kawa jest za darmo!
Użytkownik sieci
28 września 2019 13:10
Salon - samochody nowe
Może najbardziej lukratywnym ...
... klientem nie jestem ( 1 youngtimer i 1 kilkulatek) ale ZAWSZE jak tam wchodzę to żałuję. Jakość obsługi podług innych ASO - dno i metr mułu. Miny jak by im ktoś żyletką rodziny pokroił i łaska, że muszą kogoś obsłużyć a są najdrożsi w mieście. Nie serwisuje już tam auta, nie jeżdzę po części czy akcesoria chociaż mieszkam 500m od nich. Może to subiektywna opinia ale byłem w róóóżnych ASO i zawsze jest bardzo miło a tu porażka. Tylko Panowie od nowych aut i mechanicy są bezproblemowi.
Użytkownik sieci
18 września 2019 14:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2019 18:11
Salon - samochody nowe
Cofam swoją pozytywną ...
... ocenę tego miejsca. Na etapie zakupu samochodu sprzedawca Pan Andrzej naprawdę dobre wrażenie.... Niestety serwis to tragedia. Nikt nie oddzwaniam pomimo obietnic. W nowym samochodzie nikt nie jest w stanie pomóc z pojawiający się komunikatem dot. Oleju.. Pomimo tego, iż olej wymieniany jest co 10 tys. (zalecenia producenta 20 tys)..
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 21:25
Salon - samochody nowe
Od dwóch dni ...
... próbuję uzyskać informację na temat oleju i filtra do ASB mojego mercedesa W140. Dzwoniłem trzy razy, przyjęto ode mnie informacje o zamówieniu i VIN auta. Miałem telefonicznie zostać poinformowany o cenie i dostępności, jednak do chwili obecnej cisza. Myślę że gdybym zapytał o nową S klasę to sytuacja była by diametralnie inna. Dziękuję za miłą obsługę.
Użytkownik sieci
20 marca 2019 15:07
Salon - samochody nowe
Z dzialu likwidacji ...
... szkód dostalem informację, ze auto jest gotowe do odbioru na godzinę 10.00. Przyjechalem o godzinie 11.00 i niestety kazano mi czekać ponieważ okazało się, że trzeba ustawić geometrie kół. Jest godzina 15.00....i wciąż czekam. .... Żenada i wstyd
Użytkownik sieci
2 marca 2019 10:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 15:50
Salon - samochody nowe
Człowiek naprawia sobie ...
... samochód. W hurtowni części nie ma dzwoni więc do jakże okrzyczanego serwisu. Miły Pan informuje że części są no to w drogę. Pierwsze zderzenie z kompletną ignorancją w progu. ZERO zainteresowania przez kogokolwiek. No ale OK sam sobie winny jestem bo w drelichu przyjechałem. Jak się w końcu dowiedziałem gdzie dział części to obrażony Pan poinformował że nie ma. Jak nie ma jak telefonicznie mi powiedzieliście że jest. Odczekałem swoje aż przyszedł następny obrażony z magazynku poklepał w kompie; polazł na magazyn; wrócił częściami wydrukował paragon coś bąknął i zniknął. W kasie dwie Panie jedna tłumaczy coś ślicznemu klientowi druga się lampi pana ładnego. Po zwróceniu uwagi że chce zapłacić obrażona obsłużyła mnie. Szanowny Właścicielu Panie Duda. Po pierwsze proponuje na drzwiach przywiesić wielki napis "Klientów w drelichu nie obsługujemy" oraz "Klientów z rachunkami poniżej 5.000zł nie obsługujemy" Przynajmniej człowiek nie rozczaruje się brakiem elementarnych podstaw kultury w śród pracowników tak prestiżowego salonu. To że robiąc zakupy z a 500 zł jestem nikim dla personelu dali mi to odczuć wszyscy. Zacznij Pan im płacić za pracę albo zacznij wymagać od nich to za co im Pan płacisz czyli zaangażowania i kultury w stosunku do każdego klienta. Następnym razem poczekam na przesyłkę z Kalisza. Wolę czekać 2 dni niż być olany. NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA!!!!! Dodano po odpowiedzi 09.02.2019 Profesjonalizm i poziom widać w odpowiedzi. Wypadało by pan pisać z dużej litery. Rozumiem, ze poziom obsługi dalej zależy od wysokości rachunku końcowego. Rozumiem; szanuje Was za konsekwentność w działaniu ale dalej nie polecam !!!
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Czekałem 0,5 godz ...
... przy stanowisku serwisu i nikt nawet się mną nie zainteresował-masakra serwis
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 13:47
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta- ...
... od Pań na recepcji aż po sprzedawców (nie wiem jak w serwisie bo tam jeszcze nie dotarłem - i raczej nie dotrę). Klienci zaczną omijać Wasz salon ponieważ produkt premium wymaga obsługi premium. Zapłaćcie więcej tym ludziom i wymieńcie skład bo mają klientów w poważaniu. Prowadzę swój biznes i jakbym miał taką obsługę to BÓG mi świadkiem sam bym stał za tą ladą i obsługiwał klientów- spaliłbym się inaczej ze wstydu.