85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 15:06
Salon - samochody nowe
W Duda Cars ...
... była wykonywana: 1. likwidacja szkody ubezpieczeniowej (stosunkowo prostej: wymiana lampy tylniej, lakierowanie zderzaka) 2. naprawa w/w szkody Zgłoszenie szkody - 12 października 2017 Przekazanie do naprawy - 9 listopada 2017 Odebranie samochodu - 24 listopada 2017 Reklamacja naprawy - istotnie inny kolor lakierowanego zderzaka 24 listopada, pan porobił zdjęcia i zero kontaktu po około dwóch tygodniach - negatywna odpowiedż rzeczoznawca -grudzień 2017 - reklamacja zasadna Co dalej zobaczymy. Brak możliwości skontaktowania sie z osobami decyzyjnymi. Niski poziom usługi - może dlatego, że naprawianym samochodem nie był Mercedes. Obsługa owszem miła, ale co z tego jak czas uciekał, a naprawa zrobiona kiepsko.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2018 18:11
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam ...
... DUDA CARS POznan pracują tam jasnowidzowie którzy na odległość nie widząc pojazdu odpisują na zgłoszona reklamacje i odpisują przez prawnika ni cóż poziom obsługi poniżej 0 ,
Użytkownik sieci
16 listopada 2017 19:11
Salon - samochody nowe
Brak słów. GORĄCO NiE polecam. Serwis Mercedes Sprinter.
Użytkownik sieci
13 października 2017 17:27
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto na ...
... wymianę zderzaka, zepsuli wszystko po całości!!! Po terminach nie zdążyli prawie na tydzień opóźnienie, zderzak z jednej strony ma 2 mm odstępu z drugiej 11 mm. Menedżer serwisu blacharsko-lakierniczego wcale nie jest kompetentną osobą, chyba tylko po studiach! I jeszcze dużo nieprzyjemności w ciągu tylko jednego odwiedzenia serwisu! Gorąco nie polecam serwis blacharsko-lakierniczy! . Napisałem reklamację kierowniku serwisu, dostałem odpowiedź, że wyjaśnią sytuację i odpiszą, już trzeci tydzień a żadnej odpowiedzi!
Użytkownik sieci
5 października 2017 15:19
Salon - samochody nowe
USUNIĘCIE SZKODY KOMUNIKACYJNEJ.KATASTROFA..TATA ...
... POJECHAŁ WYMIENIĆ PRZEDNIĄ SZYBĘ W MERCEDES SPRINTER.PO WYMONTOWANIU STAREJ SZYBY OKAZAŁO SIĘ ŻE NIE MAJĄ TAKIEJ NOWEJ NA MAGAZYNIE.ZAMONTOWALI PONOWNIE STARĄ . TATA POJECHAŁ DO JURPOLU GDZIE WSZYSTKO ODBYŁO SIĘ BEZ PROBLEMU.
Użytkownik sieci
5 września 2017 05:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 czerwca 2017 16:15
Salon - samochody nowe
Fatalne doświadczenie z ...
... działem likwidacji szkód. 1) Przez trzy miesiące od zarejestrowania szkody w serwisie nikt nie odezwał się odnośnie terminu naprawy. Po monitowaniu sprawy, okazało się, że jest problem z kilkoma elementami, ale "już jutro mają być dostarczone i możemy się umawiać na termin naprawy" - mało wiarygodne, skoro przez tak długi czas sprawa pozostawała bez echa. 2) Problem z samochodem zastępczym, aby otrzymać auto z salonu w którym naprawiamy trzeba będzie znów długo czekać. Jako klient musiałem sam wpaść na to, że w ramach ubezpieczenia jest wykupione auto non stop i w każdej chwili należy mi się samochód z PZU, który mogą załatwić i nie obciążać siebie wynajmem. 3) Sama realizacja i terminowość naprawy - tutaj jest punkt kulminacyjny. Auto miało być gotowe po 5 dniach. Ze względu na mój wyjazd służbowy poprosiłem o przeniesienie terminu odbioru na po weekendzie, stąd też serwis miał dodatkowe 3 dni na pracę. Wiązało się to również z koniecznością przedłużenia okresu wynajmu samochodu zastępczego, co również nie zostało dopilnowane przez serwis i po kilku telefonach, gdy sam byłem bombardowany przez ubezpieczyciela i wypożyczalnie, rzutem na taśmę, na kilka minut przed godziną zero - serwis załatwił formalności i przedłużył czas wynajmu o jeden dzień (kwestia wysłania zwrotnego e-mail'a do ubezpieczyciela, że naprawa się przedłuży), Zgodnie z umową oddaliśmy samochód, ale naszego naprawionego nie otrzymaliśmy - podczas montowania któreś z części doszło do uszkodzenia innego elementu auta. O tym fakcie oczywiście znów nikt nas nie poinformował, dowiedzieliśmy się o tym dzwoniąc samodzielnie pod koniec pracy serwisu, ponieważ cały dzień nikt nie odezwał się co z odbiorem auta i na którą godzinę się umawiamy. Pozostawieni w takim wypadku już bez samochodu zastępczego, znów samodzielnie musieliśmy interweniować aby tym razem salon/serwis stanął na wysokości zadania i auto zastępcze załatwił. Odbiór naszego samochodu przedłużał się jeszcze kilka dni, codziennie obiecywane było, że jutro będzie gotowy, codziennie z innego powodu okazywało się, że nie jest... (a to awaria na lakierni, a to jeszcze coś innego) i ostatecznie całość akcji naprawczej trwała dwa tygodnie, a nie jak zakładano z dużym marginesem tydzień. Podsumowując główne bolączki - zero informacji o tym co się dzieje, albo, że nic totalnie się w naszej sprawie nie dzieje, serwis ma wielki problem z oddzwanianiem, niezwłocznym informowaniem o jakiś problemach wynikłych podczas realizacji zadania, właściwie za każdym razem trzeba samodzielnie interweniować, wydzwaniać, monitować - wówczas cokolwiek rusza się do przodu, albo wiemy na czym stoimy. Opieka nad klientem żadna. Terminowość - takie słowo nie istnieje. Nie polecam!
Użytkownik sieci
16 maja 2017 10:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Od dawna wykonują tę usługę (Wersja oryginalna) Дуже довго роблять сервіс
Użytkownik sieci
6 maja 2017 00:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2017 00:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2017 00:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam ! Nie oddzwaniają, fatalny serwis !
Użytkownik sieci
5 maja 2017 23:57
Salon - samochody nowe
Bardzo zły serwis ...
... ! 2 złe doświadczenia: 1.W Smarcie przestał działać mi prędkościomierz, ponieważ byłem w pobliżu serwisu od razu podjechałem. Pani w recepcji spisała wszystkie moje dane i auta i po 45 minutach zostałem przyjęty do serwisu. Samochód wjechał na stanowisko diagnostyczne, podłączono komputer i po 10 minutach nic nie wykazał. Wezwano elektryka, który spędził kolejne 20 minut i nic. Poinformowano mnie, że muszę się umówić na pełną diagnostykę auta i wyznaczono termin za 4 dni :-(. Po powrocie o domu coś mnie tknęło i postanowiłem sprawdzić bezpieczniki. Przestudiowałem instrukcję i wymieniłem bezpiecznik, który jest odpowiedialny za wskaźniki i BINGO ! Licznik zaczął działać i działa już 2 lata :-) 2. Dwa tygodnie temu zadzwoniłem do serwisu i chciałem się umówić na wymianę lampy tylnej, podałem Pani w recepcji, że to model 451 ale Pani żądała VIN więc podałem. Pani z recepcji poinformowała mnie, że tego samego dnia ktoś do mnie oddzwoni i poda cenę lampy i wymiany. po 4 dniach ponownie dzwoniłem i inna Pani przyznała, że to skandal, że nikt się ze mną nie kontaktował i sprawę zgłosi swojej przełożonej. Minęły 2 tygodnie i niestety nikt do mnie nie oddzwonił :-(. Pełen PRL, może to nazwa serwisu Duda powoduje taki brak działania :-( .
Użytkownik sieci
29 marca 2017 09:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2017 22:05
Salon - samochody nowe
Miejsce zdecydowanie nie ...
... przyjazne, liczy się pieniądz tylko. Telefony odbierane jak chcą, nie oddzwaniają. MB Motors pod tym względem kultury osobistej opieki pomocy bije ich na głowę
Użytkownik sieci
14 grudnia 2016 18:42
Salon - samochody nowe
Brak szacunku dla ...
... klienta serwisowego nowego auta , mimo licznych połączeń telefonicznych z automatycznym konsultantem, nie zostałem połączony z serwisem Mercedesa Duda -Cars S.A.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2016 15:20
Salon - samochody nowe
Brak możliwości dodzwonienia ...
... się do serwisu, pozostawienie swojego numeru tel na centrali nic nie zmienia - brak odzewu. Wizyta osobiście też nic nie zmienia - "doradca podejdzie za chwile do Pana", po 45min oczekiwaniu (w pięknym fotelu) nikt nie podszedł a to wszystko po źle wykonanej naprawie gwarancyjnej którą na szczęście dokończyło inne ASO. Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2016 23:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 listopada 2016 09:37
Salon - samochody nowe
Obsługa kiepska Pan ...
... który mnie obsługiwał nie znał podstawowej budowy silnika. W przysłanym zamówieniu były braki , z kolei drugi kontakt z tym serwisem też był nie miłym doświadczeniem Pan z Duda Cars był nie miły.
Użytkownik sieci
25 marca 2016 11:57
Salon - samochody nowe
Nie zostawiajcie im ...
... numeru telefonu, wysyłają spam SMSowy mimo braku wyrażenia zgody