86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 marca 2025 12:10
Salon - samochody nowe
W ogłoszeniu OLX/Otomoto ...
... auta wystawione jako "bezwypadkowe" jednak rzeczywistość jest inna.. Również polecam skorzystać z profesjonalnego rzeczoznawcę, aby się upewnić przed zakupem, czy auto nie ma więcej tajemnic o których oczywiście handlowiec nie wspomni przed finalnym zakupem. Niby marka premium a podejście do klienta jak na placu pod Biedronką.
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 09:55
Salon - samochody nowe
W trakcie naprawy ...
... stwierdzili, że mam uszkodzony akumulator. I nakazali wymianę, okazało się, że akumulator ma kondycję 86% . Naciągacze i hochszttaplerzy.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 18:36
Salon - samochody nowe
Po dłuższym namyśle ...
... i ocenie jakości naprawy lakierniczej (05.2023) muszę ocenić ją zdecydowanie negatywnie. Auto zostało mi oddane zakurzone w środku, szyby oraz niemalowane elementy karoserii pełne smug i zakurzu lakierniczego, na malowanych elementach "skórka pomarańczy" i tzw. hologramy. Mój detailer złapał się za głowę widząc auto po malowaniu. Na szczęście udało się to wyprowadzić, konieczne było nałożenie nowej powłoki ceramicznej nawet na elementy, które nie były malowane, polerowanie szyb. Oczywiście moim dodatkowym kosztem. Dziś odpadła farba z klapki wlewu paliwa. Pod spodem nie do końca zmatowiona baza, a przez to brak przyczepności nowego lakieru. Komuś się po prostu nie chciało, albo jest dyletantem. Przedstawiciel serwisu idąc w zaparte twierdził, że wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką. Dla chętnych dysponuję dokumentacją fotograficzną. Nie polecam. Omijać szerokim łukiem!! Tamtejsi lakiernicy to widocznie stan umysłu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2025 16:39
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego salonu we Wrocławiu!! Moje doświadczenie z zakupem samochodu w tym salonie było bardzo rozczarowujące. Pomimo jasnych ustaleń z przedstawicielem salonu, że wszystkie formalności zostaną zakończone w listopadzie 2024 r. i jest to warunkiem nawiązania współpracy, salon nie dotrzymał ustaleń. Fakt ten został ujęty w korespondencji mailowej do Pana Erwina na początku listopada. Podczas rozmów z kolejnym pracownikiem Panem Michałem, dotyczącym finansowania zakupu pojazdu, fakt ten również był podkreślany. Z mojej strony dopełniłam wszystkich wymaganych ustaleń: 12.11.2024. przesłałam podpisaną specyfikację i wpłaciłam opłatę wstępną, 27.11.2024 r. podpisałam umowę leasingową i sfinalizowałam formalności. Pomimo tych działań, dokumenty zostały wystawione dopiero 05.12.2024 r., co w sposób rażący naruszyło nasze ustalenia i negatywnie wpłynęło na funkcjonowanie mojej firmy. Salon przerzucał odpowiedzialność między działem sprzedaży a firmą leasingową – Mercedes Leasing, co uważam za wysoce nieprofesjonalne. Pani Katarzyna z Mercedes Leasing jednoznacznie stwierdziła, że salon za późno przesłał do nich dokumenty finansowe. Do tej pory nie otrzymałam żadnego zadośćuczynienia ani rekompensaty, a salon nie poczuwa się do odpowiedzialności za niekompetencje swoich pracowników. Sprawa trafiła do dyrektora Sprzedaży Finansowań i Ubezpieczeń Pana Bartłomieja, który podobno zajmował się sprawą od 06.12.2024 do 24.12.2024 r. i w odpowiedzi na moje zarzuty: - zignorował wcześniejsze ustalenia ustne, twierdząc że nie mają one znaczenia, - zrzucił odpowiedzialność na procedury Leasingowe, mimo że to salon odpowiada za finalizację transakcji, - powołał się na wewnętrzne regulacje, które nie były mi wcześniej przedstawione ani wyjaśnione, - nie zaproponował żadnego rozwiązania ani rekompensaty, co świadczy o całkowitym braku chęci załagodzenia sytuacji. Takie działania pokazują brak profesjonalizmu i szacunku dla klienta, co jest nie do przyjęcia w przypadku marki premium. Dodatkowo, umowa ubezpieczenia pojazdu zawiera błędne dane adresowe użytkowania i ubezpieczającego samochód (błędna miejscowość). Od ponad miesiąca nie mogę się doprosić o korektę tych danych i notorycznie jestem zbywana, słysząc że poprawiona polisa „już” jest do mnie wysyłana mailem. Osobiście zajmuję się ubezpieczeniami i wiem, że korektę danych można zrobić od ręki. W protokole odbioru pojazdu jest informacja, że wydano m.in. apteczkę i trójkąt ostrzegawczy, których faktycznie nie ma w pojeździe. Takie praktyki, żeby nie powiedzieć dosadniej oszukiwanie klientów, jest nieetyczne i karygodne. Podtrzymuję opinię innych klientów, że dobrym klientem jesteś jedynie w momencie zakupu samochodu, czy przelania opłaty za samochód. Od marki Mercedes-Benz oczekiwałam profesjonalizmu, rzetelności i szacunku do klienta, a niestety spotkałam się z chaosem i brakiem odpowiedzialności. Jeśli cenisz swoje pieniądze, czas i spokój, radzę omijać ten salon szerokim łukiem. I na przyszłość radzę pozostałym osobom w momencie ustalania warunków, mieć ze sobą dyktafon lub dobrego prawnika.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 03:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 22:24
Salon - samochody nowe
Wielokrotnie prosiłem o ...
... wycenę wymiany części, nikt nie oddzwaniał. Pracownik teleobsługi za każdym razem obiecywał że sprawa trafia właśnie do kierownika i dostanę wycenę. Przestałem prosić po 4 razie. Szkoda czasu, amatorskie zarządzanie we Wrocławiu, albo w ogóle brak kierownictwa.
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 12:47
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonów, ...
... nie oddzwaniają. Deklarują, że wymiana opon zajmie 1,5h, mycie auta dodatkową godzinę. W praktyce wymiana opon zajmuje 4h, a auto nie umyte. Tylko dla ludzi o mocnych nerwach, chociaż lepiej wybrać konkurencję u Wróbla.
Użytkownik sieci
28 października 2024 12:33
Salon - samochody nowe
Niesamowicie zła obsługa. ...
... Czekasz po 30 min aby ktoś podszedł Wymiana opon terminowo 2 h, a okazało się prawie 5 godzin Dramat
Użytkownik sieci
9 października 2024 19:07
Salon - samochody nowe
Dziękuje Mercedes-Benz Duda-Cars ...
... za silnik który jest skonstruowany do przejechania 143 tyś km i kaput 🤷♂️ jak to powiedział pracownik Mercrdesa „ przyczyną naprawy było zużycie dźwigienek zaworowych” Zużycie przy przejechaniu 143 tyś km 🤯 Regularnych przeglądach i wymianach w autoryzowanym serwisie za miliony monet ? O co come on ? to jest Mercedes czy Daihatsu❓z całym szacunkiem do Daihatsu. Samochód kupiony w salonie Mercedesa i serwisowany w salonie Mercedesa. Gwarancja oczywiście nie bierze tego na klatę przez kruczek w umówię. Mercedes umywa ręce bo przecież to normalne, że silnik po 143 tyś staje 🫡
Użytkownik sieci
5 października 2024 13:14
Salon - samochody nowe
Dramat od ponad ...
... 2 tygodni czekam na kontakt by przyjęli samochód na naprawie z AC, pomimo że leasing swoje formalności załatwił w 3 dni. Nie polecam
Użytkownik sieci
1 października 2024 11:00
Salon - samochody nowe
Dramat, czwarty raz ...
... odbieram auto po tej samej naprawie i dalej coś jest nie tak mimo wyszczególnienia wszystkiego punkt po punkcie. Przy pierwszym odbiorze auto zawierało dodatkowe uszkodzenia w postaci zarysowań, nie wymieniono części, które twierdzono, że wymieniono, obsługa wydająca auto nie miała pojęcia co było naprawiane. Zderzak niedopasowany, elementy plastikowe odstające na 5-10mm. Przy drugim odbiorze okazało się, że lakierowane miejsca mają ubytki, przestał działać wskaźnik martwej strefy, a w bagażniku normalnie zostawili śmieci - zużyte rękawiczki, kawałki połamanych plastików i wilgoć w najniższym punkcie. Przy trzecim odbiorze dalej nie odebrałem auta, bo w bagażniku dalej były te same śmieci, a bagażnik był przesiąknięty na tyle, że można było wyciskać wodę!!! Przy czwartym odbiorze uszkodzili znaczki po dwóch stronach auta, uszkodzone elementy zderzaka skleili na klej! [SIC!]. Jest problem z dokumentami, gwarancjami, auto przy oddaniu jest wiecznie brudne. Tragedia, dramat i nie mieści mi się to już w głowie!
Użytkownik sieci
25 września 2024 07:09
Salon - samochody nowe
nie polecam, trzy ...
... dni auto w serwisie, mnóstwo zapewnień, nie zrobiono NIC, zaplanowana wymiana oleju -BRAK, bo serwisant poszedł do domu o 10.00 w poniedziałek!!!!, moduł MRM wymiana i uszkodzenie pojazdu- nie odpala, tylko umie oczerniać inne serwisy, mnóstwo moich kosztów, czasu a szef serwisu bagatelizuje sprawę, reasumując pobyt to telenowela fałszywych informacji, wciskania dodatkowych usług , a w zamian otrzymuję niesprawne auto, moduł MRM za 3000 zł, traktowany jako nowy (zdjęcia poniżej do oceny); urwana linka otwierania maski, serwis traktuje klientów jak powietrze, pewnie czują się bezkarni, pani z centrali nawet nie oddzwoniła aby wysłuchać opinii, widzę tu że są odpowiedzi do innych negatywów, niestety to tylko dezinformacja, serwis nie ma zamiaru naprawiać błędów a brnąć w ochronę marnej jakości serwisantów, mam nadzieje że Mercedes Polska coś z tym zrobi Zdjęcie 1 sprawdza Michal Dudkowiak Zdjęcie 2 sprawdza Michal Dudkowiak
Użytkownik sieci
24 września 2024 18:45
Salon - samochody nowe
Niestety, obsługa w ...
... tym serwisie jest na niskim poziomie, próbowałem uzyskać informacje na temat wymiany portu USB i się nie udało. Próbował telefonicznie u doradcy serwisowego oraz pisząc na podanego maila.
Użytkownik sieci
20 września 2024 00:01
Salon - samochody nowe
komunikacja na poziomie ...
... zero. Chciałem kupić samochód, ale kontakt był na tyle zły, że zrezygnowałem.
Użytkownik sieci
9 września 2024 10:33
Salon - samochody nowe
W sierpniu 2023 ...
... r. została zgłoszona szkoda. Pomimo wielokrotnych upomnień, do dzisiaj nie została usunięta. Kontakt z panią Katarzyną obsługującą szkodę jest tragiczny. Nie polecam. Niestety nawet negatywna opinia nie spowodowała, że zajęto się moją sprawą. Odradzam wszystkim i nikomu nie życzę współpracy, zwłaszcza z panią Katarzyną.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2024 13:34
Salon - samochody nowe
Den dårligste service ...
... nogensinde, havde blot en sprængt sikring hvilken de først kunne skifte om over en måned!!! Tak for ingen hjælp på ferien.
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 01:04
Salon - samochody nowe
Dzwonilem, prosiłem, pisałem ...
... - przyjmijcie auto na serwis. Po 2 dniach dostałem numer telefonu do lakierni, nikt nigdy nie odebrał. Korzystam z innego ASO od roku.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 11:00
Salon - samochody nowe
I made a ...
... service appointment for my GLA for Saturday at 10:00 a.m. about a month in advance. At 9:58 I get the call that the service cannot be carried out due to an "internet defect". When I asked whether the service could initially be carried out without the Internet (you don't need the Internet to change the oil...), the answer was that no, that wasn't possible. Unfortunately, the internet experts wouldn't arrive until 1:00 p.m. and they close at 2:00 p.m., so nothing would work today. They would call for a new appointment...at some point. Asking, if i could leave the car there and pick it up on Monday, not possible because it needs a new appointment. I'm not used to such poor service from Mercedes. 0 stars.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 10:45
Salon - samochody nowe
Brak wykonania przeglądu ...
... z powodu awarii internetu. Zostałam o tym poinformowana na 2 minuty przed wyznaczonym przeglądem. Nie zaproponowano mi wykonania go w późniejszej godzinie, pomimo tego, że poinformowałam o tym, że nie mieszkam we Wrocławiu a na przegląd przyjechałam z miejscowości oddalonej o 200km. Dodatkowo po zapytaniu, czy przegląd może być wykonany w innym dniu, uzyskałam informację, że nie jest to pewne ze względu na obłożenie salonu. Nieprofesjonalne zachowanie i brak poszanowania klienta. Niestety nie każdy ma możliwość poświęcić dnia na taką sytuację. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 19:48
Salon - samochody nowe
Jesteśmy rozczarowani obsługą ...
... klienta i „naprawieniem” szkody w tzw.autoryzowanym serwisie Duda Cars we Wrocławiu przy ul. Olsztyńskiej. 10.04 została zgłoszona szkoda i chęć wykonania naprawy. Po wypełnieniu wszystkich dokumentów oczekiwaliśmy na termin. Po usiłowaniu umówienia terminu udało się odstawić auto 20.05 (40 dni). Na odbiór „naprawionego” auta zostałam umówiona na 29.05, po przyjechaniu na miejsce opiekunka Katarzyna przekazała, że nie wydadzą mi auta, ponieważ jednak nie jest gotowe. Czyli strata czasu. Umówiony został drugi termin, w którym odebrałam auto, a naprawa, która wyniosła ponad 16K netto została wykonana jak na zdjęciu, prócz uszczelki drzwi są niestabilnie zamocowane. Po przekazaniu tej informacji opiekunce, dot.wykonania złej usługi, nikt się z nami nie skontaktował. Dodam, że cały kontakt był trudny. Wielokrotnie nikt nam nie odpowiadał, mimo kontaktu na podany numer / mail / zgłaszania tego faktu na infolinię. Jesteśmy głęboko rozczarowani zaistniałym faktem, odradzamy korzystanie z serwisu i czekamy na propozycję rozwiązania sytuacji.