87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 maja 2022 17:27
Salon - samochody nowe
Do momentu zakupu ...
... klient jest ważny, a jak przychodzi czas serwisowania to mają głęboko w d…. Nie wysyłają żadnej informacji przypominającej przeglądzie, a telefon w serwisie odbiera jakiś gbur. Totalna porażka. Jest wiele salonów Mercedesa… Zalecam wybrać inne…
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 16:52
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa ...
... , reklamowana naprawa po 2 dniach. Salon może okej ale serwis i obsługa serwisowa z podejściem do klienta to dramat… Kiedyś był tu porządny salon i serwis , niestety od 2 lat to jest pomyłka jakaś… nie polecam
Użytkownik sieci
4 stycznia 2022 11:24
Salon - samochody nowe
Żenada, dział likwidacji ...
... szkód to totalna porażka, auto miało być na piątek później poniedziałek, a w końcu po ciężkiej walce i dziesiątkach telefonów wywalczony wtorek, a była jedynie wymieniana szyba. Brak profesjonalizmu i słowności to ich motto. Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
16 grudnia 2021 18:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 22:09
Salon - samochody nowe
Miało być do ...
... godziny a wyszło trzy, miało być za przysłowiową złotówkę a wyszło zupełnie inaczej. A do tego wszystkiego diagnoza była błędna którą potwierdziła stacja diagnostyczna i zamiast wymiany końcówki drążka skończyło się na uszkodzonym wahaczu. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 14:38
Salon - samochody nowe
W dniu 13.08.2021 ...
... zamówiłem części samochodowe do mojego Mercedesa w firmie Mercedes-Benz Duda-Cars na ulicy Olsztyńskiej 1 . Następnie pojechałem do domu i chciałem skorygować zamówienie i tu zaczęły się schody. Przez godzinę dzwoniłem bez żadnej reakcji. Pojechałem osobiście, żeby skorygować zamówienie i czekałem około 1 godziny wreszcie przyszedł pan specjalista od części pan Krystian Madej. Dramat myślę, że otrzymam odpowiedź od przełożonych panów specjalistów, bo mówienie , że wakacje i sezon urlopowy to żadna odpowiedź.
Użytkownik sieci
28 lipca 2021 06:37
Salon - samochody nowe
Dział Auta używane. Nie polecam nikomu .
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 10:24
Salon - samochody nowe
Jednym słowem żenada. ...
... Czas oczekiwania na odbiór auta z serwisu ok.1,5h. Nikt nie interesuje sie klientem. Pozatym przychodząc do salonu stoi obsługa która pyta się po co Pan przyszedł i jaki numer rejestracyjny pojazdu później cisza nikt nie zwraca na ciebie uwagi...
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 18:06
Salon - samochody nowe
Jakie nazwisko taki serwis
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 15:59
Salon - samochody nowe
👎
Użytkownik sieci
10 maja 2021 21:30
Salon - samochody nowe
Beznadziejba obsługa. Czekałem ...
... 3 tygodnie na zamówienie szyby do wymiany. Po tym czasie zadzwoniłem, żeby umówić termin wymiany. Zostałem poinformowany, że muszą sprawdzić u dostawcy jaki jest termin realizacji. Przez 3 tyg. nie kiwnięto palcem. Ignorancja i brak kompetencji.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2021 13:13
Salon - samochody nowe
Okropnie długie czasy ...
... oczekiwania na obsługę klienta, brak pracowników, wchodzisz do środka i pusto, nie wiesz gdzie iść, nikt się Tobą nie interesuje
Użytkownik sieci
5 marca 2021 17:18
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kupiłem nowego Mercedesa GLS 400 od Duda Cars. Pojazd został przekazany w stanie nieprzetworzonym, z plamami smoły na dachu. Siatka bagażowa, którą zamówiłem dla naszych 3 dzieci i psa i która była częścią umowy kupna, nie została uwzględniona, a punkty mocowania siatki bagażowej nie zostały zainstalowane (koszt doposażenia ok. 1500 euro). W odpowiedzi na moją reklamację sieć została wysłana do mnie, ale według sprzedawcy brakujące punkty odbioru były „moim problemem, a nie jego”. Po 6 tygodniach nie otrzymałem nawet odpowiedzi na mój list i e-mail do kierownictwa. Teraz przekazałem sprawę mojemu prawnikowi. (Wersja oryginalna) Habe von Duda Cars einen neuen Mercedes GLS 400 gekauft. Das Fahrzeug wurde unaufbereitet und mit Teerflecken auf dem Dach übergeben. Das Gepäcknetz, das ich wegen unserer 3 Kinder und dem Hund mitbestellt hatte und das Bestandteil des Kaufvertrages war, war nicht dabei und die Aufnahmepunkte für das Gepäcknetz waren nicht verbaut (Kosten der Nachrüstung ca. 1500 Euro). Auf meine Reklamation hin wurde mir das Netz zugestellt, die fehlenden Aufnahmepunkte seien laut dem Verkäufer aber "mein Problem und nicht seines". Auf meinen Brief und meine Email an die Geschäftsführung habe ich nach 6 Wochen nicht einmal eine Antwort bekommen. Habe die Angelegenheit nun meinem Rechtsanwalt übergeben.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2021 16:03
Salon - samochody nowe
Nie polecaną na wszystko trzeba czekać
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 17:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 października 2020 15:02
Salon - samochody nowe
Dno lepiej jechać ...
... do mechanika z kielczowa efekt taki sam koszty 5 razy niższe
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 15:49
Salon - samochody nowe
Wszytsko super do ...
... momentu zakupu, jak juz kupisz to zapomnij o rzetelnej obsłudze. Zeby się umówić na serwis to 3 dni trzeba wisiec na telefonach, kazdy tylko bierze nr telefonu a tel milczy. Nie polecam nikomu i przez ten salon to był moj ostatni mercedes w życiu.
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 22:39
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 21:54
Salon - samochody nowe
Jestem klientem zarówno ...
... salonu Duda-Cars jak i Mercedes Wróbel we Wrocławiu i na wstępie należy powiedzieć, że różnica w jakości obsługi jest kolosalna. Opisując sytuację, zostawiłem samochód na podłączenie do komputera i wykonanie krótkiego testu- cytując przyjmującego samochód doradcę serwisowego Krzysztofa J. „Rutynowa czynność, potrwa maksymalnie 2 godziny, może pan poczekać”. Zrezygnowałem z czekania w salonie, prosząc pana Krzysztofa o kontakt gdy czynność zostanie skończona (oddając samochód o godzinie 13:30 oczekiwałem telefonu ok. Godziny 16). Telefonu nie doczekałem się już tego dnia, a czegokolwiek o stanie samochodu dowiedziałem się dopiero PO WŁASNYM TELEFONIE i złożeniu reklamacji w centrali Mercedesa. Przy odbiorze samochodu jak to pan Krzysztof J. ujął „nie udało nam się porozumieć”, co jest żenującą postawą jak na pracownika usługowego marki premium- taki brak szacunku się pamięta. Oczywiście, można byłoby wybaczyć jednorazową sytuację, jednak jest to drugie podobnego typu zajście z którym miałem styczność w tym salonie- oddanie samochodu na serwis i brak kontaktu z asystentem bez własnej inicjatywy. Podsumowując, mając dostępne dwa salony we Wrocławiu zdecydowanie kierowałbym się do Mercedes Wróbel, nie tylko ze względu na korzystniejszą lokalizację i lepszy dojazd, ale przede wszystkim na większe kompetencje i poważne podejście pracowników do klienta z czym utożsamia się markę premium.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 08:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka