87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2023 13:48
Salon - samochody nowe
12.12.2022 roku kupiliśmy ...
... używanego GLA. Przyjęto nas w salonie sprzedaży nowych samochodów (to nie jest oczywiste np. w Sosnowcu używane Mercedesy można kupić w baraku obok salonu). Obsługiwał Nas Pan Kacper Filipowski, był bardzo rzeczowy i profesjonalny. Nawet dziś po upływie miesiąca odpowiada na każdy mój telefon. SUPER! Polecam!!
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 21:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 17:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Musiałem czekać pół godziny, aby uzyskać wcześniej zaplanowaną jazdę próbną (Wersja oryginalna) Had to wait for half an hour to get a previously scheduled test drive
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 08:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 09:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam likwidacji ...
... szkód komunikacyjnych z OC w tym serwisie. Oddając samochód na likwidację szkody w formie bezgotówkowej liczyłem, że faktycznie tak będzie, dodatkowo jeszcze na etapie naprawy upewniałem się, że nie będzie żadnej dopłaty z mojej strony. Niestety około dwóch miesięcy (!!) po wykonaniu usługi otrzymałem od serwisu maila, że muszę pokryć udział własny w szkodzie (drobne rysy, które były na uszkodzonym zderzaku już przed zdarzeniem, policzone jako wzrost wartości). Oczekiwałbym, że o takiej dopłacie dowiem się na etapie realizacji zlecenia, a nie 2 miesiące po realizacji. Oczywiście próbowałem sprawę wyjaśnić z Panią zajmującą się zleceniem, która przyznała mi rację (że powinienem o tym zostać poinformowany, a ponadto że zlecenie zrealizowano bez zaakceptowanego kosztorysu (??)), jednak na tym etapie nie są w stanie nic z tym zrobić, a ja muszę zapłacić. Czyli ogólnie serwis popełnił błąd, ale klient płaci :) Dodam jeszcze tylko, że nie otrzymałem żadnego telefonu w tej sprawie z wyjaśnieniem, niedługo po mailu z informacją o dopłacie z mojej strony otrzymałem jednak przedsądowne wezwanie do zapłaty. Co do samej naprawy nie miałem żadnych zastrzeżeń, natomiast sam proces realizacji zlecenia i komunikacja totalnie zawiodła.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 14:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu to był ostatni raz szkoda gadać na koniec pracownik zadał pytanie z łaska i co bendrziemy myć samochód obejdzie się bez łaski serwis rzenada aby tylko kasę wydrzeć nie polecam ostatni raz auto kupione unich za 240 tys i taka obslug drzienkuje
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 21:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Dzwoniłem o info ile kosztuje inspekcja A3, miała kosztować 1800 zł gdy już przyjechałem zrobiło się 2900zł. Po przejechaniu 100 km wyświetla się komunikat kluczyk nieczytelny. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
12 grudnia 2022 19:56
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm
Użytkownik sieci
11 grudnia 2022 00:22
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 11:01
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej! Auto ...
... umówione na akcję serwisową w związku z wadą fabryczną (product recall). Odstawione do serwisu w umówionym terminie, po półtorej godzinie czekania pracownik przekazał informację, że nie mają potrzebnej części i nic nie mogą tego dnia zrobić. 100km, czas i ogromna frustracja. Nigdy więcej nie kupię i nie będę serwisował auta u tego dealera. Wiem, że to tylko C klasa, ale szanować powinni każdego klienta.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 07:51
Salon - samochody nowe
Czas przyjęcia auta ...
... do serwisu prawie godzina, mimo wcześniejszego umówienia, po czym okazało się, że koszt usługi wzrósł o jakieś 50% w stosunku do tego co zostało ustalone przy umawianiu wizyty na tą konkretną usługę... Nie polecam!
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 15:28
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... pomocna obsługa. Dzwoniłem w sprawie sprawdzenia ET felgi z nr VIN i pan bez żadnego "umawiania na wizyty itp. by wyciągnąć trochę pieniędzy" udzielił mi potrzebnych informacji. Warto dzwonić i pytać
Użytkownik sieci
26 listopada 2022 15:22
Salon - samochody nowe
Konkretnie, profesjonalnie z ...
... formalnosciami ale długi czas oczekiwania na auto zastępcze. Rezult - konieczność załatwienia pojazdu we własnym zakresie.
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 16:45
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon Mercedesa, ...
... jak znam. Obsługa to jakaś kpina. Trzeba o wszystko wydzwaniać po n-razy, nikt nic nie wie, obiecują informacje zwrotne - nie ma takowych. Ludzie, których tam zatrudniają, są chyba z łapanki... Zerowe zaangażowanie.
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 12:33
Salon - samochody nowe
To że w ...
... serwisie mają kiepskie pojęcie o naprawach auto na gwarancji przekonałem się osobiście fakt że nie potrafią korzystać z telefonu to totalne zaskoczenie auto dostałem brudne jedn słowem porazks
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 13:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2022 11:22
Salon - samochody nowe
Bardzo serdecznie polecam. ...
... Wyjatkowo profesjonalne podejscie do klienta i do sprawy przez Pana Tomasza Leszczyńkiego. Absolutnie inne salony powinny sie uczyc.
Użytkownik sieci
12 listopada 2022 12:27
Salon - samochody nowe
Serwis taki sobie ...
... niby obsługa premium ale nie wiem czy to jest premia tak naprawdę. Dobra stacja kontroli pojazdów.
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 19:39
Salon - samochody nowe
Normalnie a powinno być lepiej niż normalnie.
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 17:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo wspaniałe doświadczenie. Kiedy mój mercedes nie chciał zapalić, w niedzielny wieczór odebrał go Duda Cars. Wymienili akumulator i wyczyścili mój samochód (dziękuję!) z zewnątrz i wewnątrz! Ponieważ samochód był na gwarancji nie musiałem nic płacić! Bardzo podobało mi się również to, że każdy mógł się porozumieć po angielsku, a nawet po niemiecku. Świetne doświadczenie i dziękuję! (Wersja oryginalna) Very great experience. When my Mercedes wouldn’t want to turn on, it was picked up by Duda Cars on a Sunday evening. They changed the battery and cleaned my car (thank you!) from the out and inside! Because the car was in warranty I did not have to pay anything! Also, what I really enjoyed is the fact that everybody was able to communicate in English or even German. Great experience and thank you!