87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 18:28
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem szkodę w ...
... samochodzie. Porysowane drzwi. Przyjechałem - Pani Katarzyna porobiła zdjęcia i miała zająć się tą szkodą bez mojej ingerencji wraz z ubezpieczycielem. Czekałem miesiąc - brak odzewu. Zadzwoniłem aby spytać się jak wygląda sprawa - obiecali oddzwonić. Kolejne 2 tyg czekania zero odzewu. W międzyczasie dostałem również wiadomość od ubezpieczyciela, że sprawa umorzona ze względu na brak potrzebnych dokumentów. Dzwonię ponownie aby dowiedzieć się czy coś z tym zrobią czy nie. "Tak oznaczam sprawę jako pilną i przekazuję do Pani Katarzyny" Znów czekam i znów brak jest odzewu. Nie polecam wykonywać tam napraw ze szkody. Olewka totalna
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 08:27
Salon - samochody nowe
Dobrym klientem jesteś ...
... w momencie kupna samochodu, dostajesz kwiaty, wizytówki do doradców serwisowych itp. Postanowiłem skorzystać z telefonu na wizytówce i zadzwonić do doradcy, niestety po kilku nieudanych próbach w ciągu tygodnia dałem sobie spokój. Zadzwoniłem do serwisu bezpośrednio i usłyszałem że ktoś łaskawie się że mną skontaktuje w ciągu godziny. Na drugi dzień łaskawie zadzwonił pan który w bardzo opryskliwy sposób udzieli mi niekompletnej odpowiedzi. Profesjonalizm na poziomie 0, a o kulturze pracowników nie wspominając.
Użytkownik sieci
31 marca 2023 18:27
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem w sprawie ...
... wyceny wymiany części. Pani z którą rozmawiałem poprosiła o numer Vin samochodu,numer telefonu i powiedziała,że oddzwoni z wyceną... Oczywiście nie odzwonila. Fajne poszanowanie potencjalnego klienta mają. Dodam jeszcze,że rozmowy są niewiadomo po co nagrywane,skoro i tak mają klienta w d.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 08:29
Salon - samochody nowe
Serwis to porażka. ...
... Po przejechaniu 357 km od serwisu olejowej w aucie zatarł się silnik. Serwis twierdzi ze tak się zdarza. Auto GLS 350 d przebieg 135000 km. Kontakt z serwisem wręcz niemożliwy, od 23.01.2023 nawet nikt nie raczył łaskawie dokładnie sprawdzić co jest przyczyna i do dnia dzisiejszego auto stoi na parkingu, na który zawiozła go pomoc drogowa. Podejście do klienta to amatorka, a jakość serwisu-bez komentarza.
Użytkownik sieci
23 marca 2023 11:26
Salon - samochody nowe
Pomimo, że dostałam ...
... informację,że auto jest gotowe do odbioru, czekałam półtora godziny na odbiór kluczyków. Jak zależy Ci na czasie polecam inny serwis
Użytkownik sieci
2 marca 2023 11:26
Salon - samochody nowe
Szkoda że gwiazdek ...
... nie ma poniżej zera obsługa serwisowa tragedia. Chciałem zapakować rower na vana który stał pod płotem 1.5g czekania i się nie doczekałem. Odbiór auta które stoi za szlabanem godzina czasu. Po przyjeździe pani się pyta na którą godzinę jestem umówiony, no nie wiem to niczym wizyta u kardiologa na NFZ.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 17:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Musiałem czekać pół godziny, aby uzyskać wcześniej zaplanowaną jazdę próbną (Wersja oryginalna) Had to wait for half an hour to get a previously scheduled test drive
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 09:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam likwidacji ...
... szkód komunikacyjnych z OC w tym serwisie. Oddając samochód na likwidację szkody w formie bezgotówkowej liczyłem, że faktycznie tak będzie, dodatkowo jeszcze na etapie naprawy upewniałem się, że nie będzie żadnej dopłaty z mojej strony. Niestety około dwóch miesięcy (!!) po wykonaniu usługi otrzymałem od serwisu maila, że muszę pokryć udział własny w szkodzie (drobne rysy, które były na uszkodzonym zderzaku już przed zdarzeniem, policzone jako wzrost wartości). Oczekiwałbym, że o takiej dopłacie dowiem się na etapie realizacji zlecenia, a nie 2 miesiące po realizacji. Oczywiście próbowałem sprawę wyjaśnić z Panią zajmującą się zleceniem, która przyznała mi rację (że powinienem o tym zostać poinformowany, a ponadto że zlecenie zrealizowano bez zaakceptowanego kosztorysu (??)), jednak na tym etapie nie są w stanie nic z tym zrobić, a ja muszę zapłacić. Czyli ogólnie serwis popełnił błąd, ale klient płaci :) Dodam jeszcze tylko, że nie otrzymałem żadnego telefonu w tej sprawie z wyjaśnieniem, niedługo po mailu z informacją o dopłacie z mojej strony otrzymałem jednak przedsądowne wezwanie do zapłaty. Co do samej naprawy nie miałem żadnych zastrzeżeń, natomiast sam proces realizacji zlecenia i komunikacja totalnie zawiodła.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 14:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu to był ostatni raz szkoda gadać na koniec pracownik zadał pytanie z łaska i co bendrziemy myć samochód obejdzie się bez łaski serwis rzenada aby tylko kasę wydrzeć nie polecam ostatni raz auto kupione unich za 240 tys i taka obslug drzienkuje
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 11:01
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej! Auto ...
... umówione na akcję serwisową w związku z wadą fabryczną (product recall). Odstawione do serwisu w umówionym terminie, po półtorej godzinie czekania pracownik przekazał informację, że nie mają potrzebnej części i nic nie mogą tego dnia zrobić. 100km, czas i ogromna frustracja. Nigdy więcej nie kupię i nie będę serwisował auta u tego dealera. Wiem, że to tylko C klasa, ale szanować powinni każdego klienta.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 07:51
Salon - samochody nowe
Czas przyjęcia auta ...
... do serwisu prawie godzina, mimo wcześniejszego umówienia, po czym okazało się, że koszt usługi wzrósł o jakieś 50% w stosunku do tego co zostało ustalone przy umawianiu wizyty na tą konkretną usługę... Nie polecam!
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 16:45
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon Mercedesa, ...
... jak znam. Obsługa to jakaś kpina. Trzeba o wszystko wydzwaniać po n-razy, nikt nic nie wie, obiecują informacje zwrotne - nie ma takowych. Ludzie, których tam zatrudniają, są chyba z łapanki... Zerowe zaangażowanie.
Użytkownik sieci
7 listopada 2022 18:27
Salon - samochody nowe
Szkoda gadać
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 21:00
Salon - samochody nowe
Miejsce ładne, reprezentatywne. ...
... Co do samej obsługi - słabo. Jestem zdecydowany na V-klasę, kwestia jazdy próbnej, umówiona jazda, wracam z rodzina na 2 auta z miasta specjalnie na jazdę, Pan Mateusz oznajmia ze nie ma auta które umawialiśmy bo chłopaki pojechali sobie na szkolenie. Przeprosiny i deklaracja telefonu który do tej pory nie zadzwonił, minął miesiąc. Zdecydowałem się na inny salon.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 13:31
Salon - samochody nowe
Pomimo pięknej warstwy ...
... wizualnej salonu, jakość i terminowość wykonywanych usług pozostawia wiele do życzenia. O wszelkie informacje np. odnośnie przebiegu serwisu samochodu, trzeba się wielokrotnie dopominać. Deklarowany termin odbioru pojazdu przesuwa się z każdym następnym nawiązaniem kontaktu. Jako klient tego salonu niejednokrotnie poczułem się potraktowany niepoważnie i bez zaangażowania. Próba skontaktowania się z osobą prowadzącą sprawę może wynieść nawet tydzień (z przerwą na weekend) :)
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 09:19
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa, ...
... na ofertę czeka się tygodniami, lekceważący stosunek do klienta. Załatwić sprawę znacznie szybciej można w każdym innym salonie, ale nie tutaj. Szczerze odradzam
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 21:30
Salon - samochody nowe
Są fuuuzo lepsze ...
... salony .... Odbiór auta na smutno ...Bo oszczędzają na wszystkim.... Na papierze WC też...
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 11:52
Salon - samochody nowe
Przyjechałem ze Śląska ...
... po Mercedesa GLE, którego zarezerwowałem 2 tygodnie wcześniej. Przyjechałem w wyznaczonym terminie i na miejscu okazało się, że samochód jest niedostępny. Otrzymałem jedynie informację, że mogę dopłacić i wynająć S klasę. Strata czasu i pieniędzy. Odradzam.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 15:04
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam. ...
... Pół dnia prosze o przesłanie specyfikacji i kosztorysu części. Bez rezultatu. Gratuluje poziomu obsługi
Użytkownik sieci
24 maja 2022 17:27
Salon - samochody nowe
Do momentu zakupu ...
... klient jest ważny, a jak przychodzi czas serwisowania to mają głęboko w d…. Nie wysyłają żadnej informacji przypominającej przeglądzie, a telefon w serwisie odbiera jakiś gbur. Totalna porażka. Jest wiele salonów Mercedesa… Zalecam wybrać inne…