87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 18:47
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis. Obsluga ...
... miala problem z okresleniem czasu trwania przegladu gwarancyjnego. Pomimo zapowiadanych 3h - 4h cala operacja zajela 6h. Strata czasu...
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 14:24
Salon - samochody nowe
Próbowałem się dodzwonić ...
... do działu części 3 razy, za każdym razem informowano mnie, że zgłoszenie zostało przyjęte i konsultant oddzwoni. Po tygodniu prób zadzwoniłem do Poznania i od razu załatwiłem sprawę. Więc Duda-Cars Wrocław nie polecam ale Poznań owszem.
Użytkownik sieci
15 maja 2019 22:51
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu ...
... jest 1 * bo nie można dać 0, najgorszy serwis, bezczelni doradcy, zero kontaktu po oddaniu samochodu. W zimie jako zastępczy samochód dają auto na letnich oponach. Dodatkowo uszkadzają samochód i zatajają fakty, naciągają klientów. Jak nie w salonie Mercedesa tylko jakimś marnym warsztacie. Brak szacunku dla klienta. Dobrze że jest jeszcze salon Wróbla, bez porównania, kultura, prezencja, szacunek po prostu jakość i poziom. Nie polecam wręcz przestrzegam.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 14:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 14:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2019 22:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2019 00:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 marca 2019 15:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam działu ...
... blacharsko-lakierniczego, usuwali szkodę z OC sprawy i oczywiście wszystkiego nie naprawili. Pracownik nie dopatrzył uszkodzonej felgi. PZU odmówiło usunięcia szkody, dając do zrozumienia, że uszkodzona felga nie ma wpływu na powstała szkodę z dnia 19.12.2018 r. Felgi na czas zimowy były w depozycie DUDA-CARS. Odradzam naprawy, brak podejścia do likwidacji szkody! Odpowiedzi na Państwa wyjaśnienie : Za co przepraszacie? Auto nie zostało do końca naprawione! Pieniądze wzięliście, a reszta została olana niech klient kupi nowa felgę?! To ma być podejście marki premium czy pana Kazia ?
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 13:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 13:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Pan Kierownik z ...
... lakierni wyższe ego... jego czas ważniejszy od klienta czy przyszłego pracownika. Umawia ludzi na spotkanie w sprawie pracy godzi sie na warunki obiecuje szybką odpowiedź konkretnego dnia po czym nie ma zamiaru sie skontaktować ani telefonicznie ani mailowo. Opinie tego pana na pewno przedstawie w szerszym gronie motoryzacyjnym.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 04:00
Salon - samochody nowe
Naprawiałem swój samochód ...
... po kolizji nie dość że czekałem ponad dwa miesiące to jeszcze nie zrobili wszystkiego. Okazało się że nie podłączyli świateł do jazdy dziennej i po kolejnej wizycie w serwisie okazało się że nie są zrobione tak jak było to przed naprawą to pan stwierdził że to nie jest oryginalna część. Ogólnie słabo nie polecam!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 08:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 16:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 18:01
Salon - samochody nowe
U nich 2 godziny to 4.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 10:29
Salon - samochody nowe
Nie wiem czy ...
... ja mam pecha czy inni szczęście? Bark kontaktu, bark reakcji, błędy w kalkulacji serwisu....... brak szacunku dla klienta. Czy marka MERCEDES ma takich słabych przedstawicieli ???? Inaczej sprawa się miała przy sprzedaży nowego samochodu, wtedy było miło i przyjemnie ale ciąg dalszy bez komentarza. Tak jak powiedziałam i napisałam w wiadomości do pracownika ( nie podam nazwiska RODO) trochę wstyd i tyle. Mam nadzieję, że czasami czyta to osoba odpowiedzialna za jakość usługi serwisu ( tej na etapie zmówienia) i wyciągnie wnioski
Użytkownik sieci
25 października 2018 07:12
Salon - samochody nowe
Nie naprawia tu auta
Użytkownik sieci
27 maja 2018 09:36
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zacząłem szukać nowej Klasy E. Spędziliśmy ponad 20 minut na rozglądaniu się, podczas gdy wszyscy siedzieli przy swoich biurkach i po prostu patrzyli lub rozmawiali ze sobą. Brak zainteresowania klientami schodzącymi z ulicy. Prawdopodobnie najgorszy dealer Mercedesa, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Wybór pojazdu na podłodze w najlepszym razie ograniczony. (Wersja oryginalna) Came in looking for a new E-Class. Spent over 20 minutes looking arround while everyone sat at thier desks and just looked or talked to each other. No interest in clients walking off the street. Probably the worst Mercedes dealer I have ever experianced. Vehicle selection on the floor limited at best.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 13:03
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis I ...
... BARDZO niemiła obsługa klienta. Zadzwoniłam do konkurenta.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2018 02:23
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Katastrofa, czy to jedyny Mercedes Benz w odległości 600 km czy co? Ceny droższe niż w Niemczech (Wersja oryginalna) Katastrophe, ist das der einzige Mercedes Benz im Umkreis von 600 km oder was? Preise teurer als in Deutschland.. hände weg meine Meinung