95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 18:43
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry serwis. Polecam na 100%
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 19:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 16:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 07:38
Salon - samochody nowe
Standardy obsługi w ...
... Salonie Auto Partner są nigdzie indziej niespotykane. Od samego początku procesu zakupu klient czuje się zaopiekowany i może liczyć na wsparcie w każdym aspekcie. Zwieńczeniem całej przygody jest dzień wydania auta, o którego wyjątkowość dba cały Zespół Salonu. Trudno pominąć nieocenione wsparcie Pana Piotra Majstraka, który potrafi sprostać oczekiwaniom klienta, podpowiada a przede wszystkim cierpliwie uwzględnia wszystkie uwagi. Zakup u Państwa auta to była czysta przyjemność.
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 21:28
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... odebraliśmy auto które kupiliśmy w ciemno przez internet . Sprzedaż i wydanie pojazdu na najwyższym poziomie . P. Mateusz i P Krystian stanęli na wysokości zadania za co bardzo dziękujemy a miła niespodzianka pozostanie na długo w pamięci . Kolejne auto napewno będzie poszukiwane w tym salonie . Bagażnik pełen prezentów od firmy Garcarek to także zadkość w dzisiejszych czasach przy sprzedaży aut używanych . Pogratulować i życzymy wielu sukcesów i zadowolonych klientów . Pozdrawiamy Gdynia :)
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 18:05
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... przebiegła w bardzo miłej atmosferze.Pan Piotr Majstrak poświęcił nam dużo czasu i rzeczowo odpowiadał na pytania, finalnie jeszcze nie podjęliśmy decyzji co do kupna samochodu ale życzę każdemu w innych salonach spotkać taką osobę jak pan Piotr. Pan Przemek Mądrzak który zawsze służy pomocą w serwisowaniu obecnej A klasy mojej żony ,najwyższy poziom obsługi klienta,serdeczny,rzeczowy.Szefostwu życzę tylko takich pracowników.
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 19:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 09:50
Salon - samochody nowe
Wszyscy i wszystko na odpowiednio wysokim standardzie.
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 19:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 17:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 06:17
Salon - samochody nowe
Bardzo miła,profesjonalna oraz szybka obsługa klienta. Polecam.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 17:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 10:55
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa, miła ...
... atmosfera. Auto odebrane bez opóźnień. Polecam
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 09:55
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM SERWISU ...
... TEGO SALONU !!! Zostałem naciągnięty na niepotrzebne koszty. I ta sytuacja miala miejsce nie pierwszy raz. Mimo rozmowy z kierownikiem serwisu o sytuacji, że nie można bez informowania klienta o kosztach samodzielnie dokonywać naprawy czegokolwiek , i po fakcie przed wydaniem samochodu mówić ile jest do zapłacenia. Zakupiłem dwa samochody w tym salonie, B klasa - nowa oraz GLC - demo. Jedyna osoba ratująca w jakiś sposób wizerunek firmy to pracownik, który sprzedał te samochody Pan K.J, który zawsze w razie problemu służył pomocą. Pomijam fakt, iż podczas zawarciema drugiego leasingu pojawiły się problemy z UFG, gdzie przysłali karę bo Mercedes -Benz leasing ofertę ubezpieczenia potraktował jako polisę i wypowiedział ich OC. Nie polecam korzystania z usług serwisu ! B klasa w 4 lata zrobiła 200 tyś km natomiast GLC w niecałe pół roku 30 tys od odebrania, każdy przegląd wykonywany w ASO, ale to była już moja ostatnia wizyta w tym serwisie ! Oszałamiające wydanie samochodu, a potem a następnie samowolka serwisowa. Daje jedną gwiazdkę za podejście sprzedawcy. Sam prowadzę biznes i nie wyobrażam sobie po wykonaniu usługi informować klienta że ma np ekstra 1,5 tys do zapłaty. Prawidłowa ścieżka to: 1. Koszt diagnozy (usterki) 2. Informacją o kosztach naprawy 3 . Zgoda klienta lub odmowa. Z poważaniem Mariusz Stempniak
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 12:24
Salon - samochody nowe
Jeszcze raz serdecznie ...
... dziękujemy! Gratulacje dla zespołu za stworzenie profesjonalnego salonu, w którym od wejścia do wyjścia klient czuje się doskonale zaopiekowany i w pełni doinformowany. Odwiedziliśmy salon dwukrotnie – podczas pierwszej wizyty uzyskaliśmy szczegółowe i profesjonalne informacje na temat samochodu, natomiast druga wizyta była już związana z finalizacją i odbiorem auta. Szczególne podziękowania kierujemy do Pana Marcina, który z pełnym zaangażowaniem i cierpliwością odpowiadał na wszystkie nasze pytania. Sam odbiór samochodu przebiegł w niezwykle pozytywnej atmosferze. Dodatkowo Pan Mikołaj zapewnił nam profesjonalną obsługę i pomógł w nauce obsługi aplikacji w aucie, co bardzo doceniamy. Dziękujemy za tak wspaniałą obsługę – zdecydowanie polecamy ten salon!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 15:15
Salon - samochody nowe
Serwis ciężarówek poraz ...
... kolejny nie robi wszystkich zleconych napraw. Nie polecam.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 08:23
Salon - samochody nowe
Powiedzieć, że byłem ...
... zadowolony z zakupu samochodu w tym salonie, to nic nie powiedzieć. To był już trzeci nowy samochód, jaki kupiliśmy, ale nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką obsługą, przyjazną atmosferą i po prostu miłymi ludźmi, z którymi miło się rozmawia. Powiem od razu, że nikt nie prosił mnie o wystawienie dobrej opinii w zamian za kolejną gwiazdkę. Podobało mi się podejście do klienta. Tutaj naprawdę poczułem, że jestem KLIENTEM, a nie przedmiotem korzyści. Menedżer Maciej Kittler wysłuchał wszystkich moich preferencji odnośnie tego, jak widzę samochód, w efekcie czego samochód został wybrany idealnie. W samym salonie panuje bardzo przyjemna atmosfera, ciekawe samochody, od prostych modeli po sportowe auta najwyższej klasy i luksusowe eksponaty dla bardzo, bardzo wymagających klientów, do których po prostu miło jest wejść i popatrzeć, dotknąć pięknych, że tak powiem . A co najważniejsze, masz do dyspozycji darmową kawę, herbatę, wodę – cokolwiek zechcesz. Prezentacja zakupionego samochodu zrobiła na mnie duże wrażenie. Samochód został zaprezentowany w ciekawy sposób podczas odbioru, nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałem. Poprzednie dwa samochody znanej niemieckiej marki, których nazwa składała się z trzech liter, nie sprawiły mi takiej radości; tam po prostu pokazywali samochód, dawali kluczyki i z uśmiechem wyprowadzali z salonu. Tutaj proces ten przebiega zupełnie inaczej. Pan Maciej i Pan Mikołaj oprowadzili nas po samochodzie, pomogli nam skonfigurować aplikację na naszym telefonie i opowiedzieli, jak korzystać ze wszystkich wybranych przez nas opcji. Następnie pojechaliśmy na stację benzynową, gdzie zatankowano nam paliwo na koszt dealera samochodowego (!!!). Po powrocie do salonu otrzymaliśmy mnóstwo prezentów związanych z Mercedesem, a co było chyba najważniejsze i najprzyjemniejsze, to pamiątkowe zdjęcie z samochodem w chwili prezentacji. No cóż, jak mogłem pozostać obojętny i nie napisać dobrej recenzji? Dziękujemy braciom Garcarek za zorganizowanie takiego procesu zakupu samochodu i całemu zespołowi, który stworzyli. Gdyby każdy miał takie podejście do swojej pracy, żylibyśmy w zupełnie innym świecie. Dziękuję jeszcze raz.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 07:58
Salon - samochody nowe
Bardzo fachowa obsługa
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 21:37
Salon - samochody nowe
Mega plus za ...
... godziny otwarcia. Pan Łukasz Sówka bardzo profesjonalny doradca serwisowy. Pozdrawiam .
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 15:52
Salon - samochody nowe
Korzystam z usług ...
... serwisu po zakupie samochodu od wielu lat. Obsługa klienta (Pan Dawid zawsze staje na wysokości zadania) na najwyższym poziomie, duży plus za przestrzeń w serwisie w oczekiwaniu na odbiór samochodu, można się odprężyć lub popracować w komfortowych warunkach.