90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Niestety muszę dać ...
... 1. Obsługa fatalna - chciałam zakupić nowy samochód - niestety nie był to samochód za 500 tyś złoty, wiec zostałam potraktowana po macoszemu. 0 kontaktu, 0 ofert pomimo zostawionego numeru i adresu e-mail, dodatkowo Pan Rafał powiedział mi, że nie ma możliwości zamówienia pode mnie wybranego samochodu , ponieważ ma na stanie kilka modeli tego co ja chciał, jednak ów samochody były dostępnie jedynie w leasingu.... Przyjechałam starszym samochodem innej marki i zostałam potraktowana jak klient gorszej kategorii Porażka.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 13:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 12:41
Salon - samochody nowe
RDKS hat angeschlagen. ...
... V Klasse, Reifendruck hinten rechts zu niedrig aber stabil. War auf einer Durchreise. Bin vor die LKW Werkstatt vorgefahren und wollte 0,4 bar Luft aufpumpen und weiter fahren. Ich sollte zuerst zum Serviceberater gehen und einen Auftrag schreiben. Bin 200 m weitergefahren auf eine Tankstelle und mir selbst geholfen. Muss für jeden Handschlag ein Auftrag geschrieben werden? Bei uns im Westerwald kommt keine auf die Idee einen Auftrag zu schreiben für so eine Lappalie. Haben die schon was von Service an Kunden gehört?
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 12:42
Salon - samochody nowe
W moim odczuciu ...
... brak zainteresowania klientem i jego potrzebami, podczas rozmowy telefonicznej (jeśli już do niej dojdzie, bo dodzwonić się czasem też ciężko) informacja, że ktoś oddzwoni, jednak brak kontaktu i telefonu zawrotnego, brak informacji o cenach usług i części. Nie polecam
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 21:11
Salon - samochody nowe
Uwaga na tych ...
... oszustów, nabijają co sie da na fv. Auto idzie na serwis a później sie okazuje że nie wymienili filtrów a na fv sa zapłacone, ponadto za glupie kazde klinkięcie komputerem usunięcie danego przegladu po 500zl liczą.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 12:04
Salon - samochody nowe
Edit: Nie polecam. ...
... Od 10 miesięcy nie mogę odzyskać opon zimowych. To jest bezczelne zachowanie ze strony pracowników a głównie kierownika oddziału, który nie odbiera telefonów od 3 tygodni i nie odpowiada na prośby o kontakt, które zostawiałem na recepcji. Wystawiacie w ten sposób opinie nie tylko Wroblowi ale przede wszystkim swojemu nazwisku.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Pan z obsługi ...
... bardzo nie miły. Wszystko robił z łaską, niechętnie odpowiadał na pytania. Nie chciał pomóc. Chciał się jedynie pozbyć klienta
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 11:16
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód w ...
... celu naprawy przedniego zderzaka. Czas naprawy wyniósł dwa tygodnie, pomimo obietnicy wykonania naprawy wciągu tygodnia. Samochód oddany został nie umyty, nie wysprzątany-tak jak miało to miejsce w innych serwisach, z którymi miałem do czynienia (choćby serwis Volkswagena czy Toyoty serwisy również znajdujace się w Opolu). W serwisie Mercedesa czułem się bardzo niekomfortowo będąc w serwisie, miałem wrażenie, że jestem traktowany przez obsługę jak "zło konieczne". Pracownik tłumaczył, że nie wykonali żadnego "sprzatania" ze względu na zbyt mało czasu, faktycznie dwa tygodnie, to zdecydowanie za mało czasu. Jestem rozczarowany, a serwis ten będę omijał szerokim łukiem i odradzał innym korzystania z jego usług.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 22:04
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód w ...
... celu naprawy przedniego zderzaka. Czas naprawy wyniósł dwa tygodnie, pomimo obietnicy wykonania naprawy wciągu tygodnia. Samochód oddany został nie umyty, nie wysprzątany-tak jak miało to miejsce w innych serwisach, z którymi miałem do czynienia (choćby serwis Volkswagena czy Toyoty serwisy również znajdujace się w Opolu). W serwisie Mercedesa czułem się bardzo niekomfortowo będąc w serwisie, miałem wrażenie, że jestem traktowany przez obsługę jak "zło konieczne". Pracownik tłumaczył, że nie wykonali żadnego "sprzatania" ze względu na zbyt mało czasu, faktycznie dwa tygodnie, to zdecydowanie za mało czasu. Jestem rozczarowany, a serwis ten będę omijał szerokim łukiem i odradzał innym korzystania z jego usług.
Użytkownik sieci
31 października 2022 17:35
Salon - samochody nowe
Podejście obsługi to jakaś tragedia, wszystko na olewce
Użytkownik sieci
12 października 2022 15:33
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Jako ...
... pracownik firmy, która użytkuje w swojej flocie 4 pojazdy marki Mercedes (dwa auta jeszcze na gwarancji, a trzy naprawiamy w opolskim serwisie) w ostatnim czasie miałem dwukrotną „przyjemność” korzystać z serwisu Mercedes w Opolu Bardzo nieprofesjonalna oraz niemiła obsługa serwisu, a Pan Paweł to delikatnie mówiąc dramat… W firmie posiadamy także Fordy i Toyoty… Polecam udać się na szkolenie do firmy „Toyota Szic” w Opolu. Tam wiedzą jak obsłużyć klienta i przy okazji odbioru naszej Toyoty po wymianie klocków hamulcowych z serwisu sprzedać Prezesowi nowego Lexusa.
Użytkownik sieci
16 września 2022 13:08
Salon - samochody nowe
Porażka serwisu. Został ...
... zablokowany Pas bezpieczeństwa kierowcy. Doradca serwisowy po oględzinach podszedł do samochodu zobaczył pas i stwierdził e to moja wina i gwarancja tego nie obejmuje. Zostanę obciążony kosztami naprawy. Na pytanie jak przyczyniłem się do zepsucia pasa nie potrafił odpowiedzieć skwitował stwierdzenie , że takie ma wytyczne i zostanę obciążony kosztami naprawy a on tego nie będzie płacił z własnej kieszeni , a teraz nie ma nikogo kto by mógł sprawdzić co się stało. I tak nie sprawny samochód został wypuszczony, w przeddzień naprawy miał przyjść SMS przypominający o wizycie w salonie. Niestety żądnej wiadomości nie dostałem . W związku z brakiem zaufania odmówiłem naprawy w serwisie w Opolu i umówiłem się do serwisu we Wrocławiu. gdzie przed dniem naprawy otrzymałem SMS przypominający . przyczyna awarii trwała około 20 minut a wymiana całego pasa około godziny . i wszystko w ramach gwarancji . Serdeczne podziękowania dla Pana kierownika i doradcy z Wrocławia. A ja salon w Opolu będę omijał szerokim łukiem. Totalne olanie klienta.
Użytkownik sieci
13 września 2022 07:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zabrałem mój c43 AMG na kontrolę i muszę powiedzieć, że byłem bardzo rozczarowany gościnnością personelu. Byłem w wielu salonach Mercedesa w Niemczech, ale ten w Opolu jest gorszy od Fiata. (Wersja oryginalna) Ho portato a fare un controllo alla mia AMG c43 e devo dire che sono rimasto molto deluso dalla ospitalità del personale . Sono stato in tanti saloni Mercedes in Germania ma questo a Opole e peggio della Fiat .
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 19:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2021 04:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Witam, W drodze na wakacje (Polska) w mojej S-Klasie W221 zaświeciła się kontrolka check engine / utrata mocy. Pojechałem do serwisu. Nie chcieli brać auta - urlop / brak personelu Po długich dyskusjach samochód został zaakceptowany, ale znowu nie było wypożyczonego samochodu. Zabawne, telefon do ADAC i miałem jeden. Zgadnij po trzecim dniu, turbo uszkodzone. Wyrażenie: Nie masz odpowiedniej turbosprężarki. Musiałbyś zamówić w Niemczech, a to zajęłoby trochę czasu. Ponadto naprawa byłaby tańsza w Niemczech. Zabierz pojazd z zapaloną kontrolką silnika. I ta nieuprzejmość... Ten dealer Mercedes Benz z pewnością nigdy nie słyszał powiedzenia „najlepiej albo nic”. (Wersja oryginalna) Hallo, auf dem weg in den Urlaub (Polen), ist bei meiner S- Klasse W221 die Motorkontrollleuchte angegangen / Leistungsverlust. Bin mit dem Auto zum Service gefahren. Die wollten das Auto nicht annehmen - Urlaubszeit / kein Personal Nach langen Gesprächen wurde das Auto angenommen, jedoch gabs wiederum kein Mietwagen. Komisch, ein Anruf beim ADAC, und ich hatte einen. Vermutung nach dritten Tag, Turbo defekt. Aussage: Sie haben kein passenden Turbo. Sie müssten ihn in Deutschland bestellen, und dass würde dauern. Außerdem würde die Reparatur in Deutschland günstiger sein. Fahrzeug mit leuchtenden Motorkontrollleuchte zurückbekommen. Und diese Unfreundlichkeit... Dieses Mercedes Benz Autohaus hat den Spruch "das beste oder nichts" bestimmt noch nie gehört.
Użytkownik sieci
11 marca 2021 11:14
Salon - samochody nowe
Beznadziejne podejście serwisu ...
... do klienta po zakupie samochodu. Aby tylko sprzedać pojazd.....
Użytkownik sieci
22 lutego 2021 10:06
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ten salon ...
... z wnukami z zamiarem kupna Mercedesa glc 2000. Nie byłem jakoś super elegancko ubrany bo wracaliśmy z firmy . Pan w salonie patrzył na nas z wyższością, nie chciał nawet rozmawiać. Niech żałuje, Mercedesa kupiłem w innym salonie i nie w Opolu bo tutaj same buraki .
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 17:42
Salon - samochody nowe
Jakaś tragedia. Czekałem ...
... 10 minut aż ktoś łaskawie podejdzie. I nagle widzę pracownika, który prowadził komis samochodowy na ul. Sosnkowskiego w Opolu obok Marketu Auchan i okradał ludzi. Sprzedawał auta i nie oddawał byłym już właścicielom kasy. Nie rozliczył się do dzisiaj mimo wyroku. Teraz sprzedaje samochody używane w salonie Mercedes. To chyba jakiś żart. Złodziej i oszust sprzedaje samochody.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 15:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 21:22
Salon - samochody nowe
Po wcześniejszym umówieniu ...
... się na przegląd auta z samochodem zastępczym po dotarciu na miejsce okazuje się że, nie ma samochodu zastępczego. Zero Profesjonalizmu