88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 11:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam współpracy. ...
... Pośrednik Hanna Chmielewska która załatwiała umowę na auto, po wycofaniu sie przeze mnie z transakcji zwyzywała mnie co przekazałem pracownikom salonu i nie podjęto żadnych działań. Dodam, że przywłaszczyła sobie prowizję i groziła mi sądami za to, że zweryfikowałem kłamstwa które mi serwowała. Porażka totalna, że taki salon współpracuje z osobami o problemach emocjonalnych, które wyładowuje na klientach ta kobieta.
Użytkownik sieci
19 września 2024 09:23
Salon - samochody nowe
Zbierznosc za 1500 ...
... zł a kierownica bokiem, serwis hamulców i zero informacji ze opona od środka ma druty, po zbieżności 4 miesiące opony przednie wytarte od środka. Z całym szacunkiem mój pies jest lepszym mechanikiem
Użytkownik sieci
4 września 2024 17:38
Salon - samochody nowe
Nie wieder. Ich ...
... habe bei meinem Mercedes ein Getriebeölwechesel und zusätzlich die Getriebeölwanne austauschen lassen und wurde schwer enttäuscht. Ich hatte 7 Tage vor dem Termin einen Kostenvoranschlag telefonisch angefragt mit der Bitte um eine E-Mail Bestätigung mit dem Termin und Kostenvoranschlag. Die Bestätigung habe ich nicht erhalten. Stattdessen habe ich eine SMS bekommen mit der Gesamtsumme. Was ich sehr merkwürdig fand, von einer Fachwerkstatt erwarte ich Professionalität. Nach 3 Tagen musste ich wieder anrufen, es hat sich ergeben: Der Termin verschiebt sich auf einmal um 1.5 Stunden. Am Tag vor dem Termin eine Erinnerung per SMS, mit einer ganz anderen Terminzeit. Ich bin am Tag des Services dann losgefahren. Vor Ort hat sich ergeben, dass der Service nicht möglich ist, weil die Getriebeölwanne fehlt! Wieso hat keiner angerufen und den Termin abgesagt oder verschoben? Ist das so schwer? Durch die Fehlplanung von Mercedes-Opole habe 110 km um sonst gemacht und einen Tag Urlaub vergeudet. Nach der Fehlplanung hat sich jetzt mein Termin auf den nächsten Tag verschoben. Vor Ort wurde gefragt, ob ich den Kostenvoranschlag habe? Angeblich wurde er fehlerhaft erstellt. Und tatsächlich, der Service sollte auf einmal mehr kosten. Gut, dass ich den Kostenvoranschlag schriftlich ( SMS ) hatte sonst dürfte ich noch nachzahlen. Alles letztendlich mit Rabatt verrechnet wegen Unannehmlichkeiten. Zum Glück habe ich die Bewertung auf Google gelesen und festgestellt dass ich nicht der erste Kunde, bei dem der ausgemachte Betrag nicht eingehalten wurde. Ich hatte Glück durch den Nachweis per SMS. Vielen Dank! Für die Fehlplanung und den Tage Urlaub den ich verschwendet habe. NIE WIEDER DA ! PS für Mercedes Opole, ich werde mich nicht bei Ihnen per Email melden!
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 22:12
Salon - samochody nowe
Katastrofa
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 07:31
Salon - samochody nowe
Dział części jest ...
... nie porozumieniem. Przy odbiorze maski okazało się, że jest 2000zł droższa od ceny, która była na zleceniu, po tygodniu telefonów udało się wywalczyć korektę do faktury.. Druga sprawa to godziny otwarcia - jeśli salon jest otwarty od 7:00, a dział części od 8:00 to czemu nigdzie nie ma takiej informacji?
Użytkownik sieci
27 maja 2024 14:20
Salon - samochody nowe
cena na ofercie ...
... serwisowej inna a w rzeczywistości zdziwienie serwisu skąd taka cena i że ciężko to zrobić za taką kwotę ;/ już po podpisaniu zlecenia serwisowego okazuje się że kwota jest znacznie wyższa niż oferowano a tłumaczenie że system może błędnie liczy jest średnio profesjonalne...
Użytkownik sieci
13 maja 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód w ...
... celu naprawy przedniego zderzaka. Czas naprawy wyniósł dwa tygodnie, pomimo obietnicy wykonania naprawy wciągu tygodnia. Samochód oddany został nie umyty, nie wysprzątany-tak jak miało to miejsce w innych serwisach, z którymi miałem do czynienia (choćby serwis Volkswagena czy Toyoty serwisy również znajdujace się w Opolu). W serwisie Mercedesa czułem się bardzo niekomfortowo będąc w serwisie, miałem wrażenie, że jestem traktowany przez obsługę jak "zło konieczne". Pracownik tłumaczył, że nie wykonali żadnego "sprzatania" ze względu na zbyt mało czasu, faktycznie dwa tygodnie, to zdecydowanie za mało czasu. Jestem rozczarowany, a serwis ten będę omijał szerokim łukiem i odradzał innym korzystania z jego usług.Mercedes jesteś obrzydliwy że zglaszacie negatywne komentarze do usunięcia!
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2024 15:59
Salon - samochody nowe
Totalne dno, tydzien ...
... czasu zero kontaktu. Pomimo zapewnien podczas rozmowy oraz w SMS unikaja kontaktu.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 07:13
Salon - samochody nowe
Totalna katastrofa tego ...
... salonu samochodowego. Miałem awarię podczas wakacji. Samochód został przetransportowany do Opola do firmy Wrobel. Od pracownika Pawła Ognickiego nie dostałem żadnego wsparcia ani pomocy. Na początku nawet nie wiedziałem, jak ja i moja rodzina mielibyśmy wrócić do domu. Na szczęście mój ubezpieczeniowy pakiet pomocowy był w stanie pomóc. Ten człowiek po prostu jest nieprofesjonalny i arogancki. Traktuje klientów po prostu źle. Chciałbym dać -10 gwiazdek.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Niestety muszę dać ...
... 1. Obsługa fatalna - chciałam zakupić nowy samochód - niestety nie był to samochód za 500 tyś złoty, wiec zostałam potraktowana po macoszemu. 0 kontaktu, 0 ofert pomimo zostawionego numeru i adresu e-mail, dodatkowo Pan Rafał powiedział mi, że nie ma możliwości zamówienia pode mnie wybranego samochodu , ponieważ ma na stanie kilka modeli tego co ja chciał, jednak ów samochody były dostępnie jedynie w leasingu.... Przyjechałam starszym samochodem innej marki i zostałam potraktowana jak klient gorszej kategorii Porażka.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 13:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 12:41
Salon - samochody nowe
RDKS hat angeschlagen. ...
... V Klasse, Reifendruck hinten rechts zu niedrig aber stabil. War auf einer Durchreise. Bin vor die LKW Werkstatt vorgefahren und wollte 0,4 bar Luft aufpumpen und weiter fahren. Ich sollte zuerst zum Serviceberater gehen und einen Auftrag schreiben. Bin 200 m weitergefahren auf eine Tankstelle und mir selbst geholfen. Muss für jeden Handschlag ein Auftrag geschrieben werden? Bei uns im Westerwald kommt keine auf die Idee einen Auftrag zu schreiben für so eine Lappalie. Haben die schon was von Service an Kunden gehört?
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 12:42
Salon - samochody nowe
W moim odczuciu ...
... brak zainteresowania klientem i jego potrzebami, podczas rozmowy telefonicznej (jeśli już do niej dojdzie, bo dodzwonić się czasem też ciężko) informacja, że ktoś oddzwoni, jednak brak kontaktu i telefonu zawrotnego, brak informacji o cenach usług i części. Nie polecam
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 21:11
Salon - samochody nowe
Uwaga na tych ...
... oszustów, nabijają co sie da na fv. Auto idzie na serwis a później sie okazuje że nie wymienili filtrów a na fv sa zapłacone, ponadto za glupie kazde klinkięcie komputerem usunięcie danego przegladu po 500zl liczą.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 12:04
Salon - samochody nowe
Edit: Nie polecam. ...
... Od 10 miesięcy nie mogę odzyskać opon zimowych. To jest bezczelne zachowanie ze strony pracowników a głównie kierownika oddziału, który nie odbiera telefonów od 3 tygodni i nie odpowiada na prośby o kontakt, które zostawiałem na recepcji. Wystawiacie w ten sposób opinie nie tylko Wroblowi ale przede wszystkim swojemu nazwisku.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Pan z obsługi ...
... bardzo nie miły. Wszystko robił z łaską, niechętnie odpowiadał na pytania. Nie chciał pomóc. Chciał się jedynie pozbyć klienta
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 11:16
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód w ...
... celu naprawy przedniego zderzaka. Czas naprawy wyniósł dwa tygodnie, pomimo obietnicy wykonania naprawy wciągu tygodnia. Samochód oddany został nie umyty, nie wysprzątany-tak jak miało to miejsce w innych serwisach, z którymi miałem do czynienia (choćby serwis Volkswagena czy Toyoty serwisy również znajdujace się w Opolu). W serwisie Mercedesa czułem się bardzo niekomfortowo będąc w serwisie, miałem wrażenie, że jestem traktowany przez obsługę jak "zło konieczne". Pracownik tłumaczył, że nie wykonali żadnego "sprzatania" ze względu na zbyt mało czasu, faktycznie dwa tygodnie, to zdecydowanie za mało czasu. Jestem rozczarowany, a serwis ten będę omijał szerokim łukiem i odradzał innym korzystania z jego usług.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 22:04
Salon - samochody nowe
Oddałem samochód w ...
... celu naprawy przedniego zderzaka. Czas naprawy wyniósł dwa tygodnie, pomimo obietnicy wykonania naprawy wciągu tygodnia. Samochód oddany został nie umyty, nie wysprzątany-tak jak miało to miejsce w innych serwisach, z którymi miałem do czynienia (choćby serwis Volkswagena czy Toyoty serwisy również znajdujace się w Opolu). W serwisie Mercedesa czułem się bardzo niekomfortowo będąc w serwisie, miałem wrażenie, że jestem traktowany przez obsługę jak "zło konieczne". Pracownik tłumaczył, że nie wykonali żadnego "sprzatania" ze względu na zbyt mało czasu, faktycznie dwa tygodnie, to zdecydowanie za mało czasu. Jestem rozczarowany, a serwis ten będę omijał szerokim łukiem i odradzał innym korzystania z jego usług.
Użytkownik sieci
31 października 2022 17:35
Salon - samochody nowe
Podejście obsługi to jakaś tragedia, wszystko na olewce
Użytkownik sieci
12 października 2022 15:33
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Jako ...
... pracownik firmy, która użytkuje w swojej flocie 4 pojazdy marki Mercedes (dwa auta jeszcze na gwarancji, a trzy naprawiamy w opolskim serwisie) w ostatnim czasie miałem dwukrotną „przyjemność” korzystać z serwisu Mercedes w Opolu Bardzo nieprofesjonalna oraz niemiła obsługa serwisu, a Pan Paweł to delikatnie mówiąc dramat… W firmie posiadamy także Fordy i Toyoty… Polecam udać się na szkolenie do firmy „Toyota Szic” w Opolu. Tam wiedzą jak obsłużyć klienta i przy okazji odbioru naszej Toyoty po wymianie klocków hamulcowych z serwisu sprzedać Prezesowi nowego Lexusa.