90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2025 07:46
Salon - samochody nowe
No jak na ...
... serwis Mercedesa jakoś dużo im się zapomina sprawdzić jak dopytasz co z tym.A na fakturze wpisać nie zapominają. Trzeba pilnować i sprawdzać żeby potem nieudacznego tłumaczenia nie wysłuchiwać.
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 15:59
Salon - samochody nowe
Udałem się do ...
... salonu by sprawdzić ofertę i ewentualne zamówić auto, po podejściu na recepcję gdy poprosiłem o rozmowę Z kimś z działu handlowego, przemiła Pani poprosiła mnie bym poczekał chwilę w poczekalni i zaraz ktoś do mnie podejdzie. Niestety na tym się skończyło bo czekałem tam ponad 50 min i nikt do mnie nie podszedł a Pani z recepcji o mnie zapomniała.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 15:22
Salon - samochody nowe
Dzwonią w ostatnim ...
... czasie z telefonami prośbami o ankiety dot. wizyt serwisowych, na których nie byłem.
Użytkownik sieci
12 lutego 2025 09:32
Salon - samochody nowe
Diagnosta na zmianie ...
... popołudniowej niemiły. Oczywiście nic u Niego nie załatwiliśmy, bo był oporny i nie chciał wykonać usługi. Jestem w szoku. Po co On tam siedzi? Odradzam.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 19:40
Salon - samochody nowe
Wlasnie skonczyla sie ...
... gwarancja na auto wiec pojechalem z autem żony do mechanika ktory serwisuje moje pozostale auta od lat i co sie okazało? Auto regularnie serwisowane w serwisie MB, za każdym razem miał być wymieniany filtr kabinowy - tak jest na FV, a filtr wygląda jakby nigdy nie został wymieniony! Teraz po wymianie w filtra w końcu wentylator zaczął cicho pracować. Już raczej nigdy nie skorzystam. Totalny brak zaufania do tego serwisu. Dodatkowo wyszło kilka innych kwiatków ale szkoda mi na to czasu, poprostu. Odradzam.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 13:53
Salon - samochody nowe
Niestety muszę dać ...
... jedną gwiazdkę, to dlatego, że skontaktowałem się z tym salonem z prośbą o ofertę kupna samochodu klasy C. Okazało się, że jest jeden samochód, który mogliby sprzedać, ale ostatecznie okazało się, że samochód kupiła inna osoba. Nie ma problemu, proszę menedżera Pana Mariusza o przedstawienie oferty na inną opcję, ewentualnie w innej konfiguracji. Na co otrzymuję odpowiedź, że jego kolega skontaktuje się ze mną, rzekomo już zajmuje się tą sprawą, tylko trzeba zaczekać. Było to w listopadzie, teraz jest styczeń, a nikt się ze mną nie kontaktował. Mam wrażenie, że potencjalny klient nie znaczy dla tego salonu nic. Kupiłem samochód u innego dealera.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 01:14
Salon - samochody nowe
Wprowadzono mnie błąd ...
... co do wyposażenia zakupionego GLC, później zamiast prostego sowa "przepraszam" udowadnianie, że przecież podpisałem protokół, w którym było opisane wyposażenie. Czego innego oczekiwałem po salonie Wróbel - zero profesionalizmu. Cała sprawa dotyczyła wyposażeniu za 1000 przy aucie za 400 000 - uslyszałem nawet, ze jakby musieli teraz pokryć (swój błąd) i opłacic 1000 PLN to poniesliby straty na sprzedaży auta. Szokujące podejscie do klienta. Mnie stracili i wszsytkich moich znajomych również. Gdzieś zagubili się w poczuci, że nie mają konkurecji.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 10:28
Salon - samochody nowe
przyjechałam do salonu ...
... na umówiony termin na prezentację modelu GLE. Z domu do salonu mam 50km. Po przybyciu okazało się że nikt nie ma dla mnie czasu. Zaproponowano mi przyjazd w innym terminie a na razie mogę sobie pooglądać samochody stojące na parkingu. Pan był tak zajęty, że nawet nie wyszedł do nas tylko zakomunikował nam to przez telefon.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Nie bierzcie tego ...
... Panowie do siebie. Jakość ASO to problem systemowy 🫡
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 14:45
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić u ...
... nich samochód, ale nie mogłem się doprosić :) Obsługa klienta jak za karę, na pytania dotyczące szczegółów wyposażenia (np. czym się różni DISTRONIC od DISTRONIC Plus) dostawałem skopiowane ze strony angielskie opisy, z których nic nie wynikało poza marketingowym 'ble ble ble'. Pomimo zdecydowania na zakup kilkukrotnie nie oddzwaniano do mnie w umówionych terminach. Po dwóch tygodniach zdecydowałem się kupić ten samochód w Lesznie, gdzie obsłużono mnie sprawnie i profesjonalnie, a z papierami przyjechali do Wrocławia do domu :) Nie mogę wyjść z podziwu jak bardzo można nie chcieć sprzedać. Polecam salon na jazdę próbną, ale nie na zakup. Nie, nie będę pisał maila na opinie@ :) Ja już się napisałem i nadzwoniłem, jeżeli Państwu zależy to sobie znajdziecie ten temat u siebie :)
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 10:19
Salon - samochody nowe
Byliśmy tydzień temu ...
... z zamiarem zakupu Mercedesa C Klasy i nikt do nas nie podszedł z pomocą więc gdy podeszliśmy sami to powiedzieli godzinę przed zamknięciem, że oni nie przedstawią nam oferty bo już zamykają. Wzięli od nas dane firmy i auta jakie chcemy i ktoś miał zadzwonić na następny dzień z ofertą. Do tej pory nikt nie zadzwonił. Widać pracownikom nie zależy na sprzedaży.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 12:36
Salon - samochody nowe
W październiku samochód ...
... marki Mercedes benz glb 200 został dostarczony do serwisu Mercedes Benz Grupa Wróbel we Wrocławiu na diagnostykę. Po serwisie pracownik serwisu nie był w stanie umówić serwisu ze względu na wymianę floty oraz brak dostępnych pojazdów. Pan, który nas obsługiwał zobowiązał się do poinformowania nas o dostępności pojazdów w nadchodzącym tygodniu. Niestety tak się nie stało. Czekaliśmy cierpliwie przez 3 tygodnie aż w końcu postanowiliśmy sami zadzwonić i się umówić na serwis, ten sam Pan powiedział, że zapomniał zadzwonić ale ma dla nas termin na czwartek 7.11.2024 r, na co się zgodziliśmy. Po przyjeździe na serwis dnia 7.11.2024 r, Pani recepcjonistka poinformowała nas, że samochód jest umówiony na 21.11.2024 r, postanowiliśmy się skontaktować z Panem z serwisu, który nas umawiał, potwierdził nam datę 7.11.2024 r, po chwili zadzwonił do nas ponownie i zaczął przepraszać, ponieważ kolejny raz popełnił błąd i źle nas umówił ale powiedział, że tej sprawy tak nie zostawi i już się kontaktuje z kierownikiem oraz zaznaczył że zrobi wszystko aby samochód został na serwisie, a dla nas był przygotowany samochód zastępczy. Po 20 minutach przyszedł kierownik, który nie miał za dużo do zaproponowania, przeprosił nas za zaistniałą sytuacje, zaproponował inny dzień serwisu (21.11.2024 r.) co jest nie do przyjęcia dla nas. Pan kierownik zaproponował również odbiór samochodu przed serwis grupy Wróbel niestety nie był w stanie podać dokładnego terminu, ponieważ Pan który się tym zajmuje jest w dniu 7.11.2024 r niedostępny. Nie była to pierwsza taka sytuacja. Straciliśmy czas oraz pieniądze na dostarczenie niesprawnego samochodu którym finalnie musieliśmy wrócić. Jesteśmy rozgoryczeni zaistniałą sytuacją, była to ostatnia wizyta w tym serwisie. Nie polecamy!
Użytkownik sieci
31 października 2024 08:26
Salon - samochody nowe
Salon w Monachium ...
... tak wizyta w nim to jak wizyta w filharmonii albo msza w kościele . Wrocławski salon nie spełnia standardów Mercedesa niby fajny ale spore niedociągnięcia i brak ludzi do obsługi wyszedłem po 45 min nikt mnie nie zapytał w czym pomóc. To ja mam pisać jeszcze na maila bo salon chce coś wyjaśniać a co tu wyjaśniać nie ma ludzi do obsługi a te osoby które są nie są zainteresowane pracą widocznie salon udaje że płaci a handlowcy udają że pracują . Widzą Państwo kto napisał opinie chyba wiadomo jak się można z nami kontaktować mamy e-maile telefony nawet jeszcze fax puszczamy raz w roku przed świętami sprawdzić czy działa . I działa Dramat lepiej już zostawmy to jak jest
Użytkownik sieci
30 października 2024 09:53
Salon - samochody nowe
Mimo starań profesjonalnych ...
... i bardzo miłych pracowników szefostwo potrafi wszystko zepsuć . Zamówiliśmy auto , wpłaciliśmy zaliczkę auto przyszło ale miało wyjątkowy niepowtarzalny kolor i spodobało się tak bardzo znajomym szefów że sprzedali je a nam próbowano wcisnąć coraz to inne kłamstwa , na zwrot zaliczki czekaliśmy 3 miesiące i czekali byśmy kolejne gdyby nie pomoc pań z księgowości . Kazano nam wypełniać tonę papierów że nie rościmy pretensji i nie będziemy ich skarżyć . Na rozmowę do szefostwa nie ma szansy się dostać . Nie odbierają telefonów , nie reagują na maile i są zamknięci w swoich gabinetach za 5 pancernymi szybami - jakiś powód tego musi być . Wiemy że nie jesteśmy pierwszymi klientami którzy zostali narażeni na takie problemy . Pozdrawiamy wszystkich doradców którzy nas obsługiwali i współczujemy pracy z takimi szefami którzy niweczą waszą ciężką pracę .
Użytkownik sieci
27 października 2024 13:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 października 2024 23:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam, bardzo ...
... niskie standardy obsługi, a do tego przekonanie, że nie trzeba zabiegać o klienta. Trzech pracowników nie było w stanie przesłać ofert, odpisywać (!) oraz utrzymywać właściwych relacji z klientem, a to podstawa biznesu w każdej firmie! Obsługa w stylu PRL - albo Pan bierzesz albo nie, nam nie zależy (tak jak klientowi). Wiele do poprawy! Dużo mniejsze firmy potrafią lepiej dbać o klientów! A do tego słaba oferta względem innych salonów.
Użytkownik sieci
27 września 2024 13:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 września 2024 08:24
Salon - samochody nowe
Obsługa to żart. ...
... Myślę że kupując Opla na giełdzie byłbym bardziej poinformowany o ofercie i dostępności pojazdów. Pracownicy wprowadzają w błąd co do dostępności konkretnej wersji wyposażenia do jazd testowych. Oczywiście kontakt zwrotny również bardzo słaby.
Użytkownik sieci
4 września 2024 18:57
Salon - samochody nowe
Wielkie rozczarowanie co ...
... do serwisu i niestety co do samego auta ( Mercedes C 200 ) Nigdy bym nie pomyślał że zanim minie rok od zakupu i przed przejechaniem zaledwie 11 tys km będę musiał wielokrotnie odwiedzać serwis. Wracać ciągle z różnymi a czasem tymi samymi problemami. Wielokrotnie aktualizować system, zgłaszający niedziałające kolejne systemy auta w tym te poprawiające bezpieczeństwo i zapobiegające kolizji, wymienić kierownicę , naprawić źle działające pasy bezpieczeństwa, reklamować rozładowujący się w ciągu kilku dni akumulator i kilkukrotnie prosić o poprawę źle działającej klimatyzacji, której nawet po trzeciej wizycie nie udało się poprawić ( jadę dmucha zimnym , staje w korku dmucha ciepłym ). Żeby otrzymać samochód zastępczy na czas naprawy czekałem ostatnio ponad 2 tygodnie. Auta zastępcze ( bo miałem je już kilkukrotnie) zawsze otrzymywałem z niepełnym bakiem paliwa. Dwukrotnie otrzymałem auto z resztką paliwa i musiałem z serwisu jechać prosto na stacje benzynową. Wszystkie auta zastępcze były brudne i oblepione muchami, co może nie jest bardzo istotne ale o firmie jednak świadczy. Nigdy dotąd, a auta zawsze kupowałem nowe nie miałem takich problemów jak mam teraz z mercedesem i z jego serwisem.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem