Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 20:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 19:10
Salon - samochody nowe
Obsługa szorstka na ...
... wejsciu, zupełnie inaczej jest w Słubicach czy nawet w Szczecinie,spędziłem tam 8h przy kawie z sucharem. Brak gastronomi w pobliżu,ciezko uzyskać inf. Mają czas na usunięcie blachych usterek.Brak kultury, nasłuchałem się przekleńst i niepotrzebnych dialogów zarówno od kierownika jak i pracowników. Poczekalnia jest w jednym pomieszczeniu. Nie polecam!
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 16:13
Salon - samochody nowe
Miałem dwa podejścia ...
... do tego salonu. Najpierw z chęcią zakupu auta, później z informacjami o aucie i chęcią zakupu wyposażenia. W obu przypadkach czułem jak intruz, jakby obsługa pracowała z musu. Nawet w salonach tańszych marek w Zielonej Górze człowiek czuje się lepiej. Ostatecznie skorzystałem z oddziału DudaCars w Lesznie, gdzie człowiek wchodzi i wychodzi z szerokim uśmiechem na twarzy.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 09:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam zwłaszcza na sprawę z DreamZ
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 13:18
Salon - samochody nowe
Odradzam jakikolwiek zakup ...
... i serwis auta u Pana Piotra w tym salonie jak i mercedes benz leasing Polska. Od ponad roku maja problem wydać cesje do dochodzenia rozszczen w sądzie gdzie człowiek nie może ani naprawić auta, ani dochodzić do swoich roszczeń pomiędzy ubezpieczalnia, a persona. Opowiadanie bajek to ich specjalność. W dodatku zaliczki na a45s również nie byli skłonni zwrócić chociaż auto zostało nie odebrane z ich winy, ponieważ miałem obiecane ze dostanę cesje do dochodzenia roszczeń w cla45s w ciągu miesiąca, wiec poczekałem nawet dłużej ale niestety to tylko bajki pracującej tam Pani Klaudii i pewnie większości personelu. Tylko potwierdza się, ze popularne filmy o s63 to nie tylko jedyna sprawa w Mercedesie, bo takich lub podobnych spraw są tysiące. Sprawa zgłoszona do UOKIK, bo po roku obietnic mercedesa i przeciągania sprawy, utraty wartości auta, działania na szkodę mojej firmy, nie dokonano żadnych obiecanych działań. Patryk Sadowski, DreamZ Rent.
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 08:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam, zwłaszcza ...
... po tym jak się usłyszy co się wydarzyło z DreamZ.
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 07:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam słyszałem o nieprzyjemnej sytuacji z DreamZ.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 09:19
Salon - samochody nowe
Tragiczne podejście do ...
... klienta. Naprawa gwarancyjna, którą oddział we Wrocławiu wykonuje bez żadnego problemu, tu w Zielonej Górze próbują zrzucać winę na klienta i odmawiają usługi. Byłem dziś na usłudze wymiany przełącznika szyb w Klasie C, odmówili wymiany gwarancyjnej mimo, ze pojazd posiada gwarancję. Po wyjściu z owego serwisu zadzwoniłem do oddziału we Wrocławiu i usłyszałem: Proszę przyjechać, wymienimy bez problemu, gwarancja obejmuje pelny zakres. Tragedia. Psują opinie całej Grupie Wróbel i marce Mercedes. Nie zachęcam do współpracy i składam skargę do centrali za tragiczne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Żenująca obsługa i ...
... brak profesjonalizmu w salonie Wróbel Ostatnio dokonałem zakupu pojazdu Mercedes-Benz V-klasa w salonie Wróbel Sp. z o.o. w Zielonej Górze. Zamiast spodziewanej, profesjonalnej obsługi spotkałem się z całkowitym brakiem zrozumienia i reakcji na poważne problemy, które pojawiły się zaraz po odebraniu pojazdu. Moje doświadczenie z tym salonem jest wręcz katastrofalne. Zaraz po odbiorze pojazdu, na pierwszej trasie, zauważyłem niepokojące hałasy i wibracje podczas jazdy. Zamiast konkretnych działań ze strony salonu, zostałem odesłany do serwisu w innym mieście, gdzie pojazd pozostał na naprawę. Rozsypał się most po przejechaniu 247 km! Nawet poważne usterki jak zwarcie instalacji elektrycznej, które nastąpiło później, nie przekonały personelu salonu Wróbel do podjęcia konkretnych działań. Obsługa klienta w salonie Wróbel jest poniżej wszelkiego krytycyzmu. Nie otrzymałem żadnej pomocy, ani zrozumienia ze strony sprzedawców. Zamiast tego, moje problemy były bagatelizowane, a moje telefony i maile pozostawały bez odpowiedzi. Jako wieloletni klient marki Mercedes-Benz, jestem głęboko rozczarowany postawą i brakiem profesjonalizmu ze strony salonu Wróbel. Nie tylko moje oczekiwania jako klienta zostały zignorowane, ale moje podstawowe prawa konsumenckie zostały naruszone. Nie polecam tego salonu nikomu, kto oczekuje profesjonalnej obsługi i odpowiedniego traktowania jako klient.
Użytkownik sieci
13 maja 2023 16:28
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Mercedes, ...
... z którego korzystałem. Mistrz serwisu, bardziej przedstawiciel handlowy niż mechanik, zadumany w sobie kim to on nie jest. Zamiast słuchać się klienta to się szczyci ile to on już czasu tu nie jest mistrzem serwisu. Dla niego nie było problemu z autem. Dziwne, bo mechanik Mirek z małego miasta od razu zgiagnozowal i naprawił usterkę.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 09:23
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... obsługę jest dobrze, panie zawsze z uśmiechem zaproponują coś do picia i z nimi można się bardziej dogadać jak z osoba zarządzającą warsztatem. Niestety majster myśli że kierowca nie wie co jest uszkodzone w samochodzie przecież zwykły człowiek tego nie wie a to trzeba praktyk i zdiagnozować co jest uszkodzone. No ale widocznie nie każdy potrafi traktować drugą osobę na poziomie. Zdażyło mi się że odebrałem raz auto po serwisie nie sprawne jak powinno być, i jeszcze problem był z jakiej racji ja wróciłem na serwis ehhh... Często bywa że zapomina się o kimś w poczekalni. Jeśli chodzi o nocleg, "hotel" dla kierowców. Nazwałbym to dziuplą dla osób które nie mają się gdzie podziać. Jak brud był tak na rósł do tego pajęczyny na ścianach i widoczne robaki na zdjęciach. Aż strach zaglądać głębiej i dalej. Za każdym razem jak tu jestem myślę tylko o tym by naprawy/serwis miną przed upływem czasu zamknięcia, by móc jechać dalej. Jednym słowem jest dramat. Lepiej jest na serwisach VW i fiata wiem z własnego doświadczenia. Wiem że nigdzie nie jest idealnie ale bez przesady.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 17:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... dostal auto, ktore przestalo wykrywac czujniki cisnienia opon. Po 75 minutach diagnostyki serwis poinformowal mnie, ze nie zna kodu bledu, ale uwazaja, ze czujniki sa zepsute i trzeba je wymienic. Koszt 4 czujnikow, to okolo 1600 zlotych + oczywiscie wymiana. Niezalezny serwis sprawdzil te czujniki, co zajelo 5 minut i okazalo sie, ze wszystkie sa sprawne, tylko trzeba je od nowa zaprogramowac. Nie wiem, za co zaplacilam w Mercedesie Wrobel? Oczekiwalam, ze serwis Mercedesa potrafi zdiagnozowac prawidlowo i naprawic auto Mercedes…
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 22:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 00:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2022 10:16
Salon - samochody nowe
Nigdy nie trzymają ...
... się omówionych cen, zawsze jest drożej, bez widocznego większego nakładu pracy. Droższa cena? Taka jest i albo pasuje albo nie. Poniekąd prawda, a bezczelność i tupet tez tylko są tym, czym są. Nie polecam!!
Użytkownik sieci
10 października 2022 17:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 maja 2022 08:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2022 20:54
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Gorszej obsługi nie widziałem. Pół godziny pracy zostanie rozciągnięte do pół dnia. Bo kawa jest święta. Dotyczy to Zeleny Gury. (Wersja oryginalna) Гіршого сервісу не бачив. Пів-годинну роботу розтягнуть на пів-дня. Бо кава то святе. Це стосується Зеленої Гури.
Użytkownik sieci
26 lutego 2022 11:30
Salon - samochody nowe
Nie Polecam ! ...
... Osoby pracujące w obsłudze klienta to laicy. Brak kompetencji i odpowiednich szkoleń widać na pierwszy rzut oka. Próby naciągania przez telefon na kosztowne naprawy. Brak realizacji zleceń gwarancyjnych. Mimo, że auto ma rok czasu i kupione jako nowe w grupie Wróbel w Zielonej Górze. Wmawianie klientowi jego winy przez telefon. Nie zostawiajcie swoich drogich samochodów w tej szopie, stodole bo nazwać tego serwisem nie można. Zawsze nie zadowolona obsługa tego przybytku i tak się w pełni wami nie zainteresuje. A naciągactwo to mają opanowane do perfekcji. Prośby o inne czynności po ich błędach serwisowych tez nie zostają zrealiowane ponieważ już im się nie chciało lub może czasu nie mieli chociaż samochód zostawiony na dwa dni. Ludzie opamiętajcie się i przestańcie wspierać i jeździć do tego typu szop nazywających się serwisem marki Mercedes !!
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 09:58
Salon - samochody nowe
Zamówiłem telefonicznie część ...
... do auta, konsultant zapewnił mnie że kolejnego dnia część będzie rano na miejscu wPrzylepie. I co? G_wno. Części nie ma, człowiek od realizacji zamówień nic nie wie o sprawie. Na wioskowych warsztatach samochodych spotykałem się z wyższym profesjonalizmem. Zmarnowane 2 godziny czasu na pokonanie 70 km w jedną stronę. Wstyd dla marki. PFU!