87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 listopada 2020 13:36
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam! Zwłaszcza ...
... biuro obsługi klienta - fantastyczni ludzie! :) Pozdrawiam serdecznie!
Użytkownik sieci
1 listopada 2020 18:14
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam skorzystanie ...
... z usług Auto Studio Mercedes w Łodzi. Rozumiem opóźnienie w dostawie samochodów ze względu na covid, ale podejście do klienta (oszustwa odnośnie terminów, sprzeczne informacje gdzie znajduje się auto, brak kontaktu) pozostawia bardzo wiele do życzenia. Chciałbym tutaj szczególnie podkreślić osobę dyrektora handlowego. Dawno nie spotkałem osoby tak chamskiej, tak aroganckiej, tak zadufanej w sobie. Totalny przerost formy nad treścią. Temu panu chyba wydaje się że jest Bogiem. P.S. Szanowny Panie proszę najpierw wyjąć słomę z butów i zacząć używać spray do ust.
Użytkownik sieci
26 października 2020 12:29
Salon - samochody nowe
Szukałam od kilku ...
... tygodni samochodu dla siebie. Byłam w kilku salonach samochodowych w Łodzi i w Warszawie. Rozmawiałam z kilkoma sprzedawcami. Znajomy polecił mi, żeby skontaktować się z Panem Arkadiuszem Szczepańskim. On na pewno mi pomoże. I miał rację. Pełny profesjonalizm, bardzo kulturalna obsługa, świetne doractwo. Dziś właśnie odebrałam swoje auto. 🤗 Komfort jazdy👍 Rewelacja. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem Mercedesa to polecam Pana Arka 👍. P.s. Dziękuję Panie Arku za prezenty. 🌞Zadowolona klientka 🍀
Użytkownik sieci
16 października 2020 08:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 października 2020 09:29
Salon - samochody nowe
Odwiedziliśmy z żoną ...
... ten salon w sierpniu z zamiarem zakupu auta. Od razu małe zaskoczenie to brak możliwości odbycia jazdy próbnej ponieważ wszystkie demówki z modelu który nas interesował się sprzedały, no dobrze, my to rozumiemy, mamy już Mercedesa co prawda zupełnie inny model ale znamy markę i jesteśmy skłonni zaryzykować zakup bez jazdy. Druga informacja była taka że nawet jak zamówimy w sierpniu to odbiór w lutym - nam to nie przeszkadza, poczekamy jeśli trzeba. Kolejne info to cena - do tej która zostanie nam wyliczona należy dodać około 2% bo od nowego roku auta podrożeją - my się zgadzamy. Po tych wszystkich próbach zniechęcenia nas do zakupu w końcu udaje nam się usiąść przy biurku w celu podania danych do interesującej nas konfiguracji. Podaliśmy wszystko co potrzebne - jakie pakiety chcemy w aucie, zakup na gabinet medyczny, dane i maila. Ofertę mieliśmy dostać mailem. Nigdy nie przyszła ani nikt nie zadzwonił. Na szczęście Volvo też robi doskonałe auta, tam zamówiliśmy i czekamy na realizację bo jak to się czasem mówi ja się z koniem (Mercedesem) kopał nie będę.
Użytkownik sieci
9 października 2020 05:09
Salon - samochody nowe
To już nie ...
... ten sam poczciwy Mercedes ale polecam.
Użytkownik sieci
24 września 2020 10:42
Salon - samochody nowe
Szczere wyrazy podziękowania ...
... dla zespołu Auto-Studio Łódź, a w szczególności dla Pana Arkadiusza Szczepańskiego, największej klasy doradca oraz znakomity specjalista w swojej dziedzinie, którzy chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. To już 3 Mercedes zakupiony w Auto-Studio Łódź w ciągu 4 miesięcy. Za każdym razem zaskakują mnie co raz bardziej oczywiście pozytywnie, dział sprzedaży i serwisu traktuje klienta jak swojego przyjaciela. Bardzo miło za każdym razem przekraczać progi Auto-Studio. CLA45 spisuje się świetnie to znakomite zadziorne auto, nie wyobrażam sobie zamówić go w innym salonie. Chciałbym również wspomnieć o Pani Kasi z działu aut użytkowych która sprzedała moim rodzicom V-ke, stały kontakt i opieka nawet ta posprzedażowa na najwyższym poziomie. Miło z takimi ludźmi przebywać i współpracować. Pozdrawiam serdecznie i do następnego Mercedesa 😊
Użytkownik sieci
16 września 2020 13:57
Salon - samochody nowe
Próbowałem kupić auto ...
... używane z tego salonu przez ponad miesiąc. Ogłoszenie wisiało na otomoto i stronie Mercedesa (było regularnie odświeżane), a mimo to przy każdym kontakcie dostawałem informacje, że auto jest już sprzedane lub że czekają tylko na potwierdzenie leasingu i na dniach sytuacja się rozstrzygnie. Informowałem ich, że jestem zdecydowany i mogę w każdej chwili przyjechać po to auto. Człowiek z salonu informował mnie, że jeśli leasing nie zostanie przyznany to jestem pierwszy, który zostanie o tym poinformowany i będę mógł kupić to auto. Na obiecany kontakt ze strony salonu oczywiście się nie doczekałem. Po upływie kilku dni, przy ponownym telefonie do salonu, otrzymałem informacje, że leasing został przyznany i salon otrzymał już dokumenty leasingowe wiec auto jest sprzedane. Po upływie kolejnych 2 tyg. zadzwoniła do nich moja żona i ona również dostała informacje, że auto nie jest już dostępne. W tym czasie ogłoszenie na otomoto było cały czas odświeżane. Po upływie kolejnego tygodnia zadzwonił mój znajomy i znów usłyszał tę samą śpiewkę- że czekaj tylko na potwierdzenie leasingu natomiast kiedy powiedział, że jest zdecydowany na zakup i prosi o wystawienie faktury, pracownik obiecał, że wobec tego za chwilę otrzyma ją na maila i prosi o przesłanie danych. Po upływie kilkunastu minut skontaktował się z moim znajomym, tym razem z prywatnego numeru (wcześniejsze rozmowy były nagrywane i odbywały się poprzez główną infolinię) i poinformował, że przełożony pozwolił poczekać do rana na wpłatę pieniedzy od rzekomego klienta leasingowego. Następnego dnia do umówionej godziny nikt z salonu się nie skontaktował. Po raz kolejny zatem znajomy wykonał telefon i otrzymaj informacje, że pan, który zajmuje się sprzedażą aut używanych nie może w tej chwili rozmawiać. Po naciskach z naszej strony rzekomy pan się odnalazł i poinformował, że już wysyła fakturę, bo nie otrzymali pieniędzy od klienta, na którego wpłatę czekali. Po czym po kolejnych kilkunastu minutach zadzwonił z informacją, że jednak auto nie jest już na sprzedaż. To jest jakaś komedia! Totalny brak profesjonalizmu z jakim nigdy wcześniej się nie spotkałem. Jeśli w taki sposób działa cały salon to w mojej ocenie z Mercedesem nie ma on nic wspólnego.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 11:17
Salon - samochody nowe
Dramat, uwaga Mercedes ...
... oszukuje ludzi, facet od 1,5 roku walczy o usunięcie usterki fabrycznej w aucie za 1 mln złotych. Polecam materiały na yt i zastanowienie sie czy chce się kupić samochód czy problemy. Może ktoś jest hazardzista i potrafi zaryzykować?
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 20:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa klienta niedostępna !!! Wielu pracowników kręci się wokół siebie, jest zajętych robieniem kawy i graniem w gry na telefon komórkowy. Kod ubioru niedostępny. Klienci stoją. Nic nie wskazuje na to, by cokolwiek miało tu być sprzedawane, ani by klienci mieli jakieś prośby. Niewiarygodne, niezrozumiałe dla salonu samochodowego tej marki. Jako obcokrajowiec miałem problem z moim pojazdem. Jedyną informacją było „proszę czekać”. Co najmniej 10 pracowników było bardzo zajętych rozmową, zajętymi i delektowaniem się kawą. To jest naprawdę na najwyższym poziomie. Nie chcę się rozpisywać, ale jako klientka poszłabym wszędzie, tylko nigdy więcej do tego salonu. Więc rada dla wszystkich kierowców mercedesów, unikajcie tego salonu, a może nawet zmieńcie markę ze względu na politykę biznesową, bo wszyscy przedsiębiorcy podejmują środki zaradcze najpóźniej wtedy, gdy kasa już nie działa. (Wersja oryginalna) Kundendienst nicht vorhanden !!! Sehr viele Mitarbeiter kreisen um sich selbst, sind mit Kaffeekochen Handyspielchen beschäftigt. Dresscode nicht vorhanden. Kunden werden stehen gelassen. Keine Anzeichen, dass hier etwas verkauft werden soll oder eventuell Kunden wünsche haben. Unglaublich, für ein Autohaus dieser Marke nicht nachvollziehbar. Ich hatte als Ausländer ein Problem mit meinem Fahrzeug. Als einzige Info gab es "bitte" warten. Mindestens 10 Mitarbeiter hatten sehr damit zu tun sich zu unterhalten, beschäftigt zu tun und den Kaffee schmecken zu lassen. Das ist wirklich erstklassig. Ich möchte mich nicht weiter auslassen, jedoch als Kunde würde ich überall hingehen, jedoch nie wieder in diesen Salon. Also Tipp an alle Mercedesfahrer, diesen Salon meiden oder vielleicht sogar aufgrund der Geschäftspolitik die Marke wechseln da alle Unternehmer spätestens wenn die Kasse nicht mehr stimmt gegensteuern.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 21:22
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... wymianę szyby czołowej z polisy PZU, a następnie odrazu przegląd B po 53 tys kilometrów. Samochód bez jakichkolwiek usterek oprócz trzaśniętej szyby. Szyba wymieniona 15-05-2020, a następnie przegląd 26-05-2020 (samochód w międzyczasie stał w garażu). Ze względu na COVID mało jeżdżony ale po wymianie szyby ciągle zaparowująca przednia wymieniona szyba - pierwsza myśl może tłusta, może musi odparować woda z kleju więc dopiero po dwóch tygodniach zgłoszone do AutoStudio. Jeden dzień przepychanie między działami i odsyłanie mnie do innego działu bo problem jest ale nie u nas (mechaniczny zwala na blacharnię a blacharnia na mechaniczny) następnie kolejnego dnia odkryta usterka (brawa dla mistrza zmiany z blacharni bo Pan podszedł całkowicie inaczej do klienta). Klapa dopuszczająca powietrze z zewnątrz sama się zamyka - błąd w oprogramowaniu klapy powietrza nie wiadomo skąd i nie wiadomo dlaczego ten błąd wystąpił bo serwis teoretycznie nic tam nie robił a nawet jak podpinał komputer, wymieniał filtry to klapy oprogramowania nie dotykał a samochód test po przeglądzie przeszedł bez błędów - przynajmniej na fakturze. Wniosek serwisu - zbieg okoliczności że taki błąd wystąpił akurat po serwisie i nie ma związku ani z wymianą szyby ani z przeglądem. W między czasie pomiędzy serwisem a zgłoszeniem się z reklamacją 06-06-2020 skończyła się gwarancja więc za przegranie sterownika płaci klient bo mógł się zgłosić odrazu a nie czekać że parowanie szyb może zniknie - czyli tydzień w tą czy w tą robi różnice nawet po serwisie. Konkluzja dla innych oddajecie auto sprawne na serwis MERCEDESA, a odbieracie z błędami w komputerze i wmawiane jest że to klienta wina który defacto serwisuje auto w jednym serwisie od nowości a awaria występuje po serwisie i to w momencie końca gwarancji. Do właściciela/li Auto-Studio - zarobiliście 200PLN, a straciliście właśnie klienta, który więcej na serwis nie wróci, ani po ubezpieczenie ani po nic bo opisana sytuacja jest żenująca. Pozatym pod koniec roku klient kupi kolejnego mercedesa bo leasing się kończy, ale nie w Auto-Studio. Mam nadzieję że się opłacało. Gratulację podejścia do klienta w dzisiejszych czasach gdzie o klienta się walczy. Jestem zniesmaczony.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Dla mnie żenada. ...
... Pacjent 6 miesieczny CLA AMG45s. Pokazała mi się kontrolka ,,uzupelnij plyn chłodzący"(w zbiorniczku na maxa co widzial pracownik przyjmujacy pojazd na serwis). Przy okazji zwróciłem uwagę na slabo grający sprzęt audio. Stwierdzili ze wgrają aktualizacje i bedzie ok. DIAGNOZA na drugi dzien: Dolany płyn chłodzący (ciekawe gdzie jak bylo w zbiorniczku na maxa-pracownik przyjmujacy auto widzial to przy przyjmowaniu auta na serwis) oraz..... Moduł komfortu zardzewialy w bagażniku(brak możliwości wgrania oprogramowania) i odmowa naprawy na gwarancji. Stwierdzili że został zalany w bagażniku i na gwarancji tego nie zrobią!!! To sa jakieś kpiny!!! Zamiast szukać przyczyny skąd ta woda sie tam znalazla (moze jakis odpływ zapchany)to stwierdzili ze to wida klienta. Smiech...kupilem auto wyczynowe zeby wanne zrobic albo beczki z wodą wozić. Sprawę nie zostawie bez Echa... Niech Mercedes Polska sie dowie co wyprawiają ich serwisy. Poniżej zdjecia od ,,fachowcow(ekspertów). OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM . Proszę nie pisac bdur że nie zgodziłem się na rozbieranie boczka bagaznika. Auto jest na gwarancji i to wy poeinniscie zweryfikowac skad woda leci. Na bank ja na tobwplywu nie miałam. Macie moj telefon i mozecie zawsze zadzwonic a nie bzdury pisac.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 16:02
Salon - samochody nowe
Będąc umówionym na ...
... daną godzinę czekałem 30min, czekając na obiecany telefon bądź SMS o skończonych pracach nie doczekałem się, zaproponowano mi umycie auta, zgodziłem się i nie zostało to wykonane, druga gwiazdka dla miłej pani z kasy
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2020 14:38
Salon - samochody nowe
25 marca odebraliśmy ...
... swój wymarzony samochód jak na razie samochód bajka ale to dzięki Panu Kamilowi Rosinskiemu i Pani Aleksandrze Morawskiej kupiliśmy go w tym salonie cudowni ludzie ,przemili pomocni , pełen profesjonalizm .Polecam wszystkim ich obsługę i bardzo bardzo dziękuję .
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2020 15:36
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie, chciałbym ...
... w tym miejscu podziękować za profesjonalną współpracę. W dobie stanu epidemiologicznego w Polsce dokonaliśmy zakupu w salonie Auto-Studio - choć kierowały Nami obawy co do zakupy w tym czasie. Cały proces odbył się drogą elektroniczną od samego wyboru jak i zakupu. Pan Kamil, który był Naszym sprzedawcą pokierował zakup w sposób bardzo profesjonalny. Pragniemy również podziękować Pani Aleksandrze, która zajęła się przeprowadzeniem procedury leasingowej. Dziś możemy stwierdzić, iż Nasze obawy nie miały podstaw. Jesteśmy zadowoleni z całego procesu, że w tym trudnym okresie dla Nas wszystkim udało się przeprowadzić zakup na najwyższym poziomie. Zaskoczeniem było dla Nas również, iż salon zaproponował dostarczenie auta pod adres klienta, a w Naszym przypadku było to aż 200 km. Serdecznie polecamy - Auto Studio - Mercedes Benz Łódź!
Użytkownik sieci
2 marca 2020 13:17
Salon - samochody nowe
Dzień dobry W ...
... zeszłym miesiącu odebrałam z salonu Auto – Studio nowego GLC. Od początku moim zapytaniem , konfiguracja samochodu oraz oferta handlowa zajmował się Pan Arkadiusz Szczepański. Cała procedura przedstawienia oferty oraz skonfigurowania samochodu odbyła się w bardzo krótkim czasie i szybko doszliśmy do porozumienia w sprawie końcowej konfiguracji i ceny auta . Auto zostało przygotowane do odbioru idealnie jak również procedura odbioru z małym szkoleniem funkcji przebiegła szybko i bardzo profesjonalnie Polecam Pana Arkadiusza jako wzór handlowca z ocena 5 PLUS . Życzę wszystkiego najlepszego .
Użytkownik sieci
2 marca 2020 11:55
Salon - samochody nowe
Chciałem zobaczyć mercedesa ...
... GT ponieważ jestem zainteresowany zakupem, 45 min czekałem aż ktoś kompetentny podejdzie i pokaże samochód, potem zjawił się sprzedawca ale bez kluczyków he he poszedł i nie wrócił. Należało by dać 1 ale nie jestem złośliwy. Poprawcie obsługę klienta
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 08:59
Salon - samochody nowe
Miesiąc temu odebrałam ...
... z salonu swojego nowego Mercedesa. Od samego początku moim zamówieniem zajmował się Pan Arkadiusz Szczepański. Jeśli zdecydowaliby się Państwo na zakup w tym salonie to szczerze polecam tego sprzedawcę:) Jest to niebywale otwarty, profesjonalny, sympatyczny oraz pomocny człowiek. Od samego początku potrafił doradzić mi w czasie konfiguracji auta. Już po zamówieniu samochodu, zawsze odbierał moje telefony z pytaniami :) W dniu odbioru pojazdu, dopilnował abym czuła się wyjątkowo:) Bez pośpiechu i spokojnie Pan Arek pomógł zapoznać mi się z samochodem a jego kolega przedstawił wszystkie elektroniczne nowości. Mam nadzieję, że Pan Arek nie jest wyjątkiem i dalsza obsługa i serwisowanie auta w tym salonie będzie przebiegała równie gładko i bezproblemowo:)
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 00:25
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne i ...
... życzliwe podejście do klienta na każdym etapie , od wejścia do salonu aż po wydanie samochodu. W Auto-Studio zakupiłem swój pierwszy nowy samochód i przyznam , że nie żałuję . Zwłaszcza Pan Michał Walewski wykazał się ogromnym profesjonalizmem. Jeżeli w przyszłości będę zmieniał samochód na pewno jako pierwsze odwiedzę Auto-Studio.
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 22:32
Salon - samochody nowe
od 23.12 mój ...
... mercedes cla 35 amg był 'serwisowany' w Auto-Studio Łódź. Przez dwa miesiące panowie nie potrafili poprawnie zdiagnozować usterki. Jedyne co zrobili to wyjezdzili mi paliwo i kilometry w samochodzie. Obsługę serwisu oceniam na 1/10. Pan Marcin K. 'doradca serwisowy' to człowiek, który obśmiał usterkę i zarzekał się, że naprawa nie zajmie dłużej niż dwa dni. Finalnie zaczął unikać kontaktu, przestał odbierać telefony a kiedy miałem odbierać auto to przekazywał sprawę komuś innemu. Ta męczarnia trwa już prawie od pół roku. Zastanówcie się 10 razy zanim kupicie mercedesa a szczególnie AMG, bo kiedy twoje 'sportowe' auto stoi bezsensownie na serwisie to w zamian dostajesz stu konną A-klase w dieslu.