85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 21:22
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... wymianę szyby czołowej z polisy PZU, a następnie odrazu przegląd B po 53 tys kilometrów. Samochód bez jakichkolwiek usterek oprócz trzaśniętej szyby. Szyba wymieniona 15-05-2020, a następnie przegląd 26-05-2020 (samochód w międzyczasie stał w garażu). Ze względu na COVID mało jeżdżony ale po wymianie szyby ciągle zaparowująca przednia wymieniona szyba - pierwsza myśl może tłusta, może musi odparować woda z kleju więc dopiero po dwóch tygodniach zgłoszone do AutoStudio. Jeden dzień przepychanie między działami i odsyłanie mnie do innego działu bo problem jest ale nie u nas (mechaniczny zwala na blacharnię a blacharnia na mechaniczny) następnie kolejnego dnia odkryta usterka (brawa dla mistrza zmiany z blacharni bo Pan podszedł całkowicie inaczej do klienta). Klapa dopuszczająca powietrze z zewnątrz sama się zamyka - błąd w oprogramowaniu klapy powietrza nie wiadomo skąd i nie wiadomo dlaczego ten błąd wystąpił bo serwis teoretycznie nic tam nie robił a nawet jak podpinał komputer, wymieniał filtry to klapy oprogramowania nie dotykał a samochód test po przeglądzie przeszedł bez błędów - przynajmniej na fakturze. Wniosek serwisu - zbieg okoliczności że taki błąd wystąpił akurat po serwisie i nie ma związku ani z wymianą szyby ani z przeglądem. W między czasie pomiędzy serwisem a zgłoszeniem się z reklamacją 06-06-2020 skończyła się gwarancja więc za przegranie sterownika płaci klient bo mógł się zgłosić odrazu a nie czekać że parowanie szyb może zniknie - czyli tydzień w tą czy w tą robi różnice nawet po serwisie. Konkluzja dla innych oddajecie auto sprawne na serwis MERCEDESA, a odbieracie z błędami w komputerze i wmawiane jest że to klienta wina który defacto serwisuje auto w jednym serwisie od nowości a awaria występuje po serwisie i to w momencie końca gwarancji. Do właściciela/li Auto-Studio - zarobiliście 200PLN, a straciliście właśnie klienta, który więcej na serwis nie wróci, ani po ubezpieczenie ani po nic bo opisana sytuacja jest żenująca. Pozatym pod koniec roku klient kupi kolejnego mercedesa bo leasing się kończy, ale nie w Auto-Studio. Mam nadzieję że się opłacało. Gratulację podejścia do klienta w dzisiejszych czasach gdzie o klienta się walczy. Jestem zniesmaczony.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Dla mnie żenada. ...
... Pacjent 6 miesieczny CLA AMG45s. Pokazała mi się kontrolka ,,uzupelnij plyn chłodzący"(w zbiorniczku na maxa co widzial pracownik przyjmujacy pojazd na serwis). Przy okazji zwróciłem uwagę na slabo grający sprzęt audio. Stwierdzili ze wgrają aktualizacje i bedzie ok. DIAGNOZA na drugi dzien: Dolany płyn chłodzący (ciekawe gdzie jak bylo w zbiorniczku na maxa-pracownik przyjmujacy auto widzial to przy przyjmowaniu auta na serwis) oraz..... Moduł komfortu zardzewialy w bagażniku(brak możliwości wgrania oprogramowania) i odmowa naprawy na gwarancji. Stwierdzili że został zalany w bagażniku i na gwarancji tego nie zrobią!!! To sa jakieś kpiny!!! Zamiast szukać przyczyny skąd ta woda sie tam znalazla (moze jakis odpływ zapchany)to stwierdzili ze to wida klienta. Smiech...kupilem auto wyczynowe zeby wanne zrobic albo beczki z wodą wozić. Sprawę nie zostawie bez Echa... Niech Mercedes Polska sie dowie co wyprawiają ich serwisy. Poniżej zdjecia od ,,fachowcow(ekspertów). OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM . Proszę nie pisac bdur że nie zgodziłem się na rozbieranie boczka bagaznika. Auto jest na gwarancji i to wy poeinniscie zweryfikowac skad woda leci. Na bank ja na tobwplywu nie miałam. Macie moj telefon i mozecie zawsze zadzwonic a nie bzdury pisac.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 16:02
Salon - samochody nowe
Będąc umówionym na ...
... daną godzinę czekałem 30min, czekając na obiecany telefon bądź SMS o skończonych pracach nie doczekałem się, zaproponowano mi umycie auta, zgodziłem się i nie zostało to wykonane, druga gwiazdka dla miłej pani z kasy
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2020 14:38
Salon - samochody nowe
25 marca odebraliśmy ...
... swój wymarzony samochód jak na razie samochód bajka ale to dzięki Panu Kamilowi Rosinskiemu i Pani Aleksandrze Morawskiej kupiliśmy go w tym salonie cudowni ludzie ,przemili pomocni , pełen profesjonalizm .Polecam wszystkim ich obsługę i bardzo bardzo dziękuję .
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2020 15:36
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie, chciałbym ...
... w tym miejscu podziękować za profesjonalną współpracę. W dobie stanu epidemiologicznego w Polsce dokonaliśmy zakupu w salonie Auto-Studio - choć kierowały Nami obawy co do zakupy w tym czasie. Cały proces odbył się drogą elektroniczną od samego wyboru jak i zakupu. Pan Kamil, który był Naszym sprzedawcą pokierował zakup w sposób bardzo profesjonalny. Pragniemy również podziękować Pani Aleksandrze, która zajęła się przeprowadzeniem procedury leasingowej. Dziś możemy stwierdzić, iż Nasze obawy nie miały podstaw. Jesteśmy zadowoleni z całego procesu, że w tym trudnym okresie dla Nas wszystkim udało się przeprowadzić zakup na najwyższym poziomie. Zaskoczeniem było dla Nas również, iż salon zaproponował dostarczenie auta pod adres klienta, a w Naszym przypadku było to aż 200 km. Serdecznie polecamy - Auto Studio - Mercedes Benz Łódź!
Użytkownik sieci
2 marca 2020 13:17
Salon - samochody nowe
Dzień dobry W ...
... zeszłym miesiącu odebrałam z salonu Auto – Studio nowego GLC. Od początku moim zapytaniem , konfiguracja samochodu oraz oferta handlowa zajmował się Pan Arkadiusz Szczepański. Cała procedura przedstawienia oferty oraz skonfigurowania samochodu odbyła się w bardzo krótkim czasie i szybko doszliśmy do porozumienia w sprawie końcowej konfiguracji i ceny auta . Auto zostało przygotowane do odbioru idealnie jak również procedura odbioru z małym szkoleniem funkcji przebiegła szybko i bardzo profesjonalnie Polecam Pana Arkadiusza jako wzór handlowca z ocena 5 PLUS . Życzę wszystkiego najlepszego .
Użytkownik sieci
2 marca 2020 11:55
Salon - samochody nowe
Chciałem zobaczyć mercedesa ...
... GT ponieważ jestem zainteresowany zakupem, 45 min czekałem aż ktoś kompetentny podejdzie i pokaże samochód, potem zjawił się sprzedawca ale bez kluczyków he he poszedł i nie wrócił. Należało by dać 1 ale nie jestem złośliwy. Poprawcie obsługę klienta
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 08:59
Salon - samochody nowe
Miesiąc temu odebrałam ...
... z salonu swojego nowego Mercedesa. Od samego początku moim zamówieniem zajmował się Pan Arkadiusz Szczepański. Jeśli zdecydowaliby się Państwo na zakup w tym salonie to szczerze polecam tego sprzedawcę:) Jest to niebywale otwarty, profesjonalny, sympatyczny oraz pomocny człowiek. Od samego początku potrafił doradzić mi w czasie konfiguracji auta. Już po zamówieniu samochodu, zawsze odbierał moje telefony z pytaniami :) W dniu odbioru pojazdu, dopilnował abym czuła się wyjątkowo:) Bez pośpiechu i spokojnie Pan Arek pomógł zapoznać mi się z samochodem a jego kolega przedstawił wszystkie elektroniczne nowości. Mam nadzieję, że Pan Arek nie jest wyjątkiem i dalsza obsługa i serwisowanie auta w tym salonie będzie przebiegała równie gładko i bezproblemowo:)
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 00:25
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne i ...
... życzliwe podejście do klienta na każdym etapie , od wejścia do salonu aż po wydanie samochodu. W Auto-Studio zakupiłem swój pierwszy nowy samochód i przyznam , że nie żałuję . Zwłaszcza Pan Michał Walewski wykazał się ogromnym profesjonalizmem. Jeżeli w przyszłości będę zmieniał samochód na pewno jako pierwsze odwiedzę Auto-Studio.
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 22:32
Salon - samochody nowe
od 23.12 mój ...
... mercedes cla 35 amg był 'serwisowany' w Auto-Studio Łódź. Przez dwa miesiące panowie nie potrafili poprawnie zdiagnozować usterki. Jedyne co zrobili to wyjezdzili mi paliwo i kilometry w samochodzie. Obsługę serwisu oceniam na 1/10. Pan Marcin K. 'doradca serwisowy' to człowiek, który obśmiał usterkę i zarzekał się, że naprawa nie zajmie dłużej niż dwa dni. Finalnie zaczął unikać kontaktu, przestał odbierać telefony a kiedy miałem odbierać auto to przekazywał sprawę komuś innemu. Ta męczarnia trwa już prawie od pół roku. Zastanówcie się 10 razy zanim kupicie mercedesa a szczególnie AMG, bo kiedy twoje 'sportowe' auto stoi bezsensownie na serwisie to w zamian dostajesz stu konną A-klase w dieslu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 12:10
Salon - samochody nowe
Bardzo uprzejma i ...
... profesjonalna obsługa klijenta reagująca na problemy i potrzeby.Odbierałem auto w grudniu i naprawdę polecam ten salon. Moim prowadzącym jest Pan Dominik ale też dziękuję produktekspertom, chętnych do pomocy, jak coś potrzebuję to wiem że mi poradzą.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2020 00:06
Salon - samochody nowe
Udane zakupy i ...
... to uczucie dopieszczenia ... , polecam GLE coupe
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 13:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 00:03
Salon - samochody nowe
Obsługa procesu wyboru, ...
... zakupu i odbioru auta w salonie Auto-Studio przebiegała w miłej atmosferze połączonej z niezwykłym profesjonalizmem. Opiekunem całej transakcji był Pan Arkadiusz Szczepański. Osoba nieprzeciętnie rzeczowa, doświadczona, a zarazem sympatyczna. Panie Arkadiuszu chapeau bas! Uprzejmie dziękuję za pomoc.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 13:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 17:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2019 20:18
Salon - samochody nowe
Polecam profesjonalnie
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 22:54
Salon - samochody nowe
Auto oddane do ...
... naprawy na "5dni roboczych" mija prawie miesiąc i nadal stoi w serwisie, po kilkunastu telefonach z mojej strony obiecywanie oddzwonienie i cisza.... podczas rozmowy dowiaduje się że coś nie tak z przednim zderzakiem, gdzie szkoda zgłoszona z OC sprawcy w tylnych częściach pojazdu 😂😂 żenada . Przeprosiny nie pomogą a reputacja firmy niestety spada.....
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 11:12
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem, ...
... oczywiście, mogę rozwinąć wątek. byłem zainteresowany zakupem auta u Państwa, nie znam się na samochodach, mogę je jedynie ocenić z wyglądu. A co za tym idzie potrzebowałem merytorycznego wsparcia od Państwa. Po 20 minutach spacerowanie między samochodami czułem się jak bym był niewidzialny i Państwu przeszkadzał, więc wyszedłem. Sam salon oceniam na 5*