87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 11:24
Salon - samochody nowe
Szczególny wyraz troski ...
... o klienta. Dwa tygodnie nie udało się umówić na jazdę próbną. Brak zainteresowania, nie oddzwaniają, chociaż zapewniają, że to zrobią w ciągu 15 min jak tylko ustalą dostępność auta.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2021 14:44
Salon - samochody nowe
Ignorowanie Klienta to ...
... ich chleb powszedni. Od lipca czekam na wymianę uszkodzonej felgi. W dalszym ciągu nic nie wiadomo. Uszkodzenie ujawnione przy odbiorze auta. O naprawę szarpiącej, nienadającej się do jazdy skrzyni biegów walczyłem 3 miesiące. Dalej szarpie. Uszkodzony, zacinający się schowek na okulary. Drobiazg - wydawało by się - dalej nie mogę się doprosić. Hitem jest próba wymiany opon na zimowe. Najpierw czekałem na jakiekolwiek 2 miesiące. Pojawiły się w końcu 8 grudnia. Do dziś nie są wymienione. Moje dziesiątki próśb zostało spuszczone w toalecie. PARANOJA! Stanowczo NIE POLECAM, choć chciałbym użyć dużo mocniejszych słów.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2021 13:03
Salon - samochody nowe
Obsługa i podejście do klienta na poziomie zerowym.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 20:44
Salon - samochody nowe
Serwis nastawiony tylko ...
... na dorwanie klienta. Dwa dni wcześniej dzwoniłem do nich i przedstawiłem jasno swoją prośbę dotyczacą wyceny wymiany przewodów hamulcowych. Prośba wydaje mi się że jasno postawiona. Dodatkowo dzwoniąc w ten dzień roano prosiłem o udzielenie odpowiedzi do godziny 15.00. I co już po dwóch dniach dzwonią i Pani informuje mnie że nie może podać mi ceny tej usługi, bo cena może być podana po moim przyjeździe do serwisu i oględzinach samochodu. Może miałoby to sens, ale do serwisu mam 70 km i wydaje mi się że odpowiedź na tak proste pytanie nie wymaga przyjazdu, chyba że jak klient przyjedzie i wjedzie na stanowisko to go już mamy i możemy kasować. Nie tędy droga, już wcześniej będąc w tym serwisie próbowano naciągnąć mnie na wymianę rozrządu, a faktycznie uszkodzony był przepływomierz powietrza.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2021 12:46
Salon - samochody nowe
Zainteresowalem się mercedesem. ...
... Obejrzałem zdjęcia w internecie, filmiki, testy. Padła decyzja jadę do salonu obejrzeć na żywo i podjąć decyzję. W salonie mogłem zobaczyć tylko auto brudne, poobklejane i do tego ciasno zaparkowane między inne samochody. Wnętrze też zapakowane, kompletnie nie widać jak ono może wyglądać na codzień. Auta z zewnątrz też nie można ocenić bo ciasno zaparkowany z innymi. Pytam się o jazdę próbną, nie ma szans. Handlowiec pokazał mi parę zdjęć z konfiguratora na ekranie, na którym nic nie było widać. Wirtualne zdjęcia to ja widziałem w domu. Dostałem uwagę, że jak chce zobaczyć auto normalnie to muszę sobie pojechać do Warszawy. Świetne podejście do klienta. Na pewno zamówię po takiej wizycie auto za 400tys.
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 21:05
Salon - samochody nowe
Dramat!!! Kłamstwa, uniki, ...
... dezinformacja! We wrześniu 2020 odwiedziliśmy salon w celu zakupu auta. Nietaniego jak powszechnie wiadomo. O ile obsługa była na przyzwoitym poziomie, tak potem cisza jak makiem zasiał. Brak odpowiedzi na telefony, smsy. Wrażenie jakbym na siłę wkładała komuś pieniądze do kieszeni, a ktoś robi mi łaskę, że sprzeda "cudowne auto". W listopadzie 2020 udaje się!! Auto zamówione:) uff... myślałam, że teraz pójdzie gładko...jak bardzo się pomyliłam...Auto miało być w lutym, tak z ciekawości zadzwoniłam 26 stycznia i okazuje się, że jest:))) Informacja od handlowca: finalizujemy leasing, bo dostawa auta to kwestia kilku dni. Oczywiscie wszystko dopięte. Opłata wstępna uiszczona, ba! Nawet 1 rata leasingu również! A samochodu "ani widu, ani słychu"... Telefony co kilka dni, bo kontaktu ze strony salonu brak...i albo zwodzenie, albo telefon milczy na głucho. Smsy pozostają bez odpowiedzi. Dyrektor oczywiście poza zasięgiem klienta. Obietnica oddzwonienia pozostaje obietnicą, próby dodzwonienia również zakończone fiaskiem. Dzisiaj jest 23 lutego. Jestem lżejsza o paredziesiąt tysięcy i kilkaset złotych na taksówki. Fatalny marketing. Fatalni ludzie. W dobie topniejących biznesów polecam weryfikację personelu, nawet w tak prestiżowej marce jak Mercedes. Złe traktowanie przynosi złe efekty. Bez klientów najlepszy biznes upada. Nadal czekam na moje auto.
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 13:49
Salon - samochody nowe
Doświadczony niekompetencją oraz ...
... arogancją obsługi serwisu zdecydowanie odradzam współpracę z niniejszym ASO. Wszyscy jesteśmy ludźmi i błędy się zdarzają nie mniej jednak kiedy w wyniku błędu pracowników serwisu "dyrektor" nie ma cywilnej odwagi by wyjść do klienta i wyjaśnić powstałe błędy powinna zapalić się czerwona lampka. Jak przypuszczam jest to przyzwolenie odgórne czy wręcz przyjęta "norma jakości" zakładająca ignorowanie klienta, który śmiał zgłosić roszczenie gwarancyjne a którego auto po kilkumiesięcznej wizycie w serwisie nie może przejść poprawnie przeglądu. Internet pełen jest historii dotyczących jakości obsługi gwarancyjnej firmy (np. S63 AMG Coupé) i niestety nie są to historie wyssane z palca. Ktoś na górze zapomniał, że firmę tworzą ludzie a osoba pełniąca funkcję "dyrektora", chowająca się za plecami pracowników serwisu nie jest najlepszą wizytówką firmy oraz marki! Jest to oczywiście opinia subiektywna podyktowana własnymi, bardzo przykrymi doświadczeniami, których innym użytkownikom MB szczerze nie życzę.
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 12:40
Salon - samochody nowe
nie można się dodzwonić , nie polecam
Użytkownik sieci
1 listopada 2020 18:14
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam skorzystanie ...
... z usług Auto Studio Mercedes w Łodzi. Rozumiem opóźnienie w dostawie samochodów ze względu na covid, ale podejście do klienta (oszustwa odnośnie terminów, sprzeczne informacje gdzie znajduje się auto, brak kontaktu) pozostawia bardzo wiele do życzenia. Chciałbym tutaj szczególnie podkreślić osobę dyrektora handlowego. Dawno nie spotkałem osoby tak chamskiej, tak aroganckiej, tak zadufanej w sobie. Totalny przerost formy nad treścią. Temu panu chyba wydaje się że jest Bogiem. P.S. Szanowny Panie proszę najpierw wyjąć słomę z butów i zacząć używać spray do ust.
Użytkownik sieci
9 października 2020 09:29
Salon - samochody nowe
Odwiedziliśmy z żoną ...
... ten salon w sierpniu z zamiarem zakupu auta. Od razu małe zaskoczenie to brak możliwości odbycia jazdy próbnej ponieważ wszystkie demówki z modelu który nas interesował się sprzedały, no dobrze, my to rozumiemy, mamy już Mercedesa co prawda zupełnie inny model ale znamy markę i jesteśmy skłonni zaryzykować zakup bez jazdy. Druga informacja była taka że nawet jak zamówimy w sierpniu to odbiór w lutym - nam to nie przeszkadza, poczekamy jeśli trzeba. Kolejne info to cena - do tej która zostanie nam wyliczona należy dodać około 2% bo od nowego roku auta podrożeją - my się zgadzamy. Po tych wszystkich próbach zniechęcenia nas do zakupu w końcu udaje nam się usiąść przy biurku w celu podania danych do interesującej nas konfiguracji. Podaliśmy wszystko co potrzebne - jakie pakiety chcemy w aucie, zakup na gabinet medyczny, dane i maila. Ofertę mieliśmy dostać mailem. Nigdy nie przyszła ani nikt nie zadzwonił. Na szczęście Volvo też robi doskonałe auta, tam zamówiliśmy i czekamy na realizację bo jak to się czasem mówi ja się z koniem (Mercedesem) kopał nie będę.
Użytkownik sieci
16 września 2020 13:57
Salon - samochody nowe
Próbowałem kupić auto ...
... używane z tego salonu przez ponad miesiąc. Ogłoszenie wisiało na otomoto i stronie Mercedesa (było regularnie odświeżane), a mimo to przy każdym kontakcie dostawałem informacje, że auto jest już sprzedane lub że czekają tylko na potwierdzenie leasingu i na dniach sytuacja się rozstrzygnie. Informowałem ich, że jestem zdecydowany i mogę w każdej chwili przyjechać po to auto. Człowiek z salonu informował mnie, że jeśli leasing nie zostanie przyznany to jestem pierwszy, który zostanie o tym poinformowany i będę mógł kupić to auto. Na obiecany kontakt ze strony salonu oczywiście się nie doczekałem. Po upływie kilku dni, przy ponownym telefonie do salonu, otrzymałem informacje, że leasing został przyznany i salon otrzymał już dokumenty leasingowe wiec auto jest sprzedane. Po upływie kolejnych 2 tyg. zadzwoniła do nich moja żona i ona również dostała informacje, że auto nie jest już dostępne. W tym czasie ogłoszenie na otomoto było cały czas odświeżane. Po upływie kolejnego tygodnia zadzwonił mój znajomy i znów usłyszał tę samą śpiewkę- że czekaj tylko na potwierdzenie leasingu natomiast kiedy powiedział, że jest zdecydowany na zakup i prosi o wystawienie faktury, pracownik obiecał, że wobec tego za chwilę otrzyma ją na maila i prosi o przesłanie danych. Po upływie kilkunastu minut skontaktował się z moim znajomym, tym razem z prywatnego numeru (wcześniejsze rozmowy były nagrywane i odbywały się poprzez główną infolinię) i poinformował, że przełożony pozwolił poczekać do rana na wpłatę pieniedzy od rzekomego klienta leasingowego. Następnego dnia do umówionej godziny nikt z salonu się nie skontaktował. Po raz kolejny zatem znajomy wykonał telefon i otrzymaj informacje, że pan, który zajmuje się sprzedażą aut używanych nie może w tej chwili rozmawiać. Po naciskach z naszej strony rzekomy pan się odnalazł i poinformował, że już wysyła fakturę, bo nie otrzymali pieniędzy od klienta, na którego wpłatę czekali. Po czym po kolejnych kilkunastu minutach zadzwonił z informacją, że jednak auto nie jest już na sprzedaż. To jest jakaś komedia! Totalny brak profesjonalizmu z jakim nigdy wcześniej się nie spotkałem. Jeśli w taki sposób działa cały salon to w mojej ocenie z Mercedesem nie ma on nic wspólnego.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 11:17
Salon - samochody nowe
Dramat, uwaga Mercedes ...
... oszukuje ludzi, facet od 1,5 roku walczy o usunięcie usterki fabrycznej w aucie za 1 mln złotych. Polecam materiały na yt i zastanowienie sie czy chce się kupić samochód czy problemy. Może ktoś jest hazardzista i potrafi zaryzykować?
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 20:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa klienta niedostępna !!! Wielu pracowników kręci się wokół siebie, jest zajętych robieniem kawy i graniem w gry na telefon komórkowy. Kod ubioru niedostępny. Klienci stoją. Nic nie wskazuje na to, by cokolwiek miało tu być sprzedawane, ani by klienci mieli jakieś prośby. Niewiarygodne, niezrozumiałe dla salonu samochodowego tej marki. Jako obcokrajowiec miałem problem z moim pojazdem. Jedyną informacją było „proszę czekać”. Co najmniej 10 pracowników było bardzo zajętych rozmową, zajętymi i delektowaniem się kawą. To jest naprawdę na najwyższym poziomie. Nie chcę się rozpisywać, ale jako klientka poszłabym wszędzie, tylko nigdy więcej do tego salonu. Więc rada dla wszystkich kierowców mercedesów, unikajcie tego salonu, a może nawet zmieńcie markę ze względu na politykę biznesową, bo wszyscy przedsiębiorcy podejmują środki zaradcze najpóźniej wtedy, gdy kasa już nie działa. (Wersja oryginalna) Kundendienst nicht vorhanden !!! Sehr viele Mitarbeiter kreisen um sich selbst, sind mit Kaffeekochen Handyspielchen beschäftigt. Dresscode nicht vorhanden. Kunden werden stehen gelassen. Keine Anzeichen, dass hier etwas verkauft werden soll oder eventuell Kunden wünsche haben. Unglaublich, für ein Autohaus dieser Marke nicht nachvollziehbar. Ich hatte als Ausländer ein Problem mit meinem Fahrzeug. Als einzige Info gab es "bitte" warten. Mindestens 10 Mitarbeiter hatten sehr damit zu tun sich zu unterhalten, beschäftigt zu tun und den Kaffee schmecken zu lassen. Das ist wirklich erstklassig. Ich möchte mich nicht weiter auslassen, jedoch als Kunde würde ich überall hingehen, jedoch nie wieder in diesen Salon. Also Tipp an alle Mercedesfahrer, diesen Salon meiden oder vielleicht sogar aufgrund der Geschäftspolitik die Marke wechseln da alle Unternehmer spätestens wenn die Kasse nicht mehr stimmt gegensteuern.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 21:22
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... wymianę szyby czołowej z polisy PZU, a następnie odrazu przegląd B po 53 tys kilometrów. Samochód bez jakichkolwiek usterek oprócz trzaśniętej szyby. Szyba wymieniona 15-05-2020, a następnie przegląd 26-05-2020 (samochód w międzyczasie stał w garażu). Ze względu na COVID mało jeżdżony ale po wymianie szyby ciągle zaparowująca przednia wymieniona szyba - pierwsza myśl może tłusta, może musi odparować woda z kleju więc dopiero po dwóch tygodniach zgłoszone do AutoStudio. Jeden dzień przepychanie między działami i odsyłanie mnie do innego działu bo problem jest ale nie u nas (mechaniczny zwala na blacharnię a blacharnia na mechaniczny) następnie kolejnego dnia odkryta usterka (brawa dla mistrza zmiany z blacharni bo Pan podszedł całkowicie inaczej do klienta). Klapa dopuszczająca powietrze z zewnątrz sama się zamyka - błąd w oprogramowaniu klapy powietrza nie wiadomo skąd i nie wiadomo dlaczego ten błąd wystąpił bo serwis teoretycznie nic tam nie robił a nawet jak podpinał komputer, wymieniał filtry to klapy oprogramowania nie dotykał a samochód test po przeglądzie przeszedł bez błędów - przynajmniej na fakturze. Wniosek serwisu - zbieg okoliczności że taki błąd wystąpił akurat po serwisie i nie ma związku ani z wymianą szyby ani z przeglądem. W między czasie pomiędzy serwisem a zgłoszeniem się z reklamacją 06-06-2020 skończyła się gwarancja więc za przegranie sterownika płaci klient bo mógł się zgłosić odrazu a nie czekać że parowanie szyb może zniknie - czyli tydzień w tą czy w tą robi różnice nawet po serwisie. Konkluzja dla innych oddajecie auto sprawne na serwis MERCEDESA, a odbieracie z błędami w komputerze i wmawiane jest że to klienta wina który defacto serwisuje auto w jednym serwisie od nowości a awaria występuje po serwisie i to w momencie końca gwarancji. Do właściciela/li Auto-Studio - zarobiliście 200PLN, a straciliście właśnie klienta, który więcej na serwis nie wróci, ani po ubezpieczenie ani po nic bo opisana sytuacja jest żenująca. Pozatym pod koniec roku klient kupi kolejnego mercedesa bo leasing się kończy, ale nie w Auto-Studio. Mam nadzieję że się opłacało. Gratulację podejścia do klienta w dzisiejszych czasach gdzie o klienta się walczy. Jestem zniesmaczony.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Dla mnie żenada. ...
... Pacjent 6 miesieczny CLA AMG45s. Pokazała mi się kontrolka ,,uzupelnij plyn chłodzący"(w zbiorniczku na maxa co widzial pracownik przyjmujacy pojazd na serwis). Przy okazji zwróciłem uwagę na slabo grający sprzęt audio. Stwierdzili ze wgrają aktualizacje i bedzie ok. DIAGNOZA na drugi dzien: Dolany płyn chłodzący (ciekawe gdzie jak bylo w zbiorniczku na maxa-pracownik przyjmujacy auto widzial to przy przyjmowaniu auta na serwis) oraz..... Moduł komfortu zardzewialy w bagażniku(brak możliwości wgrania oprogramowania) i odmowa naprawy na gwarancji. Stwierdzili że został zalany w bagażniku i na gwarancji tego nie zrobią!!! To sa jakieś kpiny!!! Zamiast szukać przyczyny skąd ta woda sie tam znalazla (moze jakis odpływ zapchany)to stwierdzili ze to wida klienta. Smiech...kupilem auto wyczynowe zeby wanne zrobic albo beczki z wodą wozić. Sprawę nie zostawie bez Echa... Niech Mercedes Polska sie dowie co wyprawiają ich serwisy. Poniżej zdjecia od ,,fachowcow(ekspertów). OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM . Proszę nie pisac bdur że nie zgodziłem się na rozbieranie boczka bagaznika. Auto jest na gwarancji i to wy poeinniscie zweryfikowac skad woda leci. Na bank ja na tobwplywu nie miałam. Macie moj telefon i mozecie zawsze zadzwonic a nie bzdury pisac.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 16:02
Salon - samochody nowe
Będąc umówionym na ...
... daną godzinę czekałem 30min, czekając na obiecany telefon bądź SMS o skończonych pracach nie doczekałem się, zaproponowano mi umycie auta, zgodziłem się i nie zostało to wykonane, druga gwiazdka dla miłej pani z kasy
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 22:32
Salon - samochody nowe
od 23.12 mój ...
... mercedes cla 35 amg był 'serwisowany' w Auto-Studio Łódź. Przez dwa miesiące panowie nie potrafili poprawnie zdiagnozować usterki. Jedyne co zrobili to wyjezdzili mi paliwo i kilometry w samochodzie. Obsługę serwisu oceniam na 1/10. Pan Marcin K. 'doradca serwisowy' to człowiek, który obśmiał usterkę i zarzekał się, że naprawa nie zajmie dłużej niż dwa dni. Finalnie zaczął unikać kontaktu, przestał odbierać telefony a kiedy miałem odbierać auto to przekazywał sprawę komuś innemu. Ta męczarnia trwa już prawie od pół roku. Zastanówcie się 10 razy zanim kupicie mercedesa a szczególnie AMG, bo kiedy twoje 'sportowe' auto stoi bezsensownie na serwisie to w zamian dostajesz stu konną A-klase w dieslu.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 22:54
Salon - samochody nowe
Auto oddane do ...
... naprawy na "5dni roboczych" mija prawie miesiąc i nadal stoi w serwisie, po kilkunastu telefonach z mojej strony obiecywanie oddzwonienie i cisza.... podczas rozmowy dowiaduje się że coś nie tak z przednim zderzakiem, gdzie szkoda zgłoszona z OC sprawcy w tylnych częściach pojazdu 😂😂 żenada . Przeprosiny nie pomogą a reputacja firmy niestety spada.....
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 11:12
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem, ...
... oczywiście, mogę rozwinąć wątek. byłem zainteresowany zakupem auta u Państwa, nie znam się na samochodach, mogę je jedynie ocenić z wyglądu. A co za tym idzie potrzebowałem merytorycznego wsparcia od Państwa. Po 20 minutach spacerowanie między samochodami czułem się jak bym był niewidzialny i Państwu przeszkadzał, więc wyszedłem. Sam salon oceniam na 5*
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 10:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki