87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 17:48
Salon - samochody nowe
Myślałem że tego ...
... uniknę, ale cóż - ile można prosić, ostrzegać, zabiegać o zainteresowanie się sprawą na poważnie. Przez wiele lat nasza firma kupiła i serwisowała lojalnie 3 pojazdy w Auto-studio. Wszystko było załatwiane profesjonalnie i sprawnie. Wszystko się zmieniło na przełomie 2018/2019 roku, kiedy to oddałem na naprawę po szkodzie w zawieszeniu w grudniu 2019. Naprawa trwała około 1,5 miesiąca. Pierwszy wyjazd na trasę - szum - niewymienione łożysko - nikt nie sprawdził a na pierwszej prostej było słychać. Z powrotem do serwisu. Kolejne trasy - stukanie w naprawianym zawieszeniu i tu się zaczęło - nie odbieranie telefonów, nie oddzwanianie wbrew zapewnieniom recepcji, ciągłe zmiany pracowników. Efekt jest taki że auto zostało łaskawie przyjęte po około 2 miesiącach od zgłoszenia problemu przy okazji drobnej szkody parkingowej. Werdykt - poduszka silnika - płacimy. Pierwszy wyjazd - uderzenia w zawieszeniu, czyli nic nie zostało zrobione w zgłaszanej sprawie. Notabene szkoda parkingowa była nieporadnie załatwiana przez Auto-studio przez 2 miesiące. Pierwszy wyjazd na autostradę- okazuje się że auto lata po drodze przy hamowaniu - z powrotem na serwis, wymiana tarcz które były zepsuły się po 4 miesiącach z czego 2 na kołach (auto stało w Serwisie), więc znowu serwis. Po odbiorze - okazuje się że nic nie zostało zrobione w sprawie zawieszenia z przodu! Pan obsługujący sprawę znika, bez informacji dlaczego temat nie został rozwiązany. Od lipca tego roku bezskutecznie próbuję się skontaktować z serwisem w sprawie reklamacji naprawy z stycznia - nie odbieranie, nie oddzwanianie, nie odpisywanie na dziesiątki maili. W tym miesiącu nastąpił przełom! Udało mi się umówić na wymianę szyby i dzięki temu odnowić kontakt z Panami z Auto-studio po kilku miesiącach ciszy z ich strony i unikania tematu. Jakież było zdziwienie jak otrzymałem wycenę na ~8 tys.zł ws. uszkodzeń, które były zgłaszane jako reklamacja usunięcia szkody w styczniu. Aktualnie auto stoi 3ci tydzień i znowu brak kontaktu ze strony Auto Studio. Jednym zdaniem podsumowując - jeżeli chcecie wymienić szybę, czy olej, możecie ryzykować. Poważniejsze tematy - omijajcie szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 listopada 2019 14:04
Salon - samochody nowe
Prosili Państwo o ...
... komentarz Proszę bardzo Jakiś czas temu naprawiłem samochód w Państwa salonie. Naprawa bezgotówkowa ( 40 tys netto) . Na drugi dzień w drodze do Kołobrzegu urwala się osłona silnika( podobno wymieniona na nową) dlaczego? A to dla tego że została założona stara uszkodzona i bez wszystkich zaczepów, do tego obydwie sondy Lambda też się posypały choć auto miało 2 lata i przejechane zaledwie 75 tys km Przypadek??? Szczerze wątpię. Macie Państwo mnóstwo pozytywnych opinii od klientów Waszego salonu. Klienci chwalą Wasz profesjonalizm, podejście do klienta ja osobiście nie mogę podzielić ich entuzjazmu gdyż mam raczej nie miłe doświadczenia.
Użytkownik sieci
15 października 2019 02:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 16:58
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa uparta, nie udzielała pomocy (Wersja oryginalna) Struntigs serviss,nesniedza palidzibu
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 23:03
Salon - samochody nowe
Moje spostrzeżenia na ...
... temat funkcjonowania serwisu blacharsko lakierniczego to po prostu jedna wielka tragedia. Radzę jeśli chcecie oszczędzić sobie niepotrzebnych nerw i kosztów omijać ten serwis. W mojej sytuacji zgłosiłam szkodę z AC miły Pan mnie poinformował co mam zrobić, umówiłam się na oględziny i potem cisza.Czkając sobie cierpliwie miesiąc otrzymałam informację od firmy ubezpieczeniowej, że nie dostarczyłam dokumentów, które są potrzebne do realizacji szkody, Więc dzwonie do serwisu Miły Pan, który mnie obsługiwała nie pracuję więc rozumie niedomówienie. Skontaktował się zemną Pan kierownik serwisu po moim telefonie o co chodzi i wyjaśnił , że nie ma żadnego problemu wszystko do naprawy mojego auta jest już i mogę go przyprowadzić ( nie wiem co miało być bo to jest lekkie zarysowanie ale pomińmy ten fakt). Wizytę umówiłam tydzień wcześniej i poprosiłam o samochód zastępczy , miałam dwa do wyboru oczywiście marki mercedes niższej klasy niż moje auto Pan kierownik powiedział,że rezerwuje go dla mnie. W dniu umówionej wizyty po przyjedzie do serwisu okazało się że zarezerwowanego samochodu na który się umówiłam z Panem kierownikiem nie ma, ale Pan kierownik ma dla mnie samochód marki ford , który według Pana kierownika jest dużo lepszy od mojego mercedesa i o co mi chodzi wybrałam zła firmę ubezpieczeniową więc to przez nią nie mam samochodu na który się umówiliśmy. Naprawiając samochód w jakimkolwiek serwisie rozumie można otrzymać samochód zastępczy innej marki ,ale ja wybrałam serwis MERCEDES. Zrozumiałe dla mnie też jest to że są różne sytuację i coś mogło się zadziać ale szanowny Pan kierownik miał do mnie telefon i mógł zadzwonić poinformować, że tego samochodu na który się umówiliśmy nie będzie więc nie jechałbym 70 km na darmo. Podejście Pana kierownika lekceważące do klienta tragiczne i zgoła śmieszne myślę że powinien zmienić prace może w firmie FORD, reklamy marce Mercedes dobrej nie robi.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 18:49
Salon - samochody nowe
Żenada A nie ASO !!
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 01:14
Salon - samochody nowe
To zabawne jak ...
... traktujecie kobiety przychodzące do Waszego salonu :-) Starszy Pan sprzedawca uznał chyba , że przyszłam sobie tylko pooglądać samochody dla zabawy, bo olał mnie totalnie już na wejściu . Na szczęście w salonie „Zasada „ potraktowano mnie z większym szacunkiem i zaangażowaniem .
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 09:30
Salon - samochody nowe
Witam, ostrzegam przed ...
... kontaktem i rozliczeniami finansowymi z tą firmą. Po całkiem sprawnej pomocy na miejscu, Firma bez podjęcia próby kontaktu ze mną wysłała za pośrednictwem kancelarii przedsądowej wezwanie do zapłaty podatku VAT, której podobno nie zapłacił leasing. Żadnego info do mnie. Jedyne wyjaśnienie otrzymałem od kancelarii, gdy zadzwoniłem żeby wyjaśnić. Wystarczyło aby ktokolwiek zadzwonił z firmy i poinformował o jakimkolwiek problemie z płatnością na zatrważającą kwotę 261, 50 zł. Masakra!!!
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 20:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 17:22
Salon - samochody nowe
Bardzo niska jakość napraw
Użytkownik sieci
30 października 2018 17:21
Salon - samochody nowe
Długie oczekiwanie na ...
... obsługę przy takiej klasie mogłoby być o wiele lepiej
Użytkownik sieci
25 czerwca 2018 13:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 20:44
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA!!! Faktem jest, ...
... iż oceniam jedynie serwis blacharsko – lakierniczy, obsługa pań przyjmujących klienta miła i sympatyczna niestety na tym koniec pozytywów. Odbierając auto już na samym pocztku masa niedociągnięć m.in. nie wpięty wystrzelony zagłówek pasażera, niezwijający się tylny pas bezpieczeństwa, odpadające zaśleki listwy zgarniającej czy niesymetrycznie wystające tłumiki końcowe. Oczywiście dziwne tłumaczenia panów z serwisu jak to już wcześniej samochód był naprawiany itd. Z kolejnymi dniami wychodziły na jaw kolejne niedoróbki niemające znaczenia w kwestii poprzedniej naprawy. Pozostawione dziury w kanale odprowadzającym wodę pod tylną klapą (wymieniany był tylny błotnik w S204), nie otwierający się hak fabryczny (zaczepiał o tylną krawędź zderzaka) część plastikowych elementów rozmontowywanych do naprawy ponownie założona połamana (Pan kierownik sugerował, że to już wcześniej było połamane zanim trafiło na serwis... ach to podejście do klienta), niektóre plastiki nie założone wcale i tak by długo wymieniać. W efekcie pojazd dwukrotnie przyjmowany na poprawki niby wszystko naprawione, czarę goryczy przelał fakt iż po podniesieniu pojazdu okazało się, że usterkę nieotwierającego się haka usunięto poprzez ucięcie zderzaka (hak fabryczny) natomiast sam zderzak zamontowano NIE OD TEGO SAMOCHODU (S204 w wersji z silnikiem V6 – 320 CDI) tylko od wersji z tłumikiem jedynie z lewej strony natomiast otwór pod tłumik końcowy z prawej strony wycięto przez co bardziej wystaje... Za tę super naprawę (pomijam fakt że pojazd oddano w środku brudny i zakurzony po naprawach) zainkasował serwis ponad 33 tyś. zł. No cóż ja NIE POLECAM w chwili obecnej poświęciłem pare setek na opinię biegłego i czekam na dokument który przekażę Mercedes–Benz celem reklamacji. W mojej opini serwis blacharsko-lakierniczy Auto Studio nie gwarantuje minimum jakości a już pomijam jakość tej marki.
Użytkownik sieci
9 maja 2018 15:46
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj w ...
... tym salonie, spędziłem 30 min i nikt do mnie nie podszedł zapytać, w czym można pomóc. Brawo za podejście do klienta, na szczęście jest więcej salonów, które cenią klienta. Obsługa masakra, piją tylko kawę
Użytkownik sieci
17 marca 2018 19:40
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 24/5000 Nie polecam tego miejsca. (Wersja oryginalna) 24/5000 I don't recommend this place.
Użytkownik sieci
1 marca 2018 14:50
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon z jakim nam się trafiło współpracować.
Użytkownik sieci
22 lutego 2018 10:30
Salon - samochody nowe
Serwis więcej niż ...
... tragedia oczekiwanie na naprawę z OC sprawcy ponad pół roku bez żadnego kontaktu mimo kilkunastu telefonów i zapewnień że serwis zadzwoni. Jeśli macie możliwość wyboru serwisu i zależy Wam na czasie polecam szukać w innych miejscach.
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 00:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 08:48
Salon - samochody nowe
Kupowałem nowego busa ...
... w sierpniu wreszcie odebrałem ( zamówiony w lutym ) tylu bajerantow przeciągających terminy odbioru jeszcze nie spotkałem na drodze kupna auta A o zszarganych nerwach i odwołanych zleceniach przez moich klientów nie wspomnę. Transport busa z Dusseldorf zajęła im 10 dni!!!! . Obsługi nie da się porównać z salonem Opla w którym kupowałem minibusa bo mercedes nie dorasta Oplowi do pięt ! Kontakt telefoniczny był raczej ,,czarodziejski „ na zasadzie znowu nie będzie auta w tym terminie bo.... ogólnie daje dwie gwiazdki bo po nie całym pół roku ( a miało być 3 miesiące ) odebrałem samochód.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2018 17:19
Salon - samochody nowe
Salon Ładny , ...
... ale obsługa mało zainteresowana nowym klientem 🙂