89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 marca 2025 08:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 14:55
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... byłam bardzo zadowolona z salonu i serwisu. Niestety od grudnia nie otrzymałam informacji na temat wyceny usługi. Kolejna próba kontaktu w dniu 20.12.24, tym razem mailowego, również zakończyła się przekazaniem sprawy do serwisu. Do tej pory nie otrzymałam informacji zwrotnej, a sprawę załatwiłam w innym miejscu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 20:22
Salon - samochody nowe
Ta firma to ...
... jakiś żart i to kiepski. Już miałem z nimi problemy wcześniej w Łomiankach, ale miałem nadzieję, że w nowym miejscu będzie coś lepiej. Niestety. I chociaż zaczęło się bardzo miło i za to wielkie podziękowania dla Pani z obsługi, to potem już było tylko gorzej. A pan z serwisu to zwykły buc i nie powinien w ogóle obsługiwać klientów. Potem tylko jeszcze dwa smsy; jeden, że data wizyty jest na inny dzień, a potem druga, odwołująca tą pierwszą z przeprosinami za pomyłkę z lakonicznym wyjaśnieniem , iż nastąpił błąd w systemie. To nie pierwszy raz, kiedy mam z tą firmą problem, ale myślę, że ostatni bo mam ich naprawdę dość. I nie piszcie mi tylko , żebym się skontaktował z Wami w celu wyjaśnienia. Bo Wy mieliście dużo czasu , żeby to zrobić i chociaż przeprosić za ten bałagan, ale nikt się tym nie zainteresował. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 12:06
Salon - samochody nowe
Niestety, muszę podzielić ...
... się bardzo negatywnym doświadczeniem po kontakcie z Panią Martyną Lotczyk z Mercedes-Benz Auto Idea. Już na początku rozmowy usłyszałem z jej strony nieprofesjonalne i nieuprzejme komentarze, takie jak: „widzę, że nie jest Pan skupiony w tej chwili na zakupie samochodu”, „nie ma co kupować na siłę”, czy też „jak będzie Pan zdecydowany, co Pan chce od życia, to proszę o kontakt”. Uważam, że tego typu uwagi są całkowicie nie na miejscu, szczególnie w sytuacji, gdy rozmawiałem z pełnym zainteresowaniem zakupem samochodu za kwotę przekraczającą 300 tys. złotych. Nie dawałem żadnych sygnałów niezdecydowania i starałem się prowadzić rozmowę w sposób miły i rzeczowy. Tego rodzaju podejście ze strony przedstawiciela marki premium jest po prostu niedopuszczalne. Mam nadzieję, że rozmowa ta była nagrywana i zostanie odsłuchana przez przełożonych Pani Martyny, którzy wyciągną odpowiednie wnioski. Taka obsługa klienta zdecydowanie nie przystaje do standardów, jakich można by oczekiwać od marki o renomie Mercedes-Benz.
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 18:27
Salon - samochody nowe
15 minut czekania ...
... na niepodejscie przez obsługę to wystarczająco długi czas. Nigdy wiecej
Użytkownik sieci
1 października 2024 17:43
Salon - samochody nowe
Chciałem aby nam ...
... zaprezentowali E klasę … “przykro nam, ale w tej chwili nie ma takiej możliwości aby ja Państwu pokazać”… auta fajne, ale obsługa nie przystoi AKTUALIZACJA: Odpowiedź Auto Idea to bzdura. Siedziałem w aucie na ekspozycji i nikomu nie chciało się przyjść go pokazać mi... sedes nie mercedes...
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2024 21:04
Salon - samochody nowe
Kupiłem V klasę ...
... w wersji Marco Polo w Łomiankach. Samochód był brudny. Pełen usterek, których serwis nie potrafił i nie chciał usunąć. Obsługa klienta na żenującym poziomie zarówno w sprzedaży jak i w serwisie. Finalnie nie naprawili swoich błędów i zaniedbań. Masakra. Omijajcie szerokim łukiem. Proszę spojrzeć na odpowiedź poniżej od dealera. Oczywiście od strony Auto Idea nikt mimo poniższej obietnicy nie skontaktował się i nic nie zrobił. Kolejny smutny dowód na całkowitą prawdziwość mojej opinii o tym sprzedawcy bądź co bądź mercedesów. Ciekawe co na to Centrala Mercedesa w Warszawie nie mówiąc o centrali w Stutgracie :) Omijajcie jeszcze szerszym łukiem.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 09:09
Salon - samochody nowe
Ciekawe podejście do ...
... klienta. Czarować o premiumowości Mercedesa, potem nastraszyć, że samochodów brak, ale że jest ostatnia szansa, że jest dodatkowy slot na produkcję, ale trzeba się szybko decydować. Ogólnie klient czuje się marnie i zlekceważony. Może jak się przychodzi po G albo S classę to jest inaczej, ale jak się przychodzi po tanie GLC to tak właśnie jest. Całuj w rękę i ciesz się że udało ci się kupić. Panie, to nie volvo, nie lexus ani audi, tu nie ma rabatów. 2ga gwiazdka za to że w ogóle ze mną rozmawiali.
Użytkownik sieci
18 maja 2024 19:31
Salon - samochody nowe
Przez cały czas ...
... pokazywania oferty czułam się ignorowana i wykluczona. Pan nie raczył chyba ani razu spojrzeć na mnie, gdy pokazywał auta mojemu partnerowi. To jedyne odczucia, które towarzyszyły mi podczas wizyty w tym salonie, a szkoda - wizyty w innych salonach wspominam bardzo dobrze.