89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 marca 2024 11:19
Salon - samochody nowe
Personel jest bardzo ...
... pomocny i kompetentny, zawsze służąc fachową radą i wsparciem.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 06:18
Salon - samochody nowe
2-3 lata temu ...
... bylam w serwisie MB Motors Pulawska i poprosilam o sprawdzenie komputerem jaka jest usterka i od reki szybko i sprawnie bez kosztow bylo zalatwione... Po jakims czasie ponownie pojawilam sie na sprawdzenie usterki komputerem... Trzeba bylo umowic sie (3 dni pozniej miala byc wizyta) i koszt 390pln netto czyli 500pln brutto za sprawdzenie komputerem?! Pojechalam do innego zakladu, od reki sprawdzili i za 500pln usunelam usterke zamiast za sprawdzenie komputerem :) Takze przykro mi, ze tak bylo to traktowane a wczesniej nie bylo problemow... Cos nie halo... Pozdrawiam
Użytkownik sieci
13 marca 2024 18:58
Salon - samochody nowe
Kompletna ignorancja przez ...
... doradcę. Pani przy front desk się starała, ale pozostali wypięli się na oczekującego klienta... Powodzenia...
Użytkownik sieci
9 marca 2024 13:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 21:17
Salon - samochody nowe
Przykro mi to ...
... pisać, byłem zainteresowany kupnem auta używanego. Skończyło się tak, że Pan od odkupu ode mnie auta oddzwonił i wstępnie wycenił moje auto, ale sprzedawca, który miał poprowadzić sprzedaż i przygotować ofertę Leasingu już nie.
J. Walczyk
15 grudnia 2023 16:31
Salon - samochody nowe
Obsluga
Pan Artur, nie kompetentny, brak dbałości o klienta, nie przygotowana umowa, brak komunikacji.
Mercedes to marka, lecz jeżeli chodzi o sprzedaż to niski poziom. Dobrze, że koledzy starali się zmienić opinię…
Użytkownik sieci
10 grudnia 2023 00:09
Salon - samochody nowe
Naciagacze
Użytkownik sieci
19 listopada 2023 18:20
Salon - samochody nowe
Kupiłam w tym ...
... salonie już dwa mercedesy, chciałam kupić kolejny. Po spotkaniu w salonie handlowiec mimo moich dwukrotnych próśb nie przygotował oferty. Miałam już wszystko wybrane i wiedziałam czego chce, potrzebowałam tylko konkretną wycenę. Nie sądziłam, że sprzedawca takiej marki może sobie pozwolić na taką protekcjonalność. Na szczęście są inne salony w okolicy.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 06:06
Salon - samochody nowe
EDIT: Nie dostałem ...
... wciąż kosztorysu. ----- Czekam od 5 dni na kosztorys naprawy S Klasy.....customer service jest tu na niskim poziomie
Użytkownik sieci
23 września 2023 12:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Przyszedłem ...
... z zamiarem zamówienia samochodu. Poprosiłem grzecznie na recepcji o kontakt osoby odpowiedzialnej za sprzedaż samochodów nowych. Pani powiedziała, żebym chwilkę poczekał, po około 40 minutach nikt się nawet nie zainteresował z obsługi. Szkoda ze w taki sposób traktują Klientów.
Użytkownik sieci
9 września 2023 21:03
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek ...
... interakcje z serwisem MB Motors Piaseczno. Serwis najpierw gubi moje auto pytając, kiedy przywiezie je laweta. Szczęśliwie odnajduje się na parkingu po tym jak lokalizuję je przez Mercedes Me. Następnie jestem dwukrotnie pozostawiony bez auta zastępczego. Pracownicy salonu notorycznie nie oddzwaniają i nie informują proaktywnie o terminie naprawy. Papierem lakmusowym jest stwierdzenie pracownika serwisu w rozmowie telefonicznej: "niech Pan do mnie zadzwoni jutro około 12 bo dużo się dzieje i mogę zapomnieć". Drodzy Państwo, taka jakość obsługi Klienta jaką prezentujecie nie przystoi pracownikom najniższego szczebla call centre, a nie marce, która aspiruje do miana premium.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2023 23:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 18:07
Salon - samochody nowe
Wszedłem do salonu ...
... w celu zapytania o akumulator, zostałem odesłany do punktu części....Tam przesiedzialem 15,20minut i nikt nawet nie zapytał nikt nie podszedł. Dziękuję za takie podejście do klienta.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 17:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umówiłem ...
... się telefonicznie na jazdę próbną mercedesem GLC. Niestety samochodu na umówioną godzinę nie było i nikt z obsługi nic nie wiedział. Zmarnowałem 3 godziny czasu. Nie usłyszałem zwykłego słowa przepraszam.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 22:18
Salon - samochody nowe
Kupiłam samochód, który ...
... przejechał 500 km i wystąpiła awaria skrzyni. Chciałam załatwić sprawę grzecznie, dlugo czekałam spokojnie lecz niestety pani Agata z serwisu, która zajmowała się moja sprawą zaczęła mnie olewać. I to był zapalnik. Pomimo,ze zadzwoniłam sama i prosiłam o kontakt jak będzie cokolwiek wiedziala to zostałam całkowicie zlekceważona.. za namową znajomych podeszlam do sprawy inaczej. Mb Motors obiecywali gruszki na wierzbie przepraszając , za to że samochód stoi u nich kolejne tygodnie .. z gruszek została pestka. Oddając mi samochód po 2 miesiącach nie dostałam niczego w ramach przeprosin za sprzedanie mi zepsutego samochodu. Jak chciałam wypowiedzieć umowę leasingową to w 2h wydali auto,nagle cudem naprawione. Jedynie umyte. Jestem bardzo rozczarowana,bo wiele osób z tego salonu zapowiadało się naprawdę w porządku, a okazało się zupełnie inaczej. Nie polecam kupowania i serwisowania w tym miejscu,a nawet w ogóle z daleka od Mercedesa! Powiem to każdemu swojemu znajomemu i kazdemu klientowi,bo każdy wie ile czasu mój samochod był w serwisie i ile musiałam się prosić o tą naprawę. Oby się za chwilę znów nie popsuł,bo jesteśmy na etapie testowania nowej skrzyni. Może znów przetrwa 500 km :/ Byle do sprzedaży! Nigdy więcej!! To byl duży błąd.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 13:38
Salon - samochody nowe
Moją przygodę z ...
... MB motors musze niestety rozszerzyć i wzbogacić o nowe szczegóły. Przedtem był badzo duży problem jeśli chodzi o znalezienie działu likwidacji szkód i tego jak jest oznaczony. Na części czekałem kilka miesięcy, ale może to nie zależne od MB motors. Natomiast auto zastępcze to kpina. Do naprawy oddałem dobrze wyposażone EQC, dostałem fatalnie wyposażone GLA bez wszystkich w mojej opinii podstawowych systemów wsparcia kierowcy oraz z mrygającym powiadomieniem że przegląd powinien być wykonany 12 dni temu. Dobry sposób aby odstraszyć od siebie klientów premium zmusić ich do jazdy biedwozami.
Użytkownik sieci
6 października 2022 22:18
Salon - samochody nowe
Kochani wczoraj padł ...
... mi akumulator normalne zadzwoniłem do serwisu od akumulatorów przyjechali wyjeli w mojej obecności akumulator i włożyli nowy mam auto od nowości rok 2018 a akumulator był z roku 2013 No ciekawe kiedy podmiwnili w serwisie tragedia myślałem że takie metody już minęły ale się myliłem nigdy już nie będę na przeglądzie bez mojej obecności bo to jest zwykle oszustwo wjeżdża z nowym a wyjeżdżasz starym ciekawe czy tylko akumulator może coś jeszcze zobaczymy zastanawiam się po co ten cyrk gwarancja do bramy a za bramą nie odpowiadamy brawo Piaseczno!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
8 września 2022 10:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 13:51
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w Polsce,zero kompetentnych ludzi
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 06:01
Salon - samochody nowe
Byłem drugi raz ...
... i zmieniam serwis. Panowie „doradcy klienta” nastawieni na trzepanie kapuchy. Za przegląd zapłaciłem 800zł drożej po rabatach niż w Aninie bez rabatów 🫡