89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2025 15:33
Salon - samochody nowe
Nie warta tutaj naprawiać auto. Oszustwo
Użytkownik sieci
2 marca 2025 13:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 09:14
Salon - samochody nowe
Brak słów by opisać zachowanie pracownika .
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 08:07
Salon - samochody nowe
Auto na gwarancji, ...
... zaczęła pękać skóra na kierownicy. Pan z obsługi klienta bardzo szybko przekazał opinię wygodną dla serwisu tj że jest to uszkodzenie mechaniczne i że musiałem to zrobić pierścionkami albo inną biżuterią. Dodatkowo przekazał, że mogę się odwołać, wtedy zdemontują kierownice i wyłączą pojazd z użytkowania na ok 2 miesiące. Kierownica będzie wysłana do Niemiec. Podziękowałem za szybki zbycie .... Pojechałem do nowo otwartego salonu Mercedes Wał Miedzeszyński i tam poczułem że komuś zależy na kliencie. Panowie z serwisu oglądnęli zgłoszenie i wydali opinię całkiem odwrotną do tej z Piaseczna, byli rzeczowi i skrupulatni, dodatkowo żeby rozwiać wątpliwości dokumentację fotograficzną przesłali do firmy produkującej przedmiotowe kierownice. W ciągu tygodnia otrzymałem nową kierownicę. Wszystkim polecam serwis Mercedes Wał Miedzeszyński, bo na Serwisie w Piasecznie bardzo się zawiodłem i nigdy tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 21:43
Salon - samochody nowe
Jeśli chcesz kupić ...
... nowy samochód to może ok. Używanego nie należy tu kupować. Jest duża szansa, że nie będzie można go zarejestrować. Sprzedali samochód z błędnymi danymi poprzedniego właściciela i mieli w nosie, że nie można było zarejestrować pojazdu. Nie pomogli skontaktować się z tym człowiekiem. Generalnie auto sprzedane, kasa przytulona więc klienta można mieć gdzieś.
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 14:32
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM, SPRZEDAŻ ...
... NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE, SERWIS ABSOLUTNIE NA NAJNIŻSZYM POZIOMIE, OKŁAMUJĄ KLIENTA, BRAK KONTAKTU, NIE MOZNA DOPROSIC SIE O INFORMACJE DOTYCZACA WŁASNEGO AUTA-DODAM, ŻE ZAKUPIONEGO W KWIETNIU 2024!!!, CZYLI AUTO NA GWARANCJI. ODRADZAM ZDECYDOWANIE
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 20:09
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowana ...
... postępowaniem salonu w Piasecznie. Otrzymałam informację o usunięty konta Mercedes me Connect bez podania przyczyny i jeszcze czelność wysłać mi zaproszenie na wymianę klocków. Ponad to, pozostałam bez odpowiedzi dlaczego usunęli mi konto w aplikacji. Słabo.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 15:16
Salon - samochody nowe
Pełne rozczarowanie w ...
... zakresie obsługi klienta. Nowe (miesięczne), luksusowe auto od września czeka na naprawę. Serwis bezradny, co tydzień przesuwa termin naprawy, brak wiążących odpowiedzi i zaopiekowania się klientem a co najważniejsze naprawy auta lub informacji o tym że nie naprawią aby można było rozmawiać z producentem. Nie polecam!
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 21:06
Salon - samochody nowe
Obsługa posprzedażowa (aftersales) ...
... w tym salonie to pojęcie nieznane. Załatwienie prostej sprawy jaką jest odebranie kół z przechowalni przerosło możliwości serwisu. 23.12 zadzwoniłem z informacją że chciałbym odebrać koła, podałem dane, odpowiedź serwisu - mamy je na magazynie, zapraszamy od 30.12, koła będą gotowe do odbioru. 31.12 coś mnie tknęło żeby zadzwonić przed przyjazdem i potwierdzić czy koła są na miejscu (mam kawałek drogi). Dzwonię o 10:00, padła odpowiedź sprawdzimy, oddzwonimy. Poczekałem kilka godzin, nikt nie oddzwonił. Dzwonię ponownie, przerzucali mnie jak gorącego kartofla między recepcją serwisu a doradcami. Nikt nic nie wie. O 15 czyli po 5 godzinach od pierwszego telefonu uzyskałem odpowiedź "koła nie gotowe, będą na 7.01". Nie usłyszałem żadnego wyjaśnienia dlaczego mam czekać jeszcze tydzień ani tym bardziej przepraszam, tylko zwalanie odpowiedzialności na bezimiennego kolegę/koleżankę. 7.01 zgłaszam się po odbiór kół. Pokazuję upoważnienie (w oryginale) podpisane przez właściciela auta a serwis... kwestionuje prawdziwość podpisu. Nie wiedziałem że zatrudniacie grafologów. Ostatecznie po telefonie do właściciela auta serwis wydał koła. Podsumowując MB Motors Piaseczno to wspaniały salon i serwis, w którym wszystko działa idealnie. Pod jednym warunkiem - kiedy nie ma klientów którzy przeszkadzają w "pracy" :)
Użytkownik sieci
28 października 2024 10:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 października 2024 14:26
Salon - samochody nowe
Kazano mi wyminić ...
... tarcze i klocki z tylu. Po wymianie przy hamowaniu ze 120 do 90 km/h odczuwa się wyraźne wibracje z tyłu. Pojechałem z reklamacją i powiedziano mi że wszystko jest w porządku. Mój pierwszy samochód dostałem ponad 40 lat temu i od tego czasu zdarzało mi się wymieniać tarcze w Fiacie, Subaru, Fordzie i Totyocie. Nigdy po wymianie nie było żadnych drgań. Widocznie Mercedes to inna liga …
Użytkownik sieci
8 września 2024 17:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2024 12:50
Salon - samochody nowe
Nie wspominając o ...
... opóźnieniu wizyty ze względu na poprzedniego intersanta cena podana podczas rozmowy telefonicznej była tańsza +10% od ceny rzeczywistej......(ta sama usługa serwisowa....). Brak poszanowania czasu klienta
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 23:12
Salon - samochody nowe
Po pojawieniu się ...
... w salonie zostałem poproszony, o chwilę oczekiwania ponieważ handlowcy są zajęci. Ok. Zaproponowano odwiedzenie kącika z kawą i wodą w formie samoobsługowej, miły akcent więc poszedłem zrobić sobie kawę. Tam większość pracowników stała i sobie śmieszkowali jak na ławce w parku. Brakowało piwka i muzyki. Minąłem ich automat wymaga serwisu. Poszedłem zgłosić fakt recepcji. Pani rozwiązała problem, ale pojawił się inny problem na ekspresie. A pani przepadła. Pomijam fakt, że wszyscy panowie stali z kawą i żadnemu nie przyszło do głowy żeby zgłosić fakt komuś kto się tym zajmuje. No ale dobra zostawmy tą kawę, zadowoliłem się wodą... przez kolejne 40 minut czekania, aż komuś zechce się obsłużyć klienta. Dodam, że panowie dalej się dobrze bawią i dopiero po kolejnej interwencji z mojej strony udało się wyrwać jednego żeby łaskawie zajął się pracą. Mógłbym punktować inne rzeczy typu ekspres zachlapany zeschniętym mlekiem, a komunikaty które zgłaszałem świadczyły o nie czyszczeniu ekspresu co często skutkuje pleśnią wewnątrz itp. Ale zwyczajnie szkoda czasu. W moim odczuciu obsługa została prawdopodobnke zatrudniona w jakiejś ulicznej łapance, ale dziwi tylko fakt, że to salon mercedesa.
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Kupiłem GLA 250 ...
... 4matic, używany. Opony były do wyrzucenia natychmiast. Akumulator musiałem wymienić w za dwa miesiące, ponieważ samochód się nie odpalał. Poziom lakieru który został wpisany przy zakupie nie zgadzał się z rzeczywistością (mój błąd - nie sprawdziłem, zaufałem że jest autoryzowany dealer). Poza tym, sprzedawca był bardzo nie miły, miałem wrażenie, że go mam prosić o sprzedaż auta… Przypuszczam, że pracownicy handlują oponami, akumulatorami które są w dobrej kondycji, a klientom dają śmiecie do aut używanych.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 10:24
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... fatalna obsługa. Nie oddzwaniają tak jak zapewniają. Tam każda osoba to osobna firma. Według mnie brak współpracy. Siedzą, pusto i nie widomo co robią. Trochę wiecej się wymaga od Mercedesa a w tym salonie obsluga jak w Fiacie na malowniczej. Na pewno nic tam nie kupię ani nie naprawie.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 10:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 maja 2024 16:19
Salon - samochody nowe
Wasi kierowcy jeżdżą ...
... niebezpiecznie Sprinterami po buspasach (dziś ok 15 - Trasa Łazienkowska) - praktyka godna dużej firmy motoryzacyjnej.
Użytkownik sieci
4 maja 2024 17:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 18:16
Salon - samochody nowe
Witam moja opinia ...
... jest negatywna i jestem bardzo zdziwiony tym co zastałem na miejscu. Po wcześniejszch kilku rozmowach telefonicznych gdzie zostałem poinformowany że samochód który mnie interesuje jest w bardzo dobrym stanie Itp,itd. Pojechałem z Trójmiasta w przekonaniu że jadę kupuje i wracam bo to w końcu mercedes ASO,więc będzie dobrze. Dobrze jednak nie było gdy dotarłem na miejsce został podstawiony mercedes glb, który okazał się poobijany, przerysowane drzwi i parę innych wgniotek i rys, ale to co zastałem w środku to bagażnik bardzo brudny ,piasek i sierść no i smród idąc dalej do środka niestety też wszędzie dużo piasku i brudu, samochód kompletnie nie przygotowany do sprzedaży. Jestem mocno zniesmaczony a do tego wiadomo koszty dojazdu i powrotu, plus stracony czas. Uważam że firma z takim prestiżem powinna bardziej zwracać uwagę na oferowany towar. Pozdrawiam nie polecam.