89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 marca 2025 18:56
Salon - samochody nowe
Czułem się jakbym ...
... kupował używanego fiata pandę a nie nowe auto klasy premium. Od problemów komunikacyjnych/braku odpowiedzi/informacji dotyczących umów poprzez wydanie samochodu do obsługi posprzedażowej. Jedyna osoba, która starała się uratować honor firmy to Pan Bartosz (Dyrektor Sprzedaży) za co dziękuje. Ogólnie fatalne doświadczenie, nie polecam i na pewno nie wrócę do tego salonu
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 15:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 15:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 15:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 15:32
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... swoim niezadowoleniem z obsługi, jakiej doświadczyłem w Waszym serwisie MB Motors. Dotychczas byłem lojalnym klientem od wielu lat i regularnie serwisowałem u Was aż trzy samochody. Niestety, ostatnia wizyta zupełnie zburzyła moje zaufanie. Oddałem auto do serwisu w celu wymiany wężyka, który kosztował jedynie 60 zł. Zostałem poinformowany, że całkowity koszt naprawy wyniesie maksymalnie 200 zł, co uznałem za uczciwe. Jakie było moje zdziwienie, gdy przy odbiorze pojazdu musiałem zapłacić 660 zł za samą wymianę, nie licząc ceny części! Uważam, że takie postępowanie jest nieprofesjonalne i świadczy o braku szacunku do klienta. Nie poinformowano mnie o jakichkolwiek dodatkowych kosztach, a kwota finalna była wielokrotnie wyższa od wstępnie podanej. Jestem bardzo rozczarowany, zwłaszcza że przez lata korzystałem z Waszych usług z pełnym zaufaniem. Tego typu podejście sprawia, że nie mogę polecić Waszego serwisu nikomu. Oczekiwałem rzetelności i uczciwego podejścia do klienta, a zamiast tego poczułem się oszukany
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 04:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 07:55
Salon - samochody nowe
Auto oddane 5x ...
... do naprawy, problem z kontrolką mówiącą o niskim stanie płynu chłodzącego. Za pierwszym razem diagnoza, później wymiana wężyka chłodnicy, później zbiornika, jeszcze później pompy etc. Kontrolka w dalszym ciągu się wyświetlała i nikt nadal nie potrafił znaleźć przyczyny... Doszło do tego, że ślady płynu chłodzącego zaczęły być widoczne na cylindrze i auto nie nadawało się do eksploatacji. Firma wynajmująca nam auto- Arval uznając, że naprawa wyceniana na 30-50k jest nieopłacalna; wypowiedziała umowę najmu długoterminowego... Szukałam pomocy w autoryzowanym serwisie Mercedesa, a ten podszedł do sprawy jak typowy ignorant. Faktem jest jedynie Państwa ignorancja i dość sztampowy opis samych siebie w odpowiedzi na moją opinię. Państwa zadaniem było odpowiednie zdiagnozowanie przyczyny usterki już na kilku pierwszych wizytach i niedopuszczenie do dalszego rozwoju sytuacji.
Użytkownik sieci
4 października 2024 13:37
Salon - samochody nowe
Niestety, chciałbym dać ...
... 5 gwiazdek lecz nie mogę. W sierpniu miałem odebrać samochód, jest październik, a ja nie doczekałem się kontaktu ze strony MB z jakąkolwiek informacją. Czekam na GLS Maybach za ponad milion złotych, a traktowany jestem w sposób, w jaki nie powinno sie traktować żadnego klienta. Mikołaj"
Użytkownik sieci
18 września 2024 07:27
Salon - samochody nowe
Nie stety też ...
... przyszlo mi być obslugiwanym przez pana Kapuścińskiego miesiac temu i mogę tylko potwierdzić wpis ,że obsluga przez tego pana była w najgorszym mozliwym wydaniu .Po podpisaniu umowy pan Michał nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości nawet po prośbie pilnego kontaktu pod głównym numerem telefonu do salonu.
Użytkownik sieci
3 września 2024 18:45
Salon - samochody nowe
Odradzam wizytę do ...
... tego salonu ponieważ to są naciągacze i prosze uważać na tomasza Ścibisza i I Povela dużo kłamią i auto po odebraniu z salonu zamiast być sprawne jest jeszcze bardziej uszkodzone
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon jaki ...
... kolwiek odwiedziłem w poznaniu. Auto dałem do nich do letkich poprawek blacharskich a przy odebraniu samochodu po ich naprawie oddali mi samochód z zepsutą skrzynią biegów a auto przyjechało do nich sprawne cześci nie dokladnie zamontowane byle jak i ten cały Przybysz to jest oszust kłamca naciągacz i nie polecam oddawać samochod w ich rekach lepiej iść do dudy cars niż u nich ja juz mam nauczke przez nich.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 15:58
Salon - samochody nowe
Uwaga! Zdecydowanie odradzam ...
... ten salon! To jedno z najgorszych miejsc, z jakimi miałem do czynienia, jeśli chodzi o salony Mercedesa. Przed dokonaniem wpłaty wszystko przebiega sprawnie, ale po przelaniu pieniędzy możesz liczyć jedynie na brak zainteresowania. Sprzedawca, pan Kapuściński, wykazuje się skrajnym brakiem profesjonalizmu, jakby znalazł się tam przypadkowo. Jest ciągle na "spotkaniach biznesowych", co tłumaczy jego brak dostępności — nie odbiera telefonów, nie oddzwania, a maile pozostają bez odpowiedzi. Jedyne, na co możesz liczyć, to lakoniczny SMS "jestem na spotkaniu". Odbiór samochodu przeciągał się ponad trzy tygodnie, a po jego odebraniu jakiekolwiek pytania pozostają bez odpowiedzi. Aktualizacja: Po opublikowaniu komentarza Pan Kapuściński zadzwonił do mnie mówiąc, że Mercedes MB Poznań nie będzie świadczyć żadnych usług że względu na opublikowany komentarz i postanowił rozłączyć się. Ot cały poziom, kultura, i obsługa klienta.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Jest to najgorszy ...
... serwis ASO pod kątem obsługi klienta, z jakim kiedykolwiek miałem nieprzyjemność mieć kontakt. Mercedes V-Klasa. Mała wizyta serwisowa na początku czerwca '24. Przesmarowane drzwi przesuwne. Przy okazji wychodzi, że uszkodzony jest drugi zbiornik płynu do spryskiwaczy, który przecieka. Naprawa ma być na gwarancji - zamawiają części i mają dzwonić jak będą gotowi z terminem umówienia do serwisu. Telefonu nie ma aż do połowy lipca. Dzwonię do serwisu - połączenie jest z infolinią, która nie ma zielonego pojęcia co było ustalone i o co w ogóle chodzi. Oni mają podgląd tylko do historii serwisowej. Nie wiedzą, że są zamowione jakieś części i co w ogóle mają zrobić. Obiecują, że osoba z serwisu, która się tym zajmuje się odezwie, ale do jutra jest na urlopie. Po kilku dniach dzwonię ponownie. Znowu nikt nic nie wie i obiecują, że na pewno pan Tomasz z serwisu do mnie zadzwoni. Proszę jednak o nr telefonu do pana Tomasza bo już nie wierzę w te zapewnienia. Dzwonię na komórkę przez 2 dni łącznie 7 razy i nikt nie odbiera i nie oddzwania. Po chwili dzwoni do mnie jeszcze dział części i mówi, że serwis im kazał do mnie zadzwonić ale oni nie wiedzą po co i jakie części mają dla mnie zamówić. Rozmowa jest groteskowa bo pan z MB Motors dzwoni ale nie wie po co, nie wie co chce powiedzieć i pyta się mnie po co on do mnie dzwoni. Po kilku dniach dzwonię ponownie i tym razem eskaluję i proszę o kontakt z kierownikiem serwisu. Kierownika nie ma, ale kolejna osoba z infolinii tworzy kolejną notatkę, w której zapisuje ponownie te same rzeczy i zapewnia mnie, że to już tym razem trafi do kierownika, który nazajutrz się ze mną skontaktuje. Dostaję też złotą radę od Pana z infolinii, który poucza mnie, że dlaczego tyle razy dzwonię, kiedy mógłbym po prostu osobiście pojechać do salonu i wyjaśnić sprawę na miejscu. Ten sposób polecam wszystkim, którzy nie mają co robić z czasem. Każdy mieszka 3 minuty od salonu MB i może w każdej chwili podjechać... Mija już około tydzień od tej rozmowy. Oczywiście nikt się ze mną nie skontaktował. Jeśli chcesz czuć, że serwis MB robi Ci łaskę, że może gwarancyjnie naprawić usterkę w Twoim Mercedesie to z pewnością mogę polecić MB Motors, jako serwis z najbardziej żenującą obsługą klienta w Poznaniu, a być może w Polsce. Kolejną wizytę umówiłem jednak w Duda Cars, bo preferuję inne standardy.
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 23:05
Salon - samochody nowe
Człowiek jeździ 6 ...
... dni w tygodniu w trasy, na busach, ma 1 dzień wolny w tygodniu ( sobota ) idzie obejrzeć busa i słyszy w recepcji, że doradca klienta firmowego jest od poniedziałku do piątku....niech se sami zarobią na tego busa!!
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... obejrzeć auto używane (może klienci na nowe są tak super dopieszczani). Doradcy wskazali mi gdzie stoi na parkingu po chwili przyszedł Pan ......... i pokazał samochód. Poprosiłem o ofertę finansowania i kontakt, doradca kazał przekazać mi swoje dane na jego numer telefonu także to uczyniłem. Minął ponad tydzień brak kontaktu, dzwoniłem również na recepcję ale nie mogłem się dodzwonić na dział. Jeżeli tak ma wyglądać obsługa klientów samochodów segmentu premium to zastanawiam się co jest nie tak :) Podobnie jest w innym salonie każdy ma lotto, zatem wybrałem samochód z innego salonu a szkoda bo pozostaje jakiś niesmak. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
26 maja 2024 12:06
Salon - samochody nowe
W 2019 roku ...
... zakupiliśmy używanego dwuletniego Mercedesa A Klasę, bezwypadkowego. Po 5 latach okazało się, że zostaliśmy oszukani. Samochód jest powypadkowy. Auto było uderzone w prawe-tylne nadkole. Zdecydowanie odradzamy!
Użytkownik sieci
26 maja 2024 08:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2024 15:58
Salon - samochody nowe
W 2019 roku ...
... zakupiliśmy używanego Mercedesa A klase. Po 5 latach okazało się, że zostaliśmy oszukani bo samochód jest powypadkowy. Auto było uderzone w prawe-tylne nadkole. Nie możemy go sprzedać, na prawym nadkolu jest pełno szpachli i ponad 1000nm dodatkowego lakieru. Zdecydowanie odradzamy!
Użytkownik sieci
9 maja 2024 16:58
Salon - samochody nowe
Witam Moja przygoda ...
... z MB i mercem jest taka. Zamowilem w czercu 2023 z żona GLS skonfigurowala go jak chciala itd data dostawy luty2024 Ok. W grudniu informacja ze zmienili mi konfiguracje. I albo biore ta zmieniona albo czekam 16 tygodni na takiego jak chcialem ale nie wiadomo czy 16 a moze 20 albo 22 tygodnie. Wiec sie zgodzilem. Zamiast brazowej skory jest biala zamiast 23 cali kola sa 22 cale ale sa telewizorki i troszke inne wykonczenie. Ok jakos to zjemy. Odbior auta. Jprd masakra przepraszam. Pan przekazuje auto i okazuje sie ze fotel pasazera oraz za kierowca nie dzialaja masaze nawiewy. Na nadkolu biala plama wielkosci dloni duzej dloni. Panowie z myjni nie widzieli jak go szykowali? Ok Pna probuje zmyc ale nie ma Pana ktory wie cos o zmywaczach do lakieru. No ale jak przyjede na ceramike to zrobia ze bedzie ok. No wiadomo w sumie nie chce odebrac wymarzonego auta bez jakiej plamy. Dalej telewizorki z tyl mozna podlaczyc pod wifi ale u nich w salonie nie dziala internet bo za bardzo dach stalowy wiec nie pokazano mi co i jak. Dobra mamy 26 marzec Panowie zdiagnozowali co jest z fotelami. I zamowili czesci mamy 8 maj i czesci dotarly. Po drodze dach szkalny halasuje z jednej strony ale tylko przy 140 Panowie takie rzeczy robia tylko do 130. Ok jezdimy wolniej na autostradzie 🤣🤣. No ale do tego doszlo ze auto piszczy przy skrecaniu w prawo. Dobra bede jezdzil tylko w lewo. Mamy 9 maj i Pan dzwoni ze modulow do foteli nie ma. W sumie to sobie mysle ze jezdze autem 2 miesiace bo tyle szly czesci do tych foteli az mnie zaproszono na serwis i mi to nie przeszkadzalo to moze nie warto naprawiac. Generalnie serdecznie mnie Panstwo przekonuja zeby miec dosc mojej ukochanej marki. Dla mnie Mercedes to cos wiecej a ja czuje sie u was w salonie jak 5 kolo u wozu. Ps. Sa tez pracownicy ktorych uwazam za best of the best. Pani Natasza Pan Norbert Tomasz Rafal Bartosz i moj idol Dawid. Sorki jak kogos nie wymienilem. Jak napisalem powyzej mam dosc Merca. Moze czas na PKS.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 21:45
Salon - samochody nowe
Wymiana klocków i ...
... tarcz przód i tył Mercedes W222 w serwisie MB. Po niecałych 20 tyś km normalnego użytkowania klocki piszczą (filmik dodany do opini). Wizyta w MB z reklamacją nie uznana z powodu przegrzania systemu hamulcowego. Po zapytaniu Pana z serwisu jak może do tego dojść odpowiedział że sportowa jazda i hamowanie z dużych prędkości (nie tak użytkuje samochód). Sprawa zgłoszona do Mercedes Polska niestety bez pozytywnego rozpatrzenia cytuję "Po dokonaniu ekspertyzy przez nasz serwis, stwierdzono, że ślady przegrzania tarcz są efektem eksploatacji, a nie wadą produktu” (żeby nie było screen shot dodany do opinii) Czyli tarcze i klocki powinny w Sce być wymieniane częściej niż olej:-) Założyć i nie hamować... Pozdrawiam Nie Polecam...