90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 11:31
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziona serwisem ...
... w ciągu jednego roku w tym serwisie zostały wymieniane zbiorniki i czujniki ad blue. W ostatnim przypadku auto odwiezione było sprawne bez żadnych kontrolek na pulpicie dostałam auto z uszkodzonym zbiornikiem ad blue wiec zbiornik popiół się w serwisie ……… szkoda gadać ……… jak sprawa została załatwiona nie polecam tego serwisu .
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 10:35
Salon - samochody nowe
Dziękuję Wam MB ...
... Motors w Poznaniu za skuteczne zniechęcenie do Was i marki Mercedesa. Pełna perfidii postawa pracownika umawiającego się mailowo na spotkanie i niepamięć jego o tym oraz brak zwykłego słowa "przepraszam" jest wyrafinowanym wzorem tzw. profesjonalizmu w przekazaniu klientowi: "po co tu przychodzisz, nie zawracaj mi głowy bo ja tutaj pracuję...." Zamówienie złożyłem w konkurencyjnej marce premium, dla której nie byłem intruzem. GRATULACJE zwłaszcza dla szkoleniowców, właścicieli i managerów tej stacji.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2021 10:01
Salon - samochody nowe
Zostałem wyproszony z ...
... salonu za brak maseczki mimo tego że mam zwolnienie z noszenia. Trudno. Jest więcej salonów w Poznaniu. Nie polecam!
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 20:05
Salon - samochody nowe
Pracownicy chyba mało ...
... zainteresowani Klientem. Dwa razy prosiłem dwóch różnych handlowców na miejscu o kontakt w sprawie jazdy testowej. 2 razy zero odzewu. No cóż... łaski nikomu nie robicie, że handlujecie samochodami - GLS zamówiony gdzie indziej.
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 19:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 01:40
Salon - samochody nowe
Niestety 24.06.21r musimy ...
... zmienić zdanie. 6 prób telefonicznych 6 razy łączenie na serwis i nikt nie odbiera. Za 7 razem Pan recepcji się zlitował wziął numer i obiecał że serwis oddzwoni. Dziś 1 lipca nikt nie dzwoni auto na gwarancji MB bez żadnego umawiania się zostało od ręki przyjęte w Duda MB i naprawione. Można??? Pan Piotr identycznie jak marka Mercedes pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Dziękujemy za jazdę testową E klasą i pełne przedstawienie zalet pojazdu.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 14:52
Salon - samochody nowe
Niestety ani salon ...
... ani serwis nie zasługuje na nawet jedną gwiazdkę,zero profesjonalizmu, wprowadzanie klienta w błąd, Pani Paulina Szajek.... myślę że może poziom obsługi przez tą Panią pasował by do Biedronki,nie obrażając przemiłych Pań w Biedronce. Zgłoszona usterka przy przeglądzie oczywiście nawet nie sprawdzona, chodzi o nie zamykająca się szybę ale co tam, w końcu jest lato jak się szyba nie zamknie można jechać z otwartym oknem, obiecany zestaw naprawczy oczywiście nie dotarł, a kwestę przygotowania auta do wydania przy zakupie i kwestia wprowadzania klientów w błąd przy zakupie przedłużonej gwarancji przemilcze, oczywiście reklamacja zgłoszona do centrali bo to wszystko się w głowie nie mieści.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 12:13
Salon - samochody nowe
Zachciało mi się ...
... klasy premium... Ten salon i marka nie ma nic wspólnego z prestiżem. Pierwszy mój negatywny komentarz w zyciu, który postanowilem OPUBLIKOWAC, bo ktoś i sytuacja mnie zmusiła. Pani Paulina z działu serwis "siedzi" jak za kare, atmosfera lepsza panuje chyba w Dacii. A teraz do sedna sprawy... Nie Citan za 50tys, tylko GLE za 350tys, uzywany 5 miesięcy (12 tys km) pojawiło się bicie przy hamowaniu. Odpowiedź serwisu: mój błąd, złe lub awaryjne hamowaniu lub wpadlem w kaluże przy rozgrzanych tarczach. Oczywiście odmowa, naprawa około 7tys zł. , Czy ktoś to rozumiem czy tylko ja miałem odmienne wyobrazenie o marce?? Oczywiście układ hamulcowy podlega eksploatacji, rozumiem to ale w takim aucie i po 12tys km? Może warto zastanowić się nad tym, jakiej jakośći elementy są montowane. Coz, niesmak pozostanie na długo. Tucson 150tys km żadnych awarii, XC60 110tys km żadnych awarii, a już tym bardziej żadnych absurdalnych decyzji SERWISU.
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 12:38
Salon - samochody nowe
Nie dbają o ...
... czystość. Samochód "prezentacyjny" w stanie poniżej krytyki. W salonie dużo informacji o czystości i zasadach dotyczących COVIDa, a kierownica podczas jazdy klei się do rąk, tapicerka w plamach, uchwyt na napoje ze śladami rozlanego soku. Rozumiem, zima, śnieg, to dywaniki czy auto mogą być brudne ale żeby to co dotykamy kleiło się do rąk? Tragedia. Był początek lutego, a na salonie nadal wiszą świąteczne światełka? Ogólna czystość bardzo przeciętna. Jak w 2-gwiazdkowym hotelu, a podobno to marka premium. Daję dwie gwiazdki: -1 za stan aut i salonu, 5 za profesjonalizm handlowca i wyciągam średnią. Ostatecznie wybrałem zakup Audi Q7. Możliwe że decyzja byłaby inna ale ogólny odbiór bardzo mnie zniechęcił do Mercedesa.
Użytkownik sieci
14 lutego 2021 17:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 listopada 2020 23:23
Salon - samochody nowe
Przeciętny stosunek sprzedawców do klienta.
Użytkownik sieci
20 września 2020 18:00
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Chciałbym, żeby mogli służyć i szanować zarówno młodych biznesmenów, jak i starszych. (Wersja oryginalna) I wish they could serve and respect to young businessmen as well as elder ones..
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 09:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... jedna wielka sciema. Malo ze nie naprawili to jeszcze kase chcieli. Zero profesjonalizmu!!! Pracownicy chodza po placu jakby byli nie wiadomo kim, jedyne co potrafią to sciemniac.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2020 15:18
Salon - samochody nowe
Kiepskie podejście do klienta przynajmniej do mnie. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
29 marca 2020 16:05
Salon - samochody nowe
Witam, 11,03,2020 Kupiłem ...
... w tym salonie Mercedesa v klase ale odbierałem go w Warszawie i tu się zaczęły schody kiedy odbierałem pojazd po podpisaniu dokumentów zostałem wręcz zbyty, o wyposażenie podstawowe musiałem się upominać(gaśnica ,trójkąt,klucze do kół) nawigacja nie działała nie było karty .Po rozmowie z Panem który mi wydawał pojazd stwierdził że ją ukradli ale ja doślą Tak kartę dosłali ale nie działa .Po rozmowie z Panem Filipem HANDLOWCEM który mi ów pojazd sprzedawał stwierdził że ten problem rozwiążą ale do dnia dzisiejszego zero odzewu
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 17:02
Salon - samochody nowe
Serwis pozostawia wiele do życzenia
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 09:25
Salon - samochody nowe
Slaba obsluga
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 21:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 18:49
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wąż odpłynął z dyszy, pociągnął lawetę, jednocześnie trzeba było wymienić klocki hamulcowe, okazało się, że zniknął cały dzień, przejechał złego 20 km, znowu zepsuł się na autostradzie, stał się, pompa do tankowania była zakryta w zbiorniku, odjechał tutaj ponownie, czekał ponownie, naprawiony , ale znowu nie było padów, pipety mają wrażenie, jakby miały tylko pióra wycieraczek. Okropne miejsce, nikomu nie doradzam (Wersja oryginalna) Слетел шланг с фарсунки, притянул эвакуатор, заодно надо было поменять поменять колодки тормозные их оказалось нет целый день, уехал злой проехал 20 км, опять сломался на автобане, стал, накрылся насос подкачки в баке, опять притянули сюда же, опять день ждал, починили, но колодок опять не было, пипец такое чувство что у них есть только щётки дворников. Ужастное место, не советую никому
Użytkownik sieci
29 września 2019 14:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka