90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 marca 2024 13:05
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa jest ...
... bardzo nie miła, mimo umówienia wizyty dzień wcześniej nikt nie zainteresował się nami przez ponad 40 minut czekania.
Użytkownik sieci
23 marca 2024 13:05
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
13 marca 2024 18:54
Salon - samochody nowe
Niestety samochód marki ...
... premium nie dla mnie ;-( byłem obejrzeć samochód używany (bez wcześniej umówionej wizyty). Salon piękny, Panowie i Panie w koszulach jak przystało na taki salon. Zapach jak w sklepie z koszulami… super… pytam możemy obejrzeć używany samochód bo jestem zainteresowany… Odpowiedź brzmiała „Pewnie, chodźmy” niestety samochód w kurzu, nie mogliśmy go otworzyć bo akumulator się rozładował, ale ręcznie się udało. Wielkość bagażnika mogłem zobaczyć i ocenić odchylając tylną kanapę… Mówię… wie Pan co? Umówmy się na inny dzień… Ok. Środa 18:00 UMÓWIENI! Pan w ciągu dnia dzwoni potwierdzić spotkanie. Opowiadam, jasne będę o 18:00. Godzinę przed spotkaniem Pan pisze smsa że go nie będzie, ale będzie kolega który mnie zastąpi.” Zrozumiałe, różne rzeczy wypadają. Przyjeżdżam godz 17:50 na recepcji super recepcjonista niczym z 5* hotelu obok kolega w polarze. Dzień dobry ja umówiony na jazdę próbną. Dokumenty, prawo jazdy itd. … „Proszę przeczytać dokument o jeździe próbnej, podpisać, a ja pójdę po samochód” Pan wychodząc trzyma w ręce „Jump starter” myślę … dobrze się zapowiada… po chwili dzwoni telefon, a to Pan z którym wcześniej się spotkałem, przepraszając, że niestety auto dzisiaj też nie odpali bo nie wymienili akumulatora… i że może przyjechać jutro do mnie do pracy żebym odbył jazdę próbną… zamarłem. Ja w pracy pracuje, a nie jeżdżę samochodem który chce kupić… Czułem się jak w komisie w Gnieźnie, a to był salon samochodów klasy premium. Gwiazda chyba nie jest mi pisana;-(
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 15:54
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła i ...
... nieprofesjonalna obsługa.. Klienta traktują jak intruza...
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 18:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Pomimo kilku telefonów ...
... do serwisu z prośbą o kontakt wykonanych w różnych dniach nikt nie oddzwania. Za każdym razem byłem zapewniany, że tym razem osoba z którą rozmawiałem bezpośrednio na miejscu na pewno oddzwoni i nic się nie zmienia. Próbę podejmowałem trzykrotnie, co kilka dni i za każdym razem miałem zostawić numer kontaktowy. Kontaktu z ich strony brak. Nie polecam.
Użytkownik sieci
11 września 2023 07:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 12:57
Salon - samochody nowe
Kierownik serwisu obiecał ...
... elektryczne EQC jako auto zastępcze na czas wymiany reklamowanego tunelu wnętrza. Na wizytę jechaliśmy specjalnie z Leszna, ponad 90 km, lecz po przybyciu na umówioną wizytę, okazało się, że EQC zostało wydane komuś innemu. To już trzecie zignorowanie klienta. Pierwszy raz byliśmy umówieni na 4 marca, ale nikt nie raczył nas poinformować, ze części nie dotarły. Straciliśmy czas i pieniądze. Między czasie serwis nie dzwonił, aby umówić kolejna wizytę, sam musiałem się prosić, a auto elektryczne miało być tym „zadość uczynieniem” za poprzednie błędy. No cóż, jak zwykle obiecanki cacanki a klienta mają głęboko w d….e jak już się wyda pieniądze i zakupi auto…
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 15:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2023 14:05
Salon - samochody nowe
odbierałem samochód w ...
... lipcu 2022, obsługa nie zachęcała w ogóle to załatwiania rzeczy, była niemiła, widać ze pracownicy wcale nie byli nastawieni pod klienta, czekaliśmy bez żadnej informacji 2h, dopiero wtedy mogliśmy odebrać auto Kupując auto luksusowej marki i to w wersji AMG spodziewałem się większego profesjonalizmu oraz lepszego podejścia do klienta niż, „tu są kluczyki, do widzenia” Następne auto możliwe ze będzie to mercedes ale nie z tego salonu
Użytkownik sieci
8 lutego 2023 15:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 22:21
Salon - samochody nowe
Jestem stałym klientem ...
... MB Motors Poznań, ale nigdy nie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu i szacunku do klienta ze strony pracownika tego oddziału jak dzisiaj. Pracowniczka działu serwisowego, Paulina Szajek pracuje tam chyba za karę. Świadczy o tym pretensjonalny ton z jakim zwraca się do klientów oraz brak jakiegokolwiek zaangażowania w relacje klient-pracownik. Swoim podejściem i zachowaniem, w dniu dzisiejszym skutecznie zniechęciła mnie do dalszej współpracy i sprawiła, że zrezygnowałem z usług tego oddziału.W najbliższym czasie na pewno z nich nie skorzystam. Jestem bardzo zawiedziony, ponieważ dotychczas współpraca przebiegała sprawnie i nigdy wcześniej nie doszło do takiej sytuacji. Najwidoczniej problem nie leży w oddziale tylko w jego pracownicy.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 14:11
Salon - samochody nowe
Gość od busów tragedia
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 12:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 08:09
Salon - samochody nowe
Spodziewałem się świetnej ...
... jakości serwisu. Niestety, to nie tylko kwestia serwisu… Pominę fakt, ze dwukrotnie po serwisie „mechanicy nie zdążyli umyć samochodu, a wiem ze specjalnie zostawił Pan samochód dłużej bo mieli się wyrobić”, najważniejsze było to, ze… Zepsuła mi się ładowarka do glc 300e, hybryda. Pani wskazała najwcześniejszy termin serwisu za miesiąc, pół biedy jeszcze gdyby nie to, ze myślała, ze to EQS. To oznacza, ze jako właściciel pełnego elektryka czekałbym miesiąc na serwis bez samochodu za 0,5mln zł.. okej wyprowadziłem ją z błędu, na serwisie się pojawiłem, tak jak mówiłem do wymiany ładowarka na która czekam kolejne 1,5mies. NA ŁADOWARKĘ.. oznacza to, ze 20% roku nie mogę używać prądu do ładowania bo mercedes nie może tego ogarnąć.. Po zestawie takich informacji myśle, że to będzie mój ostatni mercedes.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 10:14
Salon - samochody nowe
Jak kupować mercedesa ...
... to w salonie u Dudy, przynajmniej w Poznaniu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 16:50
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem dzisiaj w ...
... sprawie części do fotela... pan z działu części stwierdził, że oparcie występuje w całości. Podczas rozmowy nie był miły i na moje stwierdzenie ,że to dziwne ,że pompowana poduszka ledzwiowa nie wysytepuje osobno ,burknął "ale tak jest".. U Dudy znaleziono taka czesc osobno i bez problemu można zamówić.... W czym problem....?
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 12:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2022 23:28
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiłe i ...
... nie profesjonalne podejście do klienta. Wysokie ego personelu. Po wejściu do salonu i czekaniu, personel bardziej zajęty był rozmową między sobą niż klientem. Nie pozostało nic innego jak dokonać zakupu w innym salonie
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 13:12
Salon - samochody nowe
Umówiona jazda mercedesem ...
... klasy A - żony. Przyjeżdzamy na umówiona godzinę. Miła Pani na recepcji proponuje kawe i prosi, by poczekać. Po 30 minutach czekania wychodzimy. Zero informacji, zero kontaktu od osoby z która byliśmy umówieni. Nigdy więcek MB Motors. Ktoś kto nie szanuje czasu innych powinien zajać się….. no właśnie czym? Plus dla recepcji za poczatkowe przywitanie.