84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 09:22
Salon - samochody nowe
Profesjonalba u bardzo miła obsługa. Salon 'premium'. Pecam.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 09:44
Salon - samochody nowe
W Skrócie : ...
... PO USTAWIENIU PŁATNEJ ZBIERZNOŚCI PRZEZ W/W SERWIS OPONY DO WYWALENIA ( rozregulowali prawidłową zbierzność co ścięło opony, a jak się okazało WYSTARCZYŁO SPRAWDZIĆ I WYREGULOWAĆ JEDYNIE CIŚNIENIE W OPONACH ) Mało tego próbowali mi wcisnąć cały nowy komplet zawieszenia ( który nie jest konieczny do wymiany ). DZIAŁ SERWIS : NIE DODZWONISZ SIĘ. JEŚLI PRZYJDZIE SIĘ OSOBIŚCIE W 95% NIE MA OSÓB Z SERWISIU NA SWOICH STANOWISKACH , PO OKOŁO 30 MIN CZEKANIA NA KOGOŚ Z SERWISU PROPONUJĄ, ŻE NIC TERAZ NIE USTALĄ I PROSZĄ O ZOSTAWIENIE NR TELEFONU GDYŻ TERAZ NIE MAJĄ CZASU. DZIAŁ CZĘŚCI : PRZY ZAMAWIANIU TELEFONICZNYM JAK I OSOBISTYM, ZAMOWIENIE JAKIEJ KOLWIEK CZĘŚCI PO PODANIU NR VIN TRWA DO 40MIN. KIEDY DANA CZEŚĆ PRZYJDZIE I JEST GOTOWA DO ODBIORU , NIE MOGĄ JEJ ZNALEŹĆ TŁUMACZĄC SIĘ TYM, ŻE " FIZYCZNIE JEST U NICH W MAGAZYNIE, ALE NIE MOGĄ JEJ ZNALEŹĆ ". DZIAŁ LIKWIDACJI SZKÓD: JEDNEGO DNIA MÓWIĄ CO INNEGO I ZAPEWNIAJĄ, ŻE WSZYSTKO BĘDZIE PO NASZEJ MYŚLI, NATOMIAST ZA KILKA DNI ODWRACAJĄ KOTA OGONEM I ZAPRZECZAJĄ TEMU CO MÓWILI. W RITA MB NIE BYŁO TAKICH NIEPROFESJONALNYCH DZIAŁAŃ... JEDYNE CO DZIAŁA PRĘŻNIE TO RECEPCJA. JA NIESTETY PRZEZ TEN SERWIS STRACIŁEM DOBRE SŁOWO O MARCE MERCEDE S .
Użytkownik sieci
1 czerwca 2022 15:54
Salon - samochody nowe
Ostatnio miałem przyjemność ...
... dokonać zakupu nowego pojazdu do firmy. Cały proces od wyszukania pojazdu na portalu ogłoszeniowym, kontakt z doradcą (pozdrawiam Pana Grzegorza), przedstawienie pojazdu, negocjacje handlowe oraz finalnie sam zakup oceniam bardzo pozytywnie. Duża pochwała należy się Pani Klaudii odpowiedzialnej za ubezpieczenie naszego nowego pojazdu. Posiadamy kilka pojazdów we flocie i korzystamy ze swojego stałego biura ubezpieczeń, jednakże oferta z pakietu dilerskiego przedstawiona przez Panią Klaudię okazała się najkorzystniejsza - biorąc pod uwagę zakres pakietu oraz cena. Liczę, że w kolejnym roku oferta również okaże się najlepsza. Z czystym sumieniem polecam salon Nobile w Kielcach. Pozdrawiam, Dawid Miłek, Hartum Sp. z o.o.
Użytkownik sieci
27 maja 2022 22:32
Salon - samochody nowe
Obiecana usługa nie ...
... została zrealizowana - obsługa klienta nawet nie próbowała ukryć lub wytłumaczyć braku realizacji usługi - klient traktowany na odwal się, wszystko okraszone fałszywą troską. Zdecydowanie niepolecam. Faktury nie zawierają szczegółowej listy wykonanych napraw.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 18:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 maja 2022 20:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 14:11
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie. Pan Grzegorz - pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2022 11:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 marca 2022 12:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2022 02:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 grudnia 2021 18:15
Salon - samochody nowe
Byłem na wymianie ...
... oleju w silniku. Termin ustalony, przyjechałem piętnaście minut wcześniej i czekałem jak kołek 4 godziny na odbiór samochodu. Poczekalnia dla klientów jest w beznadziejnym miejscu. Tzn kilka metrów od wejścia, akurat na zewnątrz był spory mróz i można tam się z zimna rozchorować. Dodam też,że w dobie rzekomego Coronavirusa miejsce na oczekiwanie to kanapa na trzy osoby. Pozostali muszą chodzić co w sumie jest wskazane przy ciągle otwieranych drzwiach do salonu bo inaczej zmarzną 😅
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 16:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2021 18:06
Salon - samochody nowe
Wreszcie dobre ASO ...
... Mercedesa w Kielcach ;) Szczególnie polecam kontakt z doradcą serwisowym - Panem Januszem Kwiatkowskim - zaangażowanie w każdą sprawę lub problem zawsze powyżej oczekiwań!
Użytkownik sieci
3 listopada 2021 16:27
Salon - samochody nowe
Super obsługa klienta 👌
Użytkownik sieci
13 października 2021 21:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 września 2021 17:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 września 2021 09:42
Salon - samochody nowe
Nie zawsze to ...
... co sie "świeci" jest dobre. Odwiedziłem salon w poszukiwaniu rozwiania problemu z którym nie mógł sobie poradzić MB Connect który tu mnie skierował. Zakupiona aplikacja" Parking" po zmianie tel na nowy iPhon12 z 11 ,przestałą działać i nikt nie umiał mi pomóc. Pomimo ,ze abonnement jest opłacony od 3 lat i jest aktualny , a czas leci od zgłoszenia reklamacji do centrum mb connect ( nr ref. CMS-1-45736696714 - zgłoszono 16.08.2021r) nadal nikt nie potrafi tego ogarnąć aby działano. Zaproponowano mi aktualizacje oprogramowania E400 . ?? Bez gwarancji ,ze ten problem zniknie. Dodatkowo usługa odpłatnie. Na stwierdzenie ,że to reklamacja do załatwienia, serwis Nobile stwierdził ,że to nie on jest stroną , a dodatkowo nie gwarantuje ze po aktualizacji oprogramowania aplikacja Parking zadziała. ??? Były to już drugie odwiedziny u Dealer Mercedesa w Kielcach. Poprzednio była MB-Rita - spuscili mnie po brzytwie. Po kontakcie z centrum mercedes connect stwierdzili że ciągle pracują na moim problemem i sztab specjalistów w Europie zastanawia sie jak to naprawić. Widząc ,że mam do czynienia z kiepskimi fachowcami zwróciłem sie do firmy Vacat Serwis w Kielcach -Dabrowie ,która w ciągu 5 minut rozwiązała problem. Teraz wszystko działa. Panowie z Mercedesa daleko wam do prawdziwej profesji. Mija miesiąc i nikt z centrum MB connect nie nawiązał kontaktu.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2021 09:08
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2021 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2021 18:54
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki