86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 15:13
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... Kielcach zero obsługi, zero profesjonalizmu, na akcje serwisowe i gwarancyjne nie przysługuje auto zastępcze
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 16:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 12:39
Salon - samochody nowe
Witam. Zajechałem do ...
... autoryzowanego serwisu z awarią, będąc przejazdem przez Kielce, poprosiłem panią z recepcji o rozmowę z kimś z serwisu, odpowiedziała, za 20 min ktoś pana obsłuży, po oczekiwaniu około 1 godziny nikt mnie nie obsłużył, więc wyszedłem zniesmaczony. Dzisiaj klient z awarią jest traktowany jak zło konieczne. Nie polecam tego serwisu
Użytkownik sieci
1 października 2023 11:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
27 września 2023 10:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu MB, nawet numeru części nie podadzą, albo kupujesz u nich albo szukaj sobie sam. Ale jak chce się kupić Mercedesa to uprzejmość i włażenie w D na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 15:15
Salon - samochody nowe
Mam niestety bardzo ...
... negatywne wrażenia po wizycie w salonie Mercedesa. Cały proces od momentu próby uzyskania wyceny serwisu aż po odbiór samochodu był niezwykle niezadowalający. Jednym z głównych problemów, z którym się spotkałem, było niesamowicie trudne uzyskanie wyceny serwisu. Mimo że kontaktowałem się z salonem poprzez e-maile oraz telefony, zajęło im to aż trzy tygodnie, aby w końcu dostarczyć mi wycenę. Taka sytuacja jest absolutnie niedopuszczalna i świadczy o braku profesjonalizmu oraz zainteresowania klientami. Podczas oddawania samochodu do serwisu, poprosiłem o reklamówkę na zabranie kilku rzeczy z mojego auta. Ku mojemu zdziwieniu, pracownik stwierdził, że nie mają reklamówek ani nic innego w co mógłbym spakować moje rzeczy. Jest to kompletnie nieakceptowalne, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że rok wcześniej podczas poprzedniego serwisu byłem w stanie otrzymać reklamówkę właśnie na ten sam cel… Co więcej, samochód nie został dokładnie wyczyszczony po serwisie. To naprawdę rozczarowujące, ponieważ oczekiwałem, że jako klient otrzymam samochód w jak najlepszym stanie, a nie w takim, który wymaga dodatkowej pracy z mojej strony. Obsługa klienta pozostawiła wiele do życzenia. Mam wrażenie, że jakość obsługi w salonie Fiata jest znacznie wyższa niż tutaj. Brak troski o detale oraz brak zaangażowania pracowników w rozwiązanie problemów klienta naprawdę rzuca cień na całą markę Mercedes-Benz. Jedynym pozytywem były niższe koszty serwisu w porównaniu do salonów Mercedesa w Warszawie. Niemniej jednak, niższa cena nie usprawiedliwia braku staranności, komunikacji oraz profesjonalizmu w wykonywanych usługach. Podsumowując, wizyta w salonie Mercedesa była kompletnym rozczarowaniem. Trudności z uzyskaniem wyceny serwisu, niedokładne czyszczenie samochodu oraz słaba obsługa klienta stanowią mocne argumenty przeciwko polecaniu tego salonu. Jako klient czuję się niedoceniony i zlekceważony, co skutkuje tym, że z pewnością nie będę polecać tego salonu innym ani nie wrócę tam w przyszłości.
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 07:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2023 00:14
Salon - samochody nowe
Żenada, 5-iu panów ...
... ponad piętnaście minut 29.06. około godz. 16.30 dyskutowało o .. hmmm ... czymś wesołym i niestety nie obchodziło ich, że klient ( dodam, że stały) potrzebuję pomocy i czeka na sali - pomimo poinformowania przez Panią z informacji. Fakt nie miałem tego dnia białej koszuli jak oni, więc może im po prostu nie pasowałem do marki🤷♂️ Zdecydowanie salon w Lublinie prezentuje lepszy poziom
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 17:37
Salon - samochody nowe
Masakra i tyle ...
... w temacie. Serwisuje auto u nich po raz ostatni bo: - drogo a nie podali ceny przed - nikt nie odbiera tel - odbieram auto brudniejsze niż im oddałem - maska niedomknieta - każdy ma na ciebie wyłożone po robocie Autentycznie kiedyś mercedes dbał o klienta, a teraz plac i spadaj. Dramat i tyle.
Użytkownik sieci
17 marca 2023 01:00
Salon - samochody nowe
W serwisie pracują ...
... chamy niesłowne i kombinatorzy. Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 16:11
Salon - samochody nowe
Prosiłem o kontakt ...
... zostawiłem swoje dane wraz z numerem telefonu, chciałem zamówić nowy kabriolet przed sezonem tymczasem zero odzewu, nikt nie oddzwanił..
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 19:13
Salon - samochody nowe
Żenujący poziom obsługi klienta..
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2022 20:09
Salon - samochody nowe
ASO Mercedesa? Chyba ...
... tylko dla wybranych.Probowałem umówić 2 auta na serwis mimo zapewnień że ktoś oddzwoni zero reakcji Przy serwisie rok temu mechanik połamał dolot powietrza do czego się nie przyznał po lekkiej przepychance wymienili na nowy umyli w ramach zadośćuczynienia auto zapewniając że przy następnym serwisie się odwdzięczą że nie robiłem z tego afery.Własnie widzę jak.Olewanie klienta to chyba norma w tym serwisie
Użytkownik sieci
13 października 2022 07:08
Salon - samochody nowe
Taką opinie wystawiam ...
... dziś na wszystkich możliwych forach , miłego dnia . Kilka dni temu byłem w serwisie na tzw. Serwis B mojego 4 letniego samochodu , od pewnego czasu mam problem z systemem Start/Stop dział dziwnie raz się włącza od razu a raz musze przejechać 50 km , poprosiłem o sprawdzenie tego w serwisie , przy tak zwanej okazji , oczywiście Pan który przyjmował samochód stwierdził że to wina akumulatora , wiec po ustaleniu ceny za sprawdzenie akumulatora ( 280zł ) poprosiłem go o sprawdzenie akumulatora , gdy wróciłem po mój samochód o umówionej godzinie , poinformowano mnie że nie sprawdzono akumulatora bo trzeba wyjąc siedzenie kierowcy i to by były dodatkowe koszt a poza tym to po co mi system Start/Stop , jak nie będzie działał to lepiej na silnik a poza tym to oni się czasowo nie wyrabiają , wiec nie sprawdzili ( mimo że umawiając wizytę na serwis zgłosiłem że będę prosił o sprawdzenie prawidłowości działania Start/Stop ) . Tak więc pełna profeska raz że gość ustalając cenę wygląda że nie wie co trzeb zrobić żeby sprawdzić akumulator na serwisie w Mercedesie a dwa to jest na tyle dobry i inteligentny że poprawia konstruktorów samochodów bo jak widać oni nie wiedzą co jest dobre dla silnika samochodów i środowiska . Poza tym co ciekawe Serwis B , przewiduje sprawdzenie wielu elementów ( oprócz wymiany olej , filtra oleju , płynu hamulcowego i nasmarowanie szyberdachu ) , a serwis w Kielcach tego nie robi , ogranicza się tylko do wymian . Dla mnie to żart i kpina z Klijentów , omijajcie ludzie szerokim łukiem . Dla mnie to żart nie polecam . FR
Użytkownik sieci
24 września 2022 23:14
Salon - samochody nowe
To samo co ...
... mój poprzednik. Pojawił się check. Dzwonię na mój ME, umawia mnie na wizytę w najbliższym salonie MB, no i jadę. Kielce, Transportowców. Pani w recepecji, bardzo miła, przekierowała mnie do Pana w białej koszuli z emblematem MB. To Pan od serwisu. I on mówi, że ma dwóch mechaników, i nikt nie wyjdzie to samochodu, no bo jak się świeci na pomarańczowo, to można jechać. Wyjdzie ten mechanik? NIE I JUŻ. Ewentualnie można zostawić samochód na 5 dni (bo wolny termin), on rozpocznie procedurę samochodu zastępczego ale jak się kierownik zgodzi, ale to ze 2h to potrwa. Pojechałem w inny serwis. 38 minut. Zapłaciłem 200 pln i po sprawie. Nobile i Panu w białej koszuli życzę powodzenia na przyszłość bowiem empatii i best service to musicie się jeszcze nauczyć.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 21:47
Salon - samochody nowe
Dwa tygodnie temu ...
... byłem z rodziną w okolicach Kielc i w moim GLE wyświetlił się Check Engine a samochód stracił moc. W poniedziałek dzień powrotu do Wrocławia pojechałem do autoryzowanego serwisu naiwnie licząc na to, że zrobią szybką diagnostykę i doradzą czy mam wracać samochodem czy organizować lawetę. Pan w salonie powiedział, że mechanicy nie mają czasu i mogę przyjechać na diagnostykę następnego dnia. Tłumaczenie, że muszę wrócić do domu a jazda bez mocy nie jest bezpieczna dla pasażerów ani samochodu nie pomogło. Nie i koniec. Na szczęście znalazłem w mapsach Autocentrum na Solidarności. Tam pomimo planowanych napraw panowie zrobili szybką diagnostykę (zablokowany zawór turbiny) i nawet wysili się by odkręcić pokrywę silnika. Okazało się, że poluzowała się plastikowa zaślepka i w 40 minut zrobili diagnostykę i usunęli usterkę. To wszystko w super pieniądzach, bo tylko 230 PLN. Podsumowując - odradzam Nobile Motors, polecam Mercedes Autocentrum na Solidarności.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 09:44
Salon - samochody nowe
W Skrócie : ...
... PO USTAWIENIU PŁATNEJ ZBIERZNOŚCI PRZEZ W/W SERWIS OPONY DO WYWALENIA ( rozregulowali prawidłową zbierzność co ścięło opony, a jak się okazało WYSTARCZYŁO SPRAWDZIĆ I WYREGULOWAĆ JEDYNIE CIŚNIENIE W OPONACH ) Mało tego próbowali mi wcisnąć cały nowy komplet zawieszenia ( który nie jest konieczny do wymiany ). DZIAŁ SERWIS : NIE DODZWONISZ SIĘ. JEŚLI PRZYJDZIE SIĘ OSOBIŚCIE W 95% NIE MA OSÓB Z SERWISIU NA SWOICH STANOWISKACH , PO OKOŁO 30 MIN CZEKANIA NA KOGOŚ Z SERWISU PROPONUJĄ, ŻE NIC TERAZ NIE USTALĄ I PROSZĄ O ZOSTAWIENIE NR TELEFONU GDYŻ TERAZ NIE MAJĄ CZASU. DZIAŁ CZĘŚCI : PRZY ZAMAWIANIU TELEFONICZNYM JAK I OSOBISTYM, ZAMOWIENIE JAKIEJ KOLWIEK CZĘŚCI PO PODANIU NR VIN TRWA DO 40MIN. KIEDY DANA CZEŚĆ PRZYJDZIE I JEST GOTOWA DO ODBIORU , NIE MOGĄ JEJ ZNALEŹĆ TŁUMACZĄC SIĘ TYM, ŻE " FIZYCZNIE JEST U NICH W MAGAZYNIE, ALE NIE MOGĄ JEJ ZNALEŹĆ ". DZIAŁ LIKWIDACJI SZKÓD: JEDNEGO DNIA MÓWIĄ CO INNEGO I ZAPEWNIAJĄ, ŻE WSZYSTKO BĘDZIE PO NASZEJ MYŚLI, NATOMIAST ZA KILKA DNI ODWRACAJĄ KOTA OGONEM I ZAPRZECZAJĄ TEMU CO MÓWILI. W RITA MB NIE BYŁO TAKICH NIEPROFESJONALNYCH DZIAŁAŃ... JEDYNE CO DZIAŁA PRĘŻNIE TO RECEPCJA. JA NIESTETY PRZEZ TEN SERWIS STRACIŁEM DOBRE SŁOWO O MARCE MERCEDE S .
Użytkownik sieci
27 maja 2022 22:32
Salon - samochody nowe
Obiecana usługa nie ...
... została zrealizowana - obsługa klienta nawet nie próbowała ukryć lub wytłumaczyć braku realizacji usługi - klient traktowany na odwal się, wszystko okraszone fałszywą troską. Zdecydowanie niepolecam. Faktury nie zawierają szczegółowej listy wykonanych napraw.
Użytkownik sieci
26 listopada 2020 16:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka