85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 16:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2025 11:44
Salon - samochody nowe
Tragedia! Omijać szerokim ...
... łukiem! Serwis Mercedes to kompletna PORAŻKA! Byłem umówiony na konkretną godzinę, ale oczywiście zostałem przyjęty z opóźnieniem – jakby klient w tej „prestiżowej” marce nic nie znaczył. Przyjęcie auta? Prawie godzina czekania! Serwis dotyczył podstawowej obsługi (olej, filtry), ale i to przerosło ich możliwości. Na miejscu zaproponowano mi wymianę wycieraczek. Zgodziłem się, myśląc, że dostanę produkt wysokiej jakości. Jakże się myliłem! Auto miało być gotowe wieczorem, ale nikt nie raczył zadzwonić. Musiałem sam się dowiadywać, co z moim samochodem – usłyszałem, że prace trwają i oddzwonią. Oczywiście nikt się nie odezwał! Następnego dnia dzwonię ponownie – i co się okazuje? Auto było gotowe już wczoraj, ale nikt nie miał łaski poinformować mnie o tym! To już szczyt niekompetencji. Pojechałem odebrać auto, ale to dopiero początek dramatu… Po powrocie do domu na desce rozdzielczej pojawił się komunikat o otwartej masce. Kolejna wizyta w serwisie, kolejny stracony dzień. Okazało się, że przy poprzednim serwisie ktoś rozłączył kostkę od czujnika! Jak w ogóle można popełnić tak podstawowy błąd w autoryzowanym serwisie?! To już nie tylko ignorancja, ale brak jakiejkolwiek kontroli jakości. A teraz najlepsze – wycieraczki, które mi „wcisnęli”, to jakaś kpina! Stare były o niebo lepsze, a te nowe to totalny szmelc! Dzwonię w sprawie reklamacji – każą mi przyjechać, zgłosić sprawę i czekać na odpowiedź producenta. To jakiś żart?! Tak wygląda „serwis premium”?! Mercedes powinien się wstydzić, że autoryzuje coś takiego. Brak profesjonalizmu, brak szacunku dla klienta, poziom obsługi poniżej krytyki. Stracony czas, stracone nerwy i dodatkowe problemy przez ich niekompetencję. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! COMPLETE DISASTER! AVOID AT ALL COSTS! The Mercedes service center is an absolute FAILURE! I had a scheduled appointment, but of course, I was taken in late—as if customers mean nothing to this so-called "premium" brand. Returning the car? Almost an hour of waiting! This was just a basic service (oil change, filters), but even that seemed to be too much for them. While dropping off the car, they pushed me to replace the wiper blades. I agreed, expecting high-quality parts. BIG MISTAKE! The car was supposed to be ready in the evening, but no one bothered to call me. I had to call myself to ask what was going on, and they told me the work was still in progress and that they would call by the end of the day. Of course, no one ever called! The next day, I call again, and what do I hear? The car was ready YESTERDAY, but they "forgot" to inform me! This is beyond unprofessional. I went to pick it up, thinking it was over, but no… After I got home, the car started displaying a hood open warning. Another service visit, another wasted day. Turns out that someone disconnected the hood sensor during the previous visit! How is that even possible at an authorized service center?! This isn’t just incompetence—this is a complete lack of quality control! And now, the best part—the wipers they sold me are absolute garbage! The old ones were significantly better. I called them to complain, and their response? "You need to come in, file a complaint, and wait for the manufacturer’s response." Are you kidding me?! Is this their idea of "premium service"? Mercedes should be ashamed to put their name on this kind of service. No professionalism, no respect for customers, and absolutely zero competence. Wasted time, wasted money, and additional problems caused by their negligence. DO NOT RECOMMEND! STAY AWAY!
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 18:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 14:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 11:53
Salon - samochody nowe
Ale tam ruch
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 09:32
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście do klienta
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 15:31
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, bardzo ...
... dziękuję za fachową pomoc. Zwłaszcza jak człowiek czeka na odpowiedź z Państwa strony, która po dzień dzisiejszy nie nastąpiła. Chciałem uzyskać informację kiedy można było by się umówić na przegląd, ale najwidoczniej Państwa salon jest na tyle bogaty i nie potrzebuje pieniędzy. Nikomu nie odradzam i nie bronię robić tutaj przeglądów, zakupów czy innych rzeczy po prostu mówię o swojej sytuacji jaka mnie spotkała i jakie podejście mają Państwa „specjaliści”. Ja osobiście nie zawitam do Państwa salonu , a tym bardziej nie kupię już więcej samochodu u Państwa.Szkoda bo naprawdę kupiłem fajnego i pięknego GLC, ale po takim „profesjonalnym” podejściu no niestety, ale nie!. Naprawdę do tej pory nie miałem żadnych problemów zawsze Państwa chwaliłem i polecałem znajomym. Nie wiem co się stało i dlaczego nastąpiła taka zmiana na duży minus. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 14:58
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 09:19
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon w okolicy
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 16:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 20:18
Salon - samochody nowe
Same gwiazdy…
Użytkownik sieci
1 stycznia 2025 14:13
Salon - samochody nowe
Fajny salon
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 10:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Polecam salon Mercedes-Benz ...
... w Lublinie, szczególnie współpraca z Panem Grzegorzem Niedźwieckim, który zaoferował rzetelną i profesjonalną pomoc i obsługę przy wyborze i zakupie auta. Pełen profesjonalizm i obsługa na najwyższym poziomie. Czego nie można powiedzieć o obsłudze Salonu Mercedesa w Krakowie. Pozdrawiam Pana Grzegorza i życzę dalszych sukcesów w karierze zawodowej.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 20:33
Salon - samochody nowe
ok
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 09:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 10:53
Salon - samochody nowe
Szczerze zawsze miałem ...
... dobrą opinię o tym serwisie nie mniej jednak sytuacja z wczoraj mnie wyprowadziła z równowagi. Zaczęło się niewinnie bo po przybyciu na miejsce (dodam że jechałem z Warszawy) serwisant oznajmił mi że auta zastępczego na czas serwisu nie ma, pomimo zapewnienia jeszcze dzień wcześniej przez Panią z recepcji która dzwoniła potwierdzić godzinę ,, tak w systemie widzę zarezerwowaną GLA klasę na czas serwisu,, - no cóż trochę kiepsko zwłaszcza że miałem kilka spotkań podczas 4 godzinnego serwisu. Zacisnąłem zęby Pan tłumaczył się że auto przyjechało z uszkodzeniem od klienta etc. Zaproponował jakiś bon na taksówkę jednak totalnie mnie nie to nie urządzało. Podczas przyjmowania samochodu poprosiłem o sprawdzenie fotela kierowcy i zagłówka pasażera ( coś skrzypi ) od razu usłyszałem że niestety nie mamy na to czasu w tym wymiarze zarezerwowanych godzin, po czym usłyszałem szereg pytań o dodatkowe usługi jak czyszczenie układu klimatyzacji, wymianę wycieraczek, umycie samochodu na które jednak czas w usłudze by się znalazł... Samochód do odebrania był już po 2:40h min tak więc sporo czasu zostało na ewentualne moje dodatkowe prośby... serwisant nawet nie zaproponował że może jednak poszukamy przyczyn. Udało mi się dotrzeć do salonu po 12 więc wyjeżdżam na trasę do Warszawy i słyszę potężny świst uciekającego powietrza przy dodawaniu gazu, wracam do serwisu ( zawrócenie na trasie to stracone 50 min jazdy i paliwo ) na miejscu okazało się że serwisanci nie zauważyli że jest nie wsadzona jakaś rurka od dopływu powietrza czegoś tam, usłyszałem że przepraszają ich wina ... lekka maskara, nie było w tym może nic w tym dziwnego gdyby nie fakt że dzień wcześniej salon miał wigilię pracowniczą ( co najpierw usłyszałem od dzwoniącej pani recepcjonistki, później stojąc przed 9 pod salonem od pracowników ...podobno było nieźle, działo się) zastanawiam się w jakim stanie byli Panowie serwisanci że wypuścili samochód z taką usterką a dodam że po rabatach wymiana olejów i kilku filtrów w 6 letnim samochodzie bagatela kosztuje 2700 więc nie mało, ale o jakości premium tego serwisu można zapomnieć. Szczerze nich każdy zastanowi się dwa razy czy warto tracić nerwy pieniądze i czas za taką usługę. Mam nadzieję że po Sylwestrze Ekipa ma wolne bo strach pomyśleć co się może wydarzyć.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 00:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam w ...
... ogóle tego salonu ze względu na obsługę panów którzy siedza i zamawiają części: 1. Siedzi 3 panów i wszyscy nagle zajeci jak się wchodzi do salonu jak już z łaska któryś cie przyjmie to dopiero czeka cię ciężka przeprawa. 2. Żeby pan cos znalazł lub doradził to nie jest już w jego kompetencji bo z wielką łaska poszuka jak nie masz numeru daenj części bo masz tylko numer vin " paranoja". 3. Jak już Pan ŁASKAWIE znajdzie i stwierdzisz że ta część jest bardzo mocno droga i podziękujesz ale powiesz żeby udostępnił Ci numer części to z wyrzutem powie ze on nie jest od szukania numerów i jak chce taniej to na allegro żebym sobie numeru poszukał. Chyba po to tam Ci ludzie siedza żeby doradzić poszukać jak ktoś numeru jakiejś części nie ma. Dodam jeszcze że jak byłem 2 razy wcześniej i zamówiłem części na parę tyś to było OK ale widocznie jak zamawiasz za mniejsze kwoty to już najlepiej żeby nie przychodzić i nie zawracać głowy. Żenada nie salon NIE POLECAM
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 07:45
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się na dział części to istny koszmar....