85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 16:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2025 11:44
Salon - samochody nowe
Tragedia! Omijać szerokim ...
... łukiem! Serwis Mercedes to kompletna PORAŻKA! Byłem umówiony na konkretną godzinę, ale oczywiście zostałem przyjęty z opóźnieniem – jakby klient w tej „prestiżowej” marce nic nie znaczył. Przyjęcie auta? Prawie godzina czekania! Serwis dotyczył podstawowej obsługi (olej, filtry), ale i to przerosło ich możliwości. Na miejscu zaproponowano mi wymianę wycieraczek. Zgodziłem się, myśląc, że dostanę produkt wysokiej jakości. Jakże się myliłem! Auto miało być gotowe wieczorem, ale nikt nie raczył zadzwonić. Musiałem sam się dowiadywać, co z moim samochodem – usłyszałem, że prace trwają i oddzwonią. Oczywiście nikt się nie odezwał! Następnego dnia dzwonię ponownie – i co się okazuje? Auto było gotowe już wczoraj, ale nikt nie miał łaski poinformować mnie o tym! To już szczyt niekompetencji. Pojechałem odebrać auto, ale to dopiero początek dramatu… Po powrocie do domu na desce rozdzielczej pojawił się komunikat o otwartej masce. Kolejna wizyta w serwisie, kolejny stracony dzień. Okazało się, że przy poprzednim serwisie ktoś rozłączył kostkę od czujnika! Jak w ogóle można popełnić tak podstawowy błąd w autoryzowanym serwisie?! To już nie tylko ignorancja, ale brak jakiejkolwiek kontroli jakości. A teraz najlepsze – wycieraczki, które mi „wcisnęli”, to jakaś kpina! Stare były o niebo lepsze, a te nowe to totalny szmelc! Dzwonię w sprawie reklamacji – każą mi przyjechać, zgłosić sprawę i czekać na odpowiedź producenta. To jakiś żart?! Tak wygląda „serwis premium”?! Mercedes powinien się wstydzić, że autoryzuje coś takiego. Brak profesjonalizmu, brak szacunku dla klienta, poziom obsługi poniżej krytyki. Stracony czas, stracone nerwy i dodatkowe problemy przez ich niekompetencję. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! COMPLETE DISASTER! AVOID AT ALL COSTS! The Mercedes service center is an absolute FAILURE! I had a scheduled appointment, but of course, I was taken in late—as if customers mean nothing to this so-called "premium" brand. Returning the car? Almost an hour of waiting! This was just a basic service (oil change, filters), but even that seemed to be too much for them. While dropping off the car, they pushed me to replace the wiper blades. I agreed, expecting high-quality parts. BIG MISTAKE! The car was supposed to be ready in the evening, but no one bothered to call me. I had to call myself to ask what was going on, and they told me the work was still in progress and that they would call by the end of the day. Of course, no one ever called! The next day, I call again, and what do I hear? The car was ready YESTERDAY, but they "forgot" to inform me! This is beyond unprofessional. I went to pick it up, thinking it was over, but no… After I got home, the car started displaying a hood open warning. Another service visit, another wasted day. Turns out that someone disconnected the hood sensor during the previous visit! How is that even possible at an authorized service center?! This isn’t just incompetence—this is a complete lack of quality control! And now, the best part—the wipers they sold me are absolute garbage! The old ones were significantly better. I called them to complain, and their response? "You need to come in, file a complaint, and wait for the manufacturer’s response." Are you kidding me?! Is this their idea of "premium service"? Mercedes should be ashamed to put their name on this kind of service. No professionalism, no respect for customers, and absolutely zero competence. Wasted time, wasted money, and additional problems caused by their negligence. DO NOT RECOMMEND! STAY AWAY!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 15:31
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, bardzo ...
... dziękuję za fachową pomoc. Zwłaszcza jak człowiek czeka na odpowiedź z Państwa strony, która po dzień dzisiejszy nie nastąpiła. Chciałem uzyskać informację kiedy można było by się umówić na przegląd, ale najwidoczniej Państwa salon jest na tyle bogaty i nie potrzebuje pieniędzy. Nikomu nie odradzam i nie bronię robić tutaj przeglądów, zakupów czy innych rzeczy po prostu mówię o swojej sytuacji jaka mnie spotkała i jakie podejście mają Państwa „specjaliści”. Ja osobiście nie zawitam do Państwa salonu , a tym bardziej nie kupię już więcej samochodu u Państwa.Szkoda bo naprawdę kupiłem fajnego i pięknego GLC, ale po takim „profesjonalnym” podejściu no niestety, ale nie!. Naprawdę do tej pory nie miałem żadnych problemów zawsze Państwa chwaliłem i polecałem znajomym. Nie wiem co się stało i dlaczego nastąpiła taka zmiana na duży minus. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 10:53
Salon - samochody nowe
Szczerze zawsze miałem ...
... dobrą opinię o tym serwisie nie mniej jednak sytuacja z wczoraj mnie wyprowadziła z równowagi. Zaczęło się niewinnie bo po przybyciu na miejsce (dodam że jechałem z Warszawy) serwisant oznajmił mi że auta zastępczego na czas serwisu nie ma, pomimo zapewnienia jeszcze dzień wcześniej przez Panią z recepcji która dzwoniła potwierdzić godzinę ,, tak w systemie widzę zarezerwowaną GLA klasę na czas serwisu,, - no cóż trochę kiepsko zwłaszcza że miałem kilka spotkań podczas 4 godzinnego serwisu. Zacisnąłem zęby Pan tłumaczył się że auto przyjechało z uszkodzeniem od klienta etc. Zaproponował jakiś bon na taksówkę jednak totalnie mnie nie to nie urządzało. Podczas przyjmowania samochodu poprosiłem o sprawdzenie fotela kierowcy i zagłówka pasażera ( coś skrzypi ) od razu usłyszałem że niestety nie mamy na to czasu w tym wymiarze zarezerwowanych godzin, po czym usłyszałem szereg pytań o dodatkowe usługi jak czyszczenie układu klimatyzacji, wymianę wycieraczek, umycie samochodu na które jednak czas w usłudze by się znalazł... Samochód do odebrania był już po 2:40h min tak więc sporo czasu zostało na ewentualne moje dodatkowe prośby... serwisant nawet nie zaproponował że może jednak poszukamy przyczyn. Udało mi się dotrzeć do salonu po 12 więc wyjeżdżam na trasę do Warszawy i słyszę potężny świst uciekającego powietrza przy dodawaniu gazu, wracam do serwisu ( zawrócenie na trasie to stracone 50 min jazdy i paliwo ) na miejscu okazało się że serwisanci nie zauważyli że jest nie wsadzona jakaś rurka od dopływu powietrza czegoś tam, usłyszałem że przepraszają ich wina ... lekka maskara, nie było w tym może nic w tym dziwnego gdyby nie fakt że dzień wcześniej salon miał wigilię pracowniczą ( co najpierw usłyszałem od dzwoniącej pani recepcjonistki, później stojąc przed 9 pod salonem od pracowników ...podobno było nieźle, działo się) zastanawiam się w jakim stanie byli Panowie serwisanci że wypuścili samochód z taką usterką a dodam że po rabatach wymiana olejów i kilku filtrów w 6 letnim samochodzie bagatela kosztuje 2700 więc nie mało, ale o jakości premium tego serwisu można zapomnieć. Szczerze nich każdy zastanowi się dwa razy czy warto tracić nerwy pieniądze i czas za taką usługę. Mam nadzieję że po Sylwestrze Ekipa ma wolne bo strach pomyśleć co się może wydarzyć.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam w ...
... ogóle tego salonu ze względu na obsługę panów którzy siedza i zamawiają części: 1. Siedzi 3 panów i wszyscy nagle zajeci jak się wchodzi do salonu jak już z łaska któryś cie przyjmie to dopiero czeka cię ciężka przeprawa. 2. Żeby pan cos znalazł lub doradził to nie jest już w jego kompetencji bo z wielką łaska poszuka jak nie masz numeru daenj części bo masz tylko numer vin " paranoja". 3. Jak już Pan ŁASKAWIE znajdzie i stwierdzisz że ta część jest bardzo mocno droga i podziękujesz ale powiesz żeby udostępnił Ci numer części to z wyrzutem powie ze on nie jest od szukania numerów i jak chce taniej to na allegro żebym sobie numeru poszukał. Chyba po to tam Ci ludzie siedza żeby doradzić poszukać jak ktoś numeru jakiejś części nie ma. Dodam jeszcze że jak byłem 2 razy wcześniej i zamówiłem części na parę tyś to było OK ale widocznie jak zamawiasz za mniejsze kwoty to już najlepiej żeby nie przychodzić i nie zawracać głowy. Żenada nie salon NIE POLECAM
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 07:45
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się na dział części to istny koszmar....
Użytkownik sieci
9 października 2024 11:40
Salon - samochody nowe
Witam Wszystkich ten ...
... salon to jest jakies nieporozumienie totalne olewanie klienta to podstawa a pani Monika od leasingu to myśli ze dzieki niej ludzie maja auta . 5 min by u mnie nie pracowała na zasadzie chcesz to bierz nie to zegnam i nastepny . Właściciel chyba nie widzi problemu zreszta widac jakie komentarze są . Nie polecam . Że jeszcze funkcjonują ......
Użytkownik sieci
23 września 2024 22:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 września 2024 12:50
Salon - samochody nowe
Witajcie zadzwoniłem do ...
... do ASO Mercedesa czy są w stanie zdiagnozować usterkę dachu w starym Mercedesie kabriolet a208 po konsultacji doradcą serwisowym Pani z którą rozmawiałem poinformowała mnie że taka diagnostyka to czas 3 godziny przy czym jedna roboczogodzina kosztuje ponad 500 zł mi chodziło tylko o diagnostykę czyli podłączenie i zdiagnozowanie usterki komputerem diagnostycznym takie czynności wykonuje się 10-15 minut max szkoda że ludzie którzy tam pracują tak zniechęcające podchodzą do tematu Bardzo mi przykro że stare Mercedesy są tak odpychające traktowane przez ASO
Użytkownik sieci
17 września 2024 09:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 18:45
Salon - samochody nowe
Zainteresowało mnie ogłoszenie ...
... na serwisie Olx a mianowicie Cle w kolorze szarość grafitu magno mat . Po wcześniejszej rozmowie telefonicznej w czerwcu napisałem 3 lipca maila odnośnie szczegółów auta. Odpowiedź otrzymałem po 5 dniach...ale ok może się zdarzyć. Od 8 sierpnia znowu czekałem kilka dni na potwierdzenie stanu auta plus aktualny przebieg ,gdyż auto jest użytkowane przez córkę Prezesa i wiadomo ,że zawsze coś się może uszkodzić a kilometry się nabijają, tym bardziej że po auto mam ponad 520 kilometrów. Najpierw otrzymałem mailem od Pana Grzegorza informację ,że stan jest idealny a po otrzymaniu zdjęć (po kilku prośbach ) okazuje się że jest wgniot na masce... No to umówiliśmy się z Panią kierownik Kasią ,że przyjedziemy obejrzeć. Na to sama Pani wyszła z inicjatywą ,że można auto obejrzeć w Warszawie gdyż tam jest użytkowane a my byśmy mieli prawie 200 kilometrów bliżej. Po jakimś czasie jak już chcieliśmy jechać obejrzeć to nastąpiła zmiana ,że możemy auto obejrzeć tylko w salonie w Lublinie ,jak auto będzie dostępne. Kiedy nie potrafiono mi odpowiedzieć. Od ostatniej rozmowy telefonicznej po której obiecano mi podać tą informację tj 18 sierpnia 2024 roku do dzisiaj nikt się nie odezwał. Ani kiedy auto będzie do obejrzenia ani z aktualnym przebiegiem (brak także odp. co do naprawy wgniotu )... Nie wspomnę ,że zdjęcia na Olx są zrobione jak auto było nowe,niezarejestrowane co odbiega od faktów ogłoszenia. Nie wiem czy auto za 332 000 zł jest za tanie by obsłużyć klienta na odpowiednim poziomie...może w tym salonie tak... Nigdy nie byliśmy tak potraktowani- jakby ktoś łaskę robił ,żebym mógł kupić to auto. Poczuliśmy się jakby nam bardzie zależało na kupnie jak Mercedesowi Lublin na sprzedaży. Mam nadzieję ,że właściciel przeczyta ten wpis i da to do myślenia...
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 15:19
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem w dniu ...
... dzisiejszym ww salon z zamiarem ewentualnego zakupu A-klasy. Przywitała mnie uprzejmie miła pani której przedstawiłem cel mojej wizyty. Poprosiła o chwilę zwłoki. W mojej ocenie poza mną był tylko jeden klient, przy komputerach siedziało kilku konsultantów. Po około 15 minutach grzecznie pożegnałem się i wyszedłem. Kompletnie nikt się mną nie zainteresował. Może to efekt moich krótkich spodenek w których odwiedziłem salon. Sorry ale naprawdę na dworze było bardzo gorąco. Następnym razem przyjdę w krawacie ale to już chyba będzie inny salon. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 17:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 22:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystać ...
... z usług tego Salonu gdyż mają klienta za „ nic”. Uzgodniony przegląd serwisowy został odwołany ze względu na brak akumulatora , w następnym terminie po przyjeździe do Salonu na serwis okazuje się iż nie ma części , które były uzgodnione telefonicznie odnośnie serwisu - odpowiedz pracownika serwisu - dlaczego nie ma skoro były zamówione brzmi iż zostały zamontowane w innym aucie i muszą zamówić ponownie - jako że mieszkamy poza Lublinem padło pytanie o auto zastępcze skoro musimy zostawić pojazd - nie ma auta , więc pytam na którą jutro będzie gotowy nasz pojazd do odbioru - Pan odpowiada iż na 10 rano , na drugi dzień po wykonaniu dwóch telefonów do Salonu okazało się iż auto będzie gotowe na 13.30 po przyjeździe do Salonu czekaliśmy jeszcze godzinę . I dlatego właśnie nie polecam , beznadziejna obsługa klienta , pracownicy serwisu w ubraniach roboczych przychodzą po kawę do expresu przeznaczonego dla gośći Salonu .Porażka i chaos i zamęt.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 14:52
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis ! Dno!
Użytkownik sieci
14 marca 2024 07:28
Salon - samochody nowe
Większość doradców profesjonalnych ...
... lecz gdy klient się o coś zapyta to większość nie zna odpowiedzi
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Serwis, pożal się ...
... panie. Wizyta miała być łatwa i przyjemna. Cel wizyty pin do radia. Niestety dzięki obsłudze na częściach zamiennych, pomimo zakupu auta w tym salonie, pomimo cyklicznych wizyt serwisowych i pełnych danych- historii pojazdu. Pan stwierdził, że nic mu po nr. VIN z auta które stoi przed salonem. Pan żąda dowodu rejestracyjnego. W jakim celu? Ta jedna gwiazdka dla pani Moniki z działu sprzedaży która uratowała sytuację skanując dowód rejestracyjny będący w archiwum serwisu. Panie ładny z działu części zamiennych, niech się Pan weźmie do roboty, a nie pierdzi w stołek. Myślenie nie boli.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 21:24
Salon - samochody nowe
Bardzo nie pomocny ...
... dział części, czy to ściśle tajne podac numer sterownika skrzyni biegów,jakoś w Rotterdamie wydrukowali mi rysunki skrzyni i wszystkie potrzebne numery.
Użytkownik sieci
6 października 2023 09:37
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... tylko może być prawdopodobnie w całej Polsce
Użytkownik sieci
28 września 2023 14:44
Salon - samochody nowe
Nie rozumiem jak ...
... można w miejscu gdzie sprzedaje się auta premium w tak słaby sposób traktować klienta. Próba zakupu nieudana, jeśli komuś zależy żeby być źle, z wyższością potraktowanym śmiało można odwiedzić to miejsce. Serwis? Umówiona wizyta która miała trwać 3h (informacja udzielona telefonicznie), została początkowo przedłużona do 4h, po przybyciu na miejsce po 4h, okazało się że potrzebują jeszcze godziny na serwis plus dodatkowego czasu na umycie auta (czyli jakieś 6h). Na pana z serwisu o podejście do biurka czeka się 15 minut. Kompletny brak szacunku dla planów nabywcy. Dno!